Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bojo Creative Commons License 2015.05.21 0 0 43596

Ezt írják róla:

A leggyakoribb JTD motor a 1.9 L (1910 cc, 82 mm furat, 90,4 mm stroke) egyenes 4 talált a különböző márkák és modellek. Az első autó, amely élt ezzel a motorral volt Alfa Romeo 156 , 1997-ben (105 LE illetve 77 kW vagy 104 LE), és ezzel a világ első common-rail dízel személygépkocsi. 1999-ben vezették be a Fiat Punto (81 PS vagy 60 kW vagy 80 LE) és a Fiat Brava , Bravo és Marea tartományban. Voltak 85 LE (63 kW; 84 LE), 100 LE (74 kW; 99 LE), 110 LE (81 kW; 110 LE) és 115 LE (85 kW; 113 LE) változatban kapható. A motorblokk tömege körülbelül 125 kg (276 font), a hengerfej tartalmaz egy felülfekvő vezérműtengellyel együtt közvetlenül működtetett szelepek.

 

Szerintem maga a blokk egyezik, turbo, vezérlés, esetleg hengerfej viszont más lehet.

Előzmény: jmos (43593)
jmos Creative Commons License 2015.05.21 0 0 43595

A Puntón van fordulatszámmérő pl. Tehát ha a computert rá lehetne tenni, akkor lehetne az enyémen is. 

Előzmény: Törölt nick (43594)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.21 0 0 43594

Hát kívülröl tök ugyanúgy néz ki...esetleg,ha a színe más??...;-D

Előzmény: jmos (43593)
jmos Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43593

Csak egy elméleti kérdés: azt már tudom, hogy a 105 és 110 lovas jtd-k eléggé mások, de nem tudja valaki véletlenül mennyire hasonlít az első Puntó 85 lovasa a 105-ösre?

Van pár dolog, ami miatt érdekes lehet, ha megegyeznének.

CsúfFi Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43592

Bocs. a váltó bontott. Én váltóolaj nélkül vettem a gépem. egyszerűbb volt belerakni egy új (bontott) váltót, mint bűvészkedni.

Előzmény: szg75 (43563)
CsúfFi Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43591

szia.

Természetesen Valeo. Bipower a gép.

Előzmény: szg75 (43563)
Mr. Senki Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43590

Ez online verzióban elérhető? Esetleg E-mail-ben?

Előzmény: Törölt nick (43589)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43589

Konkrétan a teljes javítási könyv,és a kötelezö és km-hez kötött szervizekröl leírás...;-DDD

Előzmény: instruments (43575)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43588

Itt is fölmerűlt már ez a fórumon. Köszi. Lehet rámegyek.

Előzmény: szg75 (43586)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43587

Az előbb írta, hogy alulról. Hátul alul van. Csere 10 perc egy emelőn. Vegyél egy bosch-t és cseréltesd ki. Mielőtt menteni kell. Olcsóbb lesz.

Előzmény: laca5 (43581)
szg75 Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43586

Nekem a kifejezetten szervokormánymű olajszivárgás ellen gyártott folyadék segített (autósboltban vettem, a konkrét típust nem tudom fejből, de meg tudom nézni ha kell). Nem volt nagy mennyiségű a fogyás, de egyet-egyet mindig cseppentett a rendszer. Majdnem az egész tubus tartalmát felhasználtam (kb.1,5dl ha jól emlékszem), és aztán eltelt 1hónap és 1-2 ezer km, és a csöpögés és fogyás teljesen megszűnt, esetleg ezzel érdemes lenne neked is próbálkoznod...

Előzmény: Vilmos a gázos (43576)
laca5 Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43585

Ahhoz meg kell találnom a csatlakozóját, vagy a kábelét legalább :-)

Előzmény: Törölt nick (43584)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43584

Ennek a hibának a megtalálására a legjobb az oszcilloszkóp. Ráaggat, indít, majd csodálkoz, jobb tórolós szkópon még vissza is nézhető.

Előzmény: laca5 (43578)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43583

...issza a szervóolajat?...biztos "belever az irányjelzö a karterba"...;DDD

Előzmény: Vilmos a gázos (43576)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43582

Egy barátom eladja a CNG-s Multipláját,

típust váltott, Zafira és Touran van otthon újabban.

 

4 tartályos, hozzáértőtől.

