Sziasztok én is 33cc dőrzskerekessel kezdtem nem volt rossz csak jol kell beállitani,utána 49cc g scooter ami szintén jó csak állos volt ,most van ugyan olyan de űléses 2 db egyiket eladnám jó állapotban 56000-ft ha valakit érdekel VAn elektromos is massziv űlés lámpa duda beépitett tőltő 24voltos nem tul gyors de jó ujj aksikkal 46000-ft
Nekem Mach1 rollerem van és teljesen elégedett vagyok vele. Most kaptam elő, mintegy félév kihagyás után, és féltem is hogy nem fog beindulni a sok állás miatt. Kellemes meglepetést okozott, hogy simán, mindenféle nehézség nélkül sikerült elindítanom :) Szóval ez egy remek kis gép. A másik típust amit felvetettél, sajnos nem ismerem ...
halihó érdekelne a roller ha még aktuális ha még érvényben van az eladása akk megkérdezném h menyi lenne az ára avagy csere érdekel e és h meik régióban található a gépezet
halihó benzines rollert szeretnék venni de sehol nemtalálok eladót az országban ami árban is ideális lenne kérlek titeket seggitsetek nekem ha tudtok 40 ezer lenne a plafon erre a célra vagy robogót adnék érte cserébe köszike szépen
Én most szántam rá magam erre a roller dologra. A hozzáértőket kérdezném, hogy egy XG07-est vagy egy Mach1-est lenne érdemes venni? Vagy esetleg egyiket sem? Ha nem akkor melyiket ajánljátok 100e körül?
Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
ha valakinek kedve szottyan rollert csinálni , bütykölni , van most a tescoba fasza hátipermetező kuplúngos motorral ! négy csavar fogja , könnyen leszerelhető , és ráépithető bármire.
A 3 Km nem tűnik soknak. A 15 Km körüli hatótáv, még ha túlzás is, a 3000 métert illik kibírnia szinte lemerülten is:). Én próbáltam elektromosokat is mielőtt vásároltam. Ami miatt mégis a benzinest választottam az az, hogy van amikor 25-30 Km-t mennék, megyek vele. Elektromossal ugye nem szívesen állnék meg valahol az út felénél adott esetben. Összességében dinamikus jól gyorsuló az elektromos roller is, talán a végsebessége elmarad a benzinesek mellett, igaz szinte teljesen hangtalan ( megjegyzem ez van amikor hátrány is lehet! ). Amúgy nem olyan sok a költség amit egy benzines generál, mint írtam korábban kb 50-60 Km-t megy el egy tank, azaz 1 liter benzinnel. Talán kicsit macerásabb a keverék előállítása, a tankolás stb. Kicsit büdösebb is, de egyébiránt kicsit nagyobb a menetteljesítmény. A világítással ugyanaz a helyzet mint a kerékpároknál, sőt ..... Jól felfogott érdeked, hogy jól látható legyél, mert a rollerost még hajlamosabbak gyalogosnak nézni, mint mondjuk a kerékpárost. Amúgy a kicsi kerekek miatt az út egyenetlenségeire is jobban kell figyelni mint más járművekkel, érdemes tehát látni az előtted lévő utat. Szerezz be egy kerékpáros lámpaszettet, és azt szereld fel rá. De minimum vegyél valahonnan karra, lábra erősíthető lámpát legalább. Világítás nélkül ne menj ki a sötétbe vele....
