Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bigjohni Creative Commons License 2008.01.13 0 0 3391
"Mondjuk én nem vennék ilyen tesztautót"
Alapvetően én is így gondolom, viszont a vezetőségi autó nem ugyanaz mint a szalon elé kitámasztott tesztautó amivel boldog boldogtalan mehet egy kört, és csak az a lényeg hogy miközben füstöl a kerék nyúljon a bőr az arcán.
Láttam már néhány, 20e km. körüli vezetőségi BMW-t, tök újnak nézett ki.
/talán még az üléseket is levédték arra a pár hónapra, mert nagyon szép volt/
Én azért megnézném közelről is.
Előzmény: zzoollyy (3390)
zzoollyy Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3390
Az alsó képen lévő cégnek küldtem múltkor egy mailt és azt mondták mindegyik L&K gyári vezetőségi autó volt, de nem tudják ideadni nettóba csak a bruttó árban, ami nem rossz ár, olyan 600e a reg rá.Mondjuk én nem vennék ilyen tesztautót, nevezzük nevén a gyereket. 
Előzmény: Chris905 (3388)
vasad70 Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3389
Biztos, hogy van több hely is. 2 szervízzel kapcsolatban van korábbi tapasztalatom, de ha tudsz ajánlani az is érdekel.
Előzmény: zzoollyy (3385)
Chris905 Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3388

 

A német Superb használtautó piac hirtelen tele lett Laurin&Klement verziókkal, ráadásul szemtelenül jó árakon.

Itthon a "Stlye" modellt kapjuk annyiért - igaz 0 km-mel -, amennyiért kint a 18-20 ezret futott full extrás Superbeket.  

 

 

Ursa Major Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3387

probálta-e már valaki a hátsó kalaptartót kiszedni? alapvetően az átnyékoló rolóhoz kellene hozzáférnem, merthogy megint nem lehet kihúzni, valahol akad. aki szedte már szét a környékét, pls. röviden vázolja, hogy csinálta.

Ursa Major Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3386

az a baj, hogy ilyen szolgáltatás még ott sem minden viszonylaton létezik: http://www.oebb.at/pv/de/Rund_ums_Reisen/Autoreisezug/index.jsp

ez nem arufuvar jellegu dolog, a részletek a fenti oldalon elérhetők. vagy DE-ben: http://www.dbautozug.de/site/dbautozug/de/start.html

de a parkolási problémák miatt én sem tartom célszerűnek, még akkor sem, ha esetleg található bécs-genf viszonylatban. inkább kerékpárt kell vinni. :)

Előzmény: stevie wonder (3380)
zzoollyy Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3385
Remélem Debrecenbe tudod mi az az egy hely ahova szabad vinni!?
tec1 Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3384
Steve!

Az osztrák vasutaknál teljesen megszokott az autószállítás főleg ebben az irányban (Bécs - Svájc). A legtöbb személyszállító vonat mögé van akasztva autószállító vagon.
Én egy alkalommal Feldkirchben este 10-kor felraktam az autót a vonatra majd lefeküdtem a kétszemélyes hálófülkében és reggel fél 7-kor Bécsben lehajtottam és hazajöttem.

tec1
Előzmény: stevie wonder (3380)
stevie wonder Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3383

Összegezve: szerintem a márka szakszervízek a legolcsóbb, legképzetlenebb szerelőket veszik fel a minibálbér 101%ért, minden értelemes autószerelő saját műhelyt nyit, vagy maszeknál dolgozik normálisan, normális pénzért.

Ez tenyszeruen igy van. Sok markaszervizben annyira szuklatokoruek, hogy az (importor) draga penzen kikepzett mesterszereloket sem tartjak meg normalis fizetessel.

Előzmény: vasad70 (3382)
vasad70 Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3382
1. 4,5 liter olajat töltöttek bele 3,7 l helyett) a "szakemberek"(A user guide szerint túltölteni tilos!)
2. Levegőszűrő házáról az egyik rögzítő kapcsot elbaszta az igényes szerelő
3. A hátsó fékbetét cseréjét 15-20 ekm múlva tartották esedékesnek de 300 km után után az egyik betét vason volt
4. A longlife szervíz keretében 15000 km-en hagyták a computert
5. Lehet hogy már üldözési mánia, de 14500 km után alig van a max jelzés alatt az olajszint, ami longlife olajnál már rendellenes szerintem, pedig a szintből reklamáció után eresztettek, én meg egy cseppet sem töltöttem utána, bontatlan az erre a célra szánt olajam. Így aztán igencsak lecserélem az olajat 15000-nél.

