Köszönöm a válaszokat, nyugalom nem akarok kaszkadőrködni és kiugrálni a mozgó járműből. Egy munkatársamat hordom dolgozni és a be/kiszállás annyi hogy leállok az út szélén ő kiszáll és én megyek tovább (kb 4-5 másodperc) és ezért nem akarom leállítani a motort. Tehát az I-drive rendszer a megoldás.
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?
nem biztos hogy wandler, mert kvázi "üresben" nem kellene remegnie..ha meg igen, akkor alapjáraton álló helyzetben is kellene csinálnia..de egy automata váltós 2 perc alatt megmondja..
A kattanás hardy tárcsa lehet, a "gumik" elfáradtak rajta..
jól belenyúltál mert ha a legrosszabbat feltételezzük a hibákra akkor közel fél millás számlád lesz kapásból...
Most lettem egy bmw e60 525d automata tulaja. De van egy pár hibája amit szeretnék megjavítani.Esetleg valaki lenne itt aki tudna segitséget adni mi miért van.
Szóval az autó 80-90nél elkezd rázni/remegni ha kirakom N -be akkor is, ha gyorsítok kb 120 ig abbahagyja.
Elindulásnál valami hátulról nagyot kattan, olyan mintha valami kioldana de valoszínűleg ez nem normális hátramenetben ugyanez.Fejegység ujraindulgat(navi professional),bluetooth funkciót nem tudom használni de a könyöklőben van valami gyári telefon.
En beleszaladtam egy EGR magnesszelep hibaba aranylag keves km-nel. Talan 170k km-nel. De nem nagy tetel, ha jol emlekszem Steeef vmi 40-ert gyari ujra cserelte.
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?
Mondjuk full hibátlanra tartva csak gyári alkatrészekkel 1-2milliót rákölteni,még akár rövid időn belül is egy 200-250e km-s e60 vagy f10-re nem nagy mutatvány.
Itt az F10 esetében mire gondolsz 1-2millió ráköltésre?
hát ezek a "tételek" mint a nagynyomású-injektorok és váltó ,""egeszséges"" körülmények között talán a legjobban bírják,és közük nincs a hidegjarás+140-es pályázáshoz....SZTEM
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?
automata váltója nagyon érzékeny ezek közül bármelyik előjöhet akár egymás után is. Nem cserélem az e60 mat f10 mert a kevés km f10 megfizethetetlen számomra ezen meg már szinte minden fő darab ki van cserélve.
Mondjuk full hibátlanra tartva csak gyári alkatrészekkel 1-2milliót rákölteni,még akár rövid időn belűl is egy 200-250e km-s e60 vagy f10-re nem nagy mutatvány.
Sziasztok!!!Én teljesen új vagyok itt,és egy nagy segítséget szeretnék kérni így elsőre.Tulajdonosa vagyok 1 e60 525d bmw-nek,szerintem nem szokványos problémával kapcsolatban szeretnék tőletek segítséget kérni.mégpedig.:Világítás problémám van,nem is egy.A bal első index,és a jobb hátsó villog a többi nem,a második hiba helyzetjelző jobb világít bal nem,az utóbbi csak akkor ha meghúzom a reflektor kapcsolót és ezzel együtt kapcsolja a sárga szemöldököket.És a tompítottból is csak az egyik világít.hát így elsőre ennyi várom az ötleteket,meg a segítségeteket!!!!köszönöm