Énis gondolkodom egy rolleren - első körben elektromoson, mert ugye a benzines ugyanúgy költséget generál mint az autó, az elektromos meg tölthető melóhelyen :D -, bár kicsit tanácstalan vagyok. Kb 3km-re lakok a melóhelyemtől, eddig autóval jártam. BKV drágább lenne, biciklihez-gyalogláshoz lusta vagyok :) Már ki is néztem egy XE-16-os modellt, csak a 15km-es hatótávja aggaszt kicsit. Tartok tőle, hogy 1-2 hónap és romlik az aksija, és nem megy már annyit. Van valakinek tapasztalata elektromos rollerekkel? Goped nagyon drága, annyit nem szánnék rá. Ée egy másik banális kérdés: jön a tél, 4 órakor már sötét van. Előre még csakcsak szerel az ember világítást, de mi van hátul? Vajon mik a roller KRESZ követelményei? :) Mivel úgy vélem a 3km - ha épp nem szakad a hó - télen is leküzdhető távolság rollerrel, ennyi levegőzés kell, így erre mindenképp megoldást kell találnom, vagy nincs értelme már tavasz előtt beszerezni.
Mach1 rollerhez keresnék hátsó felnit mert a küllők tövébe megrepedt ez a rideg anyag. Ha valaki tud boltot vagy lenne rossz rollerről alkatrészként érdekelne. Hátha tudja itt valaki honnét lehetne ilyet beszerezni. E-mail címem: djsticks@freemail.hu
Nos, 120 ezer Ft ért vettem, bár jelenleg többet is látni 100 ezer alatti áron. Teljesen új volt, az összerakás és üzembehelyezés teljes örömével :) Na jó, nem olyan vészes az összeszerelés, mert kimerült a kormány felrakásából, és a roller kinyitásából. Persze a csavarok meghúzottságának szükségességét nem győzöm kiemelten említeni, de összességében kb. 1 óra alatt teljesen kész voltam vele.
A rendőrök eddig soha nem kötekedtek, pedig mentem már el mellettük, előztek már meg, stb. Nekem egyébiránt az a véleményem, hogy ha egy kerékpáros közlekedhet mindenféle papírok, meg sisak meg miegymás nélkül, akkor egy rolleros is megteheti. A KRESZ ugye kimondja, hogy a közlekedésben csak olyan személy vehet részt aki a szabályokkal tisztában van, és a (műszakilag megfelelő) járművét képes tökéletes biztonsággal, hozzáértéssel vezetni. Ergo, én azt hiszem közlekedhetsz minden olyan helyen, ahol egy kerékpárral is. Persze nem állatkodni kell, mert az utca, a járda de még a kerékpárút sem játszótér. Vannak arra megfelelő helyek, aki mégis valami ilyesmit érez magában, keressen egyet, és ott megteheti :) Hasonló a helyzet mint a kerékpároknál, védtelen az ember (talán a rolleron még fokozottabban is védtelenebb ...), és van amikor nem elég, ha Te magad mindent megteszel a biztonságod érdekében. Ettől függetlenül, van hogy az úttesten közlekedem, de ha van rá lehetőség, megkeresem a kerékpárutakat, kerékpársávval rendelkező útvonalakat. Ha ilyen nincs, törekedem a széles, jó minőségű, jól belátható, tehát általam (is) biztonságosabbnak megítélt helyeken gurulni. A lényeg, hogy szerezz megfelelő gyakorlatot, és teljes biztonsággal urald a rollerod és akkor komoly baj nem lehet.
Én vettem egyet, és maximálisan meg vagyok elégedve vele. az enyém elvileg a XG-08 típus. Én a vaterán keresztül találtam. Teljesen új gép volt. Én üzemeltem be. 1 sebességes, lánchajtású, és röpsúlyos kuplunggal szerelt. Vígan elviszi a 100-110 Kilómat is, egy élmény, erről biztosítalak titeket. Egyébként én a parkolási gondok megoldására használom, az autót leteszem a nem fizetős övezetben, és szépen begurulok vele a belvárosba. Leírom pár tapasztalatomat amit az elmúlt hónapokban éltem meg.
A végsebessége biztosan több 50Km/h - nál, de ott már igencsak hangos, és nem ismertem tovább "tolni neki", de még ment volna. A gyorsulása nem eget verő, de a testsúlyomat figyelembe véve nem rossz, még ha el is marad egy robogó gyorsulásától.
