Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2008.11.08 0 0 11699
A válasz igen, persze neked kell fizetned!
Előzmény: 0_0 (11697)
eLGee Creative Commons License 2008.11.08 0 0 11698

Kb 3.000 km-ig, de nem úgy, hogy addig nem pörgeted 3.000 fölé, 3001 km-nél meg elkezded padlózni, hanem fokozatosan több terhelést adsz.

 

Pl. kb 1000 km-ig nem nagyon pörgeted 3.000-3.500 fölé, majd utána 3.500-4.000-ig, majd teljesen birtokba veszed az összes pacit.

 

Elvileg nem kell nagyon bejáratni az autót, de az alkatrészek összekopásának kell egy kis idő.

Előzmény: BGViki (11695)
0_0 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 11697
Gondolod, hogy ablakot javitanak gariban ugy is, ha 4 eves elmult, de nincs 100ezer benne?
Előzmény: g.kari (11680)
Les\' Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11696

Sziasztok!

 

Elég régen jelentkeztem utoljára... Akkortájt kicsit haragudtam a kocsimra, mert túl sokat kellett költenem rá ahhoz képest, hogy mennyi idős volt.

Megjavíttattam mindent, azóta 10 e km-t mentünk vele gond nélkül - de el kell /kellene/ adnom.

Ha ismerősi körben gondolkozik valaki a jelenlegi helyzetben is használt Grand vásárlásán, kérem szóljatok neki a kocsimról is.

Kocsi adatai: 2005 03 havi, magyarországi, második gazdája vagyok.

1.5 diesel, de még a 101 lovas, 5 sebességes. 72 e km, garantált, komoly típushibák javítva.

Külsőleg törésmentes, hologram szürke színű, dynamic felszereltségű - 3.szint a 4-ből-, sötét belsővel, üvegtetővel, gyári könnyűfém 16"-os felnivel, de manuális klímával.

Ára: érdeklődésre - jó lenne, ha csak 1 milliót buknék rajta egy év alatt. Egyszerűen elkeserítő, mennyire lement az ára! Sokan csak azt nézik, mennyi a használtautón és azt nem is gondolják, hogy pl. az olcsón kínált "megkímélt, kevesett futott, elsőgazdás stb" fehér Grandok között ott vannak a korábbi Debreceni taxik is, amikről minden elmondható, csak az nem , hogy megkíméltek, kevesett futottak, stb.

Tehát az elérhetőségem: 30/922-4052.

 

Széles utat mindenkinek!   Les

 

BGViki Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11695
Sziasztok,

Mi lassan egy hónapja vagyunk tulajdonosai egy gyönyörűségnek! Kaleido 1,6-os 110 LE-s Omaha beige.

Egyszerűen imádjuk a férjemmel. Én is már elég sok autót vezettem de ezt imádom vezetni. Nagyon jó, hogy kicsit magasabban ülök mint egy normál autóban, de mésgem "kamion"ban vezetek.
Szóval fantasztikus a kis járgány. Illetve Louis-ka mivel LIU a rendszám :)

Viszont lenne kérdésem is. Elvileg nem kell mennünk majd csak egy év múlva átvizsgálásra. Mi újság azzal az olajcserével amit szoktak mondani, hogy xezer km után meg kell tenni?

A benzines verziüókat meddig kell kímélni? Nekünk 1000 km-t mondtak a márkakerben.

Köszi előre is,

V.
BGViki Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11694
Én nem is értem, hogy hogy lehet, hogy nem adnak ilyen alapvtő felzsereléseket. A mienkben hála Istennek volt. Vagy??? Na megyek és meg is nézem... :)
Előzmény: Batman72 (11654)
BGViki Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11693
Szia :)
Hát nem.
Viszont ha a kedv a kérdés, próbáld meg a Klebert, az is nagyon jó. Nekem régen a Megane-jaimon csak az volt. AMióta viszont céges kocsim van kötelező a Michelin :) Na nem borultam ki ettől... :))
Előzmény: Batman72 (11688)
gallo Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11692

Nagy valószínűséggel nem tudsz leszívni belőle. Egyrészt sok mai autó betöltőcsövében -pont a leszívást/lopást meggátlandó- van egy szűkítő. Másrészt tekervényes többnyire maga a betöltő cső is. Ne erőltess bele semmit, mert beleszorulhat.

 

A benzinesbe nem lehet dízelt tölteni, mert a dízel pisztolya vastagabb. Fordítva -mint a Te példád is mutatja- sajnos lehet.

Előzmény: 0_0 (11691)
0_0 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11691

Köszönöm a megnyugtató válaszokat. Óvatos leszek természetesen. Viszont megpróbáltam lenyomni egy slagot szegénynek a torkán, de egy fél métert sikerült mindössze belenyomni. Valami ötlet valakinek, hogyan érhetném el a tankot??

