Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Molnar_Nobby Creative Commons License 2012.10.25 0 0 48829

Nekem van egy szett gyári Superb II  18-as Trifid alufelnim eladó. Az már csak 1 számmal nagyobb.

:)

 

Előzmény: Törölt nick (48828)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.25 0 0 48828

17"-es is érdekelne. :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.24 0 0 48827

16"-os Superb II. felnije van valakinek eladó? :)

superbfanatic Creative Commons License 2012.10.23 0 0 48826

Üdv!

Köszönöm szépen!

 

Előzmény: 409 (48825)
409 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 48825
Előzmény: superbfanatic (48824)
superbfanatic Creative Commons License 2012.10.23 0 0 48824

Üdv!

Akkor inkább próbálom eladni az "ajándék" olajat. :)

 

Előzmény: 409 (48823)
409 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 48823

A papírforma szerint legalább 505.01 kell neki.

Előzmény: superbfanatic (48821)
Octi19 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 48822

15 ezerre jó. bár én inkább 507.00-ás olajat használnék... minden periódusra.

Előzmény: superbfanatic (48821)
superbfanatic Creative Commons License 2012.10.23 0 0 48821

Üdv!

 

Tudnátok abban segíteni, hogy szerintetek jó e az 1.9 PDTDI(AVB) motorba az 5w-40  50 500 -as olaj 15e km-re ????

_Brazil_ Creative Commons License 2012.10.16 0 0 48820

visszacsatolásként: második tank másholtankolok gázolajat evett meg azóta a sárkány, a fogyasztás 5.3 alatt nem műszer szerint, jóideje már nem volt 5.8 alatt. legalábbis amikor időnként kíváncsiságból megnéztem.

Előzmény: _Brazil_ (48808)
Octi19 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 48819

Igen, szerintem is hasonló a korrekt eljárás, hiszen akár egy gyári-hibás darabot is beépíthetnek, vagy a beépítés alatt is véthetnek valamilyen hibát.

Azonkívül, egy garanciális és egy garancián túli javítás között ideális esetben csak az a különbség, hogy ki fizeti a számlát. Én anno azért paráztam mert a cserélt gyári fejegységre közel félmillió ft.-ot mondtak árként... és amit kicseréltek annak is olyan baja volt ami gyártási hibára utalt...

Ráadásul, a munkalapot még garancia időben nyitották, de már a garancia lejárta után végezték el a cserét, és amikor kérdeztem, hogy hova fordulhatok, ha egy hónap múlva ismét előfordul a hiba, akkor azt mondták, hogy a fal felé...

Előzmény: Varshi (48818)
Varshi Creative Commons License 2012.10.08 0 0 48818

Ez egy érdekes dolog, de szerintem gyártója válogatja.

A Fiat-omnál mikor vezérlésmódosítót cseréltek, akkor 1 év gari volt az alkatrészre, és mivel az 1 éven belül ismét meghalt, újra cserélték, pedig akkor már majdnem 1,5 évvel túl voltunk az autó eredeti 2 év gariján.

 

(tegnap kaptam egy új Asus médialejátszót: a manuálban az áll, hogy ha cserélnek egy alkatrészt, akkor 3 hónap gari van rá vagy az eredeti gari időtartama; amelyik a hosszabb, ugye).

Előzmény: 409 (48817)
409 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 48817

"..de ha gari időn túl építenek be egy alkatrészt, akkor is adnak az alkatrészre és a munkára bizonyos garanciát.."

 

 Igen, de ezt akkor kifizeted (akkor veszed meg), míg a garanciában cseréltet az autó vásárlásakor. Azt vedd alapul, ha nem romlik el az a valami, akkor meddig tartott volna rá a garancia. Tudomásom szerint fődarab cseréjekor hosszabbodik meg a cserélt fődarabra a garanciális idő.  Persze a vevő szerint az lenne az "igazságos", ha ilyenkor a cserélt alkatrészre újra indulna a garancia, de ezzel szemben a gyár azt is mondhatná, hogy adtam egy új alkatrészt egy használt helyett, fizesd ki az értékkülönbözetet.

Előzmény: Octi19 (48816)
Octi19 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 48816

Ez egy érdekes kérdés... ha a garanciális időszak utolsó időszakában cserélnek valamit, ami mondjuk hibás, vagy a javítást nem végezték szakszerűen, de ez csak a garanciális időszak után 1-2 hónappal derül ki, akkor mi van?

 

Értem én, hogy amikor megveszem az autót, akkor egy meghatározott időre, vagy futásra értve leszek jogosult a garanciára, de ha gari időn túl építenek be egy alkatrészt, akkor is adnak az alkatrészre és a munkára bizonyos garanciát... a fenti esetben meg: így tudtam járni?

 

(nem csak vaktában lövöldözök, mert nekem egyszer cseréltek egy fejegységet, pontosan így! Amikor kérdeztem, hogy akkor mennyi a garancia az új fejre, akkor csak néztek bután, hogy azt meg minek adnának...)

Előzmény: Donibcsi (48815)
Donibcsi Creative Commons License 2012.10.08 0 0 48815

Sehogy.

Előzmény: szabowo (48814)
szabowo Creative Commons License 2012.10.08 0 0 48814

Garanciás vezérműlánc csere esetén, hogy változik a garancia?

JawCrusher Creative Commons License 2012.10.08 0 0 48813

Sziasztok!

 

Tudnátok segíteni?:

Milyen méretű téligumit ajánlotok 17-es gyári superb felnire?

Nyári: 225 45 volt most 235 45 van rajta. Ugyanerre a felnire akarom.

