Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12062

Pardon...bár én azon sem lennék meglepve, ha a szerkesztő elgépelt volna valamit, vagy valakik feltörték a szerverüket, aztán belecsempészték. Bár ez naívitás. Inkább a visszakozásba kéne reménykedni. 

Előzmény: BJ (12060)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12061

a tulajdon magyar, üzemeltetési jogot privatizáltak annak idején

Előzmény: Törölt nick (12059)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12060

:-)

 

ne viccelj, megjelent a Magyar Közlönyben...

Előzmény: Törölt nick (12059)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12059

Várjuk ki a végét, remélem kacsa. Attól hogy ha esetleg mégis eladja az állam, attól még a német-spanyol cég is ki akar szállni, tehát úgy 62% menne a kínaiakna, ha azt is megveszik. Ez azért túlzás lenne, akkor inkább Demján és Csányi összefoghatna és megvehetnék, hogy legalább magyar tulajdonú legyen.

Előzmény: BJ (12058)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12058

érdekes fordulat, erre elég kevesen számítottak

Előzmény: Gulliver utazik (12057)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12057

Mai Magyar Közlöny a 13785. oldalon.

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12056

Az Opelt is megveszik, mi nekik egy reptér.

A hazai reptereiket már mind megvették, most azokat a reptereket veszik, ahova onnan indítanak majd járatokat. :)

 

 

Előzmény: uhb129b (12054)
Kaktusz08 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12055

Szándékosan nem fűztem a cikkhez kommentárt, mert amit újságíró ír, abból én gyököt szoktam vonni...

uhb129b Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12054

Én a kínaiak helyében inkább egy jó kis kínai reptérbe vásárolnék bele, ahol évi 10% fölött nő a forgalom, kuss van a környezetvédőknek, stb. :-)

 

Előzmény: Kaktusz08 (12052)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12053

Na mit mondtam! :)

-> 12029 <-

Előzmény: Kaktusz08 (12052)
Kaktusz08 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12052
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12051

:)))

Előzmény: Törölt nick (12049)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12050

olyanolyan = ugyanolyan :)

Előzmény: Törölt nick (12049)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12049

Sőt, most már annyira olyanolyan, hogy a biztonsági ellenőrökével (az SRA pontokon megszokottakkal) is megegyezik a dolgozók nagy örömére. :)

Előzmény: Törölt nick (12047)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12048

:)

Előzmény: BJ (12046)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12047

Ja, igen, és elvileg ugyanolyan volt a kétféle utasbiztonsági ellenőrzés, mert hogy annak - elvileg - mindenhol ugyanolyannak kell lennie. :)

 

Előzmény: Törölt nick (12041)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12046

elég jól látod a helyzetet minden szempontból :-)

Előzmény: Törölt nick (12045)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12045

Valószínűleg azért rakták át, mert kérték. :)

2B előcsarnok szebb, nagyobb, világosabb, újabb, mittudomén stb. :))

 

Egyébként az is megfigyelhető, hogy a szövetségek szerint is elkülönültek mostantól:

 

 

bud.hu-ról

 

Értem, hogy mi a problémád, de az nem probléma, hidd el. :)

 

Most egy bizonyos logika mentén sokkal praktikusabb a légitársaságok elhelyezése. Ezt a SkyCourt és az új, központosított biztonsági átvizsgálás - a korábbi, külön-külön 2A/2B-tranzitbejáratok megszűnte, és az egyetlen tranzitbejárat kialakítása - hozta el.

Előzmény: Törölt nick (12041)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12044

Az átszálló utasoknál van különbség a biztonségi vizsgálatot illetően schengen és non-schengen között (annyi, hogy schengenen belül nincs ellenőrzés), de ezt Te nem tudhatod, hacsak nem szoktál átszállni BUD-on.

Olvasgass kicsit vissza és értelmezd a neked írtakat, hidd el senki nem akart Téged megbántani, csak kicsit Tompika vagy. :)

Előzmény: Törölt nick (12041)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12043

folyamatosan zöldségeket beszélsz - a stílus is azért volt olyan amilyen, mert sokadszorra sem értetted meg a magyarázatot

 

a biztonsági ellenőrzés tök ugyanolyan volt és most is tök ugyanolyan minden utasra, függetlenül attól hogy hova megy

 

a schengenen kívülre menőknél van útlevélellenőrzés is, ennyi a különbség - de az nincs összekapcsolva az utasbiztonsági ellenőrzéssel

Előzmény: Törölt nick (12041)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12042

Meséld el kérlek, hogy mitől volt utasbarátabb a biztonsági ellenőrzés a schengeni oldalon?