Korábban egy másik skoda "szakszervízben" volt kalandom.

Kollégám off R.Clio autója 100 km-rel a "kötelező "szakszervíz" után megállt. R.assistance->Trélerrel be Nyíregyházára, -> hiba oka: a frissen cserélt gázolajszűrőt sikerült úgy beszerelni, hogy levegő jutott a rendszerbe befecskendezés és a szűrő között. Ja, a levegőszűrő csere itt is problémát okozott, ugyanis a egy alkatrész kimaradt amitől erősen zörgött (1180 Ft-ért pótolták is)
(Kalydi művek -Debrecen, ide is csak mazoisták vigyék autójukat)

Összegezve: szerintem a márka szakszervízek a legolcsóbb, legképzetlenebb szerelőket veszik fel a minibálbér 101%ért, minden értelemes autószerelő saját műhelyt nyit, vagy maszeknál dolgozik normálisan, normális pénzért.

Az biztos, skoda márkaszervízbe nem viszem az autót, mert még a levegőszűrőt cserét sem lehet rájuk bízni.
Előzmény: zzoollyy (3376)
stevie wonder Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3381

MI a vélemény a használhatóság és a motorérzékenység terén ....ellentétben a benzinessel????

 

 

A hatarvonal nem a benzines-dizel, inkabb a turbos-szivo motorok kozott van. A turbos motorok egy csomo mindenre erzekenyek (lasd lentebb).

 

Igazan jol a benzines turbos autok mennek, a turbodizeleknek van egy kellemetlen karakterisztikaja: alul nem huznak, utana tolnak egy nagyot, majd mar le is forogtak.

 

A turbos benzinesek sem huznak alul, viszont a "nagy tolas" tenyleg sokaig tart.

 

A szivo benzinesek, plane a nagyobbak, alul is huznak, meg kozepen es felul is, de sehol nincs az a mellbevago meglodulas.

 

Viszont a dizelesek tenyleg literekkel kevesebbet fogyasztanak.

 

 

Igaz már többe kerül a gázoil....megéri keveset használva is??

 

Szamold ki magadnak. Dragabban veszed, dragabban tartod fenn, de olcsobban eteted es dragabban adod el. Az en szamitasaim szerint uj auto eseten evi min. 25-30 ezer kornyeken eri meg dizelt valasztani, hasznaltnal ez valamivel kevesebb, 20-25 ezer.

 

Hosszu tavon a benzin es a gazolaj ugyanannyiba kerul.

 

Azt is hallom nem szabad ilyen kiélezett Pdtdi-ket venni,,,mi az igazság???

Ennyire nagy a hibalehetőség??

 

Maga a motorkonstrukcio, a blokk es tarsai tartosak. A motor lelke viszont a PD (Pumpe Düse, pumpadüzni, fejszivattyu, adagolofuvoka, injektor pumpa, pumpafúvóka, adagolo-porlaszto -- ez mind ugyanaz, most gyujtottem oket a Guglirol). Ez egy meglehetosen preciz szerkezet, es amig jo, addig jo, de az elettartama nem eri el a blokket. A torok alkatreszgyartok ilyen preciz cuccot nemigen tudnak gyartani, marad az eredeti gyari alkatresz hasznalata, es az nem olcso.

 

Az adagolorendszer a "tobbsegi" CR (Common Rail, kozos csoves) is erzekeny alkatresz, es draga a csereje/javitasa.

 

Mennyire igaz,és menniyre érdemes betartani,a használat utáni rövid járatást a kompresszió  miatt???

 

A kompressziohoz semmi koze a dolognak, de a rovid jaratas egyebkent tenyleg fontos, legalabbis  terheles utan.

