Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tommika30 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12096
igen valoszinü mert a vizpumpst semvtudja ugy kenni ahogy kellene mint pl.30fokos fagyallo
Előzmény: kalapala (12092)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12095
es valoszinü hogy ezert nem ugy tudja keringetni azt az 50fokos majdemhogy tömeny fagyallot.meghat nem hasznal az a hütödnek mert tudni valo dolog alublokkos fagyallot vegyel bele vagyis (alubarat)rozsaszinű legyen
Előzmény: tommika30 (12094)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12094
szia hat az 50fok az teleg sok altslaban 25 30fokra szoktak kavarni mert megmarhatja a hütö belsejet is szerintem az 50fok nagyon sok .
Előzmény: kalapala (12092)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12093
abban igazad van nem szabad meghuzni csak az a gond hogy nem muszaly meghuznod sem es arrol a kis müanyag csavarrol nagyon hamar lemegy a menet mert mar sokan panaszkodtak hogy a csavarnal enged es tömitöragasztoval kellett viszaragasztani.egyebkent meg szoktam cserelni mar 3szor csereltem benne fagyallot en a csövet huztam le .
Előzmény: KalosPali (12091)
kalapala Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12092

Megnézettem a fagyállót, -50 fok celsiusig jó. Én ezt sokalltam egy kicsit, de őszintén szólva nem vagyok egy autóguru. Ha ilyen tömény (sok benne az etilénglikol, ami mint tudjuk szirupszerű), akkor ez okozhat gondot a keringetésben? Kinyírja a termosztátot v. hasonló? Hány fokosra érdemes bekeverni, ha csak Mo.-n használjuk?

Előzmény: tommika30 (12090)
KalosPali Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12091

Tomika30!

Nem sokszor cserélhettél fagyállót, ha ilyen hülyeségeket írsz. A leeresztő csavart nem véletlenül tették oda. Csak nem szabad megtépni visszarakáskor. A csőlehúzás cikisebb. Amúgy a 10 éves Kalosban az ősszel cseréltem le először a gyári fagyállót. Nincs lerakódás, trutymó(átöblítettem), fagyáspontja tökéletes volt. 

Előzmény: tommika30 (12082)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12090
valoszinü. a termosztat ment ki belöle azert nincs fütesed a masik dolog meg hogy fagyalloval van felöntve a hütöd?nem nyit ki a termosztat es mondod hogy nem nagyon melegszik fel sem
Előzmény: kalapala (12088)
kalapala Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12089

Ja és a levegőt nyomják a ventilátorok rendesen, de HIDEG, hiába van minden kallantyú a piros mezőbe tekerve.

Ezek alatt pedig van egy autó-szimbólum kapcsoló, hogy kívülről engedje be a levegőt (nyilak jelzik) vagy a belső levegőt leringesse. Ez az előbbi állásban van, de próbáltuk már mindkettőt.

kalapala Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12088

Idős szüleimnek van egy Daewoo Kalos autójuk és két problémában szeretnék nekik segíteni. Az első a fűtés (ami nincs), így elég rossz télen közlekedni vele. Tudom, hogy több oka is lehet, hogy miér nem jó, de okozhatja-e pl. sajátos típushiba? Nyáron elég jól nyomja a meleget, de hát ugye most kellene. Kell talán "téliesíteni" valamit, állítani valahol? Ha a termosztát állt be, akkor azt hogy lehet kideríteni? (A hűtővíz kijelző cágere nem igazán emelkedik meg, csak ha meg van hajszolva és akkor is minimálisan...

A másik probléma, hogy az engine-check lámpa folyamatosan ég (megfelelő mennyiségű olaj van az autóban!!!), szakszervizbe is vittük, a szerelő legyintett, hogy nem érdekes. Nos, rendben, de mi van akkor, ha "tényleg kigyulladna"? Azt nyilván nem fogjuk tudni, hogy most "tényleg ég" v. csak a szokásos állandó jellegű kigyulladásról van szó.

Szeretnék nekik segíteni, kérem, aki tud, adjon tippeket!

(Az autó egyébként jó állapotú, nincs lelakva, széthatjva, nem eszi az olajat, garázsban áll, nem dohányzó, stb.)

Ken_Block Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12087

Neked van a visszajelzős problémád ugye?

Annyi kérdésem volna ,hogy mennyit szoktál tankolni? Illetve mindig annyit tankolsz, vagy alkalmanként csak?