Előzmény: Törölt nick (12041)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12041

Bocs, a repülőjegy szót nem vettem észre. Ez alapján világos, hogy oda küldik. A stíluson meg please finomítani. Bát nem értem, miért kellett átrakni, mivel a schengen-nem schengen megosztásnak az volt az értelme, hogy a schengenesnél utasbarátabb volt a viztonségi ellenőrzés.

Előzmény: BJ (12035)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12040

"Abszolúte világos. De akkor remélem legalább előre a 2B-re irányítják az utast, hogy oda menjen csekkolni, nem úgy, mint tavaly. A kérdésem erre vonastkozott, de senki nem értette meg."

 

---------> "júni 1 óta MINDEN Malév gép a 2B-n csekkol be!!! Ezt a Malév is, a BA is, a website-okon is, a repülőjegyeken is, a repülőtéren is jelzi."

 

Mit nem lehet ezen érteni? Már az albán dédnagyi is megértette volna, ha szuaháliül magyarázom is! :))

Ha Malév jegyed van kicsattogsz a 2B-re, ott becheckolsz és az utasbizti után megkeresed a kapud számát. Az 1-es esik hozzád legközelebb, aután jön a 2-es, majd a 3-as satöbbi. Kuelewa?

Előzmény: Törölt nick (12037)
VerszivO Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12039

sot! 1987-ben is maskepp volt minden, meghogy "mint tavaly"...:)

Előzmény: Törölt nick (12037)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12038

Te nyertél, feladom. :)

Előzmény: Törölt nick (12034)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12037

Abszolúte világos. De akkor remélem legalább előre a 2B-re irányítják az utast, hogy oda menjen csekkolni, nem úgy, mint tavaly. A kérdésem erre vonastkozott, de senki nem értette meg. És igen, tudom, hogy közös a tranzit, ahonnan elérhető az összes kapu.

 

Más: A csápok mikor épünek, ha esetleg van itt egy ebnnfente. A Heti Válasz már írt egyszer róla, hogy a skcourt miatt nagon jóó lenne, mivel így most még kevesebb a kapu, a reptér forgalomnövekedése miatt is lassan időszerű lenne. Na meg majd az új terminálok...

Előzmény: BJ (12035)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12036

az ÖSSZES Malév gép a 2B-re van kiírva júni 1 óta

Előzmény: Törölt nick (12032)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12035

NEM!!!!

 

júni 1 óta MINDEN Malév gép a 2B-n csekkol be!!! Ezt a Malév is, a BA is, a website-okon is, a repülőjegyeken is, a repülőtéren is jelzi.

 

Becsekkolsz a 2B-n, átmész az utasbiztonságon, megkeresed a kapudat, ami max 200 m-re van az utasbiztonságtól, aztán felszállsz.

 

Világos?

Előzmény: Törölt nick (12034)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12034

Tehát ha a 2A-ról megy a Malév gépem, akkor a 2A-n és a 2B-n is lesz check pointom. Értem én, hogy mindegyik terminálból egy ehlyre jutok ki, de akkor a 2A-ról nem fognk átzavarni a 2B-re checkolni? Mert a többi ember, aki nem tudja, hogy ott kell checvkolni, azokat eléggé bosszanthatja, aztán legközelebb inkább más lehetősééget választ, mondjuk a bécsi repteret, vagy a kocsit, ha megteheti.

Előzmény: Törölt nick (12033)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12033

Teljesen mindegy melyik oldalon csekkolsz, mész be, illetve melyik oldalról indul a géped, ugyanannyit fogsz gyalogolni. Mehetsz A->A, A->B, B->A, B->B-re a távolság amit megteszel ugyanannyi, 200-300 méter amin fel vagy háborodva.

Harmadszor teszed fel a kérdést, harmadszor próbálom megértetni veled, ezért most csináltam egy ábrát, hátha így sikerül:

 

 

Előzmény: Törölt nick (12032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!