Nem vagyok márkatárs ,csak majdnem lettem (amikor eldöntöttem, hogy megveszem az 1.9 tdi execuitive superb-t és mentem a pénzel, félúton szoltak, hogy ne menjek elkelt...másikat jót nem találtam így peugeot 607 2.2 HDI lett a vége).
A feleségemnek 2.2 D4D-a avensise van (150 Le). Fogyasztás 6.0 vagy alatta, de gondolkodom a chippen. A 607-esemnek kifejezetten jót tett (170Le-s lett !) bő fél lityivel kevesebb lett a fogyija és mintha más autóba ültem volna úgy megy.
Megmondanád az általad említett avensisnek hogy alakult a fogyija és mennyibe fáj ez, illetve hol szerelik be?
"Ehhez is szereltem kapcsolót..." Na ez már tetszik. Valószínüleg a kedvenc autóm (alkotója Caroll Shelby, szerintem a világ legnagyobb autóguruja) mintájára a váltógomb tetejére kerülne "GOO BABY" felirattal. /persze csak szerényen/ :)
Köszi. Kiváncsi lennék, miért akarná valaki 30 %-al visszavenni egy amúgy sem rakéta és amúgy sem iszákos dieselmotor teljesítményét. Ha én spórolni akarnék, vagy kímélni a gépet, akkor csak visszafognám magamat a használatban. De ha egy előzésnél már a gyárihoz képest is hiányzik 30 %, hát az eléggé veszélyes lehet. Értelmetlen. Üdv.
Szia. Te hol állítottad a + 30 %-ot a Steinbaueren ? Nekem egy hónapja van bent, valószínűleg újabb tipus lehet, hogy sem 3 állású kapcsoló, sem százalék jel nincs rajta, csak az említett mikrokapcsolók. Remélem jó fajtát adtak a gépemhez. Bár teljesen rosszat biztos nem, mert gyorsításnál érezhetően van már egy enyhe mértékű ülésbe tolás, amit eddig teljes mértékben hiányoltam. Üdv.
ez men is igaz csak akkor tokunk le valakit ha utólérjük és nem kotródik le magától 1,5 tonna és majdnem 5 méter tekintély kölcsönöz na jó ez csak vicc
Nagyon felpörgött a topic.:)))) Ha már így belemerültetek a "box" témába,lenne egy kérdésem- bár nem Superbem van(sajnos), csak OII 1.9PdTdi.Mi a véleményetek a Martin Car által forgalmazott M-Power becenévre hallgató boxról. Szili- mit értesz az alatt,hogy nem ajánlod(mit produkál az autó amiből leszűrhető,hogy jó-e vagy nem az adott box?????)
Szia. Igen, ki van öntve fehér gyantaszerű műanyagféleséggel. Én sem értettem a dolgot, minek tesznek bele kapcsolót, ha nem engedik állítgatni. Kérdésemre a Steinbauer alkalmazott azt mondta, hogy korábban mindenki a legnagyobbra állította a kakaót, ami a csövön kifért, de füstöltek a gépek, sokat ettek, idő előtt kihervadtak, ezért már a Steinbauer csak rögzített, általa optimálisnak tartott többlet kakaóval adja el a boxokat, aki feljebb csavarja az magára vessen - plusz ugrott a garancia. Érdekes a logikájuk, de ez van, majd ha mindkét garancia letelt (a Superbé és a Steinbaueré) teszek egy kisérletet a leírás szerinti kattintgatással. De valószínűleg hosszú távon akkor is maradok a Steinbauer által javasoltaknál. A tapasztalataim alapján -ne figyelj ide Stevie Wonder- nem buta a cég. Üdv.
Rólunk írták: "Egyetlen autómárkát utálok igazán, A Skodát, a két véglet: Fabiás totojázik a belső sávban 80-annal, a másik a Superbés,akik mindig mindenkit letolnak(rosszabb mint a passatos) "
Itt olvastam ezt az általánosító véleményt: http://belsoseg.blog.hu/2007/12/07/autonania_lancia_thema_832
citroen c 5 hdi 2,2 állítólag 136 le na ez nálam a superb után / szerencsére csak egy hétig / egy lassított felvétel volt és a fogyasztása az kiakasztott nem különösen hajtva 11,2 étlag volt az az egy hét a szokásos skodás 7-7,5 helyett érdekes állatfaj az a hdi semmi közvetlen erő nincs benne nagyon tré
A 115 lovasban bent van a Steinbauer. Külön kapcsoló nincs, csak 4 mikrokapcsoló, átlátszó műanyagba beöntve. A beszerelésnél elmondták, hogy ha a bevonat sérült, vagy egy mikrokapcsoló is máshogy áll (most mind a négy szépen egy sorban) akkor azonnal ugrott a garancia. Van hozzá kapcsolgatási táblázat, de nem ajánlják,az alap szerintük plusz 20-25 % többlet lóerő és plusz 50 Nm nyomaték. Kétszer mértem 0-100-at, a gyári 11,8 helyett mindkétszer egyezően kerek 10 másodperc. Pedig én nyilván nem úgy és akkor váltok,mint a gyári pilóta, tehát meg vagyok vele elégedve. Üdv mindenkinek.