Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12076

Nem, az alapján, hogy melyik kapuhoz igyekszel a SkyCourt-ből. :)

2B-n, az átszállófolyosó magasságában útlevélkezelés, így az összes 2B-n található kapu nem-schengeni. A 2A-n meg a schengeni, útlevél nélküli cucc.

 

Ilyen egyszerűen. :)

Előzmény: Törölt nick (12066)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12075

Na, így már még érthetőbb, köszi! :)

Előzmény: giornalista (12065)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12074

Na igen, ez aztacicafáját! :)

 

Tök vicces egyébként. Mindenki azt leste, hogy na államosítás, stb. Erre tessék. :)

 

Ugyanakkor eszembe jutott (nyilván nem csak nekem): most már nincs állami rész a reptérben. Eladni könnyebb majd... És arról ugye szintén vannak hírek, hogy a spanyolok nem akarnak repterezni, miután begömböcködték a Hochtief-et... A kínai-"veszély" így még nem hárult el, ki tudja, lehet, hogy okosba' megoldják.

 

Mindenesetre óriási sztori ez az elmúlt néhány nap. :))

Előzmény: uhb129b (12071)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12073

464,5 milliárd volt az a 600 valahány milliárd.

Előzmény: VerszivO (12072)
VerszivO Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12072

Azert az megfordult a fejemben, hogyha a 75%-ot 600 valahany milliardert adtak azok, kiknek nevet nem mondjuk ki, akkor a 25%-ert a 36 milliard...

Előzmény: Utas2 (12070)
uhb129b Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12071

Közben az is kiderült, hogy kik azok a misztikus kínaiak, akiknek még a nevét sem szabad leírni, de megépítik itt nekünk a gyorsvasutat Pekingtől a reptérg... :-)

 

36,6 milliárdot kapunk a Budapest Airportért

A magánbefektetőnek kötelessége megvenni az állam 25 százalékos plusz egy szavazatot érő részesedését. Az eladásról azért most döntött a kormány, mert az állam 2005-ös privatizációs szerződésbe kikötött eladási opciója jövő szombatig él, utána a vételár már nem lenne garantált. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium szerint a teljes visszavásárlásra nincs esély, mert az üzemeltető Hochtief Csoport szakmai vagy pénzügyi befektetőt keres hat reptérből álló portfóliójára. Tovább »

forrás: Index.hu

Előzmény: Utas2 (12070)
Utas2 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12070

No ja, ahogy nézem, be is kajálták néhányan (lásd lentebb) ezen a topikon is a népnemzeti dumát, meg, hogy milyen jó, ha az állam veszi vissza (miért is???), meg hogy a munkavállalóknak az jó lesz (miért is???).....

 

Pénz beszél, a kutya meg ugat.

 

Ez is egy magyar közmondás. Nem is kell "nemzeti" bla-bla hozzá..... 

Előzmény: VerszivO (12064)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12066

Na és akkor hogy döntik el, hogy x utastól elkérjék-e az útlevelet? A repülőjegy alapján?

 

Most egy bizonyos logika mentén sokkal praktikusabb a légitársaságok elhelyezése.

Egy légitársaságon belül közös checkpointok miatt?

Előzmény: Törölt nick (12045)
giornalista Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12065

azért tették át, mert a schengen/non-schengen megosztással továbbra is sokkal leterheltebb volt az A-oldal, mint a B. ez azt jelentette, hogy néha az A-oldalon már becsekkolt utasokat átirányították a B-re, hogy ott essenek át az utasbiztonsági ellenőrzésen.

 

azzal, hogy a MALÉV járatok a B-ről indulnak és párat meg átraktak az A-ra, jobban eloszlanak az utasok a két checkpoint között. nem mellesleg pedig az A-oldali c/int így este 8-tól már le lehet zárni, hiszen azután csak a B-ről indulnak (MALÉV) gépek.

 

(bár ez utóbbi lehet, hogy nincs mindig így, mindenesetre tegnap ez történt).

Előzmény: Törölt nick (12045)
VerszivO Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12064

Minden esetre erdekes fordulat ez a 25%-os pakett eladas...

