"nehogy a háttámla idővel meg legyen rugdalva..." Sajnos a fiam (2 év) már itt is eléri a háttámlát lábbal a gyerekülésből, de legalább én nem érzem a hátamban a gyerek lábát mint előző autómnál a lányomét.
Gratulálok én is! Nagy gáz lesz ha lecsökkentik a tengelytávot, mert pl.: az új Mondeoé is nagyobb mint a miénk, és ebbe az irányba sokan tartanak. A golfot nem lehet a végtelenségig fújni, mert már az Octi is egy elb*szott autó. A tengelytávja csúcsröhely. (ezért adtam el) De ha az óccccsóbítás a cél akkor jó lehet az irány.
sajnos az elso cikk epphogy rovidebb tengelytávot ir (Radstand 2,7m) mint a mostani (2,803m). ez nem csoda, ha a masodik cikk szerint, valoban golf-oII platformbol indultak a nyujtasnal, es nem passatbol. ez egy (jol) burkolt "occsitas" lesz, de lehet, hogy meglesz az az elonye, hogy sok golf-oII alkatreszt fel lehet hasznalni, epp a futomu kornyeken, ami kis hazank utjain sajnos ugyis sokkal kevesebbet bir, mint katyumentes orszagokban. szerintem merhetoen kisebb lesz a hatso labter, hacsak nem sikerult nekik az egesz utascellat/tuzfalat elorebb tolni.
A tengelytávot nem tudom, de szerintem akkora lesz mint a mostani, vagy picivel nagyobb azt írják mindenütt.
Sok kinti cikket olvasgattam ma, a lényeg amit le tudtam szűrni:az autó az elődje jó komfortos futóművét örökölte, de bele lehet borítani a kanyarokba is vele, óriási lábtér elől hátul,tágas, igényes anyagokkal, 500 literes csomagtérrel, sok cikkbe kiemelték "nagyon csendesen suhan".
1.4-es, 1.8-as turbómotorok, egy nagy benzines, az 1.9 pd lesz egy nagyon olcsó belépőmodell 5 gang-al, ami nem lesz sokkal drágább mint a mostani, és az új 2.0-es cr tdi 140 és 180 lóval 6 gang-al vagy dsg-vel.
Kétféle klima lesz, egy alap mint ami a mostani O2-be van(kétzónás) és lesz egy bővített funkciós,ami nem tudom mit fed.
Länge 4803 Millimeter, Breite 1765 mm, Höhe 1469 mm, szerintem(rosszul értelmezted).
6 hengeres dizel nem lesz szerintük, de ezek még találgatások, a második tesztet olvasd el inkább, azok vezették is!(nem tuti az első, inkább a második)
Nem vagyok márkatárs ,csak majdnem lettem (amikor eldöntöttem, hogy megveszem az 1.9 tdi execuitive superb-t és mentem a pénzel, félúton szoltak, hogy ne menjek elkelt...másikat jót nem találtam így peugeot 607 2.2 HDI lett a vége).
A feleségemnek 2.2 D4D-a avensise van (150 Le). Fogyasztás 6.0 vagy alatta, de gondolkodom a chippen. A 607-esemnek kifejezetten jót tett (170Le-s lett !) bő fél lityivel kevesebb lett a fogyija és mintha más autóba ültem volna úgy megy.
Megmondanád az általad említett avensisnek hogy alakult a fogyija és mennyibe fáj ez, illetve hol szerelik be?
"Ehhez is szereltem kapcsolót..." Na ez már tetszik. Valószínüleg a kedvenc autóm (alkotója Caroll Shelby, szerintem a világ legnagyobb autóguruja) mintájára a váltógomb tetejére kerülne "GOO BABY" felirattal. /persze csak szerényen/ :)
Köszi. Kiváncsi lennék, miért akarná valaki 30 %-al visszavenni egy amúgy sem rakéta és amúgy sem iszákos dieselmotor teljesítményét. Ha én spórolni akarnék, vagy kímélni a gépet, akkor csak visszafognám magamat a használatban. De ha egy előzésnél már a gyárihoz képest is hiányzik 30 %, hát az eléggé veszélyes lehet. Értelmetlen. Üdv.