Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

langsam Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2702
Azt hittem, hogy már megoldottad azt az erotikus szolgáltatást nyújtó hölgy rezonanciát.... A Skodások honlapján nem Te ajánlod képekkel, hogyan lehet kiküszöbölni a rezgéseket ? Nekem úgy tűnik, hogy Don Quijote-szerű a küzdelem, és amig élünk rezgünk. Tudom, hogy semmi köze a garanciához, de addig valahogy nincs szivem bontogatni a motort és mindenhova szivacsbetéteket ragasztgatni. Pedig nagyon zavar engem is, amikor rákezd, olyan szétesőfélben lévő hangokat ad ki, nem túl jó érzés, amikor az új kormányszerkezetemnek/légzsákomnak örülök...

És jut eszembe, mi újság Bora1-gyel ? Már-már hiányzik... Üdv.
Előzmény: bigjohni (2698)
bigjohni Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2701
Az enyém pedig gyári 131LE-s, és megy mint a barom, /mások szerint is/.
Ha majd nyerek egy ingyen teljesítmény mérést, beszámolok az eredményről.
bigjohni Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2699
" Opeleket mindbe ez a motor van.Csak ott cdti nek hívják 2004 óta forgalmazák.151 ló kegyetlenül megy "
Szerintem az opelnek nincs jó híre diesel téren. /Mindenki vadászik az isuzu motorra./
2004 valóban nagy idő, én egy kicsit nagyobb múltra gondoltam.
Ennek ellenére úgy gondolom, hogy taxi üzemmódban sok korrekt tapasztalat gyűlhet.
Előzmény: taxis666 (2697)
bigjohni Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2698
"A Superb védelmében tett szigorúbb jelzőknél az önkéntes fórumcenzor is sokkal engedékenyebb lenne...."
Mindíg kiállok a gép mellett mert már említettem, egy keserű percem sem volt vele. (egyik skodámmal sem) azt a qrva rezonanciát pedig tuti hogy megoldom, csak egy kis idő kellene.
/azt hiszem Karotta tesztelte a Superbet. Na az tetszett. Úgy tűnt, hogy előítéletek nélkül mondja a véleményét. Nem volt benne semmi extra, egyszerűen azt mondta hogy úgy jó ahogy van.
Viszont Répa Kata a Fabiával nagyon gáz volt, még a kormánymagasság álítót is fikázta pár napig szerettem volna megkeresni, mert a mai napig használom és szeretem a kis fabigyót annak ellenére, hogy nem az én méretem.
Azt mondta, hogy nyilván egy Cseh cipőkanál gyár raktáron maradt készletét reperálták oda, pedig tök jó, semmi baj nincs vele/
Előzmény: langsam (2696)
taxis666 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2697
Kérlekszépen rendelkezik múlttal nézd csak meg az Opeleket mindbe ez a motor van.Csak ott cdti nek hívják 2004 óta forgalmazák.151 ló kegyetlenül megy mint már emliítettem probáltam.A futómű nekem nem jött be tul kemény.Lehet az volt a baj hogy c5 ből szálltam ki és ültem bele de zavart hogy éreztem az útat.Most egy e200as cdit nyuzok.Nem rossz gép de  a Chevrolet motor jóval erőssebb mint ez a merci motor.Szerintem szép autó az Epica és kegyetlenűl megy sok kollégám nyuz Superbet  tehát ismerem mindkét autót vezettem is és állítom , hogy lealázná a Superbet.
Előzmény: bigjohni (2695)
langsam Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2696
A Superb védelmében tett szigorúbb jelzőknél az önkéntes fórumcenzor is sokkal engedékenyebb lenne....

De a cikk egy következtetésével azért sajna egyet kell, hogy értsek. 7 millió forintot egyszerűen nem szabad adni egy 105 lovas automata Superbért.
Megjegyzem, én nem is tudtam, hogy ilyen párosítást még egyáltalán árulnak, mert az új tulaj már box-szal a zsebében vagy chipmesterrel kézenfogva írhatná alá az adásvételi szerződést, olyan lomha lehet az a gép.

A cikk többi része valóban gusztustalan, némi fizetettség érzete van a dolognak.
Lásd még Dacia tartósteszt.