 

A turbinakerek mindig a motor fordulatszamaval aranyos sebesseggel porog. Magas motorfordulatszam eseten a turbinakerek fordulata oriasi lehet. A turbinakereket tucsapagyak tartjak, ezeknek a keneset is a motorolaj latja el. A sebesen forgo turbinakerek hosszu ido alatt lassul le. Ha sebesen forog a turbinakerek, a motort pedig leallitjak, leall a motorolaj keringese is. Ilyenkor a turbinakerek tucsapagya kenes nelkul marad. Villamgyorsan elegeti az ott ragadt olajat, aminek az egestermeke reszben ott marad, majd gyakorlatilag kenes nelkul fut tovabb, es ez erosen koptato hatasu, jelentosen csokkenti az elettartamat.

 

Ha megallas utan alapjaraton forgatod még a motort, akkor van ideje a turbinakereknek lelassulni, mikozben a kenese is megmarad.

 

A hazai gázoil jó vagy nem Superb-hez....

 

Markas kutaknal kell tankolni, es akkor jo.

 

Egy szervizes azt mondta korábban nekem,h csak kizárólag 2003 második félévtől szabad Superb-t venni ?????

 

Az elso szeriak majdnem minden uj modell eseteben problemasak. A Superbnel azonban nem tudok kulonosebb gondokrol.

 

Ami igazán sok az a komplett kuplungszerkezet 225 e FT

 

Ezt valoszinuleg lenyegesen olcsobban is be lehet szerezni.

Előzmény: Bad car (3379)
stevie wonder Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3380

Nekem azt javasolták, hogy Bécsben tegyem fel az autót a vonatra és Svájcban (5 óra) szálljak le vele és menjek Genfbe majd vissza.

Jó nak tünik utána járok.

 

 

Nem tudom az arakat, de szerintem horror lesz :-( Itt ugye masfel tonna, kulonleges aru fuvarozasarol van szo (nem lehet sima vagonba tenni, a berakodasahoz kulonleges gepezet es szemelyzet kell, es nem lehet mast a tetejere tenni :-9

 

De az igazi baj, hogy a kialliatas kozeleben nem lehet parkolni, csak szazezermillio frankert, tehat a kiallitasra ugyis taxival fogtok kimenni.

 

Akkor meg tenyleg minek az auto? :-)

Előzmény: SzKrisz (3377)
Bad car Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3379

Sziasztok,

 

 

 

Igazából pár megcáfolandó téma...

Mi éri meg jobban a jól húzó 1.9 Pdtdi vagy valami erősebb Benzines..??

Utánanéztem az alkatrészáraknak Superb ,nem is vészes 1-2 dolgot leszámítva..!

A vezérlés 48-50 e Ft

Ami igazán sok az a komplett kuplungszerkezet 225 e FT

A porlasztócsúcsok ,az adagoló....de ezt is megkérdezem majd ,igaz ezek ritkán cserélt alkatrészek....(a fenti árak slovák árak)

Ti mint Superb 1.9Pdtdi tulajok....

1,

MI a vélemény a használhatóság és a motorérzékenység terén ....ellentétben a benzinessel????

2,

Igaz már többe kerül a gázoil....megéri keveset használva is??

3,

Azt is hallom nem szabad ilyen kiélezett Pdtdi-ket venni,,,mi az igazság???

Ennyire nagy a hibalehetőség??

4,

Mennyire igaz,és menniyre érdemes betartani,a használat utáni rövid járatást a kompresszió  miatt???

5,

A hazai gázoil jó vagy nem Superb-hez....

6,

Egy szervizes azt mondta korábban nekem,h csak kizárólag 2003 második félévtől szabad Superb-t venni ?????

 

Véleményezzétek ,előre is köszi....mert nem nagyon rajta vagyok a vásárlásonon....

A tesómmal ellentétben aki 2.8 benzinnel nyomul és érvel......de nehezen...:)

 

Üdv

Bad car

ckerti Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3378

Ja, azt nem is néztem. :-)

 

Nekem valahogy egyértelmű volt, hogy ha Superb, akkor dízel.

Előzmény: bigjohni (3373)
SzKrisz Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3377

Szia

 

Nekem azt javasolták, hogy Bécsben tegyem fel az autót a vonatra és Svájcban (5 óra) szálljak le vele és menjek Genfbe majd vissza.

