Keresés

Részletes keresés

lendva1 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12225

A kedvenc vonalam, és a kedvenc utazási módom (abszolút biztonságos), amikor csak elég pénzem van rá, ilyenben utazom - csúcsforgalmon kívül (pl. februárban) azonban még ülőben is lehet feküdni. Nem Itáliába, de Svájcba két bőrönddel és egy hátizsákkal szoktam utazni, és mindig elfértem, annyi a hely a folyosó felett illetve az ágyak alatt. Jó utat! Egy tanács: vigyen magával egy felfújható párnát, mert nagyon kicsi az, amit a vonaton adnak.

Előzmény: morago (12217)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12224

A Vlaky adatai szerint a 170-es ami kifelé megy Németbe, rendszeresen késik...pedig lesz jó 2 órám Drezdában várost nézni.

Küszi az infókat!

gw Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12223

1. ezt miből gondolod, hogy rendszeresen ennyit késne? Szlovákián belül max. Pozsonyban kap 5-10 percet, ha éppen gépet kell cserélni, most már Garamkövesden sem kap plusz perceket. egyébként melyik Hungárira gondolsz, a párosra, vagy a páratlanra?

2. a fekvő magyar. Drezdában már fekvő pozicióban van, reggel meg szerintem Budapestig lehet heverni, elvileg Vác környékén kéne újra ülővé alakítani.

Előzmény: Törölt nick (12222)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12222

Sziasztok!Egy pici segítséget szeretnék kérni,remélem lesz aki tud nekem segíteni...

1, Nem tudjátok mi az oka hogy a Hungária Szlovákiában rendszeresen 40-100 perc késéseket szed össze?

2, A Metropollal utazok Drezdából Pestre kedden és a fekvőkocsi az magyar? Mikortól teszik át fekvőbe és reggel mikortól lesz újra ülőkocsi? Bocs,de még nem utraztam csak hálóban ezért nem tudom,hogy működik a fekvőhelyes foglalás.

Nandesz. Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12221
Jó a kaja, nagyon finom sajtos rántottát ettem a jómúltkor. Árak sem voltak magasak. Persze lehet, h személyzetfüggő a dolog.
Előzmény: Siemens113 (12216)
morago Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12220

Koszi mindkettotoknek a kepeket.

1116 038 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12219

Szia!

 

Ilyen Bcmz(61-es széria) közlekedik az említett vonatban:

 

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bcmz-5990-0.php

Előzmény: morago (12217)
DVB Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12218

Szia,

 

én még nem utaztam ÖBB fekvőben, azt sem tudom milyen kocsi jár a vonaton - de itt van pár kép, ami segíthet. Általában vannak belül extra zárak.

 

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bcmz-5991-2.php

 

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bcmz-5991-1.php

 

Ha jól látom,csak a folyosó feletti polcon vannak nagyobb helyek, meg talán az alsó ágyak alatt.

Előzmény: morago (12217)
morago Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12217

Hello, a tapasztaltaktol szeretnem kerdezni, hogy az OBB 4 fekvohelyes fulkeiben mennyi hely van a poggyasznak. Ha minden utasnak van egy jokora borondje, ami igy karacsony korul eleg valoszinu, elfernek a csomagtarton? Egyaltalan hol van a csomagtarto, ha egyszer mindket oldalon fekvohelyek vannak? Bocs a tudatlansagert, de most eloszor fogok ilyen fulkeben utazni (W. Meidling-Firenze). A biztonsaggal kapcsolatban mennyire aggodjak? (Egyedul utazo no vagyok, noi fulkeben foglaltam fekvohelyet.) Olvastam olyanokat, hogy a belulrol bezart fulket is viszonylag egyszeruen ki lehet nyitni kivulrol. Ez igaz vagy csak urban legend? Egyaltalan felszallhatnak az ilyen vagonba masok is, vagy csak az, akinek oda szol a jegye, ugy ertem, mennyire jelllemzo a joves-menes, ami altalaban az ulohelyes kocsikban van? A '90-es evekben parszor utaztam a most megszunt Venezian, de akkor meg tanultam, es MAV-os anyukam utan jart a szabadjegy, eszem agaban sem volt fekvohelyre penzt kiadni, viszont nem volt valami megnyugtato, hogy allandoan jarkaltak a folyoson, nyitogattak a fulkeket.

Siemens113 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 12216

Már többen írtátok de nem tudom eldönteni hogy irónia-e. :) Az az étkező tényleg használható?

 

Párszor láttam a staff-et, de vagy piáltak vagy cigiztek éppen a kocsiban a ruháik összevissza egyáltalán nem tűnt bizalomgerjesztőnek, sőt.

