én magamnak szereltem be a xenont, ráadásul ugy hogy kiszedtem az egész lámpát, pont azért hogy lássam is mit csinálok. Feltűnt volna ha nem jó a gumi vagy nem jól lenne a helyén.
Még azt gyanitom hogy nem beázik, hanem csak lecsapódik a pára, és most a xenon miatt nem melegszik ugy a belseje, emiatt nem szárad ki.
Nekem is fedél van rajta, alul kell beakasztani, felül meg rápattintani a rugót. Van másféle megoldás is?
Sajnos a kocsi nem garázsban áll, igy nem tudom megoldani a éjjeli száritást. Amúgy a szétszedés csak azért érdekelt volna, hogy szépen ki tudjam pucolni a lámpát belül. Előtte e34-es bmw-m volt, azon faszán, darabokra lehetett szedni a lámpát, és igy ki is tudtam tisztitani. Hihetetlen mennyiségű kosz tud belerakódni. Ráadásul az egy zárt búra, ez pedig végülis nyitott, a két kis levegőző miatt. Szabad szemmel nem is látni, de ha pl a lencsét letörölnéd egy puha ablakpucolós ronggyal, meglepődnél milyen fekete lesz. De hát az elmés hellá-s kollégák olyan faszán kitalálták ezt az egész kurva lámpát hogy a kis fedélen keresztül, hátulról nem lehet kibelezni a lámpát. Én már egyszer megpróbáltam, kicsavartam a 4 csavart ami a foncsort meg a lencsét tartja, de akárhogy ügyeskedtem nem fért ki a lyukon az egész. Szétszedni is próbáltam, hogy leszedjem az átlátszó részt a fekte hátsó részről, de reménytelen. Hiába kapargattam ki a ragasztót, a belső felénél nem lehet kikapargatni és emiatt nem jött szét :S
Lényeg, hogy nagyon balfaszul van kitalálva az egész lámpa:)
Végignéznék azért egy olyan izzócserét amit egy nő hajt végre az országút szélén:) Pláne a légszűrő felöli oldalon:)
Nekem is így csinálták a xenont lyukat furtak stb, de a gumitömités két pereme között volt kitörve a gumi, képzelheted elég volt rájönni.Jól nézd át a gumigyűrűket lehet neked is az van kitörve egy nagyon pici helyen, mint nekem volt!
"A tömitésnek meg kb 1 cm-es pereme van kivül belül, szóval kétlem, hogy ott bármit engedne." nekem pont itt engedett.
Ha garázsban lakik az autód, lehet hogy nyitott lámpával, meleg motornál jobban száradna. "Amúgy szétszedni tudott már vki ilyen búrát? Pl tisztitás céljából" Láttam már ilyet, ki kell "faragni" a ragasztót. Egyébként miért kellene tisztítani?
Nekem nem hiszem, hogy a xenon miatt van. Amit változtatni kellett az csak annyi hogy a fedélen egy 21 mm-es lyukat vágtunk ebbe ment bele a tömités amiben már bennevoltak a kábelek. A tömitésnek meg kb 1 cm-es pereme van kivül belül, szóval kétlem, hogy ott bármit engedne. Meg ahogy lentebb irtam, a jobboldali még a beszerelés előtt is mindig párásodott. De annyira hogy hogy jobb alul az indexnél meg bent a refinél alul már cseppek is megjelentek.
