Keresés

Részletes keresés

giornalista Creative Commons License 2011.06.13 0 0 12090

van esetleg valaki, aki biztosat tud az A380-asról? azt hallottam, hogy holnap leszáll egy nálunk, de akkora a csend és sehol nem írják, hogy kételkedek már az egészben.

Utas2 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12089

Nahát, nahát.... jól olvasom, hogy az OTP Bank nyakig benne volt a sztoriban, meghogy nem tud elszámolni bizonyos bevétellel?

Fincsi.

 

Ez a "csapat" egyébiránt olyan határvonalakat is átlépett, amelyet előtte a korábbiak közül egyik sem. Semmi és senki nincs biztonságban.

Előzmény: viricsi (12083)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12088

Bocsánat, igen, kösz! Elfelejtettem, hogy lett egy ilyen topik. :)

Előzmény: viricsi (12087)
viricsi Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12087

Válaszom a "Napi dumaparti"-ban: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9125195

 

Ne offoljunk itt.

Előzmény: Törölt nick (12086)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12086

Azért az más történet (sosem volt valódi magántulajdon, ugye), bár kétségtelenül ízléstelen húzás...

Hát, meglátjuk, most ez a maradék eladása minek az előjele, akármi is lehet... Szörnyen kiváncsi vagyok. :)

Előzmény: viricsi (12085)
viricsi Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12085

Nézd, nem politizálok, mert kirúg a modi, de a Manyupok kifosztása is EU-s tagországként történt.

Előzmény: Törölt nick (12084)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12084

Mármint a két csapat. :))

 

Ez jó, szépen összeszedett sztori a történet elejétől kezdve... :S

 

Ám azért 2004 óta EU-tagok vagyunk, azóta felteszem nehezebb az ilyen manőver. A MOL-t sem Chavez-i manőverrel államosították, hanem kifizették, gondolom nem véletlenül.

Előzmény: viricsi (12083)
viricsi Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12083

 "...EU-tagként - ha nem vagyunk naívak, ez akkor is jelent bizonyos korlátokat..."

 

Ugyan-ugyan, tényleg ne legyél naív, ez a "csapat" , mint láttuk-látjuk, bármit megcsinál. A számlát pedig jó birka módjára megint mi, az adófizetők fogjuk állni. :-(

 

http://www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=12430

 

Előzmény: Törölt nick (12082)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 12082

Igen, ez reális forgatókönyv.

 

Bár az államosítás itt nyilván erősen idézőjelesen értendő, azért EU-tagként - ha nem vagyunk naívak, ez akkor is jelent bizonyos korlátokat - az ilyesmi feltehetően pénzért államosítást jelent. :)

Előzmény: viricsi (12080)
Utas2 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 12081

Pontosan... épp, mint Hugó bácsi a nagy tócsán át, egy ugyanolyan banánköztársaságban.

Előzmény: viricsi (12080)
viricsi Creative Commons License 2011.06.11 0 0 12080

Ha tréfálkozni szeretnék, azt írnám, hogy jobb üzletnek tűnik az, ha előbb eladom jó pénzért a részvényeimet és csak azután államosítom az egészet.

De én nem szeretek tréfálkozni. :-))

Előzmény: Törölt nick (12074)
VerszivO Creative Commons License 2011.06.11 0 0 12079

klumpa!

Előzmény: Gulliver utazik (12073)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12078

Igaz, erről is szólnak hírek, hogy a leánycéget egyben kezelik...

Mos mér, Kína mingyár az első legnagyobb gazdaság, telik nekik rögtön 6 reptérre. :))))

 

Szóval igen, kérdőjelek, kérdőjelek... pedig nem blikkes, tényleg belsős informátorok szerint valóban előrehaladott tárgyalások folynak kínaiakkal reptér-ügyben... Nem értem.

Előzmény: BJ (12077)
BJ Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12077

a spanyolok tényleg nem akarnak repterezni, viszont a teljes Hochtief Airports csoportot (6 db reptér) egyben akarják eladni - így kevésbé valószínű hogy a kínaiak benyomulnának

 

inkább valami kevésbé megfontolt nyugati pénzügyi befektetőt tudok elképzelni

Előzmény: Törölt nick (12074)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12076

Nem, az alapján, hogy melyik kapuhoz igyekszel a SkyCourt-ből. :)

2B-n, az átszállófolyosó magasságában útlevélkezelés, így az összes 2B-n található kapu nem-schengeni. A 2A-n meg a schengeni, útlevél nélküli cucc.

 

Ilyen egyszerűen. :)

Előzmény: Törölt nick (12066)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12075

Na, így már még érthetőbb, köszi! :)

Előzmény: giornalista (12065)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12074

Na igen, ez aztacicafáját! :)

 

Tök vicces egyébként. Mindenki azt leste, hogy na államosítás, stb. Erre tessék. :)

 

Ugyanakkor eszembe jutott (nyilván nem csak nekem): most már nincs állami rész a reptérben. Eladni könnyebb majd... És arról ugye szintén vannak hírek, hogy a spanyolok nem akarnak repterezni, miután begömböcködték a Hochtief-et... A kínai-"veszély" így még nem hárult el, ki tudja, lehet, hogy okosba' megoldják.