Előzmény: Nandesz. (12215)
Nandesz. Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12215
Kihagytad, hogy nagyon jó az étkezőkocsija, és bár Bécs felé minket nem érint, a hálókocsija is. Amúgy a többi stimmel, bár az első osztály talán nem olyan gáz.
Előzmény: laszlovecsei (12213)
Nandesz. Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12214
Ez nagyon érdekes. Andó Gergő igazán kinyomozhatná.

Nekem az jutott eszembe, hogy mivel az ÖBB rengeteg pénzt kér a Dacia közlekedéséért a CFR-től, a magyar fél meg a Munteniát sittes személyvonati menetvonalra tette, a román lehet, úgy gondolta, hogy ha a drága pénzért járó vonatát valaki használni akarja, akkor fizessen. Ugyanakkor semmi nem utalt eddig arra, hogy a vonat ne lenne része a közszolgáltatásnak.
laszlovecsei Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12213

Hmm lássuk!

 

-koszos

-büdös

-odaragadsz az üléshez

-de nagyon kevesen lesznek (lennének) rajta mert senki nem fog ennyit fizetni a 0 alatti szolgáltatásét.

 

 

De ez az én véleményem ettől még lehet van aki nem így vélekedik!

Előzmény: csabyke (12212)
csabyke Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12212

Na mit tud ez a CeFRe-vonat, hogy ennyire dräga?

Előzmény: laszlovecsei (12211)
laszlovecsei Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12211

Na megvan a válasz! A Dacia EuroNight vonat, 10 Euróban határozta meg a CFR a kötelezően megváltandó helyjegy árát!

Előzmény: laszlovecsei (12210)
laszlovecsei Creative Commons License 2011.12.16 0 0 12210

Szép estét!

 

Itt valami nagy fejvesztés van! A Daciaval akkor most mi van???

 

Egyik ismerősöm akart menni Bécsbe, a Daciával (347 visszafelé) akart visszajönni, és közölték vele a pénztárban hogy 10Euro a helyjegy, és közelező!

 

Felhívtam a T. MÁV-Direktet. Azt mondták:

-jajj neeem nem kell rá helyjegy, nem kötelező!

 

-Oké, mondom de Keletiben ezt mondták hogy kell rá!

 

-Várjon utánanézek!.... Igen ez valóban így van, kötelező rá a helyjegy!

 

-A MÁV-Start oldalán nem így van

 

-Az elvira még "kiforratlan".....

 

Tehát valaki csak utazott a napokban a 346/347-tel, valaki segítsen nekünk!!

 

Ja meg annyi hogy állítólag 10 Euro a helyjegy a Daciára, nem is a sima helyjegy ár. Na akkor most mi van??

Előzmény: gabor144 (12204)
csabyke Creative Commons License 2011.12.14 0 0 12209

nekem eddig MAV es ÖBB Bc6ban volt reggeli (Tea is)

DB CNL-ben nem.. :)

Előzmény: DVB (12206)
DVB Creative Commons License 2011.12.14 0 0 12208

Akkor csak nekem lett lespórolva... :)

 

Amúgy nemrég linkeltem be pont itt, berlini utazás ürügyén, melyik hogyan néz ki, csak kicsit kell visszaolvasni.

Előzmény: Őzike győr (12207)
Őzike győr Creative Commons License 2011.12.14 0 0 12207

A MÁV fekvőben is jár "reggeli"! Út kezdetekor 2 kis üveg víz, majd Croiassant + narancslé/kávé!

Előzmény: DVB (12206)
DVB Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12206

A háló mindenképpen jobb mint a fekvő. :) Van némiféle reggeli is (kávé,víz,croiassant -a víz már az elején) fekvőben csak víz van talán.

 

Szerintem ha már addig elmész legalább nézz körül. Akár egy Metropol-Metropol kombó. Azt még szendvicsen meg vízen is ki lehet bírni. Vagy menj csak Drezdáig, ott szépen körbe lehet sétálni 2-3-4 óra alatt és megnézni a folyóparton a szép részeket.

Előzmény: Törölt nick (12201)
csabyke Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12205

Sokan kérdeztek engem is, amikor én Budapaestről úgy utaztam Kiskőrösre az Avalával, hogy Bruck an der Leitha állomásig egykori Liszt EC, majd onnan Avala :))

 

Értelme annyi, hogy feldobott :))

Előzmény: Őzike győr (12203)
gabor144 Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12204

Az étkezőkocsi kipróbálása miatt (is) tervezek karácsony és újév között egy Bécsből hazautat a Daciával. Mit gondoltok, nagyon sokan lesznek rajta?