1 literes a tankja, ez sokszor kevésnek bizonyult a napi használat során, mert nem figyeltem oda eléggé, és volt hogy izzadtam, nem kell-e a végén tolnom szegényt :D Persze ez egyéni probléma és ha odafigyel az ember nem érheti meglepetés. Az 1 liter benzin amúgy kb 40-50 Km távolságra elegendő.
Vásárlás után nem árt alaposan átnézni a csavarokat, és mindet után húzni ha szükséges. Hamar megy és biztonsági szempontból erősen javallott.
A fékek egy picit gyengébbek mint vártam, de ne felejtsük el nem hidraulikus tárcsafékről van szó, és feltétlen pontos beállítást igényel. Megállni meg lehet ezekkel a fékekkel is, szóval olyan nagyon nem kell aggódni, eddig nem volt baj. Ha jobban belegondolok egy nagyobb fékhatású fék akár problémásabb is lehetne, fejreállást elcsúszást okozhatna, végül is talán így jó ahogy van :)
Amit viszont azonnal módosítottam, az a gázbowden motor vég felőli állíthatósága. Pontosabban ott alapesetben egyáltalán nem állítható, a karnál meg nagyon körülményes. Lényeg, hogy a bowdenház rögzítésének kicsi módosításával tökéletesen orvosolható a dolog, és egyszeri beállítás után a tartó alumínium idom pici hajlítgatásával remekül lehet finomhangolni a bowden hosszát, azaz az alapjáratot. Erre azért figyelni kell mert nagyon érzékeny, és egy picit mindig "elmászik" a beállítás.
Ami kellemetlen, hogy az alaplemez, amin állunk bizonyos sebességeknél (pontosabban bizonyos motorfordulat számoknál)elég kellemetlenül rezeg, ráz. Szerencsére a fordulat változásával ez teljesen megszüntethető. Ezért vannak "preferált" sebességtartományok, amikor teljesen kisimul. Nálam úgy 20 Km/h-ig teljesen egyenletes, majd a 32-38 Km/h tartomány a következő sima tartomány, és a 42 Km/h feletti is rezgésmentes. Ezek különben teljesen megfelelnek a használatnak, mert az alacsonyban kényelmesen poroszkálhatsz, a középsőben haladsz is, de ha nagyon sietsz a gyors üzemmód is rezgésmentes :)
Persze a kerekek kicsi mérete miatt az út legapróbb egyenetlenségét is fokozottan érezzük pl egy robogóhoz képest. Így a nagy sebességnél feltétlen vegyük figyelembe az út minőségét is!
Nagyon zavaró a sárhányó hiánya. Hátul ugyan van valami, aminek ez volna a célja, de nem elég hosszú, elöl meg semmi sincs. Nos ha vizes az út, számítsatok arra hogy szép pöttyös lesz a ruházat :( Erre megoldást kell találni feltétlenül. Én eddig azért nem foglalkoztam vele, mert alig volt esős időszak, de kezd égető lenni a dolog, mert ugye jön az ősz .....
Sisak ugye javasolt, és egy szemüveg a bogarak ellen is fontos. Rendkívül nehézkes egy kézzel állva rollerozni és bogarat kipiszkálni a szemből, majdnem biztos esés a vége!
Az ülése használható, de én nem szeretem, nagyon ritka hogy fent hagyom. Ami plusz, az egy bevásárlókosár a kormányszáron, és a kilométeróra. Ezeket utólag feltettem, mert hasznosak :)
Nos így hirtelen ennyi jutott eszembe, ha van kérdésetek tegyétek fel :)
Helló! Szeretnék venni én is egy ilyen motoros rollert! Gopedre nincs pénzem és nem is adok érte annyit! :) Ezért kérdezném hogy meik oldalról érdemesebb választanom? http://gopedmotorosroller.lapunk.hu/ http://motoros-roller.hu/ Köszönöm a választ előre is!