Szóval a wasteels-nek van jegye a CNL vonatokra,most kérdeztem,de vajon ugyanazt a jegyet meg tudom venni Szegeden vagy Kecskeméten? Vagyis ami a Wasteelsnek van,az a MÁV-nak is??Azt mondták valami EPA rendszer kell legyen, de megnéztem Szegeden és Kecskeméten is van kapcsolat a nemzetközi helyfoglalási rendszerrel...szóval reménykedhetek?
a Hans Albers-en nincs már az ex-interrégió kocsi, mi Bécs-Passau és _Nürnberg-Hamburg között felár nélkül igénybevehető a belföldi utasoknak? (bő 1 éve még azzal utaztam..)
De megvan, de nemzetközi forgalomban nem használható! Nürnbergtől igénybe vehető Hamburgig, valóban minden plusz költség nélkül! Ott fakultatív arra a kocsira a helyjegy váltás!
De a legjobb szerintem a Frankfurt-Hamburg éjszakai IC vonat (2020/2021), arra semmi felár nincs, kevés az utas, és abban is a régi fülkés 1.osztályú kocsik járnak! Én abban szoktam lebonyolítani a németországi éjszakai szállásomat menet közben...:-)
Beruháztam egy helyjegybe Stuttgart-Budapest viszonylatban utólag, mivel eszembe jutott, hogy esetleg a Jeti tele lehet az Adventező magyarok miatt Wientől...
EUR4,50
De az ICE-re és a RJ-re is érvényes...
ICE-re szóló jegyen szerepel h 4,50 EUR
A Railjetesen pedig, hogy 0,00 EUR :))
A Reisezentrumban nem volt nálam a jegy, mondtam, hogy melyik vonatokra van jegyem és már adta is a néni :))
Fip verziót leírom neked, max megérdeklődöm, mezei utasnak mennyi lenne, kíváncsivá tettél.... De ez Február körül lesz esedékes..... Röhejes, hogy a Start elvirája nem ismeri az utat, a DBkeresője meg kiadja.....az ötlet a 15 órás Rj prospektusából van, ott láttam meg a müncheni csatlakozást Amszterdam felé
hálás köszönet, de marad a München-Amszterdam vonal.....árban sztem ugyanott vagyunk, később indulunk, hamarabb érkezünk..... Páromnak meg keresünk valami megoldást a német szakaszra....
Ha nem fekszik ez a megoldás, esetleg Prágából is van amszterdami hálókocsi. Most a Hasek, menetrendváltás után a Slovanhoz van csatlakozás. Megvárják egymást Prágában. Talán a nejednek mint családtagnak Prágáig teljesen ingyen van a FIP-pel.
Praha hl.n. 18.31, Děčín hl.n. 20.01-20.03, Bad Schandau 20.18-20.20, Dresden Hbf 20.48-20.54, Berlin Ostbf 23.22 Berlin Ostf 0.22, Hannover 2.15-3.04, Dortmund Hbf 4.50-4.53, Köln Hbf 6.14-6.17, Amsterdam Centraal 10.29 - EN 446 - elvileg 1 ülő, 2 fekvő és 1 háló megy.
a Hans Albers-en nincs már az ex-interrégió kocsi, mi Bécs-Passau és _Nürnberg-Hamburg között felár nélkül igénybevehető a belföldi utasoknak? (bő 1 éve még azzal utaztam..)
Létezik bizony. Öcsém tegnap indult melózni Münchenbe a 68-cal, hétfőn mentem a pécsi nemzetközi pénztárba jegyet venni neki. Mivel a legolcsóbb jegy már elfogyott, kapásból kértem a 49-est, eszembe sem jutott, hogy az olcsóbb kategória 1. osztályú jegye kevesebbe kerül, mint a következőnek a 2. osztályúja.. A pénztáros meg azonnal ajánlotta helyette a 45 eurós 1. osztályt, az is lett belőle.
létezik, hogy az olcsóbb jegyeket a másodosztályra (29 és 39 euróért) már elkapkodták, viszont senkinek nem jutott még eszébe elsőre venni, így ott még érintetlen a kontingens.
Amúgy vagy Budapest-Hamburg-München-Budapest vagy Budapest-Berlin-Hannover-Bécs-Budapest szakasz lesz...kérdés persze hogy a Hans Albersre kapok-e fekvőjegyet?
A közelgő téli szünetre tervezek egy 3 napos kiruccanást,amiben lenne egy Hannover-Budapest szakasz is.Szóval nem tudjátok, hogy a 491 EN-ra, Hans Albers adnak-e ki a Keletiben jegyet?Vajon mennyibe kerül most a Hannover-Pest jegy??
Február magasságában tervezünk egy utat Bp-Amszterdam vonalon. Utunk a 15:10-s Rj-vel indul Münchenig, onnan a CNL 1318 járatával mennénk tovább......Kérdésem: FIP szabadjegy mellé kell helyjegyet...stb venni? Táblagépemre letöltöttem a DB menetrendi alkalmazását, e szerint nem kell, de biztos ami biztos, megkérdezném itt is. Előre is köszönöm
Abból a szempontból azért oszt, meg szoroz, hogy a belföldi szerelvény milyen hosszú/minőségű. Pl. nem mindegy azért, hogy 6-8 kocsi, első osztállyal, álló utasokkal tömve, vagy összesen kettő kocsi (csak 2. o.), 3-4 lézengővel a fedélzetén... sajnos...
Magyarország - Ukrajna átmenetben érdekelne, hogy minden marad a régiban? Vagy van publikus változtatás?
Jó hírekkel szolgálhatok!
A délutáni Csap-Záhony személyvonat (6217) hamarabb indul, így ne 5 perc legyen neki Záhonyban a vámvizsgálatra az utolsó aznapi budapesti csatlakozáshoz, mert így a Budapestre utazók nem tudtak még aznap megérkezni a célállomásukra. Ez azért fontos, mert így pl. Kijevből nem kell a 4 órával hamarabbi vonattal elindulni, és így olyan városok is elérhetőek még aznap este, mint Komárom, Székesfehérvár, Szeged, stb. Ezekre a helyekre most, a kijevi csatlakozással a tárgynapon nem lehet megérkezni...
Így egy pénteki indulással és vasárnap esti érkezéssel egy egynapos kijevi városnézés is bekalkulálható egy hétvégére.
Tiszának marad "mind" a három nemzetközi kocsija? Mert tudni kell hogy Ukrajnában hihetetlen nagy leépítések várhatók...
A TISZA egy viccvonat lesz: a 2 db 2. osztályú kocsi legalább egy szintén CD EC szerelvényből sorozódik rá, mint belföldi stokk, de összesen 3 nemzetközi kocsija lesz: egy Moszkvába (RZD), egy Kijevbe (UZ), egy pedig Belgrádból Moszkvába (RZD)...
Magyarföldön üzemszerűen nem. Ilyenkor év vége felé szokott lenni erősítés, illetve idén már láttam úgy duplát, hogy a második dolgozott, de nem vitt utasokat.