Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Szeva. Nekem Honda GX 35 fűkaszám van. 4 ütemű. Nekem nagyon tetszik. A 36 cm3 csodát nem művel és nyilván a térdig érő erős fű damillal mar nem túl ideális neki, de nyomatékosabb, takarékosabb főleg csendesebb, és nem is olyan büdös mint 2 ütemű társai. A motor 2 lóerős, alapjárati fordulata 2800-3000 percenként, teljes fordulata szerszámmal 9000 körül alakul a főtengelyen mérve. Rábeszélni nem foglak, de lebeszélni sem. Csupán megosztottam tapasztalatomat ezzel a géppel kapcsolatban.
Miért kell valótlanságokat írni? Tessék az oldalt végigolvasni. Minden elérhetőség, cégjegyzékszám, cím meg van adva a kijelölt helyen! Nem értem, bizalmatlankodás stb.. holott figyelmetlenségről beszélhetnénk. NEm beszélve arról, hogy sok webshop megad minden adatot, de áruja meg nincs. NA az milyen bizalmat ad?
Ezek a fuxtec cuccok honnan valok nem tudjatok veletlen? Ezekben is kinai motor van? Nezegettem a legolcsobb fukaszat, de az elerhetosegnel meg cim sincsen, eleg bizalmatlan vagyok az ilyen shopokkal.
Igen én is észrevettem itthon , hogy a jobb oldali nem szorul rendesen. Én is tettem alá, vékony gumicsíkot. Csak a túlmelegedésre figyeljetek és nem lesz gond.
Megkezdődött a fuxtec fűkasza bejáratása, két bekeverős flakonnal ki is járattam belőle. Keverék felöntés után a pumpában 3-4 pumpálás után jelent meg az üzemanyag az átlátszó gumimembránban ezután még 3 pumpálás következett és második rántásra beindult.
Öt perc járatás után kezdődött a munka félgázon a füves út vágásáva, régen fűnyíróval vágtuk. A 1:25 keverék kicsit szerintem olajos neki, nem akar rendesen kipörögni ,de szerintem ez normális dolog bejáratás alatt. Kicsit olyan érzésem volt mint amikor visszafognak egy gépet (lovat) de a inkább (száguldani) menni akar, majd meglátjuk milyen lesz 1:40 keverékkel bejáratás után. A bal kormány nem szorul meg rendesen, elfordul a tartóban ha damilfejet a földhöz koppintom damil adagolására, kár volt két darabból csinálni. Megpróbálok kicsi alufóliát rátekerni hátha akkor megszorul, nem tudom fuxtec mit szól hozzá. Ami nekem kicsit még furi volt, hogy rövidnek találom a berántózsinor hosszát. Mivel nagy a kompressziós erő benne ezért hirtelen nagyobb erővel kell meghúzni ,de rövid távon. Ha nem figyel oda az ember koppra húzza (apukám így járt elsőre).
Elsőre elég strapabírónak (nehéznek) néz ki, idővel meglátjuk vissza is igazolja-e.
A nálam hozzáértőbbek segítségét szeretném kérni. Van egy 0,7KW-os Partner fűszegélynyíróm, szépen is üzemel már évek óta, de sajnos ahhoz a fűmennyiséghez amit le kell vágnia, már kicsi a teljesítménye, nem szeretném szétgyilkolni a motorját, elvégre mégis "csak" egy szegélynyíró. Szeretnék a helyére venni egy fűkaszát. Kb-max 50.000Ft a keret, ebből szeretném kihozni a maximumot. Tudom hogy nem lesz belőle egy csúcsgép, de ház körüli használatra, kb 3 hetente lenne használva egy nagyobbacska kert levágására. (3-4 óra durván). Tudtok nekem ajánlani valamit? Esetleg amit semmi esetre se vegyek?
Nagyon köszönök minden segítséget, én egyenlőre még sötétben tapogatózom.
Nem tartom magam szakértonek,csak a saját tapasztalataimat írom le. Dolgoztam Solo(számára nem emlékszem),Stihl fs 350,Stihl Fs 55,Al-ko bc 4125,Husqarna 343f kaszákkal. A Solo melegen nem akart begyulladni,amugy elég jó volt,A 350-es Stihl eros profi gép,egész nap lehet nyomni neki,csak valahogy a kipufogógázok az ember orra alá kerulnek,ami elég kellemetlen,Az 55-os stihl nagyon konnyu,szerintem otthonra ideális,az Al-ko elég szar,ereje ugyan van,de a motor nem elég strapabíró ,a Husqvarna eros,strapabíró,de nehéz és iszákos,egész nap nyomhatod neki.Otthonra a z 55-os Stihlt ajánlom igaz drágább,mint 60 e,de megéri!!!
Többnyire vagy kavics kerül bele, vagy csavar , vagy a gyujtás laul le és az ár bele, ami miatt eltörik. Ha az ékpálya jó, akkor egy lendkerék kell rá és mehet tovább. A leállás vagy farslevegő, vagy dugulás.
A nyak alatt, az egyenes rész és a nyak találkozásánál. Szeptemberben vettem, tehát 8 hónapos... Én is kiváncsi leszek... Pedig nem is ment túl sokat, kb 150 üzemóra van benne. A régi 2010-es gépen nem volt ilyen gond...