Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

iKereskedo Creative Commons License 2016.03.28 0 0 38303

Eladó 2005-ös 25d-ből egy bontott turbó, működö, de nem hibátlan állapotban, 25.000.

 

Eladó egy Hibás CCC fejegység 15.000

 

Eladó 2005-ös 25d-ből egy bontott leömlő, 20.000

 

Valamint eladó 134-es felni kettő jó és két csereérett gmuival, valamint két uj gumi.

atiTDI Creative Commons License 2016.03.28 0 0 38302

Tudok adni Lubrizol adalékot, ha jól emlékszem 2-3000 körül van. 

Bmwcucc kukac gmail.com

Előzmény: MIK530d (38298)
Fecoooo15 Creative Commons License 2016.03.27 -1 0 38301

Rigotech kft youtube referencia videok 

Részecskeszűrő DPF/FAP javítás, regenerálás, tisztítás

DPF (Diesel Particulate Filter) és a FAP egységek okozta kellemetlenségeket (a jog adta kereteken belül) megoldjuk.

 

 

Az általunk készítettett megoldásnak közönhetően garanciát adunk arra, hogy:

 

  • nincs szükség új szűrő vételére
  • nincs szükség a differenciálnyomás-jeladó cseréjére
  • nincs szükség a hőmérséklet érzékelő(k) cseréjére
  • javul az autó menetdinamikája és fogyasztása
  • csökken az autó szervizköltsége
  • megoldódik minden DPF-fel és kiszolgáló alkatrészével kapcsolatos ügy.
  • A beavatkozás lehet akár láthatatlan, diagnosztikai műszerrel és mechanikai vizsgálattal egyaránt.
madrian____ Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38300

F10-hez:

 

http://bmw-rad-5-touring.autobazar.eu/520d-at-(f11)-premium-id7716271.html

 

Mondjuk valami ilyesmibe. Csak aztán előjön a piros lámpa az agyamban pl. a problémával kapcsolatosan, ami a napokban is volt az F10 fórumon, hogy beszarik a pumpa és visz mindent injektorostól. :S

 

 

Előzmény: madrian____ (38299)
madrian____ Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38299

Nekem annyira tetszik az F10 formája, hogy simán beleülnék egy nem agyonextrázott példányba is. Persze nagynavi azért legyen benne. Ha jól néztem olyan 6 körül mennek.

 

BMW-GMBH: esetleg nem láttál egy szép E91-et mostanában (nagynavi, sportüllés, PDC, ülésfűtés, tempomat)?

 

 

Előzmény: G.Gambino (38283)
MIK530d Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38298

Helló!

 

A megoldás: LUBRIZOL 6178. Ez egy adalék a szervó olajhoz 50ml-es kiszerelésben. Nekem egy autószerelő ismerősöm szerezte be, kereskedelmi forgalomba nem igazán van, Mercikbe is rakják. Állítólag a szervó oljból ki kellet hagyni egy adalékot, ami kormánymű nyekergését idézi elő. Erről az adalékról a szervízek mélyen hallgatnak, nehogy már egy 5000 Ft-os löttyel megoldódjon a probéma. Ehelyett: kormányműcsere. Kedves! Nem? Az eljárás: álló autónál, emelt fordulatszámon, kb.: 2000-2500 a kormányt ütközésig jobbra-balra tekerve kb.10 percig. Ezidő alatt kb.100C-ra emelkedik a szervó olaj hőmérséklete. Motor leállít, adalék hozzáönt (figyelve a maximum jelzésre). Motor beindít és megint emelt fordulaton jobbra balra tekergetve a kormányt 10 percig csinálom a műveletet (elég izzasztó, úgyhogy vetkőzz neki). Mire vége, azonnal megszűnik a hang, és nem jön elő újra. Nekem bejött. Remélem egyfajta hangról beszélünk, ami inkább lassabb kormányelmozdításnál hangosabb. Tulajdonképpen álló motornál is hallatszik ha eltekered, mintha valami gumi a fémen kenetlenül nyekeregne. Sajnos jobban nem tudtam körülírni. Sok sikert.

Viszont nekem is előjött néhány napja bal oldalról valami hang. Menet közben a kanyarokban, amerre kanyarodok egy klattyanó hang egyszer. Másik irányba, megint klattyanó hang, mintha egy elszabadult tárgy ide-oda a kanyarodás irányába csapódba. Egyszerűen nem jövök rá. Ha tud valaki valamit szívesen várom.

 

Üdv mindenkinek! 

Előzmény: Joszifi (38297)
Joszifi Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38297

Hali, nekem kicsit nyekereg/nyiszog a kormányművem, érdekelne a megoldás amit említettél.

Előzmény: MIK530d (38286)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38296

Jól mondtad, 2005 09- tól van a 231 le.

Előzmény: kiss_atti (38295)
kiss_atti Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38295

Akkor rosszul emlékeztem az évjáratra...

Előzmény: BMW-GMBH (38294)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38294

A gombos indítású 231 lovasoknál szarabb a lánc.

Előzmény: kiss_atti (38290)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38293

Meg napoztattam őket:))

Előzmény: G.Gambino (38288)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38292

25e a garázsba lapul:))

Előzmény: kiss_atti (38289)
crocky75 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38291

Sziasztok, 

 

2004-es 177 le,  25d-ém van. Működhet-e együtt 30d turbóval, és ha igen, mi kell a társításhoz?

 

Előre is köszi!

kiss_atti Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38290

Nem "több, mint 400k van", hanem majdnem 400k.

