Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mr. Heisenberg Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61718

Vegyél VW logós készletet. A szerelőm nekem is a gyári beszállítós terméket ajánlgatta, de még senki sem tudta nekem azt a gyártástechnológiát elmagyarázni, aminek része a VW logó kimarása a legyártott termékből, és a VW logó átszitázása a már legyártott szíjakon. Nem mellesleg az eredeti terméknél joggal tarthatod majd az előírt csereperiódust. A többinél csak egy nagy fejvakarás a válasz arra, hogy mikor is kell majd újból cserélni :-)

 

Előzmény: hódvadász (61710)
Varshi Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61717

> Főleg ha elfelejtem kikapcsolni a start-stop rendszert, és egy hosszabb út után visszahűteném a

> turbót, erre leállítja...

 

Neked is az autópályáról nyílik a garázsfeljáród?

 

Nem tudok elképzelni olyan hosszú utat, amiről úgy érkezem vissza, hogy az utolsó 5 km-t ne városon belül, max. 70-es tempón tenném meg. Annyi meg untig elég a lehűlésre.

 

Egyedül a pályáról való benzinkutas kiállás lehet para, azt meg csak észreveszed előre. :-)

Előzmény: Paragon1985 (61714)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61716

Kéziváltóval sem, még mozog a kocsi és ha üresben van és a kuplungot elengedem leáll a motor és a kormány és a fék bekeményedik.

A tempomat is csak a kuplungra reagál. A fékre nem kapcsol ki. 

Előzmény: (M)Ákos (61715)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61715

Igen, rögtön leállítja, ahogy a többiek írták, nincs időzítés.

Lehet azonban játszani a fékpedállal.

Ha látod, hogy mindjárt mehetsz (pl. STOP táblánál), kicsit engedd fel a féket.

Csak annyira, hogy ne kezdjen el kúszni a gép, de beinduljon a motor.

Utána megint padlóig nyomhatod a féket, és már nem áll le a motor, amíg el nem indulsz.

A trükk csak akkor működik, ha nem mozdul az autó, amíg megcsinálod.

Én letiltottam VCDS-sel ezt az egészet, nem jó ez DSG-vel.

Előtte mindig kilőttem induláskor, de az első kereszteződésben már jött a para, hogy tényleg kikapcsoltam-e.

Előzmény: ibax (61712)
Paragon1985 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61714

Ez bizony ilyen. Üzem meleg motornál ha megállsz, szinte azonnal leállítja. Egyébként szívből utálom.. Ahogy beülök azonnal kilövöm. Ha pedig végre valahára összehozom (M)Ákos fórumtárssal a randevút, akkor egyszer s mindenkorra tiltom ezt a ficsőrt. Főleg ha elfelejtem kikapcsolni a start-stop rendszert, és egy hosszabb út után visszahűteném a turbót, erre leállítja... 

Előzmény: ibax (61712)
Octi19 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61713

Amit eddig nekem szerencsém volt kipróbálni 1.4 TSI + DSG motoros autót, az bizony így viselkedett! (a saját autóm is így csinálja, ha üresben gurulok a lámpa felé, hogy amint megállt az autó, leállítja a motort! Nincs időzítés!)

Előzmény: ibax (61712)
ibax Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61712

Sziasztok. Két hete vagyok egy O3 1.4 TSI DSG tulajdonosa. Start-Stop rendszerről eddig azt "hallottam", csak egy bizonyos állásidő után aktiválja magát. Tapasztalataim alapján amint 0-ára megállok, egyből aktiválja magát. Akár egy STOP táblánál is, ahol csak a szabályok betartása érdekében állok meg 0-ára egy másodperc erejéig. Ez mindenkinél ilyen?

Octi19 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61711

Először is, egy szóval sem mondtam, hogy márkaszervizben csináltasd a cserét, bár szervizakcióban lehet, hogy nem is olyan vészes. Meg kellene kérdezni...
Eredeti vezérlés készletet máshol is lehet venni, pl.: Doninak is van alkatrészes webshopja.
Egyébként nem vészes a beszerelés, egy teljesen szokásos rögzítőkészlet kell hozzá és kb.: 3 óra alatt nyugisan meg lehet csinálni.

