Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.21 0 0 12813

Talán nem is kerül túl sokba egy ilyent összehozni rá utólag. 

Előzmény: kavicsos64 (12812)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 12812

Amit írtam a vizszintes lakatok erre a megoldás !

Előzmény: Törölt nick (12811)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 12811

meg ugye a másik fele, hogy van egy külön húzom ami a ezekre a karokra szerelhető fel (pl boronát húzni) és az is 10-20 centiket csak úgy laffan ide-oda.

Előzmény: Törölt nick (12810)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 12810

Nekem is pont ez a problémám vele, hogy ekénél össze vissza megy, akkora mozgása van a hátam mögött, hogy ihaj.. 

Előzmény: kavicsos64 (12809)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 12809

Hát hogy a tüdöbe ne ,a pálca nem állitható a menet orsót meg olyan feszesre állithatod ahol egy kis lötty legyen csak de ne csapkodjon ! A nagy lógás szétrángatja az egész három pont felfüggesztésedet !!! Akkor jó a feszessége a vzszintes lakatoknak ha a munkagépet felemelt állapotban megfogva a legtávolabbi résznél egy két cm-nyit löttyen csak az egész az is azért kell hogy ha a lakatban hiba van ne feszüljön meg leengedett állapotban . Ősszel lefilmezem már eszt az egész dolgot ha fel rakom az ekét ,hogy lássa mindenki hogy nem kell az ekének össze vissza sétálni a gép mögött ,én legalább is úgy szeretem ha pontosan jár az eke utánam !

Előzmény: Törölt nick (12808)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12808

Ilyesmire gondoltam én is. Kérdés hogy a támasztó pálcákat érdemes lenne e kicserélni ilyen spanolhatóra? Biztos jobban tartana oldalirányba, mert most hatalmasat mozdul ha fent van pl a tárcsa.

Előzmény: kavicsos64 (12807)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12807

4,52 percnél láthatod ,és értelem szerüen van két függöleges lakat ,vagy menet orsó ,ahogy neked tetszik és van két viszintes menet orsó és ezek a karekek mellett láthatóak !

Előzmény: Törölt nick (12795)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12806

Nézd eszt a filmet a vége felé mutatja a traktort hátulról és látni fogod a viszintes lakatokat és hogy hová van bekötve

kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12805

Nem láthatod ! Bubciw gépén nincsennek rajta neki ott két támasztó pálca van ,mindjárt keresek valamit neked !

Előzmény: kavicsos64 (12804)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12804

Az alsó vonólapokhoz csatlakoznak jobbról ill balról a bekötő pontot a másik betett fotón láthatod !

Előzmény: Törölt nick (12802)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12803

Ilyen gyalu gépet csak az oroszok gyártottak akkoriban !

Előzmény: pumukli89 (12799)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12802

Vízszintes lakatokon mit értesz? (bocsi de ezekben a szakkifejezésekben nem vagyok otthon)

Előzmény: kavicsos64 (12796)
pumukli89 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12801

Az tényleg felmentő ok. :-))

Előzmény: dutrancs (12800)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12800

Én fel vagyok mentve, mert én csak 1 éves voltam akkor!! :-)

Előzmény: pumukli89 (12799)
pumukli89 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12799

Sziasztok.

 

 

Segítségeteket kérném. Milyen gyártmányú volt a földgyalu? A fotók az 1954-es győri árvíznél készült. Előre is köszönöm a segítséget.

 

bubciw123 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12798

Ez itt kérem az igazság!

Én is pont így látom!

Előzmény: kavicsos64 (12796)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12797

A kérdésem még annyi,hogyha olvasod,hogy te biztos a primer  biztonsági szelep által határolt nyomásra gondolsz! Amennyiben üzem meleg állapotba mérsz  és jó a szivattyú akkor az egyik(esetleg talpaló )munkahenger karját meghúzva,annak vég állásában 112-esnél 300 bar- nak kell lenni. 30 MPa.A mérő óra legalább 600 barig legyen kalibrálva.( 60 MPa).A szekunder nyomás munkahengerenként változó.amit a vezérmű tolattyúja melletti bizt. szelepekkel kell beállítani.

Előzmény: kkaresz7 (12785)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12796

Hát neked is ott vannak gyárilag azok a csapok nem kell semmit kókányolnod csak felrakni a vonólapokat és a vizszintes lakatokat ,attól jobbat nem tudsz csinálni mint a gyári vonópontok ! Az birni fogja a terhelést csak ne olyan gépet kapcsolj hozzá ami meghaladja a gép képességeit !

Előzmény: Törölt nick (12795)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12795

Igen, arra kellene. De jobban belegondolva, az összes terhelés 1-1 csapon lenne az meg lehet, hogy nem bírná a terhelést ami lesz rajt. Vagy rosszul gondolom?

 

Enyém így néz ki hátulról:

Előzmény: bubciw123 (12794)
bubciw123 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12794

Szia! 

 

Gondolom a Steyrre kellene,nem?

A miénken is hasonlóan van megoldva,mind a képen: egy kb. 300mm-es U profil szerű van alulról a hídhoz rögzítve, azon van 2-2 csap. A belsőre megy a szár, a külsőre meg a feszítő. (Itt a képen egy rúd van, na annak a helyére megy a gúzslánc (?).)

 

 

Előzmény: Törölt nick (12782)
Lki1 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 12793
Azt a hsz-emet keresd meg, ahol stabilmotor kerekeket hirdettem.
Annak a srácnak van sokféle önindítója.
A Triplahárom vette meg a kerekeket!
Előzmény: bbeci (12783)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12792

Az egyik egy kis Hatz motoré, a másik pedig a jó öreg Sz-100-é!

Előzmény: triplaharom (12791)
triplaharom Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12791

Gondolom, nem 1 cég gyártotta őket... (:-)))

Előzmény: dutrancs (12790)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12790

Két érdekesség! Csak nem éppen jó a kép. Mindkettő adagolóba való fogasléc!

dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12789

A 112-esen háromhengeres  radiáldugattyús van. Most néztem utána.

Előzmény: dutrancs (12788)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12788

Szivattyú tipust tudsz mondani? Gondolom ezen is valami axiál dugattyús van. A vezérmű 7 tagos?Összepróbálom hasonlítani a 112-el.

Előzmény: kkaresz7 (12785)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12787

Sajnos  113-ast én sem ismertem! Egy 112-est javítottam, húsz évvel ezelőtt.Az egy szedett- vedett KGST-és Poclein utánzatnak néztem.( Zetor motor ,erősített Robur váltó, Rába híd a ,többit meg már el is felejtettem!! :-)

Előzmény: triplaharom (12786)
triplaharom Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12786

A mi környékünkön 1 db-ről tudtam, az sincs már +.

Talán Dutrancs Mester tud segíteni.

Előzmény: kkaresz7 (12785)
kkaresz7 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12785

Üdv,

Olyan kérdésem lenne, hogy ZTS DH 113 Forgórakodó hidraulika szivattyújának a nyomása mennyi?

 

Nagyon hálás lennék, ha valaki megtudná nekem válaszolni. :)

triplaharom Creative Commons License 2015.07.16 0 0 12784

Amennyiben nincs a vonószár tengelyével 1 vonalban olyan pont ahová húzatni tudod (szét felé), Akkor marad a befelé húzatás a feszítő lakattal. T4K és Rába trakikra is belső lakatokat szereltünk, ha már ki volt lógósodva.

Előzmény: Törölt nick (12782)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!