Üdv.
Előzmény: bigjohni (2695)
bigjohni Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2695
Van rá tippem, de megtartom. (előre kéne kérnem egy talicska fekete pontot a jelzőkért)
Egyébként az autó nem tetszik, és nem is kéne.
Nem vásárolnék ronda autót, múlttal nem rendelkező de katalógus szerint jobb motor ellenére sem. (nyugodtan mellém állhatna, feltolnám a falra)
A futómű magyarázat sajnos tipikus (gusztustalan):
nem rossz, hanem nyilván sérülés érte. :)))
A Skoda Magyarországon ciki. Ez van.
De a sevrolé, az bakker tök amerika. Aki ilyet ír csak kártyanaptáron látott amerikai autót. (sötétben)
Előzmény: Chris905 (2694)
Chris905 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2694

"Tesztautónkat 6 199 000 Ft-ért megvásárolhatnánk. Ez nem kevés pénz, de ebben a kategóriában mégis alulmarad a többiekhez képest. Ha esetleg Trend felszereltséggel Ford Mondeót választanánk, ami nem 150 lóerő, hanem csak 130, akkor azért 1 359 000 Ft-tal többel kéne a pénztárhoz járulnunk. Kicsit jobb a helyzet, ha Opel Vectra mellett döntünk, mert egy Elegance felszereltségű csak 1 205 000 Ft-tal több. Ha megbolondulnánk, és esetleg egy Skoda Superbet hoznánk alternatívának, akkor a Comfort felszereltségű, 105 lóerős 1,9-es, kézzel kapcsolható automata váltóval 757 000 Ft-tal kerül többe." (Forrás: http://totalcar.hu/tesztek/epica2dat/)

 

Mit akart ezzel mondani ez a jó ember? Mi az, hogy megbolondulnánk?

langsam Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2693
És a kedvenc példám, lehet hogy már írtam, bocs.
Az Audi óriás terepjáró szörnyetege a Q7-es megbukott a törésteszten, egyszerűen elengedtek a karosszéria ponthegesztései.
Elnézést, de pofátlanság egy ekkora gyártó részéről, hogy ennyire nem nézték meg előtte ütközés biztonsági szempontból a gépet, a leégéses NCAP után persze már módosítottak.
Az ilyen példákat látva tovább erősödik a meggyőződésem, hogy a gyártóknak csak egy dolog számít - a profit.
Ezzel nem mondtam újdonságot, de akkor minek az a sok melldöngetés, hogy biztonságos, környezetbarát, vezetőorientált, stb.stb. autókat gyártunk.
Sőt valaki egyenesen autókat alkot - a megbízhatósági listák végére alkotva.
Globális hazudozás.
Ha az NCAP teszt gyenge, legfeljebb módosítunk, de sok gyártó még ezt a fáradtságot sem veszi, sokan pedig nem is viszik töréstesztre az autót. Üdv.
Előzmény: Chris905 (2689)
langsam Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2692
Szia. Igaz, de betonfal keménységű anyagnak ritkán ütközik élőben az autó. Bár a klasszikus S Mercit (talán W240) 120-al eresztették a falnak és a bentülök a tesztelők szerint súlyos sérülésekkel, de élve megúszták volna. Egy Opel Corsát és az S Mercit is összeeresztettek, az ererdmény ugye nem volt kétséges. Valaki írta a fórumban, hogy az ütközésnél plusz 200 kg itt = minusz 1 csillag ott. Ahogy belegondolok, egyre igazabbnak látom. Üdv.
Előzmény: ryenn (2690)
langsam Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2691
Szia. Az 5-ös Bömös helyezésén és eredményén én is eltűnődtem. Lehet, hogy szubjektív okokból, mert volt egy 3-as BMW-m, aminél nagyon sokat szenvedtem a vezérlőelektronikával, és amikor végül letiltott a városban és sehová se moccant a gép, végleg és nagyon megutáltam a márkát. Soha többet. Egy ismerősöm az autópályán maradt ott a 7-es BMW-jével, mert hiányzott 1 (!) deci hűtővíz a minimum szinthez képest. Szóval a Mondeo előzése esetleg rendben van, bár Winkler a tesztjében azért érdekes megjegyzéseket tett a túl vékony lemezekről, ezért fogadtam kétkedve az 5 csillagot, bár lehet hogy e Mondeo is csak az NCAP-nek készült.
A Superb normális biztonságában már egyre jobban hiszek, a légzsákos kormány szerkezet valószínűleg igen régi konstrukció lehetett (tudja valaki mikori fejlesztésű lehet ?) bízom benne, hogy az új sokkal jobb és hát tényleg ez volt a fő gond az NCAP teszten. Üdv.
Előzmény: Chris905 (2689)
ryenn Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2690
sziasztok!
Nemrég néztem egy dokumentum filmet, ahol egy Smartot és egy Volvo s60 at teszteltek, 140 el betonfalnak. Eredmény: tök mindegy melyikben ülsz.
túlélési esély 0! Csak a smart után kevesebbet kell takarítani!
Chris905 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2689

Szia,

 

A sorrend nagyjából jó. Én az 5-ös BMW-t tenném az utolsó helyre a felsorolásban. A bajor mérnökök állítólag hatalmasat néztek, amikor az autójuk nem volt képes teljesíteni az ötcsillagot elsőre, majd a mérnökök áttervezték, finomítottak a légzsákrendszeren (látod milyen fontos ez!), de valami oknál fogva a második, ismételt tesztre sem sikerült elérnie az ötcsillagot. Ez persze nem azt jelenti, hogy ne lenne biztonságos a bajor felső-közepes, de azért ebben a technikai szegmensben, ennyi pénzért már illenék teljesíteni az ötcsillagot.  