Előzmény: hódvadász (61710)
hódvadász Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61710

Oké, rendben. De konkrétan? Ha beviszem szalonba, nem biztos, hogy az kerül bele. Ráadásul olyan számlát kapok, hogy megduplázza a kocsi értékét.

Előzmény: Octi19 (61708)
Hannsg52 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61709

Skoda Octávia ,kimondottan jó taxinak. De csak, az emelt hasmagasságúak!   Azt hiszem opcióként lehet rendelni 35000 ft, kb.      A többi alacsony,főleg ha 4- személyt viszel rosszabb úton. Vagy a 4x4,amit hajtottam  majd 14 évig. Ha vigyázol rá, soha nem fog cserben hagyni. Most Scuttal megyek,és minden terepen elmegy. Van több földút is, ahova be kell menni.

Ha már belekezdtem , eladnám a Octávia 4x4 es ,1,9 Tdi kombimat. 2001 májusi.  Olajfogyasztás semmi, pöccre indul.

Ülésfűtés, digiklíma. 2014 december óta áll. Friss műszaki,olajcsere most volt pár napja. Ha érdekel valakit,  email él.

Előzmény: baderoli (61703)
Octi19 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61708

VW konszern! Pláne abba a motorba amibe az eredeti vezérlés is csak pár tízezerbe kerül!

Előzmény: hódvadász (61707)
hódvadász Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61707

Üdv!

 

Vezérlés csere előtt állok. Melyik gyártót ajánlanátok?

 

Az autó: 2007-es 1,9 pdtdi BXE-s.

 

Köszönöm!

Fanfan80 Creative Commons License 2015.10.11 0 1 61706
Köszönöm a válaszokat! Holnap beszélek a szerelővel,megkérdezem mit javasol,és majd utánnanézek mennyibe kerül a gyári,és mennyibe egy jó minőségű utángyártott.
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61705

Én a helyedben cseréltetném a vezérléssel együtt az olajpumpa meghajtó fogas szijját is. Az enyémben elég viseletes állapotban volt.

Előzmény: hotib (61697)
skt15 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61704

Én meg kizárólag gyárit vennék bele.

Előzmény: Fanfan80 (61694)
baderoli Creative Commons License 2015.10.11 0 0 61703

Köszönöm a választ! Nem taxinak, de meghagyom a lehetőségét, ha úgy alakul. Ezért nézek olyan autókat, ami taxinak is alkalmas.

Előzmény: MZ/Y (61702)
MZ/Y Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61702

Taxinak veszed? (Futásból tippelem.) Csak azért kérdezem, mert van itt egy taxis olvtárs, biztos jár erre és beszámol a tapasztalatáról.

 

Nekem úgy rémlik, a 2 l-es pdtdi a kehes, az 1.9 meg kimondottan nagy kedvence sokaknak (kivéve bxe?), nagyon sokat is bírnak - ha megkapták az előírt karbantartást és normálisan bántak velük. Persze ez minden más autóra is igaz.

Előzmény: baderoli (61701)
baderoli Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61701

Sziasztok! 

 

Segítségetek, véleményetek kérném. Autó vásárlás előtt állok és a szóba jöhető autók között van az Octavia is. 2010-11 modelleket néztem, erre lenne pénzem. Melyik motor verziót ajánlanátok? Régebben hallottam hogy PD TDI motorok zűrösek, vagy hogy a TSI vezérmű lánc gondokkal küzdenek. Városi használatra szeretném , napi 100-150km amit el szoktam kocsikázni.

 

Köszönettel:

Olivér

hotib Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61700

Köszi!

Előzmény: Octi19 (61698)
Rallyer Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61699

Ez is egy 1.6-os A-s motor! :)

 

Én is meglepődtem azon mennyit számít a finomhangolás. Hát ez már mostanság a laptopot jelenti!

