Vegyél VW logós készletet. A szerelőm nekem is a gyári beszállítós terméket ajánlgatta, de még senki sem tudta nekem azt a gyártástechnológiát elmagyarázni, aminek része a VW logó kimarása a legyártott termékből, és a VW logó átszitázása a már legyártott szíjakon. Nem mellesleg az eredeti terméknél joggal tarthatod majd az előírt csereperiódust. A többinél csak egy nagy fejvakarás a válasz arra, hogy mikor is kell majd újból cserélni :-)
> Főleg ha elfelejtem kikapcsolni a start-stop rendszert, és egy hosszabb út után visszahűteném a
> turbót, erre leállítja...
Neked is az autópályáról nyílik a garázsfeljáród?
Nem tudok elképzelni olyan hosszú utat, amiről úgy érkezem vissza, hogy az utolsó 5 km-t ne városon belül, max. 70-es tempón tenném meg. Annyi meg untig elég a lehűlésre.
Egyedül a pályáról való benzinkutas kiállás lehet para, azt meg csak észreveszed előre. :-)
Ez bizony ilyen. Üzem meleg motornál ha megállsz, szinte azonnal leállítja. Egyébként szívből utálom.. Ahogy beülök azonnal kilövöm. Ha pedig végre valahára összehozom (M)Ákos fórumtárssal a randevút, akkor egyszer s mindenkorra tiltom ezt a ficsőrt. Főleg ha elfelejtem kikapcsolni a start-stop rendszert, és egy hosszabb út után visszahűteném a turbót, erre leállítja...
Amit eddig nekem szerencsém volt kipróbálni 1.4 TSI + DSG motoros autót, az bizony így viselkedett! (a saját autóm is így csinálja, ha üresben gurulok a lámpa felé, hogy amint megállt az autó, leállítja a motort! Nincs időzítés!)
Sziasztok. Két hete vagyok egy O3 1.4 TSI DSG tulajdonosa. Start-Stoprendszerről eddig azt "hallottam", csak egy bizonyos állásidő után aktiválja magát. Tapasztalataim alapján amint 0-ára megállok, egyből aktiválja magát. Akár egy STOP táblánál is, ahol csak a szabályok betartása érdekében állok meg 0-ára egy másodperc erejéig. Ez mindenkinél ilyen?
Először is, egy szóval sem mondtam, hogy márkaszervizben csináltasd a cserét, bár szervizakcióban lehet, hogy nem is olyan vészes. Meg kellene kérdezni... Eredeti vezérlés készletet máshol is lehet venni, pl.: Doninak is van alkatrészes webshopja. Egyébként nem vészes a beszerelés, egy teljesen szokásos rögzítőkészlet kell hozzá és kb.: 3 óra alatt nyugisan meg lehet csinálni.
Skoda Octávia ,kimondottan jó taxinak. De csak, az emelt hasmagasságúak! Azt hiszem opcióként lehet rendelni 35000 ft, kb. A többi alacsony,főleg ha 4- személyt viszel rosszabb úton. Vagy a 4x4,amit hajtottam majd 14 évig. Ha vigyázol rá, soha nem fog cserben hagyni. Most Scuttal megyek,és minden terepen elmegy. Van több földút is, ahova be kell menni.
Ha már belekezdtem , eladnám a Octávia 4x4 es ,1,9 Tdi kombimat. 2001 májusi. Olajfogyasztás semmi, pöccre indul.
Ülésfűtés, digiklíma. 2014 december óta áll. Friss műszaki,olajcsere most volt pár napja. Ha érdekel valakit, email él.
Köszönöm a válaszokat! Holnap beszélek a szerelővel,megkérdezem mit javasol,és majd utánnanézek mennyibe kerül a gyári,és mennyibe egy jó minőségű utángyártott.
Taxinak veszed? (Futásból tippelem.) Csak azért kérdezem, mert van itt egy taxis olvtárs, biztos jár erre és beszámol a tapasztalatáról.
Nekem úgy rémlik, a 2 l-es pdtdi a kehes, az 1.9 meg kimondottan nagy kedvence sokaknak (kivéve bxe?), nagyon sokat is bírnak - ha megkapták az előírt karbantartást és normálisan bántak velük. Persze ez minden más autóra is igaz.
Segítségetek, véleményetek kérném. Autó vásárlás előtt állok és a szóba jöhető autók között van az Octavia is. 2010-11 modelleket néztem, erre lenne pénzem. Melyik motor verziót ajánlanátok? Régebben hallottam hogy PD TDI motorok zűrösek, vagy hogy a TSI vezérmű lánc gondokkal küzdenek. Városi használatra szeretném , napi 100-150km amit el szoktam kocsikázni.
Emléxem mikor fülre "brümmgetve" állítottuk a gyújtást! :)
Ennyi (a linkelt képekre gondolok) benne van a tuningban az optimalizációban. Felénk a tuning azt jelentette, hogy pl. zsugor hajtókarokat, kovácsolt dugókat, lejjebb köszörült hengerfejeket, másik vezérmű tengyelyt, más gyújtáselosztót-kábeleket, Mikuni karbikat kaptak a Zsigulik. Na azokon nem csak biteket állítgattak, hanem valódi (vidéken értelmezett) TUNINGOT kaptak a kocsik! Nekem nem volt rá pénzem, de sikerült mennem ilyen géppel! Nagy élmény volt!!!
160000km van benne. Még meglesz egy pár évig szerintem,mert megvagyunk elégedve vele. Úgy gondolom hogy kb. 5-6 évig,és a jelenlegi használat mellett 60-80000km-ig még megtartjuk. Én is az INA típusukat nézegettem 1600-2000ft között van az áruk.
Ugyan az a motor,csak a gyújtást tuningoltuk állítottuk át néhány fokkal. A teljesítmény és a nyomaték látványosan változott. A szoftveres programozás is hasonló a dízelnél. Az alkatrész cserés átépítés egy másik lépcsőfok a tuningban. A kérdés csak az elvárt teljesítmény és az ár.
Én teljesen jól elvoltam 300000+ km alatt a 195/65R15-ös abroncsokon.
A Pug 107 alatt 14" 155-ös gumik vannak. Természetesen jobban nézne ki szélesebbel, de sosem éreztük, hogy veszélyben lenne az életünk mert ilyen méretű gumikon közlekedünk ... :)
Ha látnátok, hogy arányában milyen vékony kerekek vannak a buszon amit vezetek ... Mégis kb. 1.5 Millió km-t leszaladt a gép ilyen szélességű gumikkal . :)
Én teljesen jól elvoltam 300000+ km alatt a 195/65R15-ös abroncsokon. Soha egy veszélyes helyzet sem volt ahol hiányzott volna plusz tapadás. Amikor túlszíneztem akkor a 205-ős vagy a 215-ős abronccsal sem fértem volna be a kanyarba... Most a Passaton 215/55R16 van, de semmivel nem érzem magam nagyobb biztonságban, a tapadás miatt, mint ezelőtt!