Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2017.04.30 0 0 436644

Vagy egy se.

A teherhajókon meg  a személyhajók személyzete van főszezonon kívűl.

 

 

Előzmény: v_peti (436643)
v_peti Creative Commons License 2017.04.30 0 0 436643

Bár szerintem nagyobb helyeken az állomásfőnök és a kikötőmester két külön pozíció, de a kisebb kikötőkben szerintem egy fő van csak.

Előzmény: v_peti (436640)
v_peti Creative Commons License 2017.04.30 0 0 436642

Ha már Nemzeti Cégtár. Anyázásra kiválóan alkalmas. :) Ugyanis az összes bejegyzett cég tulajdonosainak a neve és lakcíme, és anyja neve is ott található.

v_peti Creative Commons License 2017.04.30 0 0 436641

Az infók a Nemzeti Cégtárból származnak.

Előzmény: v_peti (436640)
v_peti Creative Commons License 2017.04.30 0 0 436640

Adózott eredmény 100 és 200 millió Ft között.

Érdekes, hogy mindösszesen kevesebb, mint 300 fő a létszám, holott minden kikötőben van egy "állomásfőnök", pontosabban kikötőmester, vannak pénztárosok, van hajózószemélyzet, van dokkszemélyzet (Siófokon), és van "pályafenntartás" is (kotróhajó).

v_peti Creative Commons License 2017.04.30 -1 0 436639

Igen. Minden kikötőben áll 50-150 vitorlás. Ezek évente fizetnek egy csomó "parkolási" díjat. Na meg az általad emlegetett egyéb szolgáltatások.

 

 

Előzmény: sörösgigant (436638)
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.30 0 0 436638

Off: 

Annyi hajó igénybe veszi a kikötőjüket túrákon, tárolásra, sólyáztatáshoz ? Stb...

Előzmény: v_peti (436637)
v_peti Creative Commons License 2017.04.30 -1 0 436637

A cég vastagon nyereséges, és a fő bevételük a kikötőüzemeltetés, a hajózás így is ráfizetéses, tehát nem majdhogynem tökmindegy, hogy mennyiért adják a jegyeket. Amúgy meg a menetrendek egyre rosszabbak, pl. Keszthelyről mindössze napi 2 (!!!) hajó indul! Főszezonban. A túl magas árak miatt fogynak az utasok, inkább sétahajóznak a menetrendi járatok helyett, mert akkor kevesebbe kerül. Ráadásul ez a turizmusnak is kárt okoz, mert ha olcsóbb a jegy, akkor többet hajózik az ember, több célpontot keres fel, több helyen költi a pénzét, így összességében mindenki jobban jár.

 

Felőlem lehet ennyi a jegy, mint most, csak sokkal több üzletpolitikai kedvezmény kell, pl. napijegy. Vagy többnapos jegy. Nem egy vagy két napos, mint a Balaton mixé, hanem 3-5 napos. És a part mentén a vonatozás is benne lenne. Szponzorok segítségével is gazdaságosabbá tehető a dolog. Pl. X étterem kedvezményt ad, ha hajóval méz, és ezért a reklámja rajta lenne a jegyen, amiért fizet.

 

Előzmény: haha 1970 (436636)
haha 1970 Creative Commons License 2017.04.30 -2 1 436636

Teljesen igazad van, én még az 1000 forintos egy útra illetve 1500 forint menettérti útra szoló jegyet is elfogadhatónak tartanám, mert a többség tapasztalataim alapján oda-vissza utazik, és ehez kellene alakitani a további kedvezményeket! Mivel ez vasútasfórum inkább valami "mávos" utazási kedvezményt lenne jó kitalálni!

Előzmény: siófoki35 (436634)
mcg Creative Commons License 2017.04.29 0 2 436635

a bahart egy ugyanolyan alibicég mint a balkáni vasutak...

komolytalan, mind a szolgáltatás, mind az ár-érték aránya. amíg ők "szolgáltatnak" a vízen, addig a tó két partja ugyanolyan "távol" lesz egymástól...