Előzmény: Törölt nick (12063)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12063

Tehát a kínaiak már valóban a spájzban vannak. :))

 

Jut eszembe, a Heti Válaszban meg még sokkal érdekesebb dolgok is vannak reptér- és Malév-ügyben, mint amit a Népszabó online szemlézett... :)

Előzmény: BJ (12058)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12062

Pardon...bár én azon sem lennék meglepve, ha a szerkesztő elgépelt volna valamit, vagy valakik feltörték a szerverüket, aztán belecsempészték. Bár ez naívitás. Inkább a visszakozásba kéne reménykedni. 

Előzmény: BJ (12060)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12061

a tulajdon magyar, üzemeltetési jogot privatizáltak annak idején

Előzmény: Törölt nick (12059)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12060

:-)

 

ne viccelj, megjelent a Magyar Közlönyben...

Előzmény: Törölt nick (12059)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12059

Várjuk ki a végét, remélem kacsa. Attól hogy ha esetleg mégis eladja az állam, attól még a német-spanyol cég is ki akar szállni, tehát úgy 62% menne a kínaiakna, ha azt is megveszik. Ez azért túlzás lenne, akkor inkább Demján és Csányi összefoghatna és megvehetnék, hogy legalább magyar tulajdonú legyen.

Előzmény: BJ (12058)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12058

érdekes fordulat, erre elég kevesen számítottak

Előzmény: Gulliver utazik (12057)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12057

Mai Magyar Közlöny a 13785. oldalon.

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12056

Az Opelt is megveszik, mi nekik egy reptér.

A hazai reptereiket már mind megvették, most azokat a reptereket veszik, ahova onnan indítanak majd járatokat. :)

 

 

Előzmény: uhb129b (12054)
Kaktusz08 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12055

Szándékosan nem fűztem a cikkhez kommentárt, mert amit újságíró ír, abból én gyököt szoktam vonni...

uhb129b Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12054

Én a kínaiak helyében inkább egy jó kis kínai reptérbe vásárolnék bele, ahol évi 10% fölött nő a forgalom, kuss van a környezetvédőknek, stb. :-)

 

Előzmény: Kaktusz08 (12052)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12053

Na mit mondtam! :)

-> 12029 <-

Előzmény: Kaktusz08 (12052)
Kaktusz08 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12052
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12051

:)))

Előzmény: Törölt nick (12049)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12050

olyanolyan = ugyanolyan :)

Előzmény: Törölt nick (12049)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12049

Sőt, most már annyira olyanolyan, hogy a biztonsági ellenőrökével (az SRA pontokon megszokottakkal) is megegyezik a dolgozók nagy örömére. :)

Előzmény: Törölt nick (12047)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12048

:)

Előzmény: BJ (12046)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12047

Ja, igen, és elvileg ugyanolyan volt a kétféle utasbiztonsági ellenőrzés, mert hogy annak - elvileg - mindenhol ugyanolyannak kell lennie. :)

 

Előzmény: Törölt nick (12041)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12046

elég jól látod a helyzetet minden szempontból :-)

Előzmény: Törölt nick (12045)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12045

Valószínűleg azért rakták át, mert kérték. :)

2B előcsarnok szebb, nagyobb, világosabb, újabb, mittudomén stb. :))

 

Egyébként az is megfigyelhető, hogy a szövetségek szerint is elkülönültek mostantól:

 

 

bud.hu-ról

 

Értem, hogy mi a problémád, de az nem probléma, hidd el. :)

 

Most egy bizonyos logika mentén sokkal praktikusabb a légitársaságok elhelyezése. Ezt a SkyCourt és az új, központosított biztonsági átvizsgálás - a korábbi, külön-külön 2A/2B-tranzitbejáratok megszűnte, és az egyetlen tranzitbejárat kialakítása - hozta el.

Előzmény: Törölt nick (12041)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12044

Az átszálló utasoknál van különbség a biztonségi vizsgálatot illetően schengen és non-schengen között (annyi, hogy schengenen belül nincs ellenőrzés), de ezt Te nem tudhatod, hacsak nem szoktál átszállni BUD-on.

Olvasgass kicsit vissza és értelmezd a neked írtakat, hidd el senki nem akart Téged megbántani, csak kicsit Tompika vagy. :)

Előzmény: Törölt nick (12041)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!