Csak azt nem értem miért nem szárad ki ha ott az két buzi lyuk neki:)
Amúgy szétszedni tudott már vki ilyen búrát? Pl tisztitás céljából
Nekem az utólagos xenon beszerelése miatt párásodott, mert a gumitömités megtört ahogy belefurták a vezetékeket a kupakjára, amit rá kell csavarni, csere óta tökéletes.Nem tuom a teddel mi lehet a hiba, én is az egész lámpát ki akartam szedetni, de szerencsére csak piti gond volt.
mit igazított rajta? a kupakokat nem lehet rosszul rátenni. Amúgy én is most tettem bele a xenon-t, de a lyuk tejesen precizen lett kivágva a kupakon és hát elég szorosan is megy bele az a tömités. De a jobboldali meg alapban is párásodott, xenon még nem volt benne. Amúgy meg ahogy néztem abszolút nem vmi zárt rendszer az egész. Van rajta az a két szellőző lyuk, egyiket befogtam, másikon befújtam füstöt és néztem hol jön ki :) Jött az mindenhol, a motoroknál stb. A kupakoknál viszont nem. És azt sem értem hogy miért nem szárad ki ha egyszer ott az a kurva szellőző rajta :S
Sőt a legbosszantóbb az egészben hogy nem lehet szétszedni a lámpát. Ki akartam szedni a lencsét hogy megpucoljam de nem fér ki a lyukon. Vagy sikerült már vkinek szétszedni ilyet?
Az lenne a kérdésem, hogy vki találkozott-e már azzal a problémával, hogy az ilyen retek, esős, párás időben párásodik az első lámpabúra???
Ismerőstől van a kocsi, tudom hogy a baloldali cserélve volt. Tehát az új. Eddig inkább csak a jobb oldali, tehát az eredeti csinálta, de most pár napja kicsit a bal oldal is be van párásodva. A jobboldalit már kiszedtem, megnéztem centiről centire, semmi repedés, semmi oda nem való rés nincs rajta. Helyükön vannak a kis gumik a szellőzőjénél is.
Nem vészes a dolog de idegesitő :S
Találkozott már vki ilyen problémával? Orvosolható ez vhogy?
"Acél kartervédő. Rögzítése a gyári felfogatási pontokra történik. Megvédi a motorteret az alulról érkező mechanikus behatásoktól és szennyeződésektől. Kérjük a motort és az évjáratot feltüntetni a Megrendelés oldalon".
lemértem ahogy nálam megfelelő (még mindig nem 100% tökéletes, további finomítás lehet):
- első tartó: 97,5 cm a rúd alján a két talp között, a talpak és a rúd találkozásánál mérve
- hátsónál ugyanígy mérve: 98 cm
ha ugyanilyen thule talpakat és rudat veszel, akkor kiindulási alapnak alkalmas. esetleg próbáld ki a thule adatot is, bár nálam az nem bizonyult jónak.
A tunerkábelt behúzták a küszöbbe, a CAN-Bus összekötés a fejjel, mert persze anélkül semmi nem működik. Bettek egy tv-free kapcsolót is, hogy menet közben is használhassam. Vettem kint szélvédőre ragaszthatós antennákat, amiről azt hittem gázul fog kinézni, de nem zavaró. Tv tuner a csomagtartóba a cd tár mellé, meg áram kellett az antennaerősítőknek, nagyjából ennyi. Igaz 4 órába telt mire szépen minden a helyére került.
Rtl, m1, tv2 álló helyzetbe tökéletesen jön, mintha otthon nézném, igaz magas házak között gyengébb a jel, de még akkor is nagyon jó, ahhoz képest amire számítottam, megérte!!
Köszi, de megoldódott! Csere utáni indításnál eltűnt magától!
Beleestem egy kátyúba a jó magyar utakon és megsérült a karter alsó felének a sarka. Kicseréltem és azt hittem, hogy indításnál fog hibaüzenetet visszaadni, de nem adott szerencsére!
Bekerült ma a tv, hát nem vagyok elájulós, de seg... ültem! Nagyon jó és álló helyben teljesen full minőségű, menet közben kicsit csíkozódik, de még így is nézhető. Nagyon örülök neki, pedig voltak fenntartásaim milyen lesz, de nagyon király lett. Teszek fel majd pár képet.
MaxiDot kijelzőn megjelenő szervíz és hibaüzeneteket tudjátok hogyan lehet törölni? Kicseréltem a karter alsó felét és el kéne tüntetnem a hibaüzenetet!