Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Breki28 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61935

Ha már a kici kínaiaknál vagyunk: a múltkor ezt találtam. Lehet, én vagyok tudatlan, de ennek van értelme?

http://www.aliexpress.com/store/product/VW-Skoda-Octavia-trunk-switch-car-boot-switch-button-with-cable/933853_1614598254.html

Paragon1985 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61934

Lehet nekünk "régieknek" egy firmware frissítés megoldja a problémát Boleron, mert már kicsit uncsi a .flac számaimat átkonvertálni .wav formátumba, hogy lejátsza.. 

Előzmény: ibax (61930)
Paragon1985 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61933

Rendeltem a kicsi kínaiaktól ezt azt a autóba. Hátha valakinek ihletet adok :D

 

Lion X Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61932

De piszok szerencsés vagy Te! :)

Egy kicsit irigy vagyok ám. :D

Előzmény: ibax (61930)
Paragon1985 Creative Commons License 2015.10.18 0 1 61931

Óóó drága (M)Ákos kolléga, én nagyon sokáig áldani fogom a nevedet, és kapsz tőlem egy sört/bort kívánság szerint :D   A történet ismerős, rohadtul dübörgött az egész autó. Minden úthibánál, repedésnél, stb... Már a falra másztam tőle, még a márkaszervízben is kérdeztem, hogy ennek tényleg ilyen rohand hangosnak kell lennie? Döngött az egész..

 

Végül ma délután volt időm és nekiálltam csomagtartó ajtót állítani az útmutatásod és példád alapján. Lebontottam a műanyag részt is, szépen aprólékosan beállítottam. Hát basszus láss csodát, mintha kicserélték volna az autót. Végre kussol az autó az úthibák alatt. Persze így is keményebb a futómű, és van egy kis hangja, de nem döng, nem dübörög hanem csend van. 

 

Szóval jó tanács O3 tulajoknak, hogy nem árt ránézni arra a csomagtartóra, mert úgy tűnik, hogy nagy a trehányság a gyárban és gyorsan dolgoznak, de nem minőségileg. Szóval szépen lassan összeáll egész jól az autó. :)

 

Mégegyszer köszönöm! :)

ibax Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61930

Sziasztok. Most hétvégén vettem észre, hogy a három hete átvett O3-am lejátsza már a FLAC formátumot. Ahogy néztem, többször beszéltetek itt arról, hogy a könyv alapján le kellene hogy játsza, de mégsem játsza le a FLAC fájlokat. Nálam már van FLAC support is...

Blackslac Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61929

Köszi, egyelőre ennyi elég. Az OII kárpitban profi voltam, ez is hasonló. Az alsó 90 fokot nem tudtam-

 

OIII még nincs, csak felkészülök rá. :)

Előzmény: (M)Ákos (61905)
paddyjoe Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61928
Sok hühó semmiért! Ha úgy is tudod a szerviz óta megtett km-ek számát, akkor ráérsz a következönél nullázni. Ha ügyes vagy, rádugod gépre és nullázod, de akkor megint ott lesz az 5e mínusz. Persze a km-t is át lehet írni, de késöbb újra "gépezni" kell, hisz úgy túl rövid marad az intervallum. (Azaz, ha most beállítod 10e-re, akkor 10e lesz a ciklus.) Szó mint száz, kábel kell hozzá, nem létezö feliratot eltüntetni nem lehet.
Előzmény: Zoltec (61924)
olomana Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61927

Ilyen a Dynamic ülés.

Előzmény: Törölt nick (61923)
Octi19 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61926

A csomagtér világítást a leragadó mikrokapcsoló okozza, a mikrokapcsolóra jutott kenőanyag elkoszolódott vagy beöregedett és így időbe telik mire a kapcsoló pici rugója átbillenti a kapcsolót amikor a zár már nem nyomja azt. A nejem autójában is ez volt, én befújtam WD-40-el a zárat és az megoldotta a problémát.

 

Vezérlésből én csak a cikkszámosat tudom jó szívvel javasolni, kérdezd meg Doni alkatrészes web-shop-jában alvázszám alapján és akkor biztosan a belevalót kapod. Egyébként pont ez a motor az amibe az egyik legolcsóbb a készlet, mert ebben semmi bonyolítás sincs. Csak a legkevesebb, egy feszítő, egy terelőgörgő a vízpumpa és a szíj.

