Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szokes83 Creative Commons License 2016.04.02 0 1 38351

de miért kén leállítani???

 

ha kétszer nyitsz a belső kilincscsel is kinyitja azt az egy ajtót amin ki akarsz szálni...

 

illetve elakadásjelző alatt ott van a központi nyitó gombja...

Előzmény: Dagadtmokus (38350)
Dagadtmokus Creative Commons License 2016.04.02 -1 0 38350

Köszönöm a válaszokat, nyugalom nem akarok kaszkadőrködni és kiugrálni a mozgó járműből. Egy munkatársamat hordom dolgozni és a be/kiszállás annyi hogy leállok az út szélén ő kiszáll és én megyek tovább (kb 4-5 másodperc) és ezért nem akarom leállítani a motort. Tehát az I-drive rendszer a megoldás.

s_abel Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38349

Igazad van. ;)

 

Előzmény: kiss_atti (38348)
kiss_atti Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38348

nem azt kérdezte,

 

hogy mi értelme van az automatikus bezárásnak, hanem azt, hogy menet közben hogyan lehet kinyitni ....

:-)))

Te az előbbire válaszoltál, amiben igazad is van... Csak azt nem kérdezte. :-)

Előzmény: s_abel (38347)
s_abel Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38347

Például állsz a piros lámpánál, s a "jóarcú" ember nem tudja a hátsó ülésről elrabolni a nejed. :)) Vagy a laptopodat.

 

Előzmény: kiss_atti (38345)
s_abel Creative Commons License 2016.04.02 0 1 38346

I-drive menüben lehet állítani, hogy a központi zár elindulás után bezárjon e vagy sem.

Előzmény: Dagadtmokus (38342)
kiss_atti Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38345

Csak okosakat kérdezzél...

:-)

 

Menet közben mitől képződik igény az ajtó kinyitására?

Előzmény: Dagadtmokus (38344)
Dagadtmokus Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38344

Bevallom egyszer próbáltam és úgy tűnt nem nyílik csak mikor levettem a gyújtást, belülről nyitnia kéne a kilincsnek akár menet közben is?

Előzmény: kiss_atti (38343)
kiss_atti Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38343

A kilinccsel nem megy ??

Előzmény: Dagadtmokus (38342)
Dagadtmokus Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38342

Üdv, új tulaj vagyok tanulom a használatot. Most az érdekelne, hogy az autó lezár induláskor és hogy lehet kinyitni anélkül hogy leállítanám az autót.

Szilárdd Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38341

Üdv!!csak annyi hogy volt már valakinek, világítás modul hibája???

iKereskedo Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38340

Diaggal neztetetk? Ha nem, akkor ne sajnalj ra 5.000 ft-ot, pontosabb kepet kapsz a hibarol mint forumos feltevesekkel. 

Előzmény: Tibcsi35 (38339)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38339

 

Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez? 

Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?

 

combi27 Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38338

nem biztos hogy wandler, mert kvázi "üresben" nem kellene remegnie..ha meg igen, akkor alapjáraton álló helyzetben is kellene csinálnia..de egy automata váltós 2 perc alatt megmondja..

 

A kattanás hardy tárcsa lehet, a "gumik" elfáradtak rajta.. 

 

jól belenyúltál mert ha a legrosszabbat feltételezzük a hibákra  akkor közel fél millás számlád lesz kapásból...

Előzmény: tothz66 (38336)
iKereskedo Creative Commons License 2016.04.02 0 0 38337

Wandler hiba, latogass meg automata valtost. A 2.-ra csak tippem van - kardán? A CCC modulod pedig rossz, 200.000 az uj, javitasa nem lehetseges. 

Előzmény: tothz66 (38336)
tothz66 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 38336

Sziasztok.

 

Most lettem egy bmw e60 525d automata tulaja. De van egy pár hibája amit szeretnék megjavítani.Esetleg valaki lenne itt aki tudna segitséget adni mi miért van.

 

Szóval az autó 80-90nél elkezd rázni/remegni ha kirakom N -be akkor is, ha gyorsítok kb 120 ig abbahagyja.

Elindulásnál valami hátulról nagyot kattan, olyan mintha valami kioldana de valoszínűleg ez nem normális hátramenetben ugyanez.Fejegység ujraindulgat(navi professional),bluetooth funkciót nem tudom használni de a könyöklőben van valami gyári telefon.

 

Válaszotokat előre is köszönöm.

