Bekerült ma a tv, hát nem vagyok elájulós, de seg... ültem! Nagyon jó és álló helyben teljesen full minőségű, menet közben kicsit csíkozódik, de még így is nézhető. Nagyon örülök neki, pedig voltak fenntartásaim milyen lesz, de nagyon király lett. Teszek fel majd pár képet.
MaxiDot kijelzőn megjelenő szervíz és hibaüzeneteket tudjátok hogyan lehet törölni? Kicseréltem a karter alsó felét és el kéne tüntetnem a hibaüzenetet!
T. Toppictársak mint ahogy korábban is említettem most eladó sorba került a Superbem
2003 09. havi mo.i újonnan vett elsőgazdás bordó szinü / metáll / Limited 130 le a limited felszereltségen kívül még van egy vonóhorog rajta 137.000 km -t futott / chip nincs benne/ akit esetleg komolyabban érdekel annak küldök képet róla szvesen
Nem tudom, hogy láttátok-e már, de azoknak, akiknek éppen aktuális jelzem, hogy megújult a Steinbauer honlapja és, ami talán még fontosabb lehet, hogy PDF formátumban letölthetővé vált - magyar nyelvű - beszerelési, telepítési leírás is.
Sokat segítettél,már szerdára meg is beszéltem,hogy bemegyek 1 szervízbe és rákötik a gépre ( Skodás ismerős ).Remélem kiderül mi a gond.Egyébként a szelepeket is ők cserélgették,csak lehet,hogy lusták voltak bevinni magukhoz a szervízbe.A másik infót szintén köszönöm,a három hely valamelyikén remélem sikerrel járok.Mégegyszer örök hála,és B.U.É.K. !!!!!!!!!!
Véleményem szerint a problémádra megoldást jelenthet egy diagnosztikai ketyerével bánni tudó szaki, nem pedig a találomra cserélgetés (ha volt ilyen). Ismersz ilyen szerelőt? A viszonylag pontos sebességet a klíma kijelzőjén tudod megnézni, de ez semmit nem ér akkor ha mondjuk a gumi méretét állították el a computerben. GPS-el kellene ellenőrizni. (az enyémmel még nem találtam olyan emelkedőt ahol ne gyorsult volna mint a barom) Tippek a rádióra: http://www.kobetuning.hu/ http://www.skodaalkatresz.hu/ vagy keresd Hubo44-et itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015819 (a második címen pár hete láttam a polcon.)
Ha nem bánjátok lenne egy kérdésem,mert szerintem ti otthonosabban mozogtok ebben a témában . Egy éve vettem meg a Skodámat , sajna az eleje törött volt , azért ettől függetlenül szerelmes vagyok bele . A problémám az , hogy végsebességre az óra szerint 180 a vége ( max. 3700-as fordulat , ott megáll ) , pedig már chip is van benne . Aki csinálta a chippet azt mondta , szerinte ez a vége a váltó miatt . Ugyanakkor beszéltem SuperB tulajdonosokkal akiknek szintén 101 lovas volt , és azt mondták ketten is , hogy nekik olyan 210 körül van a vége , és még chip sem volt az övékében . Szerintem ráadásul az óra is csal legalább 5-10 km-t ,tehát ez azt jelenti , hogy jó esetben is 175 km-nél többet nem tud az autóm , ami úgy gondolom nem normális . Elvittem szerelőhöz , akik mindenféle szelepet cserélgettek rajta ( légtömeg mérőt is ), de a nem javult a teljesítménye . Ha autópályán egy nagyobb emelkedőn megyen ki kell nyomnom a padlólemezt , hogy tudjam tartani a a 140-150-es tempót . Szerintetek , lehet , hogy turbót kéne cserélnem , vagy a csatt miatt valami más probléma lehet ? Egyébként az autót 34.000 km-el vettem , tehát nem lógott a motornak a bele . Előre is köszi , ha tudtok segíteni , ha nem akkor is , hogy legalább megpróbáltátok . Ja , és mégvalami , nem tudjátok véletlenül , hogy SuperB-hez lehet-e valahol dupla dines rádiót kapni ?
Helló! Jövőhéten fog hozzám kerülni egy gyári superb erősítő, és azt szeretném kérdezni hogy milyen márkájú, hány csatornás, és mekkora az Rms teljesítménye. A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.
88-as 5 hengeres benzines. A mai autókban már nincs annyi forradalmi ujítás mint azokban az Audiban akkor volt, és sok gyártó évekig (évtizedekig) nem használta vagy nem használhatta. A mai napig nincs rajta rozsda. (!)
Szintén leendő üdvözlet. Nem vagyok Superb szaki, de ha kinéztél egyet, futtasd meg a fórumban adatokkal, esetleg képpel, majd megszakértik a fórumtársak. És bizalommal vesd fel a box/chiptuning, műfaborítás, longlife/PDTDI olaj kérdéseidet, vannak akik már nagyon várják - én biztos válaszoluk rájuk ! :-) Üdv és BUÉK !
Nem volt még idő beszereltetnem :-((, de ha minden jól megy jövőhét szombaton, már lakni is lehet benne, legalábbis tv-t nézni lehet majd.:-), beszámolok milyen!