Előzmény: hódvadász (61918)
Octi19 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61925

Azért nem ugyanaz a kategória az 1.6 136 lova mint például a 2.0 140 lova... messze nem! A csúcsérték csak egy dolog ami a közepes fordulatszám tartományban van az az ami a mindennapokban számít mondjuk olyan 1500 és 2500rpm között! (egy dízelnél, ha csak nincs rajta valami ordenáré nagy csiga, akkor ez pont a nyomatékmaximum tartománya)

Előzmény: nohab (61908)
Zoltec Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61924

Sziasztok!

 

Octavia II-em van, 1.6 MPI.

 

Azt szeretném kérdezni, hogy a szervízintervallum kijelzőt akkor is lehet "nullázni", amikor épp nem írja ki a "sevice now" feliratot?

Azért kérdezem, mert a szervizeléskor nem nulláztam, azóta már mentem kb ötezer km-t, tehát ha most nullázom, akkor a mostani km-hez képest fog 15.000 múlva jelezni, de akkor már 5000-rel ismét túllépem az esedékes időt.

Remélem sikerült megfogalmaznom...

 

Köszi az infót előre is.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61923

Akkor a Scoutba valami más van.

Előzmény: olomana (61922)
olomana Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61922

A dynamicban egyben van a fejtámlával.

Előzmény: Törölt nick (61921)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61921

Nekem Scoutom van, valószínű, hogy az is Dinamic csomaghoz tartozó üléssel rendelkezik, nagyon kényelmes hosszú úton és kitünő az oldaltartása is. A kárpít minősége is megfelelő. 178/85

 

Ez a Dinamic ülés

 

Ez a Scout ülés

Előzmény: ZP (61906)
Rallyer Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61920

Én Conti szettet raktam be vízpumpával 2 éve azóta semmi probléma!

Előzmény: hódvadász (61918)
Altamira53 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61919

Van. Veszprém. Az ülés nekem tökéletes. 175/90. A másikba nem ültem.

 

Előzmény: ZP (61906)
hódvadász Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61918

Üdv Márkatársak!

 

Két dologban kérném segítségeteket:

 

  -  a csomagtér világítás késve kapcsol be. Miután  felnyitom a csomagtérajtót kb 3-5 mp után kezd világítani. Mi lehet a gáz, megoldása?

 

  -  vezérlés csere. Ki melyik márkát ajánlja?

 

Az autóról:2007.  OII, 1,9  pdtdi, BXE, 87100km.

 

Segítségeteket köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61917

Hagyd, ne mozodjon, ha egyszer megmozdul felfele többet meg se áll.  Felfőzi.

Előzmény: VAG (61915)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61916

Csak nem... :)

Megrázva nincs hangja.

Olyan, mintha laza lenne a fedél, vagy belül mozogna a panel.

Állítólag ezeket nem szabad kinyitni, mintha valahol azt olvastam volna.

Le van szigetelve nedvesség ellen, vagy ilyesmi.

Valakinek infó erről?

Előzmény: TWdoktor (61914)
VAG Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61915

O2FL. Természetesen van benne egy vízhőfokmérőnek csúfolt fos, aminek a mutatója meleg motornál évek óta egyetlen millimétert sem mozdult el középállásból egyik irányba sem (míg a MAXI-DOT fokra kiírja az olaj hőmérsékletét, ami szépen ingadozik 84-110 között). Szóval akkora móricka, hogy akár ne is lenne benne.

Előzmény: Pierr_Kardán (61902)
TWdoktor Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61914

Az a gáz, hogy megkopogtatva már benne is zörög valami.

 

Leesett smd?

Előzmény: (M)Ákos (61913)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61913

Egyébként menjen a pitába az a mérnök, aki egy basszusoktól rezgésbe jövő puha műanyag fedélre rakta az O3 ajtó kontrollert.

85 ezer körül megint elkezdődött valami halk kerepelés szar úton/közepes hangerőtől.

Azt hittem, megint az ablakkapcsoló az, de egy frászt.

Ma mentem egy kört leszedett kárpittal, és persze a kontroller zörög. Érdekes, ha leszedem, abbahagyja...

Az a gáz, hogy megkopogtatva már benne is zörög valami.

olomana Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61912

Nekem az van, de Debrecenben. Nagyon szeretem. Úgy tudom, csak a kárpitban tér el.

