Igaz, hogy az enyém E39 530DA, és tudtam, hogy a Tiéd E60, de az E60-ra direkt rákérdeztem anno a szerelőmnél, talán valami 2006-os évjáratig mondta a láncgondmentes 3000-es dízelt.
Persze lehet, hogy tévedek, és aki jobban tudja, remélem kijavít.
Kiss Attinak nagyon szépen köszönöm a tájékoztatását. Lehet hogy szerencsém van, hogy az én gépem az első-első e60 2013.07.havi, és ezeknél még nincs gond a vezérműlánc megnyúlásával és szakadásával. Ha a tiédben több mint 400e km van és nem nyúltál a lánchoz, remélem az enyém is ilyen jó lesz. Nem tudom a tiéd milyen évjárat? Valójában nem is értem, hogy szakadhat el egy lánc 180e km után, selejtes széria, vagy mi? A szívósort és a szíjtárcsát természetesen kicseréltem gyárira 180 e km-nél. Sajnos a porlasztóimat is kellett újítani 220 e km-nél, alapjáraton rángatózott a motor. Ez 570e Ft-os mutatvány volt. Ha valakinek hangot adna, nyiszogna a kormányműve, tudok rá megoldást, ha valaki érdekel.
Az átlag magyarnak meg az kell, hogy 5m- ból legyen neki egy F10-e.
Ennek a duplájáért sincs kint normális, valóban makulátlan múlttal rendelkező autó, amelyben van is némi extra. Az olcsó autók kint is szarok, de hát ezeket Te tudod a legjobban mert ezzel foglalkozol. :)
hogy ez még a "jó" motor, 5-600k km-t simán mennek, ha karbantartott állapotról beszélünk. ( nyilván, ha beszívja a szívósorból a lapkát, és az rendet tesz odabenn, az nem a vezérműlánc baja alapvetően, de vagy veszel rá új szívósort, vagy alternatíve "megoldod". Nyilván nem használ neki, ha 60k km-t mész vele olajcsere nélkül, stb, stb, stb).
Az enyémben majd' 400 van, nem tervezek hozzányúlni, majd vetünk rá egy gyógypillantást másfél év múlva, 500-nál.
Segítségeteket szeretném kérni. 2003-as e60 530d-m van. Mikor esedékes vezérműláncot cserélni? Az enyémben 235 e km van, még bontatlan a motorja. Semmi csörgés-zörgés nem hallatszik, de állítólag 180e-km től bármikor elszakadhat. Ha mégis kell, ajánlott gyárit belerakni, vagy jó az utángyártott, mondjuk FAI. Szeretném a jó és rossz tapasztalatokat ha megosztanátok velem.
eladó orig. BMW tetőbox (460 literes) a hozzátartozó kereszttartóval (E61/2005). 3x volt összesen a kocsin 1-1 héten keresztül nyaralások alkalmával. A box mindkét oldalról nyitható, két rögzítő spanifer van még hozzá.Ár: 130k HUF
Eladó külön-külön is: 100000 a box 30000 a tartó. Csak helyszíni átvétel lehetséges (Ajka,Veszprém megye). A kocsit már eladtam alóla...
továbbá eladó orig. BMW DVD Tablet System, 2 képernyő+ 2 infra fülhallgató praktikus hordtáskában.Talán 10x használt,teljesen hibátlan állapotban.
Slotok:
USB slot for SD/MMC/MS cards
lejátszható formátumok:
CD´s DVDs (DVD-R, DVD+R) Video files: MPEG2, MPEG4, AVI, DIV. Music files: MP3, WMA. Imagefiles: JPG.
Valaki meg tudja mondani a e61 kombi hidraulikus csomagtartó emelő motorjában milyen más olajat lehet beletenni a mi specifikációban megegyezik a gyári olajjal? és nem 30ezer ft