Keresés

Részletes keresés

laszlovecsei Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12211

Na megvan a válasz! A Dacia EuroNight vonat, 10 Euróban határozta meg a CFR a kötelezően megváltandó helyjegy árát!

Előzmény: laszlovecsei (12210)
laszlovecsei Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12210

Szép estét!

 

Itt valami nagy fejvesztés van! A Daciaval akkor most mi van???

 

Egyik ismerősöm akart menni Bécsbe, a Daciával (347 visszafelé) akart visszajönni, és közölték vele a pénztárban hogy 10Euro a helyjegy, és közelező!

 

Felhívtam a T. MÁV-Direktet. Azt mondták:

-jajj neeem nem kell rá helyjegy, nem kötelező!

 

-Oké, mondom de Keletiben ezt mondták hogy kell rá!

 

-Várjon utánanézek!.... Igen ez valóban így van, kötelező rá a helyjegy!

 

-A MÁV-Start oldalán nem így van

 

-Az elvira még "kiforratlan".....

 

Tehát valaki csak utazott a napokban a 346/347-tel, valaki segítsen nekünk!!

 

Ja meg annyi hogy állítólag 10 Euro a helyjegy a Daciára, nem is a sima helyjegy ár. Na akkor most mi van??

Előzmény: gabor144 (12204)
csabyke Creative Commons License 2011.12.14 0 0 12209

nekem eddig MAV es ÖBB Bc6ban volt reggeli (Tea is)

DB CNL-ben nem.. :)

Előzmény: DVB (12206)
DVB Creative Commons License 2011.12.14 0 0 12208

Akkor csak nekem lett lespórolva... :)

 

Amúgy nemrég linkeltem be pont itt, berlini utazás ürügyén, melyik hogyan néz ki, csak kicsit kell visszaolvasni.

Előzmény: Őzike győr (12207)
Őzike győr Creative Commons License 2011.12.14 0 0 12207

A MÁV fekvőben is jár "reggeli"! Út kezdetekor 2 kis üveg víz, majd Croiassant + narancslé/kávé!

Előzmény: DVB (12206)
DVB Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12206

A háló mindenképpen jobb mint a fekvő. :) Van némiféle reggeli is (kávé,víz,croiassant -a víz már az elején) fekvőben csak víz van talán.

 

Szerintem ha már addig elmész legalább nézz körül. Akár egy Metropol-Metropol kombó. Azt még szendvicsen meg vízen is ki lehet bírni. Vagy menj csak Drezdáig, ott szépen körbe lehet sétálni 2-3-4 óra alatt és megnézni a folyóparton a szép részeket.

Előzmény: Törölt nick (12201)
csabyke Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12205

Sokan kérdeztek engem is, amikor én Budapaestről úgy utaztam Kiskőrösre az Avalával, hogy Bruck an der Leitha állomásig egykori Liszt EC, majd onnan Avala :))

 

Értelme annyi, hogy feldobott :))

Előzmény: Őzike győr (12203)
gabor144 Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12204

Az étkezőkocsi kipróbálása miatt (is) tervezek karácsony és újév között egy Bécsből hazautat a Daciával. Mit gondoltok, nagyon sokan lesznek rajta?

 

Az A1-es mezőben kötelező helyjegyesként szerepel a Dacia.

A nemzetközi vonatok egyenkénti mezőiben nem.

Az 1-es mezőben fekete körben fehér R betű.

A Bahn.de keresőjében nem ír kötelező hejyjegyet.

 

Akkor most hogy is van?

 

 

Előzmény: BahnScorper (12200)
Őzike győr Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12203

95 percre kimész Berlinbe? Annak mi értelme?

 

Amúgy ha nincs alami gebasz, akkor pontos szokott lenni a Metropol érkezőben.

Előzmény: Törölt nick (12201)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12202

Nem tudtok esetleg olyan linket,ahol napokra visszamenőleg vissza tudom nézni a késéseket a német vonalon? Az oebb-nek van ilyen...

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12201

Kedves Fórumozók!

Sajnos nem láttam választ,ami felől érdeklődtem (volna): tervezek jövő hétfő-keddre egy berlini kiruccanást. Ami érdekelne, hogy a Metropol mennyire sokat késik?Berlinből 10.45-kor indul vissza a Jesenius, és 9.10-re kell a Metropolnak bentlenni. Elvileg ok a 95 perc csatlakozni??

Melyik kocsit érdemes a Metropolon választani?A háló arra a napra 10E-val több,mint a 6-os fekvő...