Előzmény: Törölt nick (61695)
Octi19 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61698

A 2009-es modellévig 180 ezer km, 2010-től 210 ezer km.

Előzmény: hotib (61697)
hotib Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61697

1.6 CR dizel motornál mikor kell vezérmű szíjat cserélni ?  Az Octáia könyve nem írja  a Feliciaban leírták a szervizek munkáit.

 

Fanfan80 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61696

A bal visszapillantó tükrünk is cserés,abból szerinted lehet utángyártottat venni,vagy inkább keresek bontotat?

Előzmény: Rallyer (61693)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.10 -1 0 61695

a jó kis vidéki Zsigulis tuningból

Emléxem mikor fülre "brümmgetve" állítottuk a gyújtást! :)

Ennyi (a linkelt képekre gondolok) benne van a tuningban az optimalizációban. Felénk a tuning azt jelentette, hogy pl. zsugor hajtókarokat, kovácsolt dugókat, lejjebb köszörült hengerfejeket, másik vezérmű tengyelyt, más gyújtáselosztót-kábeleket, Mikuni karbikat kaptak a Zsigulik. Na azokon nem csak biteket állítgattak, hanem valódi (vidéken értelmezett) TUNINGOT kaptak a kocsik! Nekem nem volt rá pénzem, de sikerült mennem ilyen géppel! Nagy élmény volt!!!

Előzmény: Rallyer (61692)
Fanfan80 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61694

160000km van benne. Még meglesz egy pár évig szerintem,mert megvagyunk elégedve vele. Úgy gondolom hogy kb. 5-6 évig,és a jelenlegi használat mellett 60-80000km-ig még megtartjuk. Én is az INA típusukat nézegettem 1600-2000ft között van az áruk.

Előzmény: Rallyer (61693)
Rallyer Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61693

Km mennyi van benne?

 

Ha hosszútávra tervezel én a helyedben mindet kicserélném. Ha több darab is halott nem tudni meddig bírja a többi is.

INA gyártmányú utángyártott kb. 2500Ft/db.

Előzmény: Fanfan80 (61690)
Rallyer Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61692

Ugyan az a motor,csak a gyújtást tuningoltuk  állítottuk át néhány fokkal. A teljesítmény és a nyomaték látványosan változott. A szoftveres programozás is hasonló a dízelnél. Az alkatrész cserés átépítés egy másik lépcsőfok a tuningban. A kérdés csak az elvárt teljesítmény és az ár.

Előzmény: Törölt nick (61688)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61691

Én teljesen jól elvoltam 300000+ km alatt a 195/65R15-ös abroncsokon.

 

A Pug 107 alatt 14" 155-ös gumik vannak. Természetesen jobban nézne ki szélesebbel, de sosem éreztük, hogy veszélyben lenne az életünk mert ilyen méretű gumikon közlekedünk ... :) 

Ha látnátok, hogy arányában milyen vékony kerekek vannak a buszon amit vezetek ... Mégis kb. 1.5 Millió km-t leszaladt a gép ilyen szélességű gumikkal . :)

Előzmény: Octi19 (61689)
Fanfan80 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61690

Sziasztok!

 

1.4-es 16 szelepes BCA motorkódú Skoda Octavia 2 típusú gépkocsinkban hidrotőkéket kell cserélni.

A következőkben szeretném a tanácsotokat,véleményeteket kikérni.

-Az összeset cserélni kell,vagy elég csak a rosszakat?

-Utángyártott van megfelelő minőségben,vagy csak gyárit érdemes beletenni?

 

Péter

Octi19 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 61689

Én teljesen jól elvoltam 300000+ km alatt a 195/65R15-ös abroncsokon. Soha egy veszélyes helyzet sem volt ahol hiányzott volna plusz tapadás. Amikor túlszíneztem akkor a 205-ős vagy a 215-ős abronccsal sem fértem volna be a kanyarba...
Most a Passaton 215/55R16 van, de semmivel nem érzem magam nagyobb biztonságban, a tapadás miatt, mint ezelőtt!

Előzmény: Törölt nick (61683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!