 

Az A1-es mezőben kötelező helyjegyesként szerepel a Dacia.

A nemzetközi vonatok egyenkénti mezőiben nem.

Az 1-es mezőben fekete körben fehér R betű.

A Bahn.de keresőjében nem ír kötelező hejyjegyet.

 

Akkor most hogy is van?

 

 

Előzmény: BahnScorper (12200)
Őzike győr Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12203

95 percre kimész Berlinbe? Annak mi értelme?

 

Amúgy ha nincs alami gebasz, akkor pontos szokott lenni a Metropol érkezőben.

Előzmény: Törölt nick (12201)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12202

Nem tudtok esetleg olyan linket,ahol napokra visszamenőleg vissza tudom nézni a késéseket a német vonalon? Az oebb-nek van ilyen...

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12201

Kedves Fórumozók!

Sajnos nem láttam választ,ami felől érdeklődtem (volna): tervezek jövő hétfő-keddre egy berlini kiruccanást. Ami érdekelne, hogy a Metropol mennyire sokat késik?Berlinből 10.45-kor indul vissza a Jesenius, és 9.10-re kell a Metropolnak bentlenni. Elvileg ok a 95 perc csatlakozni??

Melyik kocsit érdemes a Metropolon választani?A háló arra a napra 10E-val több,mint a 6-os fekvő...

BahnScorper Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12200

Ez a szombat egy egyedi eset volt a régi indulási időponttal és az új szerelvénnyel. De mostantól már odaúton nem olyan vészes, mert hajnali 5-kor indulni elég riasztó tény (Nekem már a hajnali 6 is érdekes dolog volt, sokszor inkább kimentem előző nap Bécsbe... még ha ezt a Dacia megbízhatatlansága is erősen indokolta. De inkább ezentúl is ez lesz, mert a jó kis üres fülkében még lehetett aludni sokat, a rj-n ez már nem fog működni.). A visszaúton azonban még sokaknak jól jöhet a plusz egy óra Bécsben, illetve a rj 69-hez meg az ICE 27-hez továbbra is megmarad a csatlakozás - és akkor még a belföldi forgalomról sem beszéltünk (habár ez a szezonalitása miatt szerintem nem fog akkora szerepet kapni).

 

Egyébként szépen teli volt mind a négy ülőkocsi, és az étkezősök is örülhettek, annyian voltak náluk is... (az asztalokon meg halomban álltak az üres Ursus-os dobozok... :-) ) és még mindig köröket ver a román étkezőkocsi a railjet-ek fedélzeti vendéglátására.

Előzmény: 1116 038 (12199)
1116 038 Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12199

de az elején volt erősítésnek két ÖBB-kocsi is

 

Lehetne ez a 2 ÖBB vagonos erősítés rendszeres, mert 10.-én is volt fotósismerős aki már fel sem szállt a 346-ra, mivel ugye csak 2 CFR ülőhelyes vagonnal közlekedett Bukaresttől Bécsig (az életbelépett új menetrend szerint). Aki fel is szállt, mondta, hogy ezzel többet soha...

Szóval az a 2 ÖBB vagon MINŐSÉGI erősítés lehetne rendszeresen, ha már úgysem jár egész évben BPK-Ws között a Dacia... 

Előzmény: BahnScorper (12198)
BahnScorper Creative Commons License 2011.12.13 0 0 12198

A régi menetrend utolsó órái a Keletiben:

 

- Beograd már a szerb éjszakai és START-os GOSA-kocsikkal és négy csabai B kocsival indult

- a Jeseniusban már csak négy darab német kocsi volt, helyette a vonat elején a Moravia szerelvénye is érkezett

- Dacia már az új összeállításban jött, de az elején volt erősítésnek két ÖBB-kocsi is... tovább pedig öt halbersz*rt pakoltak rá, és dupla Traxx vitte

keszekusza76 Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12197

Hogy a topicnál maradjak szegény rola sofőrök is megemlegetik ezt az egy napot,

egy életre nem felejtik el Ferencváros nevét:))))

Előzmény: keszekusza76 (12195)
ricsze Creative Commons License 2011.12.12 0 0 12196

Igen főleg ott, mert 19 óra környékén bejelentették szépen sorban az összes vonatra a nem közlekedik-et, azt hogy győrből mennek a nemzetköziek, hogy mivel lehet eljutni győrbe senki nem mondta meg...

Előzmény: keszekusza76 (12195)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!