BahnScorper Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12200

Ez a szombat egy egyedi eset volt a régi indulási időponttal és az új szerelvénnyel. De mostantól már odaúton nem olyan vészes, mert hajnali 5-kor indulni elég riasztó tény (Nekem már a hajnali 6 is érdekes dolog volt, sokszor inkább kimentem előző nap Bécsbe... még ha ezt a Dacia megbízhatatlansága is erősen indokolta. De inkább ezentúl is ez lesz, mert a jó kis üres fülkében még lehetett aludni sokat, a rj-n ez már nem fog működni.). A visszaúton azonban még sokaknak jól jöhet a plusz egy óra Bécsben, illetve a rj 69-hez meg az ICE 27-hez továbbra is megmarad a csatlakozás - és akkor még a belföldi forgalomról sem beszéltünk (habár ez a szezonalitása miatt szerintem nem fog akkora szerepet kapni).

 

Egyébként szépen teli volt mind a négy ülőkocsi, és az étkezősök is örülhettek, annyian voltak náluk is... (az asztalokon meg halomban álltak az üres Ursus-os dobozok... :-) ) és még mindig köröket ver a román étkezőkocsi a railjet-ek fedélzeti vendéglátására.

Előzmény: 1116 038 (12199)
1116 038 Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12199

de az elején volt erősítésnek két ÖBB-kocsi is

 

Lehetne ez a 2 ÖBB vagonos erősítés rendszeres, mert 10.-én is volt fotósismerős aki már fel sem szállt a 346-ra, mivel ugye csak 2 CFR ülőhelyes vagonnal közlekedett Bukaresttől Bécsig (az életbelépett új menetrend szerint). Aki fel is szállt, mondta, hogy ezzel többet soha...

Szóval az a 2 ÖBB vagon MINŐSÉGI erősítés lehetne rendszeresen, ha már úgysem jár egész évben BPK-Ws között a Dacia... 

Előzmény: BahnScorper (12198)
BahnScorper Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12198

A régi menetrend utolsó órái a Keletiben:

 

- Beograd már a szerb éjszakai és START-os GOSA-kocsikkal és négy csabai B kocsival indult

- a Jeseniusban már csak négy darab német kocsi volt, helyette a vonat elején a Moravia szerelvénye is érkezett

- Dacia már az új összeállításban jött, de az elején volt erősítésnek két ÖBB-kocsi is... tovább pedig öt halbersz*rt pakoltak rá, és dupla Traxx vitte

keszekusza76 Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12197

Hogy a topicnál maradjak szegény rola sofőrök is megemlegetik ezt az egy napot,

egy életre nem felejtik el Ferencváros nevét:))))

Előzmény: keszekusza76 (12195)
ricsze Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12196

Igen főleg ott, mert 19 óra környékén bejelentették szépen sorban az összes vonatra a nem közlekedik-et, azt hogy győrből mennek a nemzetköziek, hogy mivel lehet eljutni győrbe senki nem mondta meg...

Előzmény: keszekusza76 (12195)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12195

Szia.

Érdekes ez az osztrák zavarkezelés is.

Bevállják ezt a kerülős baromságot és délutánra várhatóan összeborult az egész.

Buszos pótlással célszerübb lett volna pótolni ,talán még Bécs-Hegyes között is,

amúgy rendesen ment a szitkozódás Mosonm.óváron is,jogosan.

Előzmény: timetable (12191)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12194

Szia.

Igazad van de,mindenkinek nincs hozzáférése a szöveg módosítására,(jobb is)

vészforgatókönyvnek marad a manuális bemondás,ha a kezelőjének másra is

kell figyelnie(Keletiben előferdül)marad a kettős egyveleg bemondás:)

 

Kelenföldön pld.előszavas bemondás volt a gépit eleve hanyagolták.

(orgánum függő volt:))

Előzmény: Nandesz. (12188)
1116 038 Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12193

Bruck/Leitha és Parndorf között korlátozottan, de már mehet a forgalom. A győri ER vonatok és a Pozsony-Ligetújfalu felé közlekedő vonatok utasait továbbra is busszal szállítják Bruck és Parndorf között. A Pozsony felé utazást Marchegg felé javasolja az ÖBB.

Tehát a távolsági vonatok már a megszokott útvonalon haladhatnak.

Nandesz. Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12192
Ha indulás előtt lehet tudni, hogy átszállítás lesz, azt azért igazán bemondhatnák. Rá kell kérdezni az osztrákoknál, hogyan jutnak el a népek Münchenbe (ha egyáltalán eljutnak!) és ezt tudatni velük időben!
Előzmény: timetable (12191)
timetable Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12191

Az szerintem legyen az osztrákok gondja, hogyan pótolják a saját területükön bekövetkezett forgalmi zavar miatt a müncheni vonatot. Nálunk meg miért ne mondanák be müncheninek? Tré Dzset, osztrák csúcstechnika, majd útközben ráérnek kommunikálni az utasoknak, mi lesz a végső megoldás. Át kell-e szállni Bécsben, és ha igen, mire.

