meg ugye a másik fele, hogy van egy külön húzom ami a ezekre a karokra szerelhető fel (pl boronát húzni) és az is 10-20 centiket csak úgy laffan ide-oda.
Hát hogy a tüdöbe ne ,a pálca nem állitható a menet orsót meg olyan feszesre állithatod ahol egy kis lötty legyen csak de ne csapkodjon ! A nagy lógás szétrángatja az egész három pont felfüggesztésedet !!! Akkor jó a feszessége a vzszintes lakatoknak ha a munkagépet felemelt állapotban megfogva a legtávolabbi résznél egy két cm-nyit löttyen csak az egész az is azért kell hogy ha a lakatban hiba van ne feszüljön meg leengedett állapotban . Ősszel lefilmezem már eszt az egész dolgot ha fel rakom az ekét ,hogy lássa mindenki hogy nem kell az ekének össze vissza sétálni a gép mögött ,én legalább is úgy szeretem ha pontosan jár az eke utánam !
Ilyesmire gondoltam én is. Kérdés hogy a támasztó pálcákat érdemes lenne e kicserélni ilyen spanolhatóra? Biztos jobban tartana oldalirányba, mert most hatalmasat mozdul ha fent van pl a tárcsa.
4,52 percnél láthatod ,és értelem szerüen van két függöleges lakat ,vagy menet orsó ,ahogy neked tetszik és van két viszintes menet orsó és ezek a karekek mellett láthatóak !
A kérdésem még annyi,hogyha olvasod,hogy te biztos a primer biztonsági szelep által határolt nyomásra gondolsz! Amennyiben üzem meleg állapotba mérsz és jó a szivattyú akkor az egyik(esetleg talpaló )munkahenger karját meghúzva,annak vég állásában 112-esnél 300 bar- nak kell lenni. 30 MPa.A mérő óra legalább 600 barig legyen kalibrálva.( 60 MPa).A szekunder nyomás munkahengerenként változó.amit a vezérmű tolattyúja melletti bizt. szelepekkel kell beállítani.
Hát neked is ott vannak gyárilag azok a csapok nem kell semmit kókányolnod csak felrakni a vonólapokat és a vizszintes lakatokat ,attól jobbat nem tudsz csinálni mint a gyári vonópontok ! Az birni fogja a terhelést csak ne olyan gépet kapcsolj hozzá ami meghaladja a gép képességeit !
Igen, arra kellene. De jobban belegondolva, az összes terhelés 1-1 csapon lenne az meg lehet, hogy nem bírná a terhelést ami lesz rajt. Vagy rosszul gondolom?
A miénken is hasonlóan van megoldva,mind a képen: egy kb. 300mm-es U profil szerű van alulról a hídhoz rögzítve, azon van 2-2 csap. A belsőre megy a szár, a külsőre meg a feszítő. (Itt a képen egy rúd van, na annak a helyére megy a gúzslánc (?).)
Sajnos 113-ast én sem ismertem! Egy 112-est javítottam, húsz évvel ezelőtt.Az egy szedett- vedett KGST-és Poclein utánzatnak néztem.( Zetor motor ,erősített Robur váltó, Rába híd a ,többit meg már el is felejtettem!! :-)
Amennyiben nincs a vonószár tengelyével 1 vonalban olyan pont ahová húzatni tudod (szét felé), Akkor marad a befelé húzatás a feszítő lakattal. T4K és Rába trakikra is belső lakatokat szereltünk, ha már ki volt lógósodva.