Üdv. "ez akkor is csak (SKODA)ettől megőrülök ,kész!" Soha nem zavart. És ez milyen: már nem dííívú hanem sevroléé :) /99 elején vásároltam az octit, sok helyen megkérdezték, hogy ebben is hátul van a motor. Nem vicc./
"Tudsz valamit a gyáriról ? Pld. zárható-e és ki a beszállító ?" A Fabigyó gyári csomagtartója, Skoda emblémás Thule. Amikor akcióban adták olcsóbb volt mint a Thule boltban.
Megnéztem a Thule honlapot, ahogy láttam az egészet meg kell vennem, ha zárhatót akarok (persze) az 46ezer pénz, a gyári 52ezer pénz. Tudsz valamit a gyáriról ? Pld. zárható-e és ki a beszállító ? Mert ilyen tételnél 6ezer különbségért a gyárit szoktam megvenni. Köszi. Üdv.
Köszi szépen. Segítség lenne, mert akkor már első nekifutásra pontos mérettel indulok neki, ami az előzmények ismeretében nem lesz rossz dolog. Korábbi gépre utángyártott noname termék került (már az anyagvastagsága, pontosabban a vékonysága is gyanus volt) lehet hogy a gyakorlatlanságomon túl kicsit ez is közrejátszott a kissé szerencsétlen rögzítésen. De ha Thulet teszek fel és működő beállításokkal, nagy gond nem lehet. Üdv.
átmentett egységek thule megnevezései: keresztrúd, talpszett. átmenthető a zár is, nekem nincs. a rapid kit az, amit újra meg kellett venni. hasonló tetőél-szerkezetű másik autónál megint csak ezt kell cserélni. ha van régebbi thule rudad, talpad, lehet az még jó.
a thule leírás a rúdon lévő skálán adja meg a talp - általuk - meghatározott helyzetét. de ez centikkel szűkebb, mint ami kell. a gumitalp-tetőél-esővezető árok találkozáson pontosan látszik, hol kell támaszkodnia az egésznek, én ehhez állítom hozzá. mikor legközelebb felrakom, lemérem az általam jónak ítélt terpesztést.
ha van rá kereted, érdemes lehet az alu profil rudat rendelni, az kicsit áramvonalasabb (csöndesebb) és esztétikusabb, mint a műanyagozott acélprofil.
A kétségtelenül sok okosság ellenére én a következőt látom: "En tovabbra is imadom a Skodakat" csak nem eléggé. /annak idején amikor az A100-ast vásároltam nem nézegettem az R25-öst pedig fiatalabb, és jobban felszerelt volt. Sokkal több is volt belőle. Az Audi összes extrája a szervókormány és a központizár volt, ami abban az időben is röhejesnek tűnhetett. Viszont az együtt töltött 360e (!) km. minden másodperce élmény volt. Nagyon sajnáltam eladni/ :)
Köszi szépen. Természetesen kereszttartókra gondoltam, csak lebuktam, hogy Superb kombim van... :-). Az átmentett egységeket nem értem, nekem csak egy zárható tetőboxom van, nem hiszem hogy passzolna más a régi cuccból, de ha mégis, a lazulási problémák miatt el is akarom felejteni azt. A Thule leírás megadja, hogy a Superbnél hány mm-re kell kihúzni a kereszt tartót ? Talán pont ez lehetett a régi gondom is, hogy nem találhattam el statikailag a kihúzás hosszát, vagy terpesztett, vagy homorított a szerkezet, ezért is lazulhatott ki, mert rossz irányba feszülhetett. Megnézem a Thulét és valószínűleg megrendelem. Bár nem szép dolog, hogy egy márkaspecifikus termék nem passzol a termékre. Üléshuzattal jártam így egy Mercinél, szakcég által rágyártottnál az első próbán kínomban röhögtem, aki csinálta nem látott még Mercit, az biztos. Ha majd fent lesz Neked a tetőn a szerkezet, megmérnéd és megadnád a bevált szélességet ? Mondjuk a két talp közötti belső hossztartó távolságot mm-ben ? Előre is köszi. Üdv.
gondolom, kereszttartókra gondolsz, merthogy nincs superb kombi. :)
én thule-éktól vettem és azt használom. a régebbi járgányból átmenthető volt a talpszerkezet+rudak, csak a spec.kitet (gumitalp+tetőpánt) kellett pluszban venni (azaz, ha a mostani superbről - természetesen :)) - az újra cserélsz, szintén vszleg csak a spec. kitet kell újra venni, kb. 8e-ért) ma az egész cucc 35-40e (pl.www.csomagtartobolt.hu vagy www.thulebox.hu), ergo a gyáriért sokallom az 50e-t.
amit tapasztaltam:
- a leírásban szereplő beállítási méretek nem stimmelnek. ha az ajtókereten lévő helyére teszem a tartót, jobban ki kell húzni a talpakat a szélére, mint ahogy a gyári (thule) leírás adja.
- szélzajt erősebbnek érzem, mint ugyanez a tartó az előző autón (talán jobban behozza az utastérbe).
egyébként nincs vele gondom, még jól is áll a superbnek. :)
az általad írt lazulási problémákkal sosem találkoztam, sokszáz km-en - ausztria, sítúra - minden elmozdulás nélkül tart.