Jó nak tünik utána járok.

Egyébként a Autsztriai alvás nekem is eszembe jutott de oda is meg vissza is mert elég lelombozó lehet 12óra vezetés után kiállítást nézegetni.

 

A kisbusszal az a gondom, hogy sajnos autóban nem tudok aludni. (Vonatban még nem próbáltam de sztem menne).

 

Üdv Krisz

 

Előzmény: ckerti (3367)
zzoollyy Creative Commons License 2008.01.12 0 0 3376

Mesélj!

Előzmény: vasad70 (3375)
vasad70 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3375
Emberek!
Debrecenben a Balmazújvárosi úton lévő Skoda márkaszervízbe csak az vigye az autóját aki tönre akarja tenni. AUTOHORROR ami ott megy. Előzmény 2299 hozzászólásban.
vasad70 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3374
Ha nem jön be a szappanos megoldás, akkor sajna tárcsa csere csökkenti a hangot....
Előzmény: bigjohni (3372)
bigjohni Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3373
A 2771 cm3-es motor nem diesel!
Meg kb. 1 sorral fölé oda is van írva.
:)
Előzmény: ckerti (3368)
bigjohni Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3372
Próbálj alapjáraton mindkét oldalához szappant nyomni.
Az OI-en örökre megszűnt a hang.
Előzmény: taxiboy (3370)
ckerti Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3371

Készen kapható, lásd 3216-os hsz. ugyanebben a topikban.

A MartinCar-audio árulja.

Előzmény: kristo (3369)
taxiboy Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3370
Sziasztok!
Ilyenkor hidegben at ékszíj csikorogni szokott. Nem csúszik, hanem a tárcsán ahogy fut. A külső felületére tettem krétaport és időlegesen megszünt. Utána újra kezdődött. Gondolom a középső vezető görgő lehet a ludas a dologban. 20000 km-el ezelőtt voltak cserélve a szijjak. Tavaly télen is hallottam , és a melegebb időben megszünt. Van valakinek hasonló tapasztalata és esetleg lehet vele valamit csinálni?
kristo Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3369
ilyen TFL-t lehet venni készen ami oda passzol vagy ez vmi barkácsmegoldás lehet??
ckerti Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3368

A lámpa nagyon jó, de a kocsi hihetetlen.

~5,5 év alatt egy fullos, 2,5 TDI csak 80.000-et futott?

 

Mondjuk a fekete beltér miatt nekem amugy sem kéne, sőt én külső színnek is világosat választanék, de a felszereltsége tényleg jó.

Előzmény: ZAG (3366)
ckerti Creative Commons License 2008.01.11 0 0 3367

Még nincsen kidolgozva.

 

Apám szerint pénteken kéne indulni délben, ott aludni -vagyis inkább Fo.-ban- szombat kiállítás, vasárnap visszaút kis kitérőkkel nézelődés céljából.

 

Mivel én még soha nem jártam arrafelé, nekem tetszene ez a program.

 

A megyünk, megnézzük, jövünk szerintem halálos, azt tuti nem vállalom be.

 

Ha van alternativ javaslat, akkor beszéljünk róla.

 

Szóba jöhet esetleg egy mikrobuszos utazás is, ha van rá igény, akkor több felé oszlik az üzemanyag és kevesebb ember fárad el a vezetésben (bár nekem és apámnak sem jelent gondot a vezetés).

Előzmény: SzKrisz (3359)
ZAG Creative Commons License 2008.01.10 0 0 3366
Tök jó,egyik képen látszik a rendszám,másikon lesatírozva...:-))

De amúgy jól néz ki..
Előzmény: zzoollyy (3362)
zzoollyy Creative Commons License 2008.01.10 0 0 3365

TFL=TAGFAHRLEUCHTEN

Nappali menetfény, kösz a meghívót!!

Előzmény: bigjohni (3363)
ZAG Creative Commons License 2008.01.10 0 0 3364
TagesFahrLicht asszem Nappali menetfény..
Előzmény: bigjohni (3363)
bigjohni Creative Commons License 2008.01.10 0 0 3363
Mi az a TFL?
Előzmény: zzoollyy (3362)
zzoollyy Creative Commons License 2008.01.10 0 0 3362

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!