Lehet nekünk "régieknek" egy firmware frissítés megoldja a problémát Boleron, mert már kicsit uncsi a .flac számaimat átkonvertálni .wav formátumba, hogy lejátsza..
Óóó drága (M)Ákos kolléga, én nagyon sokáig áldani fogom a nevedet, és kapsz tőlem egy sört/bort kívánság szerint :D A történet ismerős, rohadtul dübörgött az egész autó. Minden úthibánál, repedésnél, stb... Már a falra másztam tőle, még a márkaszervízben is kérdeztem, hogy ennek tényleg ilyen rohand hangosnak kell lennie? Döngött az egész..
Végül ma délután volt időm és nekiálltam csomagtartó ajtót állítani az útmutatásod és példád alapján. Lebontottam a műanyag részt is, szépen aprólékosan beállítottam. Hát basszus láss csodát, mintha kicserélték volna az autót. Végre kussol az autó az úthibák alatt. Persze így is keményebb a futómű, és van egy kis hangja, de nem döng, nem dübörög hanem csend van.
Szóval jó tanács O3 tulajoknak, hogy nem árt ránézni arra a csomagtartóra, mert úgy tűnik, hogy nagy a trehányság a gyárban és gyorsan dolgoznak, de nem minőségileg. Szóval szépen lassan összeáll egész jól az autó. :)
Sziasztok. Most hétvégén vettem észre, hogy a három hete átvett O3-am lejátsza már a FLAC formátumot. Ahogy néztem, többször beszéltetek itt arról, hogy a könyv alapján le kellene hogy játsza, de mégsem játsza le a FLAC fájlokat. Nálam már van FLAC support is...
Sok hühó semmiért! Ha úgy is tudod a szerviz óta megtett km-ek számát, akkor ráérsz a következönél nullázni. Ha ügyes vagy, rádugod gépre és nullázod, de akkor megint ott lesz az 5e mínusz. Persze a km-t is át lehet írni, de késöbb újra "gépezni" kell, hisz úgy túl rövid marad az intervallum. (Azaz, ha most beállítod 10e-re, akkor 10e lesz a ciklus.) Szó mint száz, kábel kell hozzá, nem létezö feliratot eltüntetni nem lehet.
A csomagtér világítást a leragadó mikrokapcsoló okozza, a mikrokapcsolóra jutott kenőanyag elkoszolódott vagy beöregedett és így időbe telik mire a kapcsoló pici rugója átbillenti a kapcsolót amikor a zár már nem nyomja azt. A nejem autójában is ez volt, én befújtam WD-40-el a zárat és az megoldotta a problémát.
Vezérlésből én csak a cikkszámosat tudom jó szívvel javasolni, kérdezd meg Doni alkatrészes web-shop-jában alvázszám alapján és akkor biztosan a belevalót kapod. Egyébként pont ez a motor az amibe az egyik legolcsóbb a készlet, mert ebben semmi bonyolítás sincs. Csak a legkevesebb, egy feszítő, egy terelőgörgő a vízpumpa és a szíj.
Azért nem ugyanaz a kategória az 1.6 136 lova mint például a 2.0 140 lova... messze nem! A csúcsérték csak egy dolog ami a közepes fordulatszám tartományban van az az ami a mindennapokban számít mondjuk olyan 1500 és 2500rpm között! (egy dízelnél, ha csak nincs rajta valami ordenáré nagy csiga, akkor ez pont a nyomatékmaximum tartománya)
Azt szeretném kérdezni, hogy a szervízintervallum kijelzőt akkor is lehet "nullázni", amikor épp nem írja ki a "sevice now" feliratot?
Azért kérdezem, mert a szervizeléskor nem nulláztam, azóta már mentem kb ötezer km-t, tehát ha most nullázom, akkor a mostani km-hez képest fog 15.000 múlva jelezni, de akkor már 5000-rel ismét túllépem az esedékes időt.