Előzmény: zjakabfi (436629)
siófoki35 Creative Commons License 2017.04.29 0 2 436634

Még megvannak a 2007-es jegyeim akkor asszem 380 ft-ért utaztam Fonyód-Badacsony közt... az teljesáron is 760... kb az lenne a reális ár.

 

Kompon pedig szerintem a 250 ft lenne a reális, a normál 10 km-es jegy ára... Jó a balatoni lehet kicsit több...

Előzmény: haha 1970 (436631)
v_peti Creative Commons License 2017.04.29 0 0 436633

Lehet, hogy kissé más formában kellene újraéleszteni.

Előzmény: sörösgigant (436632)
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.29 -1 2 436632

Horror vagy nem...Bő egy doboz cigi ára, alsó hangon egy kaja egy sörrel nem jön ki belőle a fonyódi-badacsonyi rablósorokon.....

Nem, nem azt mondom hogy olcsó, hanem ennyire értéktelen lett a pénz...

Egy négytagú családnak egy 10-es, de..... Azt hiszem lehet valamiféle SZÉP kártyával vagy valami üdülési utalvánnyal fizetni, aki meg nem utalványokkal üdül annak  meg nem túl nagy érvágás. Az élmény azért nem semmi.....

 

Aki meg nagyon csóró az nem megy pláne a Balatonra, vagy ha megy is nem fog hajókázni, mert eddig sem csinált olyant...

Előzmény: haha 1970 (436631)
haha 1970 Creative Commons License 2017.04.29 -3 2 436631

Bocs, egy kis finomitás egy útra 1400 forint menettérti utra 2660 forint, és ugye ez csak egy fő, valljuk be öszintén az pedig elég ritka hogy valaki csak egyedül utazik hajóval! ;)

Előzmény: siófoki35 (436630)
siófoki35 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 436630

OFF - de az is horros hogy 1200 ft pl egy Fonyód-Badacsony jegy :o :(

Előzmény: zjakabfi (436629)
zjakabfi Creative Commons License 2017.04.28 0 1 436629

http://travelo.hu/kozel/2017/04/28/megszunt_a_kedvezmenyes_balatoni_utazas_kombinalt_jegye/

 

Kár érte.

 

Én sokat használtam.

 

Régen volt olyan balatoni napijegy a MÁV-nál, ami a Balaton körüli vonatokon egy fix árért biztosított egy napi utazást.

 

Valamit kitalálhatna a Start, ha már a partnere kihátrált...

 

 

Pályaőr Creative Commons License 2017.04.27 0 1 436628

Jó reklám van hozzá. Ha valaki tele van belső feszültséggel, az keresse fel a pszichológusát, ne a külső feszültséggel kompenzáljon, ez nem olyan, mint a kutyaharapás meg a szőre.

Előzmény: oldmumus_v.2 (436627)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 436627
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.27 0 0 436626

Más. Más ország más szokások. 

Amúgy remélem itt is  leszoktak róla. Aki megteszi annak a baja. 

Előzmény: Törölt nick (436624)
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.27 0 0 436625

Reméljük nem, de talán nem is lesz. A kolléga nagyon jól van szerencsére. 

Előzmény: Törölt nick (436623)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.27 0 1 436624

Felénk inkább még a működövel is inkább fekve maradnak, nem hogy áramszedöt piszkáljanak :-) 

Előzmény: sörösgigant (436621)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.27 0 0 436623

Örvendetes hír. Reméljük közép távon sem lesznek szövödményei. 

Előzmény: sörösgigant (436620)
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.27 0 2 436622

 Ne, Peti ne ! 

Lehet fém vagy akármilyen nyelű ! Nem kell a takarításon kívül másra használni, főleg nem nagyfeszültség alatt álló, illetve alá kerülhető dolgok piszkálására . Nem megy fel akkor ott marad. Pont. Lehet hazamenni, vagy jön a segély. Ha meg nem jön úgy is jó...

