2007.2 havi classic, 105 lovas ,10 ezer km rel,fekete sötétített, 17 colos bolid felni /sport contact 2 gumival/ chippelve, kis bör csomag , tempomat, ultrahangos riasztóval, króm kilincs, antenna, + gyári acélfelni téli gumival
Nem mostanában szeretnék venni, de gondolkodom, hogy dízel vagy benzines? Sosem volt még dízel autóm, nem tudom, szeretném-e.
Ahogy megy az 1.9 PD TDI, úgy szeretném, de nem volt még alkalmam 1-2 nap folyamán kipróbálni az általam bejárt útvonalakon, hogy jobb-e, mint az 1.6-os.
A sima 1.8T az ötszelepes, a TFSI-ről viszont ezt nem hallottam...
nem tudod, miért történt "helycserés támadás" az 1.6-os motorok terén? A VW-kbe bekerült a 8 szelepes 1.6-os (Golf 5, Jetta) ami régebben csak az Octavia-ban volt, az eddig csak VW "kiváltságnak" megtartott 1.6 16V-t meg berakták az új Fabia-ba és a Roomster-be.
Én szinte csak a két véglet között használom az autót, vagy pár km a boltomig, vagy hoszzú autópályás utak.
Az enyémbe nem tudom van-e kiegészítő fütés, de én is hallok- mióta hideg van- nagy relékattanásokat,amiről Bigjohni is írt, de nekem pár száz méter után már nem hideg levegőt fúj befelé az tuti, nagyon hamar meleget fúj, igaz garázsban áll, ha kint állna lehet nem venném ennyire észre.Az viszont igaz, hogy a víz elég nehezen mozdul meg.
Baromi lassan melegszik. Probléma volt már sok éve a VW-nél is. Télen 10-15 km. után mozdul meg a mutató. Az enyémben hallani lehet időszakosan (hideg motornál) kapcsolgatni egy (hang alapján) nagy teljesítményű relét. Bekapcsoláskor szinte behorpad a motor. Szervizben mondták, hogy a téli csomag része lehet az elektromos segégfűtés is. Eredménye pedig, hogy pár száz méter után langyi levegő jön a rácsokon, annak ellenére hogy a mutató csak sok km. múlva indul meg. Az ülésfűtés ennek ellenére nagyon jó dolog. OII-höz nincs fűthető szélvédő?
Sajnos a gari már lejárt, de a szervíz még segített. Különben a kód kérés valóban úgy megy, ahogy lentebb írtátok. Most megyek le és kibányászom a rádiót látni akarom én a számát.
Áruljátok már el, jól gondolom, hogy ha egy TDI-vel járnék munkába olyan rövid távon, amilyenen még az 1.6 benzines motor is épp, hogy csak bemelegszik télen, kifagynék a TDI-ből?
Esetleg rendelnem kéne hozzá ülésfűtést (attól mondjuk a jeges szélvédő nem olvad le), vagy van benne kiegészítő villamos fűtés és az által be tud melegedni legalább annyira, mint a benzines?
CR dizel a most futo (2008-ban kifuto) superb-be nem várhato, hogy bekerul (fel-egy évre már nem éri meg a fejlesztés), szerintem O2-be is csak kesobb, mint a superb-be. igy aztan CR-t 2009 előtt O2-be nem hiszem, hogy kinalnak majd. ha eddig tudsz varni, ezalatt talan kiderul az is, hogyan valik be a VAG konszern CR dizele. meg nincs "multja"...
Ja, hogy ez még mindig PD? Abból meg a mi a fenéért kell ennyi verziót csinálni? Miért kellett 105LE-st faragni a 130LE-sből, hogy aztán visszaadjanak még 10-et?
Dízel O2 vásárlásán töröm a fejem és jó lenne tudni, hogy PD-t vagy CR-t érdemes (azaz érdemes-e várni a CR-re)?
Audi-ban már asszem benne van az új CR TDI, gondoltam, a zászlóshajóba Skodáéknál is bekerülhetett már...
Azért ha valaki tud valamit erről a motorváltozatról mondani tapasztalat alapján, ne tartsa magában! Bár kizártnak tartom, hogy O2-be is bekerüljön.
Nem tudom, hogy mit csináltak vele, de már kezd érdekes lenni...
Az én autótban most Zzoollyy cartárs mp3-as skoda rádiója van. Szóltam a Fehérvári szalonban a srácnak, hogy kell a kód. Mondta, hogy változott a rendszer, már kell hozzá a rádió gyári, illetve a kocsi alváz és motorszáma. És online csinálják. magyarul odaül az ember a gép elé és hipp-hopp megkapja a kódot...
Ja és miután összetanul a CAN-Bus-al, többet nem kéri...
A dolog pikantériája, hogy közben eladtam az én eredeti rádiómat és ott is kellett a kód. ugyanez a procedura és azóta vígan szól egy Fabia-ban.
Szóval nem tudom melyik szervíz csinálta ezt Veled, de biztos leanyáznám Őket rendesen, ha velem csinálták volna...
100 ezerért szerintem már 2 DIN-es rádiót is lehet kapni...
Ha gariban cserélik még jól is járhatsz, mert elvileg már csap mp3-as rádiók vannak...
Nem írtam el. Egyszázezer azt mondta a szerízes csóka. Simphony van benne. Ezen nem csodálkozom, mert az egyik ügyfélnek közel 300000 Ft-os javítási ajánlatot adtak egy padkázásra és hozzá valamilyen kereszttartó javításra. Gumi, felni csere és futómű javítás. A szerencsétlen meg azzal volt elfoglalva, hogy a futómű állítást fizesse ki a biztosító. Megnéztem a kódot a rádió könyvében. Azt nem találtam, de a gyári számot beleragasztották. Ugyan az ami alapján lekérdezték a kódot, mert arról adtak egy papírt. Már csak a saját szememmel kell látnom, hogy a kocsiban is az a száma a rádiónak. Holnap kiszerelem és megnézem.....
No ma talán -de nem akarom elkiabálni- megoldódott a jó múltkorában említett, szaggatása a jó öreg superbemnek. Valaki azt mondta a múltkor, hogy semmi kábel nem megy forró olajban... Hát, ha olajban nem is, de forró és olajos helyen igen, már ha a hengerfej ezeknek a kitételeknek megfelel. Szóval az a kábel ami gondolom a komputerből jön az a hengerfejen belül fut végig és úgy csatlakozik a PD fejekhez. Az egészben az a szép, hogy miután ezt a kábelköteget a tűzfal felöl lehete berakni, és ennek a kötegnek egy abszolute hajlíthatattlan, vékony törékeny müa. burkolatszerűsége van, ezt beszerelni csak a motor majd teljes kiszerelésével lehet. Ha nem látom nem hiszem. Tehát a kábelt kicserélték, igaz most csak kb 20 km-t mentem vele, de mintha -és nem csak úgy érzem-sokkal jobban menne. Nem tudom, nem érzéki csalódás, de nagyon furcsálom ezt, mert elviekben egy kábelkötegnek vajon mi köze van a teljesítményhez, mert a szaggatáshoz, ahhoz lehet azzal nincs gondom, de hogy a teljesítményhez most valami közre játszik az biztos :) Az egészben az legjobb, hogy senki nem tudja, hogy valójában mi volt a baja. És azt sem, hogy ez megoldotta e? Legfeljebb csak reménykedni tudok.