Előzmény: ZP (61906)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61911

Itt egy kép az ajtókárpit hátuljáról, amin látszik a patentok helye, valamint bejelöltem annak a kis szemét fém klipsznek a helyét.

Az fogja elengedni utoljára, kicsit forgatnom kellett hozzá a kárpitot.

Előzmény: (M)Ákos (61905)
Hannsg52 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61910

Ha van valakinek a OIII 150 vagy 184 LE. Diesel DSG váltójával tapasztalata, kérem ossza meg velem. Nem tudom eldönteni,kézit vagy DSG-st vegyek. Köszönöm.

timla Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61909
Előzmény: ZP (61906)
nohab Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61908

Vezetési élményben pedig magasan veri azokat. 2003-ban már volt gyári! 160LE-s/340NM-s 1.9 PD. A mai csúcs 1.6CR-ek tudnak 136LE-t. Ez aztán a fejlődés.

 

Ebből látszik, hogy literteljesítményben valamivel jobb az 1.6-os :)

 

Egyébként meg egyrészt más a pozíciója az 1.6-nak ma, mint az 1.9-nek anno, másrészt meg a VW hülye lenne ennél erősebb 1.6-ost csinálni, amikor a 150 lóerős 2.0 TDI-t is el akarja adni.

 

Előzmény: Gianniz (61865)
nohab Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61907

Igen, így már működik. Köszönöm!

 

szívesen!

 

Egyébként amikor a NOx kibocsájtás hosszútávú hatásairól beszélünk és ezt bármilyen módon is párhuzamba állítjuk más, hasonló autóipari baklövések konkrét haláleseteivel, akkor azt is érdemes látni és pont ezekből a grafikonokból, hogy a VW pont nem a legrosszabb helyeken áll hanem legalább a középmezőnyben vagy a jobbak között. Már csak emiatt sem túl sportszerű csak a VW nyakába varrni az egészet.

 

Itt az is baj, hogy maga a mérési ciklus egy baromság, ugyanígy a fogyasztásmérési ciklus is, és egyre többen mondják, hogy ez EURONCAP törésteszt sem ér már szinte semmit, mert mindenki arra az egy (kettő) ütközéstípusra optimalizálja a cellát és a való világ nem érdekes. De a VW-re visszatérve, sajnos megint a szokásos fordulatommal kell éljek, mindegyik belehugyozott a medencébe, csak a VW a trambulinról (az úszómester pedig tüntetőleg elfordult, majd éppen a VW mutatványa közben nézett vissza és sípolt egy nagyot).

 

Ettől függetlenül ez itt egy nagyon szűk, kb. 60 autós merítés (maradjunk ez Euro6-nál), ahol a 7-8-16-17-21-22. helyen áll az első 6 konszernautó. Nem mindegyik az ominózus motor, de attól még ott vannak.


Az is tisztán látszik, hogy ha valós körülmények között és nem az európai ciklus alapján ilyen jók, akkor az az állítás is megállja a helyét, hogy a trükkös szoftver itt Európában nem a normák betartása miatt kellett, hanem egyszerű balf@szság miatt maradt az autókban!

 

Legfőképpen azért is nevezném balfaszságnak, mert 1-2 dolog figyelésével is meg tudták volna oldani a dolgot, de biztosra mentek. Ott van a 3.0 TDI, simán átmegy a típustanúsításon, de ötször magasabb a kibocsátása a megengedettnél, nyilvánvaló, hogy annak is okos a szoftvere, csak nem lóg ki a lóláb (bementek a trambuiról a medencébe a többi közé).


Jó lenne látni ugyanezeknek az autóknak a mérési eredményeit európai ciklusban is, mert hát ugye a hatályos jogszabályok még arra kötelezik a gyártókat...

 

Az európai ciklusban mind átmegy (átment egyszer), hiszen egyébként nem kapna típusengedélyt.

Előzmény: Octi19 (61856)
ZP Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61906

Sziasztok,

 

van esetleg valakinek Dynamic-csomagos új Octija és megengedne egy próbaülést egy-két sörért cserébe?

 

Vagy látott valaki mostanság ilyen autót kereskedésben?

 

Egyébként teljesen ugyanaz, persze a kárpitot leszámítva, mint az RS-é?

 

Egy értékesítő sem tud biztosat mondani...

 

Köszi,

ZP

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!