"Acél kartervédő. Rögzítése a gyári felfogatási pontokra történik. Megvédi a motorteret az alulról érkező mechanikus behatásoktól és szennyeződésektől. Kérjük a motort és az évjáratot feltüntetni a Megrendelés oldalon".
lemértem ahogy nálam megfelelő (még mindig nem 100% tökéletes, további finomítás lehet):
- első tartó: 97,5 cm a rúd alján a két talp között, a talpak és a rúd találkozásánál mérve
- hátsónál ugyanígy mérve: 98 cm
ha ugyanilyen thule talpakat és rudat veszel, akkor kiindulási alapnak alkalmas. esetleg próbáld ki a thule adatot is, bár nálam az nem bizonyult jónak.
A tunerkábelt behúzták a küszöbbe, a CAN-Bus összekötés a fejjel, mert persze anélkül semmi nem működik. Bettek egy tv-free kapcsolót is, hogy menet közben is használhassam. Vettem kint szélvédőre ragaszthatós antennákat, amiről azt hittem gázul fog kinézni, de nem zavaró. Tv tuner a csomagtartóba a cd tár mellé, meg áram kellett az antennaerősítőknek, nagyjából ennyi. Igaz 4 órába telt mire szépen minden a helyére került.
Rtl, m1, tv2 álló helyzetbe tökéletesen jön, mintha otthon nézném, igaz magas házak között gyengébb a jel, de még akkor is nagyon jó, ahhoz képest amire számítottam, megérte!!
Köszi, de megoldódott! Csere utáni indításnál eltűnt magától!
Beleestem egy kátyúba a jó magyar utakon és megsérült a karter alsó felének a sarka. Kicseréltem és azt hittem, hogy indításnál fog hibaüzenetet visszaadni, de nem adott szerencsére!
Bekerült ma a tv, hát nem vagyok elájulós, de seg... ültem! Nagyon jó és álló helyben teljesen full minőségű, menet közben kicsit csíkozódik, de még így is nézhető. Nagyon örülök neki, pedig voltak fenntartásaim milyen lesz, de nagyon király lett. Teszek fel majd pár képet.
MaxiDot kijelzőn megjelenő szervíz és hibaüzeneteket tudjátok hogyan lehet törölni? Kicseréltem a karter alsó felét és el kéne tüntetnem a hibaüzenetet!
T. Toppictársak mint ahogy korábban is említettem most eladó sorba került a Superbem
2003 09. havi mo.i újonnan vett elsőgazdás bordó szinü / metáll / Limited 130 le a limited felszereltségen kívül még van egy vonóhorog rajta 137.000 km -t futott / chip nincs benne/ akit esetleg komolyabban érdekel annak küldök képet róla szvesen
Nem tudom, hogy láttátok-e már, de azoknak, akiknek éppen aktuális jelzem, hogy megújult a Steinbauer honlapja és, ami talán még fontosabb lehet, hogy PDF formátumban letölthetővé vált - magyar nyelvű - beszerelési, telepítési leírás is.
Sokat segítettél,már szerdára meg is beszéltem,hogy bemegyek 1 szervízbe és rákötik a gépre ( Skodás ismerős ).Remélem kiderül mi a gond.Egyébként a szelepeket is ők cserélgették,csak lehet,hogy lusták voltak bevinni magukhoz a szervízbe.A másik infót szintén köszönöm,a három hely valamelyikén remélem sikerrel járok.Mégegyszer örök hála,és B.U.É.K. !!!!!!!!!!
Véleményem szerint a problémádra megoldást jelenthet egy diagnosztikai ketyerével bánni tudó szaki, nem pedig a találomra cserélgetés (ha volt ilyen). Ismersz ilyen szerelőt? A viszonylag pontos sebességet a klíma kijelzőjén tudod megnézni, de ez semmit nem ér akkor ha mondjuk a gumi méretét állították el a computerben. GPS-el kellene ellenőrizni. (az enyémmel még nem találtam olyan emelkedőt ahol ne gyorsult volna mint a barom) Tippek a rádióra: http://www.kobetuning.hu/ http://www.skodaalkatresz.hu/ vagy keresd Hubo44-et itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015819 (a második címen pár hete láttam a polcon.)
Ha nem bánjátok lenne egy kérdésem,mert szerintem ti otthonosabban mozogtok ebben a témában . Egy éve vettem meg a Skodámat , sajna az eleje törött volt , azért ettől függetlenül szerelmes vagyok bele . A problémám az , hogy végsebességre az óra szerint 180 a vége ( max. 3700-as fordulat , ott megáll ) , pedig már chip is van benne . Aki csinálta a chippet azt mondta , szerinte ez a vége a váltó miatt . Ugyanakkor beszéltem SuperB tulajdonosokkal akiknek szintén 101 lovas volt , és azt mondták ketten is , hogy nekik olyan 210 körül van a vége , és még chip sem volt az övékében . Szerintem ráadásul az óra is csal legalább 5-10 km-t ,tehát ez azt jelenti , hogy jó esetben is 175 km-nél többet nem tud az autóm , ami úgy gondolom nem normális . Elvittem szerelőhöz , akik mindenféle szelepet cserélgettek rajta ( légtömeg mérőt is ), de a nem javult a teljesítménye . Ha autópályán egy nagyobb emelkedőn megyen ki kell nyomnom a padlólemezt , hogy tudjam tartani a a 140-150-es tempót . Szerintetek , lehet , hogy turbót kéne cserélnem , vagy a csatt miatt valami más probléma lehet ? Egyébként az autót 34.000 km-el vettem , tehát nem lógott a motornak a bele . Előre is köszi , ha tudtok segíteni , ha nem akkor is , hogy legalább megpróbáltátok . Ja , és mégvalami , nem tudjátok véletlenül , hogy SuperB-hez lehet-e valahol dupla dines rádiót kapni ?
Helló! Jövőhéten fog hozzám kerülni egy gyári superb erősítő, és azt szeretném kérdezni hogy milyen márkájú, hány csatornás, és mekkora az Rms teljesítménye. A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.
88-as 5 hengeres benzines. A mai autókban már nincs annyi forradalmi ujítás mint azokban az Audiban akkor volt, és sok gyártó évekig (évtizedekig) nem használta vagy nem használhatta. A mai napig nincs rajta rozsda. (!)
Szintén leendő üdvözlet. Nem vagyok Superb szaki, de ha kinéztél egyet, futtasd meg a fórumban adatokkal, esetleg képpel, majd megszakértik a fórumtársak. És bizalommal vesd fel a box/chiptuning, műfaborítás, longlife/PDTDI olaj kérdéseidet, vannak akik már nagyon várják - én biztos válaszoluk rájuk ! :-) Üdv és BUÉK !
Nem volt még idő beszereltetnem :-((, de ha minden jól megy jövőhét szombaton, már lakni is lehet benne, legalábbis tv-t nézni lehet majd.:-), beszámolok milyen!
Üdv. "ez akkor is csak (SKODA)ettől megőrülök ,kész!" Soha nem zavart. És ez milyen: már nem dííívú hanem sevroléé :) /99 elején vásároltam az octit, sok helyen megkérdezték, hogy ebben is hátul van a motor. Nem vicc./