Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Brazil_ Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48808

(bár mint talán említettem, motanában a shell fuelsave lével többet eszik, de közben beszéltem ismerőssel, akinek ugyanez volt a helyzet, amikor annál a kútnál tankot, mint ahol én mostanában. ugyan ez van a legkényelmesebb helyen nekem, de próbaképpen pár tankolást majd máshol ejtek meg)

Előzmény: _Brazil_ (48807)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48807

Amikor nem elsősorban a bp-i  utakat járom, szinte mindig el tud menni 1000 km fölött egy tankkal, az 1100 túllépéséhez már elég langsam spaciren kell, de legalábbis sokkal több országút, mint autópálya.

De azért szar a pumpedüze ;)

Előzmény: bigjohni (48806)
bigjohni Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48806

Volt benne város is.

Mondjuk inkább "ez a falu már város típus" de a térképen város és ez számít. :)

Előzmény: rosszqtya2 (48747)
bigjohni Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48805

"csinos! =) olyan 75-80 között szereti! :) illetve 51-55nél 5-ben 1000-1100es fordulatnál :)"

 

Nehezen tudom elképzelni, hogy az autó bármely porcikája szereti az 1000-es fordulatot menet közben.

Csak szenved.

Előzmény: rosszqtya2 (48764)
superbfanatic Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48804

Üdv!

Ez egy családias fórum. Nem volt divat eddig sem, és remélem ezután sem, az egymás leszólása ! ...

Előzmény: rosszqtya2 (48790)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48803

Azért van igazság a céges autók legyilkolásában, de elsősorban a kis meg közepes tgk szegmens ami igazán kapja az ívet (most személyeskedés, és általánosítás nélkül, de mindenki látja az utakon is, hogy miképpen bánnak ezekkel a bennük ülő jóképességűek), , a személyautóknál kevésbé tetten érhető ez a jelenség. Különösen az olyan kategóriában, mint a Superb, amit közép vagy felsővezetők használnak inkább.

A kicsit is komolyabb cégeknél (de meg az enyémnél is :) ahogy látom az autók rendben megkapják az időszaki karbantartást, a garancia időn túl is, nincs okoskodás azzal, hogy mikor mit, meg egyáltalán kell-e cserélni. Azon lehet rugózni, hogy a márkaszervízes karbantartás mennyire jó vagy nem jó, nekem is vannak bizonyos fenntartásaim az utóbbi időben, de az tény, hogy az elmúlt 10 évben legalábbis, a saját autóinkkal nekünk sem volt különösebb bajunk. És azoknak sem, akiket közelről ismerek.

(illetve, de ez más kérdés, és nem márkavitát akarok értelmetlenül kezdeni, de a francia vasakkal a szervízek sem mindig tudtak mit kezdeni, Citroën, Peugeot, Renault, mindegy, ezekből volt olyan amit olyan hamar cseréltek le, ahogy lehetett, szgk és tgk viszontlatban is, de ne legyünk igazságtalanok, Renault-t pl ismerek többet is ami szó nélkül lép a havi 10+ ezret)

Ontopic példa a pár hónappal ezelőtt eladott 500e km-t futott Superb, amit egy szervizes ember vett meg nagyon-nagyon boldogan, nem is igazán fillérekért, nem is visszatekert órával, nem is rossz állapotban.

Nekem az a véleményem, hogy a normális állapotú céges (éd akár állami) autóktól fölösleges félni, és fenntartásokkal kezelni, nyilván azzal a kitétellel, hogy nem egy szarrágó putricégtúl származik a vas.

Előzmény: 409 (48802)
409 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48802

Érdekes a hozzáállásod! Tettél egy kijelentést a céges !!! autókról, amiről hamar kiderült, hogy nem tudod alátámasztani, erre magyarázatképpen átváltottál az állami kocsik egy szűk szegmensére. Kezd a dolog nevetségessé válni!

Előzmény: rosszqtya2 (48801)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48801

nem ezekre, ezek külön kategória! :))
a protokol kocsik meg a másik :) 

Előzmény: Airbag. (48798)
TraguAre Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48800

Mondjuk igénytelen felhasználó valóban akad közöttük (rendetlenség van az autóban), de javítás/karbantartás alkalmával az előzetes árajánlat sose érdekelte egyiket sem....

 

A mintavétel nem reprezentatív...:)

 

A rendőrautóknak ehhez pedig tényleg semmi köze. Néha az volt az érzésem, hogy kizárólag hétfői vagy pénteki autók voltak.

A rendőröknek meg sose tetszett amit használtak, bármi legyen is az. Bár az állóhelyzetben, járó motornál felforró hűtővíz valóban bosszantó lehetett. Sokat ronthatott a komfortérzetten egy árnyas fa alatt trafizva, nyáron....:) Ezért nem értettem, miért baj a magas fogyasztás...:))

Előzmény: Airbag. (48798)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48799

Szili!

Ha pestre megy a csomi tartó tálca,elviszem neked cimre ott.

Csak hétfőn legyél tapolca körül vele....

