2012. december 8.-án a győri MOBILIS Interaktív Kiállítási Központ ad helyet a XIV. Skoda Orrmotor Fanklub Évzáró rendezvényének.
A fő támogató a Porsche Győr és a MOBILIS.
A program része a Skoda Rapid bemutatása is!
Szervező én lennék :-)
Gyertek el minél többen, a részvételi szándékot lehet a lista folytatásával is jelezni a Skoda orrmotor (Favorittól Fabiág) indexes topikban ( http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015819), de a Skoda Orrmotor Fanklub hivatalos honlapján www.sof.hu vagy a facebookon is lehet jelentkezni.
És mielőtt még kapom az ívet, hogy mi a faxnak jelöltem be az extralistán, ausztriából gyütt a járgány, használtan vettem, ott pipálták ki azon a listán, ott jó volt. :)
Vettem egy szett 16-os felnit nyári gumikkal, 1 szett 16-ost téli gumikkal. És most már rugózik az autó, 1 literrel kevesebbet eszik, fele annyi egy gumi, ha cserélni kell, nem sérülékeny, kisebb a gördülési zaj is bent, és a nyomvájúk sem vezetik meg. Cserébe nem fexik úgy kanyarban (xarok rá, ez egy családi limuzin, ha száguldozni akarok, felülök a motorra) és messze nem néz ki olyan jól.
Tehát nekem jobb. De másnak mások a szempontjai. Tavasszal feldobom hirdetni a 18-asokat, ilyenkor felesleges.
Nem az első ismerősöm vagy, aki a jó kinézet helyett inkább a jó használhatóságot választja. A Themisto tényleg szép, de Mo-n kb ez az egyetlen előnye.
visszacsatolásként: második tank másholtankolok gázolajat evett meg azóta a sárkány, a fogyasztás 5.3 alatt nem műszer szerint, jóideje már nem volt 5.8 alatt. legalábbis amikor időnként kíváncsiságból megnéztem.
Igen, szerintem is hasonló a korrekt eljárás, hiszen akár egy gyári-hibás darabot is beépíthetnek, vagy a beépítés alatt is véthetnek valamilyen hibát.
Azonkívül, egy garanciális és egy garancián túli javítás között ideális esetben csak az a különbség, hogy ki fizeti a számlát. Én anno azért paráztam mert a cserélt gyári fejegységre közel félmillió ft.-ot mondtak árként... és amit kicseréltek annak is olyan baja volt ami gyártási hibára utalt...
Ráadásul, a munkalapot még garancia időben nyitották, de már a garancia lejárta után végezték el a cserét, és amikor kérdeztem, hogy hova fordulhatok, ha egy hónap múlva ismét előfordul a hiba, akkor azt mondták, hogy a fal felé...
Ez egy érdekes dolog, de szerintem gyártója válogatja.
A Fiat-omnál mikor vezérlésmódosítót cseréltek, akkor 1 év gari volt az alkatrészre, és mivel az 1 éven belül ismét meghalt, újra cserélték, pedig akkor már majdnem 1,5 évvel túl voltunk az autó eredeti 2 év gariján.
(tegnap kaptam egy új Asus médialejátszót: a manuálban az áll, hogy ha cserélnek egy alkatrészt, akkor 3 hónap gari van rá vagy az eredeti gari időtartama; amelyik a hosszabb, ugye).
"..de ha gari időn túl építenek be egy alkatrészt, akkor is adnak az alkatrészre és a munkára bizonyos garanciát.."
Igen, de ezt akkor kifizeted (akkor veszed meg), míg a garanciában cseréltet az autó vásárlásakor. Azt vedd alapul, ha nem romlik el az a valami, akkor meddig tartott volna rá a garancia. Tudomásom szerint fődarab cseréjekor hosszabbodik meg a cserélt fődarabra a garanciális idő. Persze a vevő szerint az lenne az "igazságos", ha ilyenkor a cserélt alkatrészre újra indulna a garancia, de ezzel szemben a gyár azt is mondhatná, hogy adtam egy új alkatrészt egy használt helyett, fizesd ki az értékkülönbözetet.
Ez egy érdekes kérdés... ha a garanciális időszak utolsó időszakában cserélnek valamit, ami mondjuk hibás, vagy a javítást nem végezték szakszerűen, de ez csak a garanciális időszak után 1-2 hónappal derül ki, akkor mi van?
Értem én, hogy amikor megveszem az autót, akkor egy meghatározott időre, vagy futásra értve leszek jogosult a garanciára, de ha gari időn túl építenek be egy alkatrészt, akkor is adnak az alkatrészre és a munkára bizonyos garanciát... a fenti esetben meg: így tudtam járni?
(nem csak vaktában lövöldözök, mert nekem egyszer cseréltek egy fejegységet, pontosan így! Amikor kérdeztem, hogy akkor mennyi a garancia az új fejre, akkor csak néztek bután, hogy azt meg minek adnának...)
Igen, ezzel egyet értek magam is, csak ugye elhangzott egy teljesen általánosított kijelentés a céges autókról, pont egy Suberb-vel kapcsolatban ami, mint magad is mondod, nem a "kulcsos" autók kategória.