Nekem Scoutom van, valószínű, hogy az is Dinamic csomaghoz tartozó üléssel rendelkezik, nagyon kényelmes hosszú úton és kitünő az oldaltartása is. A kárpít minősége is megfelelő. 178/85
O2FL. Természetesen van benne egy vízhőfokmérőnek csúfolt fos, aminek a mutatója meleg motornál évek óta egyetlen millimétert sem mozdult el középállásból egyik irányba sem (míg a MAXI-DOT fokra kiírja az olaj hőmérsékletét, ami szépen ingadozik 84-110 között). Szóval akkora móricka, hogy akár ne is lenne benne.
Ha van valakinek a OIII 150 vagy 184 LE. Diesel DSG váltójával tapasztalata, kérem ossza meg velem. Nem tudom eldönteni,kézit vagy DSG-st vegyek. Köszönöm.
Vezetési élményben pedig magasan veri azokat. 2003-ban már volt gyári! 160LE-s/340NM-s 1.9 PD. A mai csúcs 1.6CR-ek tudnak 136LE-t. Ez aztán a fejlődés.
Ebből látszik, hogy literteljesítményben valamivel jobb az 1.6-os :)
Egyébként meg egyrészt más a pozíciója az 1.6-nak ma, mint az 1.9-nek anno, másrészt meg a VW hülye lenne ennél erősebb 1.6-ost csinálni, amikor a 150 lóerős 2.0 TDI-t is el akarja adni.
Egyébként amikor a NOx kibocsájtás hosszútávú hatásairól beszélünk és ezt bármilyen módon is párhuzamba állítjuk más, hasonló autóipari baklövések konkrét haláleseteivel, akkor azt is érdemes látni és pont ezekből a grafikonokból, hogy a VW pont nem a legrosszabb helyeken áll hanem legalább a középmezőnyben vagy a jobbak között. Már csak emiatt sem túl sportszerű csak a VW nyakába varrni az egészet.
Itt az is baj, hogy maga a mérési ciklus egy baromság, ugyanígy a fogyasztásmérési ciklus is, és egyre többen mondják, hogy ez EURONCAP törésteszt sem ér már szinte semmit, mert mindenki arra az egy (kettő) ütközéstípusra optimalizálja a cellát és a való világ nem érdekes. De a VW-re visszatérve, sajnos megint a szokásos fordulatommal kell éljek, mindegyik belehugyozott a medencébe, csak a VW a trambulinról (az úszómester pedig tüntetőleg elfordult, majd éppen a VW mutatványa közben nézett vissza és sípolt egy nagyot).
Ettől függetlenül ez itt egy nagyon szűk, kb. 60 autós merítés (maradjunk ez Euro6-nál), ahol a 7-8-16-17-21-22. helyen áll az első 6 konszernautó. Nem mindegyik az ominózus motor, de attól még ott vannak.
Az is tisztán látszik, hogy ha valós körülmények között és nem az európai ciklus alapján ilyen jók, akkor az az állítás is megállja a helyét, hogy a trükkös szoftver itt Európában nem a normák betartása miatt kellett, hanem egyszerű balf@szság miatt maradt az autókban!
Legfőképpen azért is nevezném balfaszságnak, mert 1-2 dolog figyelésével is meg tudták volna oldani a dolgot, de biztosra mentek. Ott van a 3.0 TDI, simán átmegy a típustanúsításon, de ötször magasabb a kibocsátása a megengedettnél, nyilvánvaló, hogy annak is okos a szoftvere, csak nem lóg ki a lóláb (bementek a trambuiról a medencébe a többi közé).
Jó lenne látni ugyanezeknek az autóknak a mérési eredményeit európai ciklusban is, mert hát ugye a hatályos jogszabályok még arra kötelezik a gyártókat...
Az európai ciklusban mind átmegy (átment egyszer), hiszen egyébként nem kapna típusengedélyt.