Előzmény: Törölt nick (48796)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48798

Ja,hogy Te ezekre alapozod az állami autókról a véleményedet....

Előzmény: rosszqtya2 (48797)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48797

a rendőrségi meg a katonai kocsikat már meg sem említem, azok ám a szép példányok! :D

de hogy az "új" focusok némelyike is hogy le van már pucolva....

Előzmény: Airbag. (48795)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48796
Más helyen élünk, úgy tűnik.
Előzmény: rosszqtya2 (48793)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48795

ja,ha igénytelen az emberek,

akkor ne csodálkozz nagyon.

Előzmény: rosszqtya2 (48793)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48794

Mútkor számolgattam,200 feletti kocsim volt,25 év alatt....

:-)

Előzmény: Törölt nick (48792)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48793

tele van a szerviz állami kocsikkal ahova járok, hát nem ülnék bele egybe se, nem hogy járjak velük! ;))

Előzmény: Törölt nick (48792)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48792
Van, állami autókról.
Igaz személyi használatúak voltak, de különb bánást, szervizelést kaptak, mint a legtöbb maszek autó, mert nem számított a pénz.
Ha valaki, akkor pont Airbag tudna erről mesélni.
Előzmény: rosszqtya2 (48788)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48791

oltson tégedet  csak a ló doktorod....

:-)

Előzmény: rosszqtya2 (48790)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48790

mindenki magából indul ki... kicsit gyúrjál még ha oltogatni akarsz...

Előzmény: Airbag. (48789)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48789

A fa ék hozzád képest bonyolult szerkezet...

Előzmény: rosszqtya2 (48788)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48788

akkor meg végképp sok használt autós tapasztalatod lehet... főleg állami kocsik tekintetében... -.-"

Előzmény: Törölt nick (48787)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48787
Engem ez nem érint, mert én mindig újat veszek.

A németek is ütögetik az órákat, tehát ott se vegyél mérget semmire.
Előzmény: rosszqtya2 (48786)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48786
Előzmény: Törölt nick (48785)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48785
Ez legtöbbször pont nem igaz!!
1 gazdás és a szervizköltség nem számít, inkább ez a tapasztalatom.
Előzmény: rosszqtya2 (48784)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48784

egy biztos, céges kocsit nem vennék, mert azoknak 99%ban nem volt gazdájuk! aka szarrá voltak hajtva, mert nem számít a fogyasztás!

 

szerintem nézz körül itten: www.mobile.de

Előzmény: bordoLX (48781)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.05 0 0 48783

Nekem volt 115 lóvas Superb-em.

szépen ment,jól fogyasztott....

Előzmény: bordoLX (48781)
Airbag. Creative Commons License 2012.10.05 0 0 48782

"Hogyan csatlakozok az airbag modulhoz?"

:-)

 

email?tel?

:-)))

Előzmény: KissBaa (48778)
bordoLX Creative Commons License 2012.10.05 0 0 48781

Sziasztok!

 

Én ugyan nem vagyok tulajdonos (nekem "csak egy fabiam van), de alapvetően "skodás" család vagyunk. Szeretnék egy-két tanácsot kérni tőletek Superbbel kapcsolatban. 

Apósom autót szeretne venni (jelenleg III-as golfja van), és félig-meddig ismeretség révén felajánlottak neki egy 2006-os superbet. Azt nem tudom pontosan, hogy faceliftes, vagy nem. Az tuti, hogy egykilences PD, asszem 115 lovas. 200 000 van benne, elvileg megvoltak a kötelező szervízei, a kecskeméti önkormányzaté volt. 1 900 000 ért kínálják, nagyon bele van szeretve. 

Tudnátok-e pár infot mondani róla. Nekem is tetszik az autó, nagy, kényelmes, de mégis, öszintén milyen negatívumokra, hibákra lehet számítani. Kiváncsi vagyok minden tapasztalatra.

Én pl. nem nagyon tudtam sokáig erről a 115 lovas motorról. Abban a hitben éltem, hogy van a 100-as, meg a 130-as 1.9-es PD Superb. Aztán később úgy olvastam, hogy ezeket a motorokat az első szériás passatokba tették, de ahogy nézem a hirdetéseket, a faceliftesekben van cask ez a motor.

Szóval érdekel minden vélemény, jó, rossz, kiadások, futómű, motor, váltó, stb.

 

Skodás baráti üdvözlettel: Laci

 

 

409 Creative Commons License 2012.10.04 0 0 48780

Nézd meg a diagcsatlakozóban hová van kötve a két CAN szál. Némelyik VAG csoportos típusnál megesik, hogy a szabványos 6/14 helyett a 3/11 pinekre kötik. Ezt az ilyen "egzotikus" csatolók nem tudják.

Előzmény: KissBaa (48778)
Varshi Creative Commons License 2012.10.04 0 0 48779

Meg lényegesen kulturáltabb a hangja is a nagyobbnak.

És egyetlen chiptől 180-190 ló. Csókolom. :)

Előzmény: KissBaa (48777)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!