Tök vicces egyébként. Mindenki azt leste, hogy na államosítás, stb. Erre tessék. :)
Ugyanakkor eszembe jutott (nyilván nem csak nekem): most már nincs állami rész a reptérben. Eladni könnyebb majd... És arról ugye szintén vannak hírek, hogy a spanyolok nem akarnak repterezni, miután begömböcködték a Hochtief-et... A kínai-"veszély" így még nem hárult el, ki tudja, lehet, hogy okosba' megoldják.
Mindenesetre óriási sztori ez az elmúlt néhány nap. :))
Közben az is kiderült, hogy kik azok a misztikus kínaiak, akiknek még a nevét sem szabad leírni, de megépítik itt nekünk a gyorsvasutat Pekingtől a reptérg... :-)
A magánbefektetőnek kötelessége megvenni az állam 25 százalékos plusz egy szavazatot érő részesedését. Az eladásról azért most döntött a kormány, mert az állam 2005-ös privatizációs szerződésbe kikötött eladási opciója jövő szombatig él, utána a vételár már nem lenne garantált. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium szerint a teljes visszavásárlásra nincs esély, mert az üzemeltető Hochtief Csoport szakmai vagy pénzügyi befektetőt keres hat reptérből álló portfóliójára. Tovább »
No ja, ahogy nézem, be is kajálták néhányan (lásd lentebb) ezen a topikon is a népnemzeti dumát, meg, hogy milyen jó, ha az állam veszi vissza (miért is???), meg hogy a munkavállalóknak az jó lesz (miért is???).....
Pénz beszél, a kutya meg ugat.
Ez is egy magyar közmondás. Nem is kell "nemzeti" bla-bla hozzá.....
azért tették át, mert a schengen/non-schengen megosztással továbbra is sokkal leterheltebb volt az A-oldal, mint a B. ez azt jelentette, hogy néha az A-oldalon már becsekkolt utasokat átirányították a B-re, hogy ott essenek át az utasbiztonsági ellenőrzésen.
azzal, hogy a MALÉV járatok a B-ről indulnak és párat meg átraktak az A-ra, jobban eloszlanak az utasok a két checkpoint között. nem mellesleg pedig az A-oldali c/int így este 8-tól már le lehet zárni, hiszen azután csak a B-ről indulnak (MALÉV) gépek.
(bár ez utóbbi lehet, hogy nincs mindig így, mindenesetre tegnap ez történt).
Pardon...bár én azon sem lennék meglepve, ha a szerkesztő elgépelt volna valamit, vagy valakik feltörték a szerverüket, aztán belecsempészték. Bár ez naívitás. Inkább a visszakozásba kéne reménykedni.
Várjuk ki a végét, remélem kacsa. Attól hogy ha esetleg mégis eladja az állam, attól még a német-spanyol cég is ki akar szállni, tehát úgy 62% menne a kínaiakna, ha azt is megveszik. Ez azért túlzás lenne, akkor inkább Demján és Csányi összefoghatna és megvehetnék, hogy legalább magyar tulajdonú legyen.
2B előcsarnok szebb, nagyobb, világosabb, újabb, mittudomén stb. :))
Egyébként az is megfigyelhető, hogy a szövetségek szerint is elkülönültek mostantól:
bud.hu-ról
Értem, hogy mi a problémád, de az nem probléma, hidd el. :)
Most egy bizonyos logika mentén sokkal praktikusabb a légitársaságok elhelyezése. Ezt a SkyCourt és az új, központosított biztonsági átvizsgálás - a korábbi, külön-külön 2A/2B-tranzitbejáratok megszűnte, és az egyetlen tranzitbejárat kialakítása - hozta el.
Az átszálló utasoknál van különbség a biztonségi vizsgálatot illetően schengen és non-schengen között (annyi, hogy schengenen belül nincs ellenőrzés), de ezt Te nem tudhatod, hacsak nem szoktál átszállni BUD-on.
Olvasgass kicsit vissza és értelmezd a neked írtakat, hidd el senki nem akart Téged megbántani, csak kicsit Tompika vagy. :)