 

Ja, és egy apróság, de annál fontosabb, hogy a felsorolt modellek közül egyedül a Mondeoban van alapfelszereltségként (és egyedül ebben is érhető el) a vezető térdét védő légzsák.

 

Az előbb azért írtam, hogy nagyjából jó a sorrend, mert gondolom itt mindannyian azt reméljük, hogy az új Superb mindegyiknél jobb lesz... :-)

 

Üdv. Chris

Előzmény: langsam (2687)
nagyon nagy Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2688
Nem lenne rossz, csak az lenne a gyanús nekik, hogy miért van új fény a tetőn :-)
Előzmény: Bora1 (2612)
langsam Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2687
Szia. Akkor megint feltenném a demagóg kérdésemet: Ha már muszáj lenne csattanni, és az ember nem James Bond, melyikben ülnél inkább ? 1.Saab 9-5 ? 2. E Merci ? 3. 5-ös Bömös ? 4. Mondeo ? Hát én ebben sorrendben. Törésteszt ide, vagy oda. Üdv.
Előzmény: Chris905 (2681)
Licsimi Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2686
Budapest, Nagykörösi úti autópiac, Vasárnap reggel. Ott van egy ember aki, használtakat, lopottakat árul elérhető áron...
Előzmény: vasad70 (2685)
vasad70 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2685
Tegnap sikerült elhagynom 1 gyári dísztárcsát. Valaki nem tud esetleg árban kedvező beszerzési forrást?
Ui.: ilyen gondja sincs akinek alufelnije van.
ameszes Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2684
"Az automata-dinamikus magasságállítású gyári xenonról pedig - szerintem - annyit, hogy már számtalan prémium kategóriás modellel találkoztam, amiben elvileg ilyen rendszer van és mégis agyon vakított a gyári xenonja."

nekem a régi autóm ilyen volt (BMW320d) amikor hozzám került mindenki rámvillogott, nem értettem miért, nézegettem a lámpákat mi lehet a baja, mert ugyebár automata, aztán rájöttem, hogy ezt is lehet állítani, és utána a beállított magasságot tartja a terhelés függvényében, illetve szerintem a sebesség függvényében enyhén emeli. kicsit lejjebb állítottam, és ezután nem villogtak, és jobban is láttam vele.

Azóta is nagyon hiányzik a xenon, legközelebbi beruházásom ez lesz...
Előzmény: Chris905 (2673)
Chris905 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2683

 

A fotózáshoz nyilván felkapcsolták az összes belső világítást, de a vöröslő színárnyalatot inkább a két különálló "red-eye"-nak köszönheti a középkonzol.

 

Előzmény: ZAG (2682)
ZAG Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2682
Nem a plafonon lévő belső viágítást hívják diffúznak....

Hanem,ami abban van 2 piros LED,illetve a kezelőszerveket,kilincseket ,stb.-t megvilágított fényt..

De nem kötözködni akartam ;-)
Előzmény: Chris905 (2679)
Chris905 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2681

Visszatérve a biztonság-törésteszt témakörhöz:

Elismerésre méltóan nagyot alakított az új Ford Mondeo az NCAP törésteszten, amelyen a maga 35 pontjával (öt csillag) olyan modelleket utasított maga mögé laborkörülmények közötti összehasonlításban, mint a Mercedes-Benz E-osztály, vagy a Saab 9-5-ös modellt, a BMW 5-ös szériájáról már nem is beszélve, amely "csak" négycsillagot érdemelt ki.  

langsam Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2680
Végre esik már az eső,
jól töröl az ablaktörlő.
Jó márka a Champion.
Látok most már,bizony.