Előzmény: Nandesz. (12190)
Nandesz. Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12190

Arra egyébiránt kiváncsi leszek, hogy a 15.10-es rj 68 utasai eljutnak-e Münchenbe még ma, ha igen, hogyan. Mert az ÖBB kereső szerint Bécsből rendben elmegy majd egy pót 68-as, a Budapestről induló pedig odáig megy csak. Mondjuk nagyobb összeget mernék tenni rá, hogy ezek a nagytudásúak a Keletiben majd a 15.10-es vonatot is bemondják majd müncheninek...

Nandesz. Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12189

A 120-as vonalon közlekedő, romániába átlépő IC-k belföldi erősítése egyre aggasztóbb képet mutat, a Pannonia IC továbbra is gyorsvonati B és A kocsikat kap, a Kőrösben A kocsi jár másodosztályként, az Isteren Bpm-ek és Apmz van. Tiszta lutri, hogy melyik IC-be jut IC kocsi, és melyikben kell pótjegy váltása mellett sittes gyorsvonati vagonokban utazni. 

 

Az első Lőkösházára közlekedő Viharsarok IC (ez van a Zaránd helyett) 3 kocsis volt vasárnap, két cseh vagon és egy magyar 1.o. Kíváncsi leszek, ebbe mi jut majd pluszba hétköznapokra, főleg csütörtök-péntek táján, mert a Zarándon anno Szolnokig álltam, pedig 5 kocsi volt akkor...

Nandesz. Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12188

Keletiben nagyot alkottak utastájékoztatás címszó alatt. A 13.10-es müncheni jet gondolom a terelés miatt fordított szerelvénnyel megy, így az automata hangos fordítva mondta volna a kocsiszámokat. Emiatt élőszavas tájékoztatás volt, és innen indul a döbbenet! Bemondja, hogy ... Hegyeshalmon át... Hegyeshalomig csak.... Mosonmagyaróvár és Hegyeshalom állomásokon áll meg. Aztán levegőt vesz, és elmondja, hogy az osztrák vasút tájékoztatása szerint a vonat Sopronon át közlekedik, Mosonmagyaróvárt és Hegyeshalmot nem érintve.... Miért kell két egymással ellentétes tájékoztatást adni 20 másodpercen belül? Miért nem lehet rögtön azt mondani rögtön, hogy Hegyeshalom helyett Sopronon át, Móvárt és Hegyest nem érintve?

 

És miért kell ezt még 4x ugyanígy, rosszul, és félrevezetően elmondani, ami helyett mondjuk be lehetne mondani azt, hogy kb. 2 óra késésre számítsanak az utasok Bécsig? Kabaré!

FOMA Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12187

A rendelkezésemre álló információk szerint az Ister biztonságos vonat, az elmúlt egy évben semmilyen negatív jelzés nem érkezett hozzánk. Ráadásul vasárnaptól rendőri kísérés is van rajta a magyar szakaszon.

Előzmény: videkig (12185)
40 62 001-5 Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12186
Mi igénybe vettük nemrég a Szatmárnémeti-Bukarest vonatot, Brassóigvannak rajta sokan, meg reggel Ploiestitől..... A párom aludt, én is el-elszundítottam, mindenünk megvolt..... De van rajta háló/kusett is.
Előzmény: videkig (12185)
videkig Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12185

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Pénteken utazom Budapestről Székelyudvarhelyre, vonattal Segesvárig és onnan autóval. Két lehetséges opció jött szóba: 13:10-kor a Keletiből a Marossal Teius-ig (Tövis), ahova 22:29-re ér a vonat. Van 57 percem átszállni, majd 1742-es Szatmárnémeti - Bukarest gyorssal Segesvárra (01.23-ra). Másik lehetőség az Ister 19:10 ---> 06:06 közvetlenül. Először is biztonságos az Ister? Lehet rajta aludni vagy felejtsem el? Másrészt Tövisről tud-e valaki valamit, biztonságos-e késő este és a román gyorsvonat milyen lehet biztonsági szempontból?


A válaszokat előre is köszi!

marcipannyuszi Creative Commons License 2011.12.11 0 0 12184

Káosz közepette indult az utolsó Venezia

Három netes kereső más-mást mutatott végállomásnak: Horvátország, Szlovénia, Olaszország. A helyes megfejtés: Magyarország. Tovább »

forrás: Index.hu

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.11 0 0 12183

Kedves Vonatozók!

Szerintetek bele merjek vágni egy Budapest-Berlin-Bpest Metropol-Jesenius párosba?Elvileg 9.10-kor van a Metropol Berlinben és 10.45-kor indul a Jesenius,ha pedig Südkreuzon szállok le, 110 percem van elérni vissza...elvileg nem lesz nagy tél a hétvégén majd,szóval bevállalható vajon??Vagy a Metropol is késős vonat??

zvestobe Creative Commons License 2011.12.11 0 0 12182

Ahogy nézem, 855 eleve nem fog pontosan indulni a 285 késése miatt...

 

Előzmény: mcg (12181)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!