Épp most tanakodunk a családdal azon, hogy milyen kocsit is vegyünk és felmerült a Skoda SuperB-je is. Szeretnék egy kis információt kapni a 2.5V6 TDi motorról, mivel a hasonló paraméterekkel rendelkező Audi A6-os elég csapnivaló.
A Skoda változtatott valamit az Audiban lévő V6TDi-hez képest? Mennyire megbízható ezzel a motorral ez a Skoda? Menetteljesítmények is érdekelnek a szokásos fenntarthatóság, alkatrészárak és fogyasztási értékek mellett.
Ha bármilyen információd van, akkor kérlek írd meg ide a fórumra, hátha én is nemsokára közétek tartozhatok kedves SuperB tulajdonosok!
miért is lenne konkurenciája a passatnak ha az a bibib-nek a nyomába sem ér most sem beszélhetünk konkurenciáról a passat a fasorban sincs a superb-hez hiába régebbi konstrukció / nagyobb szebb kényelmesebb sajnos nincs kombi belölle /
gépi excenteres polírozóval polírozd, vagy políroztasd ki...
Hé, csak lassan a testtel! :-)
Egy polirgeppel senki ne a sajat autojan kezdjen kiserletezni, mert teljesen tonkre lehet tenni a fenyezest.
Az autosboltokban kaphato polirozoszerek hulyebiztosak, es azok is sokmindent megoldanak. En a Turtle Wax termekeit ajanlom sajat tapasztalatbol.
A polirozas egesz addig mukodik, amig nem latszodik ki az alapozo a fenyezes alol. Festeket potolni polirpasztaval mar nem lehet. Amig csak karcrol van szo, az nyomtalanul eltutetheto. Ha nem hazilagosan, akkor kozmetikaban.
1x a porszívó csövével lelöktem a csatit a tartó műanyagról. Beakadt az ülés sinbe, majd amikor hátra húztam szétrántotta. Nem vettem észre hogy nem fűt mert nyár volt, csak napok múlva tűnt fel a szabadon lévő csatlakozó.
"ezekben ellenálláshuzalos van, az ülésrészben NTC-vel" Nem kapott mechanikai terhelést, főleg egyszerre az ülőlap és a háttámla. Sejtésem szerint 5-ös fokozaton pusztult el. Az ülőlap és a támla csak együtt működik, vagy külön-külön is elromolhat? Mi az NTC?
Villanykapcsoló kihúz, balról felülről a harmadik sárga csíkos vezeték leköt és már nem is megy "0" állásba a tompított fényszóró!Ennyi, ha jól emlékszem,(azért teszteljétek le) kb 2 perc alatt jött rá az emberem, ennyit nem tudnak megcsinálni a márkaszervizekben, kivétel az én márkaszervizem, ahol még foglalkoznak is az emberrel és megcsinálják a nyűgjeimet!
Igaz a helyzetjelzők égnek,mint eddig, de azok majd a következő történetben talán megoldódnak, ha az emberem rám tud szánni megint kis időt.
azt igen, arra le van tesztelve és bírja. de mondjuk bútor sarka, tűsarkú cipővel rálépés, TV a sarkán állva, stb. ha épp a fűtőszálat találják el, lehet belőle gond.
ezekben ellenálláshuzalos van, az ülésrészben NTC-vel.
ezek a fűtések a kis felületen jelentkező nagy mechanikai terhelést nem szeretik, ilyenkor sérülhetnek. előfordulhat a szivacs árkaiban futó huzal sérülése is, de nem jellemző, ha mégis itt a gond, az rendszerint hibás beszerelésre vezethető vissza.
normál esetben a fűtés tovább bírja a használatot mint az üléshuzat.
Business III (2005) modell Sima szövet, jövő héten elvileg gariba cserélik benne az ülés fűtést - last minute, mert dec elején lejár a garanciám. Még jó hogy most romlott el, nem egy hónap múlva.
7H0 919 275 cikkszámú Octavia II hátsó parkolóradar szenzort nem tud valaki jó áron? OK, hogy ez Superb fórum, de ha valakinek épp Superb-je van és tud olcsón szerezni, már megérte megkérdezni.