Előzmény: v_peti (436611)
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.27 0 0 436621

Amúgy bevett szokás volt. Láttam nem egyszer, igaz olyankor el szoktam tűnni a helyszínről mert nem jó tanúskodni, végignézni a kolléga halálát....

Földelőrúddal,  fanyéllel akármivel. 

 

Remélem már mindenki leszokott róla.....

Előzmény: Törölt nick (436604)
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.27 0 1 436620

Általában valóban jobb meghalni.

A keresett sztori nem az amit be linkeltél, mert az régebbi. 

A dufis történet úgy 4-5 éve történt. Amúgy nagyon hasonló: lefagyott áramszedő, seprűnyél, felelőtlenség igaz azért hogy menjünk bármi áron....Itt is a sötétben nem látta a kolléga, hogy már fent van az egyik...

Az eltérés annyi, hogy itt  a kolléga kifelé esett, rendesen összetörte magát az égési sérüléseken kívül. Kb bő egy évet volt beteg, azóta is utazik, jól van remek színben van, jó hangulatban. Néha összefutok vele, látásból ismerem amióta e a cégnél vagyunk. 

Az ujjai forradásosak , a kézfogása kissé fura emiatt. 

 Marha nagy mázlija volt, meg erős szervezete, hála légyen annak a ...

        Valahol említve volt hogy azért vágták le a seprűnyeleket. Hát én erről nagyon de nagyon nem hallottam. A seprűnyelek már 1983-ban rövidek voltak főleg a dombóvári mozdonyokon.Annak egyszerű oka volt: a műhelyben rendszeresen levágták a nyelét mert valakiknek kellett szerszámnyélnek vagy mi a rosféregnek. Ha ott napivizsgáztunk-javítottunk és nem marad valaki a mozdonynál akkor azonnal levágták ég a kilátásba helyezett retorziók ellenére is.

A most tárgyalt esetben a seprű vagy felmosó nyele műanyagozott fém volt. Az a fajta ami a fél mm-s műanyagréteg alatt frankón elrohad, és tőben eltörik, mint ahogy az ilyen fém csöveknél szokás...

 A kolléga amúgy nem emlékszik az esetre, gondolom valami sokk vagy a fene tudja mi miatt. Majd Nyuszi megmondja... 

Előzmény: Törölt nick (436601)
zjakabfi Creative Commons License 2017.04.26 0 0 436619

16:30 körül volt a váásrlás, a 17:00-est nem adta.

 

Előzmény: pavarotti (436618)
pavarotti Creative Commons License 2017.04.26 0 0 436618

Nincs válaszom csak hangosan gondolkodom:

 

sima elvira 5.00-ra ad gyors-os találatot, ezt a gép nem dobta? Esetleg meg kell próbálni 4.40 körül mit mond?:)

 

//ill. honlap szerint a - részletesebb, "nagyobb" automatáknál az 5. lépésben amikor a vonatokat mutatja  "A program alapértelmezetten kijelöli a következő induló vonatot. A képernyő jobb oldalán levő gombokkal beállíthatja, hogy milyen időpont utáni indulási idők jelenjenek meg. Az i betűt megnyomva az adott utazás részletes adatai tekinthetők meg."

 


Ill. ha az esti 23.50-es személyt mutatja akkor jegy majd külön Bp-FAbony pótjegy vásárlás 2. körben.

Előzmény: zjakabfi (436617)
zjakabfi Creative Commons License 2017.04.26 0 0 436617

Próbáltam automatából a Keletiben venni jegyet Poroszlóra.

Csak az IC-t ajánlotta fel, pedig beírtam Hatvanon át az útirányt.

Hogy lehet ilyenkor beírni, hogy a gyorsot adja ki?

 

 

r1232 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 436616

Fa nyelű seprűk voltak az elterjedtek. :-)

Előzmény: siófoki35 (436605)
r1232 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 436615

Aminek nem biztos, hogy mindig ez volt az oka. Mi azért vágtuk rövidebbre, mert úgy jobban elfért. :-)

Előzmény: Pályaőr (436603)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!