 

Mindenesetre óriási sztori ez az elmúlt néhány nap. :))

Előzmény: uhb129b (12071)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12073

464,5 milliárd volt az a 600 valahány milliárd.

Előzmény: VerszivO (12072)
VerszivO Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12072

Azert az megfordult a fejemben, hogyha a 75%-ot 600 valahany milliardert adtak azok, kiknek nevet nem mondjuk ki, akkor a 25%-ert a 36 milliard...

Előzmény: Utas2 (12070)
uhb129b Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12071

Közben az is kiderült, hogy kik azok a misztikus kínaiak, akiknek még a nevét sem szabad leírni, de megépítik itt nekünk a gyorsvasutat Pekingtől a reptérg... :-)

 

36,6 milliárdot kapunk a Budapest Airportért

A magánbefektetőnek kötelessége megvenni az állam 25 százalékos plusz egy szavazatot érő részesedését. Az eladásról azért most döntött a kormány, mert az állam 2005-ös privatizációs szerződésbe kikötött eladási opciója jövő szombatig él, utána a vételár már nem lenne garantált. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium szerint a teljes visszavásárlásra nincs esély, mert az üzemeltető Hochtief Csoport szakmai vagy pénzügyi befektetőt keres hat reptérből álló portfóliójára. Tovább »

forrás: Index.hu

Előzmény: Utas2 (12070)
Utas2 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12070

No ja, ahogy nézem, be is kajálták néhányan (lásd lentebb) ezen a topikon is a népnemzeti dumát, meg, hogy milyen jó, ha az állam veszi vissza (miért is???), meg hogy a munkavállalóknak az jó lesz (miért is???).....

 

Pénz beszél, a kutya meg ugat.

 

Ez is egy magyar közmondás. Nem is kell "nemzeti" bla-bla hozzá..... 

Előzmény: VerszivO (12064)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12066

Na és akkor hogy döntik el, hogy x utastól elkérjék-e az útlevelet? A repülőjegy alapján?

 

Most egy bizonyos logika mentén sokkal praktikusabb a légitársaságok elhelyezése.

Egy légitársaságon belül közös checkpointok miatt?

Előzmény: Törölt nick (12045)
giornalista Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12065

azért tették át, mert a schengen/non-schengen megosztással továbbra is sokkal leterheltebb volt az A-oldal, mint a B. ez azt jelentette, hogy néha az A-oldalon már becsekkolt utasokat átirányították a B-re, hogy ott essenek át az utasbiztonsági ellenőrzésen.

 

azzal, hogy a MALÉV járatok a B-ről indulnak és párat meg átraktak az A-ra, jobban eloszlanak az utasok a két checkpoint között. nem mellesleg pedig az A-oldali c/int így este 8-tól már le lehet zárni, hiszen azután csak a B-ről indulnak (MALÉV) gépek.

 

(bár ez utóbbi lehet, hogy nincs mindig így, mindenesetre tegnap ez történt).

Előzmény: Törölt nick (12045)
VerszivO Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12064

Minden esetre erdekes fordulat ez a 25%-os pakett eladas...

Előzmény: Törölt nick (12063)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 12063

Tehát a kínaiak már valóban a spájzban vannak. :))

 

Jut eszembe, a Heti Válaszban meg még sokkal érdekesebb dolgok is vannak reptér- és Malév-ügyben, mint amit a Népszabó online szemlézett... :)

Előzmény: BJ (12058)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12062

Pardon...bár én azon sem lennék meglepve, ha a szerkesztő elgépelt volna valamit, vagy valakik feltörték a szerverüket, aztán belecsempészték. Bár ez naívitás. Inkább a visszakozásba kéne reménykedni. 

Előzmény: BJ (12060)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12061

a tulajdon magyar, üzemeltetési jogot privatizáltak annak idején

Előzmény: Törölt nick (12059)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12060

:-)

 

ne viccelj, megjelent a Magyar Közlönyben...

Előzmény: Törölt nick (12059)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12059

Várjuk ki a végét, remélem kacsa. Attól hogy ha esetleg mégis eladja az állam, attól még a német-spanyol cég is ki akar szállni, tehát úgy 62% menne a kínaiakna, ha azt is megveszik. Ez azért túlzás lenne, akkor inkább Demján és Csányi összefoghatna és megvehetnék, hogy legalább magyar tulajdonú legyen.

Előzmény: BJ (12058)
BJ Creative Commons License 2011.06.09 0 0 12058

érdekes fordulat, erre elég kevesen számítottak

Előzmény: Gulliver utazik (12057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!