 

Köszi!

409 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48812

Igen, ezzel egyet értek magam is, csak ugye elhangzott egy teljesen általánosított kijelentés a céges autókról, pont egy Suberb-vel kapcsolatban ami, mint magad is mondod, nem a "kulcsos" autók kategória.

Előzmény: _Brazil_ (48803)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48811

ez nem kispályás! ;))

Előzmény: bigjohni (48806)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48810

értem... akkor gondolom az eggyel előrébb lévő írásra szerettél volna reagálni!

 

#48789)

Előzmény: superbfanatic (48804)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48809

ha nem ment át nem érdekes... nem fogok magyarázokni...

Előzmény: 409 (48802)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48808

(bár mint talán említettem, motanában a shell fuelsave lével többet eszik, de közben beszéltem ismerőssel, akinek ugyanez volt a helyzet, amikor annál a kútnál tankot, mint ahol én mostanában. ugyan ez van a legkényelmesebb helyen nekem, de próbaképpen pár tankolást majd máshol ejtek meg)

Előzmény: _Brazil_ (48807)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48807

Amikor nem elsősorban a bp-i  utakat járom, szinte mindig el tud menni 1000 km fölött egy tankkal, az 1100 túllépéséhez már elég langsam spaciren kell, de legalábbis sokkal több országút, mint autópálya.

De azért szar a pumpedüze ;)

Előzmény: bigjohni (48806)
bigjohni Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48806

Volt benne város is.

Mondjuk inkább "ez a falu már város típus" de a térképen város és ez számít. :)

Előzmény: rosszqtya2 (48747)
bigjohni Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48805

"csinos! =) olyan 75-80 között szereti! :) illetve 51-55nél 5-ben 1000-1100es fordulatnál :)"

 

Nehezen tudom elképzelni, hogy az autó bármely porcikája szereti az 1000-es fordulatot menet közben.

Csak szenved.

Előzmény: rosszqtya2 (48764)
superbfanatic Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48804

Üdv!

Ez egy családias fórum. Nem volt divat eddig sem, és remélem ezután sem, az egymás leszólása ! ...

Előzmény: rosszqtya2 (48790)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.10.07 0 0 48803

Azért van igazság a céges autók legyilkolásában, de elsősorban a kis meg közepes tgk szegmens ami igazán kapja az ívet (most személyeskedés, és általánosítás nélkül, de mindenki látja az utakon is, hogy miképpen bánnak ezekkel a bennük ülő jóképességűek), , a személyautóknál kevésbé tetten érhető ez a jelenség. Különösen az olyan kategóriában, mint a Superb, amit közép vagy felsővezetők használnak inkább.

A kicsit is komolyabb cégeknél (de meg az enyémnél is :) ahogy látom az autók rendben megkapják az időszaki karbantartást, a garancia időn túl is, nincs okoskodás azzal, hogy mikor mit, meg egyáltalán kell-e cserélni. Azon lehet rugózni, hogy a márkaszervízes karbantartás mennyire jó vagy nem jó, nekem is vannak bizonyos fenntartásaim az utóbbi időben, de az tény, hogy az elmúlt 10 évben legalábbis, a saját autóinkkal nekünk sem volt különösebb bajunk. És azoknak sem, akiket közelről ismerek.

(illetve, de ez más kérdés, és nem márkavitát akarok értelmetlenül kezdeni, de a francia vasakkal a szervízek sem mindig tudtak mit kezdeni, Citroën, Peugeot, Renault, mindegy, ezekből volt olyan amit olyan hamar cseréltek le, ahogy lehetett, szgk és tgk viszontlatban is, de ne legyünk igazságtalanok, Renault-t pl ismerek többet is ami szó nélkül lép a havi 10+ ezret)

Ontopic példa a pár hónappal ezelőtt eladott 500e km-t futott Superb, amit egy szervizes ember vett meg nagyon-nagyon boldogan, nem is igazán fillérekért, nem is visszatekert órával, nem is rossz állapotban.

Nekem az a véleményem, hogy a normális állapotú céges (éd akár állami) autóktól fölösleges félni, és fenntartásokkal kezelni, nyilván azzal a kitétellel, hogy nem egy szarrágó putricégtúl származik a vas.

Előzmény: 409 (48802)
409 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48802

Érdekes a hozzáállásod! Tettél egy kijelentést a céges !!! autókról, amiről hamar kiderült, hogy nem tudod alátámasztani, erre magyarázatképpen átváltottál az állami kocsik egy szűk szegmensére. Kezd a dolog nevetségessé válni!

Előzmény: rosszqtya2 (48801)
rosszqtya2 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48801

nem ezekre, ezek külön kategória! :))
a protokol kocsik meg a másik :) 

Előzmény: Airbag. (48798)
TraguAre Creative Commons License 2012.10.06 0 0 48800

Mondjuk igénytelen felhasználó valóban akad közöttük (rendetlenség van az autóban), de javítás/karbantartás alkalmával az előzetes árajánlat sose érdekelte egyiket sem....

 

A mintavétel nem reprezentatív...:)

 

A rendőrautóknak ehhez pedig tényleg semmi köze. Néha az volt az érzésem, hogy kizárólag hétfői vagy pénteki autók voltak.

A rendőröknek meg sose tetszett amit használtak, bármi legyen is az. Bár az állóhelyzetben, járó motornál felforró hűtővíz valóban bosszantó lehetett. Sokat ronthatott a komfortérzetten egy árnyas fa alatt trafizva, nyáron....:) Ezért nem értettem, miért baj a magas fogyasztás...:))

Előzmény: Airbag. (48798)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!