 

 Valaki azt mondta, hogy elméletileg más a bemenet a dízeleknél és normális esetben nem lehetne bedugni a benzines pisztolyt a dízelbe. Gondolom ez az újabb autóknál és modernizált kutaknál érvényes, de szerintem tök jó ötlet, mert mint látható, bárkivel előfordulhat és nem kis bosszúság.

Trotter66 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11690
Érdekes, mostanában sokan tankolnak el. Tegnap a kollégám öntötte meg a Superb-t 38 liter benzinnel. Nem szerette a PDTDI. megállt. 42E-ért már menőképes.
Összes vonatkozó szűrő csere, tanköblítés.

Az én véleményem is az, hogy sűrűn töltsél gázolajat rá, ilyen mennyiségűt szerintem simán elvisel. Óvatosan járjál vele, és ne rémülj meg, ha leállítás után visszapuffog.
gallo Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11689

Ártani nem árt. Viszont tök felesleges is.

A mai olajak és a gépmegmunkálás minősége nem teszi szükségessé. 

Előzmény: Batman72 (11687)
Batman72 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11688
Köszönöm az útmutatót,sorry,hogy nem reagáltam.
Michelinnel vettem át az autót,szívem szerint most is azt vennék rá,de nincs "kedvem".
Az írásod alapján tuti,hogy nem egy pékségben dolgozol...
Előzmény: BGViki (11626)
Batman72 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11687
Aszonták a kereskedésben,hogy ha lesz a GS-ben egy olyan 3000 km,akkor érdemes lecserélni benne az olajat meg a szűrőket.
Ez gondolom ártani nem árthat,de kell???
Vagy csak egy kis bevételhez szeretnének jutni??? :))
Köszi a tanácsokat.
Batman72 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11686
háááát,így még mindig jobban jártál mintha a liter arányok fordítva lettek volna. :)) Nyugi,tényleg nem lesz gáz,de azért tankolgassatok rá sűrűn még gázolajat.
Amikor megjelent a Peugeot 607 egy cimborám szintén kölcsönkapta, ugyanígy tankolta mellé,csak Ő a HDI-t vágta TELE V-Power Racinggal.
Hát,kibírta nevetés nélkül... :)))
Ott viszont autómentő,meg amit akarsz.
Nálad azért nem ilyen kemény a szitu.
Előzmény: 0_0 (11681)
VDaNi Creative Commons License 2008.11.07 0 0 11685
Nem lesz vele gond valószínű, télen sokan tudatosan így cselekednek, hogy ne dermedjen meg a gázolaj... :)
Előzmény: 0_0 (11681)
0_0 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 11684
Koszonom. Masok is azt mondjak. Megprobalok balole leszivni is.
Előzmény: Törölt nick (11683)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 11683
Ha tényleg csak 10liter ment bele akkor a folyamatos rátankolás ajánlom,szerintem nem lessz gond
Előzmény: 0_0 (11681)
Katica1 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 11682
Nekem is ott cserélték a szélvédőmet, de utána nem működött az esőszenzor. Szó nélkűl megcsinálták utána, csak 2-3 hetet vártam, míg megjött a zselés ragasztó. Nincs is baja azóta sem. Kopp-kopp-kopp. Úgyhogy próbáltasd ott ki.
Előzmény: g.kari (11680)
0_0 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 11681

Sziasztok!

 

Komoly a helyzet. Reggel egy laza mozdulattal tankoltam 10 lityi benzint egy DCI Scenicbe. (sajnos megszokásból cselekedtem, nem saját autó) A pénztárnál leesett a tantusz, de már késő volt. Hosszas tanakodás után a szerelő barátommal, arra jutottunk, mivel 3 km-re lakom a kúttól, hogy rányomok még 50 liter Vpower gazolajat és azt a kis mennyiségu benyát nem fogja megérezni. Ez így is történt. Kérdéseim:

 

1 Szerintetek bevigyem a rönóhoz, ahol leeresztik 15000 ft-ért?

2 Le tudnom én is ereszteni? Van a tankon valamilyen leeresztő??

3 Esetleg ne csináljak semmit tegyek egy adalékot a jó kenésért és folyamatosan tankoljak rá gázolajat, csökkentve a benzin jelenlétét?

 

Lécci válaszoljatok, sűrgős lenne. Köszi.

g.kari Creative Commons License 2008.11.06 0 0 11680
Na leszakadt a 3. ablak is; a Baumgartner szó nélkül cserélte garanciában, pedig már bőven túl vagyok a 100.000km-en.
A NORAUTO-nál első ablaktörlő-pár (Valeo) 7900Huf volt,( - a 2005.01. 01. előtti 6900 -)
Hétfőn a Tamglass-nál 29.000Huf-ért cserélik az (esőszenzoros) első szélvédőmet.
Hátha valakinek pont aktuálisak ezek az infók!
VDaNi Creative Commons License 2008.11.06 0 0 11679
Arra jó az is.

