Hát ez nem ilyen egyszerű: az első léc két részből áll van egy fekete tartója és maga a krómcsík. A hátsónak van egy fekete tartója körbe és a krómcsík három részből áll.Szal nem olcsó mulatság, de vannak kapcsolataim és nagy erőfeszítések árán sikerült szereznem magamnak komplett krómpákettet.Nem volt egyszerű!
Ennyiért biztos nem kapsz, persze világít is minden, tökéletes állapotban voltak amit én is vettem az enyémbe a bekötést ne kérdezd, elektromos ember kötötte be nekem is.
Ja, igen és amíg az Octavia II-höz még AUX csatlakozót (kb. 4500Ft) is lehet útólag szerezni, addig ugye a Superbhez gyakorlatilag nem lehet felhajtani két aprócska ülésfűtés-kapcsolót.
Ha valaki tud esetleg egy helyet, ahol lehet kapni írja meg legyen szíves.
Találtam egy prágai céget, amelyik eredeti Skoda tartozékokkal, ill. alkatrészekkel foglalkozik.
De miért van az, hogy pont a Superbhez lehet a legkevesebb kiegészítőt választani?
Az Octavia II-höz például komplett RS kiegészítőket lehet vásárolni (RS bőr ülések, sportkormány, műszerfalbetét stb.), míg a Superbhez "csak" RHAPSODY rádiót meg még néhány apróságot, de belső nicro dekor elemeket például már nem.
Igaz lehet viszont majd 300.000Ft-ért beige bőrüléseket is utólag beletenni...
Biztos előfordulnak szélsőségek is. Meg az is igaz, hogy jobb félni mint pofára esni. Láttam a Po.Hu.-nál vezetőségi autót, (ami nem Golf volt) amit tényleg vezető beosztásúak használtak (nem autóvezetőre, és nem szervizvezetőre gondolok) majd igen kevés kilométerrel átkerültek a Weltauto telepre. Ezekbe az autókba véletlenül sem ült bele leendő vásárló sem pedig TV. műsort készítő szaki. Nem kulcsos autó. De gondolom nincs belőlük sok.
"Mondjuk én nem vennék ilyen tesztautót" Alapvetően én is így gondolom, viszont a vezetőségi autó nem ugyanaz mint a szalon elé kitámasztott tesztautó amivel boldog boldogtalan mehet egy kört, és csak az a lényeg hogy miközben füstöl a kerék nyúljon a bőr az arcán. Láttam már néhány, 20e km. körüli vezetőségi BMW-t, tök újnak nézett ki. /talán még az üléseket is levédték arra a pár hónapra, mert nagyon szép volt/ Én azért megnézném közelről is.
Az alsó képen lévő cégnek küldtem múltkor egy mailt és azt mondták mindegyik L&K gyári vezetőségi autó volt, de nem tudják ideadni nettóba csak a bruttó árban, ami nem rossz ár, olyan 600e a reg rá.Mondjuk én nem vennék ilyen tesztautót, nevezzük nevén a gyereket.
probálta-e már valaki a hátsó kalaptartót kiszedni? alapvetően az átnyékoló rolóhoz kellene hozzáférnem, merthogy megint nem lehet kihúzni, valahol akad. aki szedte már szét a környékét, pls. röviden vázolja, hogy csinálta.