A legjobb a legalsó kép, ördögi vigyor van a gép "arcán".... Azért szerettem volna ott lenni, amikor a Skoda főnöke a VW főnökével tárgyalt, és próbálta meggyőzni a VW-st, hogy az új Superb nem lesz konkurencia a Passatnak... Vagy amikor a cseh dizájnerek bemutatták az általuk már véglegesnek ítélt terveket a VW vezérkarának... Üdv.
A pollenszűrő kiszedett állapotában jól látható a lezáró zsalu. A működését is jól lehet látni. Ha nyitott állapotban kapcsolod ki akkor bizony a külső levegő útját nem zárja el semmi. A torlónyomás által betolt levegő mennyisége a ventilátor 1-es fokozatához képest is csekély (kézzel alig érezhető) de a szagok ilyenkor is betalálnak. (szerintem)
Nekem is sok volt, személyeskedőnek éreztem a megjegyzésedet, pedig nem adtam rá okot. Azt hittem, hogy a fórum azért (is) van, hogy a valós, vagy vélt technikai problémákat megbeszélhessük. Levontam a tanulságot, az ügy részemről lezárva.
sziasztok! Ha én kikapcsolom a klímát,ventilátort,mindent /off/ oda levegőt be nem enged! Egy idő után vissza is kell kapcsolni,mert megfájdul a fejem a használt levegötől!
Nem is tudtam, hogy a pszichológusok is Superbbel járnak Magyarországon, bár még ilyen végzettség is kevés lehet ahhoz, hogy egy technikai kérdésemből megmondjad, hogyan állok hozzá az élet dolgaihoz... De hát ugye egy internetes fórum névtelensége komoly felhatalmazás... Üdv.
Azoknál a gépeknél (ha van ilyen) amelyeknél kikapcsoláskor lezárja a külső levegőt, sokkal többet tud a Superb mert ott ál meg ahol éppen kikapcsolod. Tehát pl. tavasszal a képedbe irányíthatod, majd kikapcsolás után a annyit enged oda amennyit tud. "diesel kipufogógáz füst szag" az Ifából jött ami mellett tötymörögtél a dugóban. "sajátos konstrukcióra gyanakszom." szándékosan sem lehetne megvalósítani hasonlót. Mindenhez ilyen negatívan állsz hozzá? /szar lehet/
Ha ki van kapcsolva teljesen a fűtés panel (se klíma, se economy fűtés, mert nem kell, csak off jelzés van) akkor csodálkozva tapasztaltam, hogy beengedi kívülről a levegőt, más gépek általában nem engednek be levegőt, még torló nyomásként sem. De ez nem nagy gond, csak sajátosság, így kell elfogadni. Azonban bejön egy jellegzetes szmog is, amiről először azt hittem, hogy kéményfüst, már ahol az útszéli házakban már tüzeltek a fűtés miatt. De most már egyértelmű, hogy ez sajnos jellegzetes diesel kipufogógáz füst szag. Nem erős a szag, inkább csak zavaró, kényes orrom van, nem hiszem, hogy tévednék. Új a gép, nem gondolnám, hogy valami baja lenne, inkább valami sajátos konstrukcióra gyanakszom. Tapasztalt valaki már ilyet ? Üdv.
Ezek szerint újságírói körökben is akad olyan, aki nem illeti csúnya szavakkal a 105LE-s PD TDi-t.
"Nem megy rosszul. Nem is értem, minek akar 170 lóerőt egy Passatba valaki, a 105 untig elég, ha kimondva nem is tűnik soknak. Vezettük autópályán, használtuk városban. Mentünk vele gyorsan, haladtunk komótosan. Ezzel a dízellel így is, úgy is jó volt."
Ezt csak megerősíteni tudom, bár nekem 15e-ként kéri a liter olajat. Az olajfogyasztáshoz azt is hozzá kell számítani, hogy az ún. longlife olajok hígabbak. E miatt is jobban szeretik fogyasztani.
A Schulte Design egyik legelső tervrajza a mai nap hírei, illetve leginkább fotói után egyértelműen elismerésre méltó.
Szerintem ez a rajz adja vissza a legjobban az új Superb "nagyautós" jellegét.
Kár, hogy - valószínűsíthető módon - a 2008-as modellnek nem ilyen elegánsan szolid kerek ködlámpái lesznek. Bár lehet, hogy akárcsak az Octavia II-nél, az RS Superben gyárilag ilyen lámpák lesznek és a rajzból ítélve a min. 18"-as felnik valóban egy RS Superbre utalhatnak.
Ami érdekes lehet, hogy megkapja a 6 hengeres dizelt, négykerékhajtást, dsg-t, hát úgy néz ki nem nagyon lesz lekorlátozva a vw részeről a Superb.
Most vettem gyári tv cuccokat az enyémbe, de ha ilyen dolgok lesznek az újba, akkor lehet inkább gyűjtök arra.
Az irja a Mondeo minőségénél "jobb", én próbáltam az új Mondeót az aztán durván össze van rakva el kell ismerni és a Superb még annál is szebb és jobb lesz minőségben, hát nagyon fel vagyok csigázva!
Ezen a képen (felnagyítottam, hogy részletesebben szemlélhessük) nagyon ígéretesnek hat az új modell.
Már csak egy majdnem tökéletes törésteszt, egy piacképes ár és tényleg hatalmas ellenfél lehet a kategóriájában.
Az árát a britek 15.000 - 23.000 angol font közöttire teszik.
Ez a mai nap árfolyamával számolva: kb. 5,5 - 8,4 millió Ft közötti árskála.
De azt már mi magunk is sejthetjük, hogy a Laurin&Klement változat bőven nem fog megállni 8 millió környékén.
De ne is álljon, hisz a minden földi jóval-, ténylegesen 2008-as színvonalon felszerelt luxusmodell egyik legfontosabb hivatása a presztízs tovább növelése lesz.
Először azt hittem, hogy a P-BOX-ot nem állították be jól és azért lett iszákos.
El is mentem ma a márkakereskedésbe, ill. a szervízbe, ahol rákérdeztem a dologra, illetve arra, hogy rendben van-e ez az olajfogyasztás és azt a választ kaptam, hogy a VW-konszern PD dízel motorjai ilyenek, szeretik az olajat, tehát semmi probléma.
A P-BOX-ra pedig azt a választ kaptam, hogy az nem befolyásolhatja az olajfogyasztást és azon nincs mit rosszul beállítani (de ezt megelőzően megkérdezte, hogy hol és mikor szereltettem be a BOX-ot és a válasz azután érkezett, hogy elmondtam: náluk és 0 km-rel / Nem akarok és nem is lehetek rosszindulatú, mert egyébként nagyon korrektek és segítőkészek voltak a szervízben).
Száz szónak is egy a vége: vettem egy liter Mobil1 olajat VW-Audi motorokhoz valót és utántöltöttem.