Obici Creative Commons License 2016.04.01 0 0 38335

En beleszaladtam egy EGR magnesszelep hibaba aranylag keves km-nel. Talan 170k km-nel. De nem nagy tetel, ha jol emlekszem Steeef vmi 40-ert gyari ujra cserelte.

Előzmény: Törölt nick (38328)
Szilárdd Creative Commons License 2016.04.01 0 0 38334

Üdv mindenkinek! újabb fordulat a hibában!Ha magam felé húzom a reflektor kapcsoló kart minden tökéletesen működik.Szerintetek???????????????

 

Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 38333

Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez? 

Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?

M packet Creative Commons License 2016.04.01 0 0 38332

Szia dynaudio!

 

Mondjuk full hibátlanra tartva csak gyári alkatrészekkel 1-2milliót rákölteni,még akár rövid időn belül is egy 200-250e km-s e60 vagy f10-re nem nagy mutatvány.

 

Itt az F10 esetében mire gondolsz 1-2millió ráköltésre?

Előzmény: Törölt nick (38328)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.01 0 0 38331

hát ezek a "tételek" mint a nagynyomású-injektorok és váltó ,""egeszséges"" körülmények között talán a legjobban bírják,és közük nincs a hidegjarás+140-es pályázáshoz....SZTEM

 

de előbb vagy utóbb valóban tönkremennek

Előzmény: HG. (38330)
HG. Creative Commons License 2016.03.31 0 0 38330

Valóban, ezek nem E60 vagy F10 "típushibák", hanem ezek azok a tételek, amik kurva drágák, és kb. minden modern autón tönkremennek előbb vagy utóbb...

Ha valaki városban (hideg motorral) járkál sokat, akkor előbb, ha autópályán krúzol 140-nel, akkor utóbb.

 

 

Előzmény: Törölt nick (38328)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 38329

Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez? 

Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.31 0 0 38328

a felsorolt hibákat én nem ismerem tipushibáknak az e60-on és az f10-en sem...pedig látok-hallok párat  róluk...

Előzmény: M packet (38327)
M packet Creative Commons License 2016.03.31 0 0 38327

Szia!

 

200-250   körül EGR szelep konstrukciós hiba 

                injektorok

                nagynyomású pumpa

                futómű e60-né jóval tartósabb 

                automata váltója nagyon érzékeny  ezek közül bármelyik előjöhet akár egymás után is. Nem cserélem az e60  mat f10                 mert a kevés km f10 megfizethetetlen számomra ezen meg már szinte minden fő darab ki van cserélve.                 

Előzmény: Szilárdd (38325)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.31 0 0 38326

Mondjuk full hibátlanra tartva csak gyári alkatrészekkel 1-2milliót rákölteni,még akár rövid időn belűl is egy 200-250e km-s e60 vagy f10-re nem nagy mutatvány.

 

Szilárdd Creative Commons License 2016.03.31 0 0 38325

Sziasztok!!!Én teljesen új vagyok itt,és egy nagy segítséget szeretnék kérni így elsőre.Tulajdonosa vagyok 1 e60 525d bmw-nek,szerintem nem szokványos problémával kapcsolatban szeretnék tőletek segítséget kérni.mégpedig.:Világítás problémám van,nem is egy.A bal első index,és a jobb hátsó villog a többi nem,a második hiba helyzetjelző jobb világít bal nem,az utóbbi csak akkor ha meghúzom a reflektor kapcsolót és ezzel együtt kapcsolja a sárga szemöldököket.És a tompítottból is csak az egyik világít.hát így elsőre ennyi várom az ötleteket,meg a segítségeteket!!!!köszönöm 

Szép napot mindenkinek       Szilárd

iKereskedo Creative Commons License 2016.03.31 0 0 38324

Legyszi irj bovebben arrol, hogy az f10-nel 200-nal indulnak

meg a dolgok. Eddig azt hallottam, hogy megbizhatobb konstrukcio mint az e60. 

Előzmény: M packet (38321)
3.d Creative Commons License 2016.03.30 0 0 38323

Szia!

Szerintem az akkor is adja ezt a hangot, ha rajtavan az olajsapka, csak nem halatszik annyira. Irány a szerelő.

Előzmény: tothz66 (38322)
tothz66 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 38322

Sziasztok.

 

 

e60 525d ről lenne szó-

Valaki tudna esetleg segiteni abban hogy ha leveszem jaró motornál az olajbetöltő sapkát akkor miért ad nagyon kerregő hangot az autó?

 

kb ugyanez mint a videoban.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!