de nem kell a guminak 380 nm-t lerakni a földre mint mondjuk a mienken... :)
Előzmény: gallo (11670)
Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2008.11.06 0 0 11678
Köszönjük, h. megosztottad! Szerintem nagyon hasznos.
Téli felkészítéshez, mik a teendők? (első telem)
Előzmény: eLGee (11677)
eLGee Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11677

Szasztok,

 

2 dolog, amit ma elkövettem:

 

1/ Reggel spricc a hátsó ablakra, oszt elöl dől a lé... Első lököst lekaptam, ablakmosó szivattyú irányváltóját egy csavarhúzó segítségével kipattintottam, szétszedtem apróra, kimostam, kitakarítottam, kis WD40-el megfújtam a csúszkát, onnantól kezdve nem ragadt be. Az ablakmosó tartályt is kimostam slaggal, mert volt benne némi homokszemcse, attól akadt meg az irányváltó is. Összeraktam, azóta patentul műxik.

 

2/ A tetőn a csomagtartó rögzítési pontjainál van 1-1 végigfutó sín, azokat szedtem le enyhe erőszakkal (csomagtérajtó felnyit, akkor a végeinél meg lehet fogni, majd az autó oldalánál előrefele haladva magam felé feszítettem. Fogja vagy 10 patent oldalanként). Alatta van egy-egy vízelvezető pálya, az jól teli volt minden szutyok levélmaradvánnyal, kosszal, sárral. Kitakarítottam, kimostam, majd visszapattintottam a helyére.   Sztem érdemes évente 1x megtakarítani.

Trotter66 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11676
Grat!

2. a turbó, normális
3. 100 körül, de csak 90-ig számol vissza, utána vízszintes vonal. Utána lutri. Én minden tankoláskor nulázok, és ilyen esetben az elfogyasztott üzemanyag jelzőt figyelem, ami végig számol. 60 literes a tank, vagyi 59 körül igazán kel keresni egy kutat! :-)))
4. 1000-ig kímélően, és autópályázásnál nem azonos fordulatszámon járatni sok ideig!!!!! (mondjuk méssz 5 percet 100-al, aztán 130, aztán 90, aztán megint 110, és így tovább) Melegen egyszer egyszer már megkínálhatod max 2500-ig. Őszintén én még 3000 fölé egyszer sem engedtem, és 3000-ig is talán ha háromszor, amikor a kedvenc Passat taxisaim nem tisztelik a bocit a gyorsforgalmin....


Előzmény: Batman72 (11654)
gallo Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11675

Azért szokták párban cserélni, mert a pár halódó fele, tönkreteheti a még egészségeset is, lévén megnő az arra jutó magasfeszültség. 1-4 ill. 2-3 van párba kötve. Amikor nekem meghalt a 3-as, hiába volt addig jó a 2-es, azt is kellett cserélni, mert nem akart együttmüködni az újra cserélt 3-assal. Azaz hiába raktam be új 3-ast, akkor meg a 2-es hagyott ki. A megoldás mindkettő cseréje volt. Elraktam azért tartaléknak.

 

Megrendelésre van 10e-ért Budafokon, egy kis üzletben, éspedig Beru. Itt:

 

http://www.extremetrader.hu/fooldal.htm

Előzmény: alfi13 (11673)
gallo Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11674
Egyébként én nem a némiképp kisebb átmérő miatt nem tenném fel, hanem a kisebb szélesség miatt. Itteni útviszonyok mellett kevés esetben fizetődne ki a keskenyebb abroncs használata (mély hó). Sokkal többször futsz szárazon, nedves, esetleg latyakos felületen. Szerintem cseréld el, add el, számmíttasd be és keríts 195-ös abroncsot a mostani kocsidra. Most van itt az ideje, amíg még jó idő van.
Előzmény: gallo (11672)
alfi13 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11673
Szerintem is ez a valeo nem egy nyerő páros. A FORMULA3000 internetes áruházban a BERU gyujtótrafó darabja 11500 Ft . Nem tudom miért de mindig párban szeretik cseréltetni de szerintem ennek müszaki alapja nincs ha valami jó az egyedül is jó meg párban is. Inkább csak kereskedelmi oka van a párbani cserének.
Előzmény: Hunkiraly (11656)
gallo Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11672
Nem hogy megfelelő, de pontosan az a gyári mérete. Nekem is olyan volt fent a 2002-es Scenic-emen.
Előzmény: Zephyr (11671)
Zephyr Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11671
Jogos a kerdes!

Viszont en is kerdezek: a 185/65/15-os gumi megfelelo a regi Scenic-re, vagy Te arra sem tetted volna fel? (vagy ha igen, miert? (csak hogy okosodjak egy picit en is)).
Előzmény: gallo (11670)
gallo Creative Commons License 2008.11.05 0 0 11670
Miért, a gyengébben motorizálttal soha nem kellhet vészfékezni autópályán 130-cal?
Előzmény: VDaNi (11657)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!