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/multipla/fiat_multipla_1.6_bipower_sx_cng_uzemu_4_palackos-8987115

laca5 Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43581

Elearn szerint egyik pozíció érzékelő hibája miatt sem lehet beindítani, de azért köszönöm, segítettél.

 

A főtengely adó csatlakozója felülről elérhető valahogyan?

Előzmény: instruments (43579)
instruments Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43580

Persze HALL az a hal! ;-)

Előzmény: instruments (43579)
instruments Creative Commons License 2015.05.20 0 0 43579

A HAL hibától beindul, a főtengelyétől nem... A főtengelyé hátul van, alulról tudod elérni. Az előző Multiplámon nekem is cserélnem kellett. Hidegen indult aztán melegen megszűnt a jel, jel nélkül pedig nincs befecskendezés. ;-)

Előzmény: laca5 (43578)
laca5 Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43578

Sziasztok!

 

Pár napja szívat a jTD110 Multiplánk.

 

Gondol egyet és nem indul be, csak pörög üresen, dadogás nélkül, vagy ha olyan kedve van akkor egy gondolat erejéig egy (de csak egy) henger mintha elkapná de utána azonnal le is áll. Aztán egyszer csak megy mint a sróf, pl. szombat óta máig mindig indult és ment. Egy hiba jelzést adott csupán az ECU.

Még figyelem hogy mikor csinálja ezt, de eddig úgy tűnik, hidegben indul és melegben nem biztos.

 

A diagnosztika P1320 cam/crank signal synchronization hibát ír.

Ami, szerintem azt jelentheti, hogy a főtengely pozíció jeladó vagy a veztengely pozíció jeladó szívathat.

 

Így még szerelőhöz sem vihetem egyenlőre, mert ha éppen jó, akkor mit cseréljen?

 

Szeretném egy kicsit jobban behatárolni, ezért lenne két kérdésem.

 

Kerestem a főtengely jeladó csatlakozóját, de nem találtam sehol. Tudja valaki hogy merre van? Elvileg 48cm-es kábele van, biztos nem a motor alatt lesz.

 

A másik, hogy van valami támpont, melyik megy tönkre gyakrabban? Vagy mindkettő lehet valószínű?

A főtengely adó tekercses, a veztengely adó Hall-os.

 

Köszönöm!

Mr. Senki Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43577

Köszönöm egyenlőre ez jött jól.  Valamikor talán csütörtökön tudok menni a kocsiert és addig gyűjtöm az információt :)

Előzmény: instruments (43575)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43576

A szervokormány olaj nem stimmel, mert az utóbbi 2 évben 2-3 litert töltöttem bele. ;DDDD

Előzmény: instruments (43575)
instruments Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43575

Előzmény: Mr. Senki (43573)
instruments Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43574

Van szinte minden... Konkrétan miről kellene? Kenőanyagok vagy más is?

Előzmény: Mr. Senki (43573)
Mr. Senki Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43573

Ilyen adatlapod 1999 1.9 JTD-hez is lenne? Köszi :)

Előzmény: instruments (43567)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43572

Tartályszemlére, vizsgára keress: 20/949-5537

Előzmény: CsúfFi (43546)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43571

igen, 2 liter.

Előzmény: Törölt nick (43561)
bombahoppa Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43570

Sztem azt pont én nyúltam le, a függőleges részt, mert hiányzott. A jobb oldali mindig begyűrődött, ma takarítás közben megigazítottam, de nem ahogy eddig, hogy visszapaszírozom, hanem az egészet leszedtem, és a közös saroktól indítottam a visszahelyezést, most passzentos, de nem tudom, mennyi idő alatt mozog majd el, vmival majd odaragasztom.

Előzmény: dez1 (43421)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43569

Ez még össze is jöhet, 16.00-ig van progim az 5. kerben. Pont tudnék arra gurulni. 705048789 ha nem lennék ott csörgess meg, hogy ne várjunk egymásra. Vagy küld el a számod, és hívlak én. 

Előzmény: dez1 (43568)
dez1 Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43568

Csütörtökön ha el tudsz jönni 16 45 re a Rózsa utcában (VII) lévő fizetős parkolóba (a Wesselényi előtt 1 házzal jobbra), akkor megoldható.

Előzmény: Vilmos a gázos (43566)
instruments Creative Commons License 2015.05.19 0 0 43567

Előzmény: Törölt nick (43561)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!