Egészen pontosan 390k és még egy kicsi.

 

Igaz, hogy az enyém E39 530DA, és tudtam, hogy a Tiéd E60, de az E60-ra direkt rákérdeztem anno a szerelőmnél, talán valami 2006-os évjáratig mondta a láncgondmentes 3000-es dízelt.

 

Persze lehet, hogy tévedek, és aki jobban tudja, remélem kijavít.

Előzmény: MIK530d (38286)
kiss_atti Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38289

Etát hová dugtad ???!!

Előzmény: BMW-GMBH (38285)
G.Gambino Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38288

Impozáns kollekció. :)

Előzmény: BMW-GMBH (38285)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38287

Az övé e39 3.0d. Soha nem szakad el.

Amúgy nem divat a lánc szakadás az e60- nál sem, de előfordul, sajnos.

Előzmény: MIK530d (38286)
MIK530d Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38286

Kiss Attinak nagyon szépen köszönöm a tájékoztatását. Lehet hogy szerencsém van, hogy az én gépem az első-első e60 2013.07.havi, és ezeknél még nincs gond a vezérműlánc megnyúlásával és szakadásával. Ha a tiédben több mint 400e km van és nem nyúltál a lánchoz, remélem az enyém is ilyen jó lesz. Nem tudom a tiéd milyen évjárat? Valójában nem is értem, hogy szakadhat el egy lánc 180e km után, selejtes széria, vagy mi? A szívósort és a szíjtárcsát természetesen kicseréltem gyárira 180 e km-nél. Sajnos a porlasztóimat is kellett újítani 220 e km-nél, alapjáraton rángatózott a motor. Ez 570e Ft-os mutatvány volt. Ha valakinek hangot adna, nyiszogna a kormányműve, tudok rá megoldást, ha valaki érdekel.


 

BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38285

Előzmény: BMW-GMBH (38284)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38284

Nagyon sok magyarnak suzukira van pénze, de Bmw- ből könyököl, mert az a menő:(

 

Előzmény: G.Gambino (38283)
G.Gambino Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38283

Az átlag magyarnak meg az kell, hogy 5m- ból legyen neki egy F10-e.

 

Ennek a duplájáért sincs kint normális, valóban makulátlan múlttal rendelkező autó, amelyben van is némi extra. Az olcsó autók kint is szarok, de hát ezeket Te tudod a legjobban mert ezzel foglalkozol. :)

Előzmény: BMW-GMBH (38282)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.27 0 0 38282

Próbálom az arany középutat hozni.

 

F10-11, F30 vonal az érdekes.

Nem merek hozni 150-200e km- es kupacból, mert hát ki tudja ki venné meg.

150e km alatti meg drága nagyon.

Az átlag magyarnak meg az kell, hogy 5m- ból legyen neki egy F10-e. Persze tisztelet a kivételnek, mert az is sok van.

 

Előzmény: madrian____ (38281)
madrian____ Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38281

Ja igen, köszi. Közben rájöttem, hogy bmw-teilevel kevertem, de ő már az Fxx tag.

 

Ellenben GMBH mindig patika kocsikat hoz be, követem is FB-n. Kár, hogy nem hoz több új típust, de hát amire igény van azt hozza.

Előzmény: kiss_atti (38280)
kiss_atti Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38280
Előzmény: madrian____ (38279)
madrian____ Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38279

Eladó a kocsid, hol hirdeted?

Előzmény: BMW-GMBH (38278)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38278

Tegnap jöttek meg nézni az e61-et.

Azt mondták nagyon rezeg:) Mondom azért a defektűrő gumi az jó kemény, azért rezeg.

5 en ültünk benne, és a szar uton 100- 120- al mentünk.

Ki szálltunk, és csak azt tudtam mondani, ez nem a ti autók.

Előzmény: kiss_atti (38277)
kiss_atti Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38277

OK,

 

meghívlak majd az 500-as szervizre, nézheted ...

:-))))

Előzmény: BMW-GMBH (38276)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38276

Gyógypillantást:))

Tied el megy 600-nál többet is, mindent meg kap amit csak kaphat, sőőőt:)

Előzmény: kiss_atti (38275)
kiss_atti Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38275

Azt mondta a szerelőemberem,

 

hogy ez még a "jó" motor, 5-600k km-t simán mennek, ha karbantartott állapotról beszélünk. ( nyilván, ha beszívja a szívósorból a lapkát, és az rendet tesz odabenn, az nem a vezérműlánc baja alapvetően, de vagy veszel rá új szívósort, vagy alternatíve "megoldod". Nyilván nem használ neki, ha 60k km-t mész vele olajcsere nélkül, stb, stb, stb).

 

Az enyémben majd' 400 van, nem tervezek hozzányúlni, majd vetünk rá egy gyógypillantást másfél év múlva, 500-nál.

 

Előzmény: MIK530d (38274)
MIK530d Creative Commons License 2016.03.26 0 0 38274

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni. 2003-as e60 530d-m van. Mikor esedékes vezérműláncot cserélni? Az enyémben 235 e km van, még bontatlan a motorja. Semmi csörgés-zörgés nem hallatszik, de állítólag 180e-km től bármikor elszakadhat. Ha mégis kell, ajánlott gyárit belerakni, vagy jó az utángyártott, mondjuk FAI. Szeretném a jó és rossz tapasztalatokat ha megosztanátok velem.

 

Előre is nagyon köszönöm! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!