Elnézést.
Chris905 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2679

 

Érdekes, hogy az "Elegance" fabetétjén mennyivel jobban látszik, ill. érvényesül a diffúz beltéri világítás. Szép.  

langsam Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2678
A gond ott kezdődik, ha az autó változó terheléssel futkározik az utakon. Márpedig ez gyakran előforrdul. Van persze fényszóró magasság állító, de tegye a szivére a kezét, aki állítgatja, amikor mondjuk többen ülnek a kocsiban, vagy meg van rakva a csomagtartó. És ha állítgatná is, hova állítja, szemre, érzésre ? Ugyanígy a guminyomás változásával módosulhat az autó elejének, vagy a hátuljának a magassága.
Az eredmény : az alapállapotban beszerelésnél esetleg jól világító utólagos xenon a mindennapi életben már telibe kaphatja a szembejövők szemét. Ezért nem véletlen a xenonnál az automata magasság állítás előírása. Szerintem az úton xenonnal közlekedők lámpája ilyen-olyan okból nagyon zavaróan világít. És engem nagyon zavar, mert csorbítja a biztonságot. Lehet, hogy egy Hummerben kevésbé zavarna.
Ráadásul már jártam úgy, hogy egy kamion nem vette le a fényszórót, jeleztem neki többször is, egyre hosszabban - semmi. Amikor viszont a közelembe ért, ráadta az összes wattot, amilye csak volt. Mint egy napkitörés, még a fülke tetején lévő lámpasort is, minimum 8 lámpát kaptam a szemembe,hosszú másodpercekig nem láttam semmit, meg is álltam rögtön. Undorító volt, azóta óvatos vagyok azzal, akit kérni kell, hogy ugyan vegye már le a fényszórót. Üdv.
Előzmény: stevie wonder (2675)
zzoollyy Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2677
Lehet fogok tudni megint 16-os acélfelnit Superbre valót, még nem láttam milyen állapotban vannak, de ha valakit érdekel szívesen megnézem és megkérdezem az árát is,ha kell valakinek szóljatok.
zzoollyy Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2676

A Superbnél nincs miről beszélni, a mi lámpánk egyáltalán nem vakit, a többi autó meg nem igazán érdekes, az enyém legyen jó!

 

Előzmény: stevie wonder (2675)
stevie wonder Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2675

Csatlakozom a Bigjohnny által leírtakhoz, az utólagos xenonos autók többsége vakít

 

Ez egyaltalan nem feltetlenul van igy. A fenyszorok geometriaja az, ami szamit, nem a fenyforras ereje. Az erosebb fenyforras csak azoknal az autoknal zavaro, amik sima halogenizzoval is kepesek vakitani.

 

(Ha valaki egy zseblampaval szemben all veled es a terdedet vilagitja, akkor tök mindegy, hogy nyolcszor olyan eros izzot tesz be a pilacsba, akkor sem fog elvakitani vele.)

 

Nekem par hete kerult be egy utolagos szett, es ram sem villogtak még soha, pedig en olyan helyen lakom, hogy par kilometert sotet orszaguton kell autozni, azaz minden nap vakithatnek szembejovoket uzemi meretekben :-)

Előzmény: langsam (2670)
bigjohni Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2674
Az én szememben ezek csak próbálkozások. Nyitott szemmel járnak, próbálnak a sikeres modellektől csippenteni ezt-azt, (tisztán látszik) aztán pedig a darabokat összeillesztik. Számomra érthetetlen okból mindíg virít a koppintás, ennek ellenére az eredmény borzasztó. Ronda, aránytalan, letisztult formáktól mentes, ormótlan, bumfordi.....
Nálam a (negatív) csúcs a szangjong terepjáró és a haverja. Nemrég láttam közelről, rettenetes.
Fogalmam sincs, hogy mit gondolnak. Egyszerűen nem tudok elmenni úgy mellette mint pl. a BX kombi mellett (ami annyira csúnya hogy már majdnem szép) mert idegesít.
Hányingerem lesz, egy pillanat alatt.
Bocs a képekért!!!!!
Előzmény: Chris905 (2671)
Chris905 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2673

Ez a vakítás dolog, valóban így van olyan autóknál, illetőleg olyan optikákkal elátott autóknál, amelyeknek nem vetítőlencsés fényszórójuk van.

 

A Superbnek szerencsére ilyen van, tehát gyakorlatilag félig kész a rendszer a xenonra.

Én egyébként viszonylag sokat autózom éjszakai körülmények között is, és eddig még egyszer sem villogott rám senki, hogy vakítanám, pedig, amikor teljesen sötét országúton szembe jövök 6000K-el az biztos nem lenne kellemes egy másik autósnak, ha nem lenne jól eltalálva, azaz beállítva a rendszer.

 

Az automata-dinamikus magasságállítású gyári xenonról pedig - szerintem - annyit, hogy már számtalan prémium kategóriás modellel találkoztam, amiben elvileg ilyen rendszer van és mégis agyon vakított a gyári xenonja.

 

Előzmény: langsam (2670)
langsam Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2672
"Az ilyen autó eladásában érintett személyeket emberölésben való bűnrészességgel
vádolnám."

Utóirat: És így vagyok még néhány Magyarországon is forgalmazott miniautóval is !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!