Ma a következő történt velem. Nagyon siettem ezért nem vártam meg míg a sok lámpa elalszik a műszerfalon hanem egyből indítottam. Azóta gyújtáskapcsoló hibát érzékel az autó és többszöri ráfordítással indít csak el. Járt már valaki így?
A legújabb Attraktorban elképesztő mennyiségű munka volt, ráadásul határidőre dolgoztunk, és minden az utolsó pillanatban állt össze. Az egész úgy kezdődött, hogy a HP írt nekünk egy levelet, amiből kiderült, hogy szívesen támogatnának egy videót, ami az "eredeti[...] Bővebben!Tovább »
az ajánlat minden autóra egyedi...gondolom figyelembe veszik az autó reális értékét és ahhoz, valamint a konkurens tuningcégekhez képest adnak ajánlatot..(kicsit sztem olyan hogy "gazdagabbtól" többet kérnek, "szegényebbtől" kevesebbet..nem mindenki adja oda egy olcsóbb kocsi értékének a 10-20%-át egy chiptuningra)
Nekem OFF automra (Saab 9-5) , az optimalizálásra 50 ropi-s, a "teljesítmény tuningra" 70 ropi-s ajánlatot kaptam másfél éve...
Részecskeszűrő DPF/FAP javítás, regenerálás, tisztításDPF (Diesel Particulate Filter) és a FAP egységek okozta kellemetlenségeket (a jog adta kereteken belül) megoldjuk.Az általunk készítettett megoldásnak közönhetően garanciát adunk arra, hogy:nincs szükség új szűrő vételérenincs szükség a differenciálnyomás-jeladó cseréjérenincs szükség a hőmérséklet érzékelő(k) cseréjérejavul az autó menetdinamikája és fogyasztásacsökken az autó szervizköltségemegoldódik minden DPF-fel és kiszolgáló alkatrészével kapcsolatos ügy.A beavatkozás lehet akár láthatatlan, diagnosztikai műszerrel és mechanikai vizsgálattal egyaránt.http://www.rigotech.hu/
Köszönöm a válaszokat, nyugalom nem akarok kaszkadőrködni és kiugrálni a mozgó járműből. Egy munkatársamat hordom dolgozni és a be/kiszállás annyi hogy leállok az út szélén ő kiszáll és én megyek tovább (kb 4-5 másodperc) és ezért nem akarom leállítani a motort. Tehát az I-drive rendszer a megoldás.
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?
nem biztos hogy wandler, mert kvázi "üresben" nem kellene remegnie..ha meg igen, akkor alapjáraton álló helyzetben is kellene csinálnia..de egy automata váltós 2 perc alatt megmondja..
A kattanás hardy tárcsa lehet, a "gumik" elfáradtak rajta..
jól belenyúltál mert ha a legrosszabbat feltételezzük a hibákra akkor közel fél millás számlád lesz kapásból...
Most lettem egy bmw e60 525d automata tulaja. De van egy pár hibája amit szeretnék megjavítani.Esetleg valaki lenne itt aki tudna segitséget adni mi miért van.
Szóval az autó 80-90nél elkezd rázni/remegni ha kirakom N -be akkor is, ha gyorsítok kb 120 ig abbahagyja.
Elindulásnál valami hátulról nagyot kattan, olyan mintha valami kioldana de valoszínűleg ez nem normális hátramenetben ugyanez.Fejegység ujraindulgat(navi professional),bluetooth funkciót nem tudom használni de a könyöklőben van valami gyári telefon.
En beleszaladtam egy EGR magnesszelep hibaba aranylag keves km-nel. Talan 170k km-nel. De nem nagy tetel, ha jol emlekszem Steeef vmi 40-ert gyari ujra cserelte.
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?