Előzmény: sanyó 65 (12086)
sanyó 65 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12086

Köszönöm az eddigi segitséget, de a 2005-ös rajz nem egyezik a 2003-as vezetékeléssel. Nem volna e valakinek 2003-as elektromos kapcsolási rajza?

Előzmény: DelSonar (12069)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12085
sziasztok valakit nem erdekelne egy kalos kezikönyv van nekem elado
B21skipper Creative Commons License 2014.01.11 0 0 12084

Üdv!

 

Sikerült megoldani a problémát?

Nekem is ez a hibajelenség!

 

"nem világít az olajnyomás és a töltés visszajelző lámpa sem, a többi műszer igen."

 

Biztik rendben...

Előzmény: stefi57 (11973)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 12083

igen ott van a kesztyü tartomal de ha nincs benne akkor ne is zavarjon az enyembe meg van

Előzmény: Szaszi i (12063)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 12082

halli hat pedig jobban jarsz a csö lehuzassal mimt a leeresztö csavarral mert ha egyszer kiveszed utanna viheted hogy ragaszák be a hütödet mert kimegy abbol a müanyag csavarbol a meneted

Előzmény: Aveo2007 (12041)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 12081

halli az enyem mar vagy 4szer volt heggesztve nem erdemes ujj dobot venni mert mereg draga a masik meg hogy a kipufogo göz mem tud teljesen kijutni igy megáll a ket hajlatba es azert rothad el

 

Előzmény: heartbeatLG (11765)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 12080

halli eleg ha a jobb elejet megemeled es ott van az olajleresztooooő csavar alá semkell feküdnöd

Előzmény: heartbeatLG (11774)
tommika30 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 12079

HALLI az enyemis 9 eves es nem volt benne meg cserelve

 

Előzmény: DelSonar (12044)
Ken_Block Creative Commons License 2014.01.09 0 0 12078

Szép. :)

Pont annyi az ideális fordulatszám tartománya, az is közbetesz annak a 6,3-nak, ami épp kijött :D

Előzmény: wector81 (12075)
Infomaker Creative Commons License 2014.01.09 0 0 12077

Nekem az 1.2 8V Kalos szintén napi 40km M0 + 6km budafoki út (2 sáv) evett ugyanilyen 6.3-at.

 

(most az ezres swift 3.9-et :DD)

Előzmény: wector81 (12075)
wector81 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 12076

69kW bocsi.

Előzmény: wector81 (12075)
wector81 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 12075

"Egy fogyasztási adat, ha valakit érdekel az ilyesmi:"

 

Akkor tőlem is, két napja tankoltam, csak hogy az ellenkezője is láttasson:

 

2003-as Kalos, 1.4SX, 64kW, 16 szelepes

 

667 km

42 l benzin

6,3 l/100km

 

Csak a nulláson, 20km-es távon, kereken 2500-as fordulaton 95km/h-t tartva, egyszer-egyszer kicsit meghajtva 130-ig.

Az enyém ilyen útviszonyok között semmilyen körülményben nem fogyaszt többet 6,6-6,7liternél. Nyáron max 6.

Ha csak városban használnám fogalmam sincs, mennyit fogyasztana, mert ilyen még nem fodult elő.

Ha néha keresztül megyek a bevároson, Rákóczi street, Hegyalja vonalon, az úgy vettem észre a végeredményt nemigen befolyásolja. Persze más lenne, ha csak ott közlekednék, tisztességes dugók bírnak lenni...

Előzmény: DelSonar (12070)
Ken_Block Creative Commons License 2014.01.08 0 0 12074

Ez volna a rendeltetésszerű használat nagyvonalakban, nagyjából.

Előzmény: DelSonar (12073)
DelSonar Creative Commons License 2014.01.08 0 0 12073

Addig váltok óvatosan ameddig el nem éri az üzemi hőfokot, odáig 2000-es fordulatnál próbálok felváétani, nem pörgetem a motort nagyon.

Előzmény: DelSonar (12072)
DelSonar Creative Commons License 2014.01.08 0 0 12072

Próbáltam úgy is, hogy hamar felkapcsoltam, 2000-nél többel nem pörgettem a motort, ahol csak lehetett 5-ösben 1300-1500 körül hajtottam de igazából semmit nem számított. Úgyhogy mostanság kipörgetem 2500-3000-ig és legtöbbször 2000-2500 között pörgetem, ugyanannyit fogyaszt.

Előzmény: Ken_Block (12071)
Ken_Block Creative Commons License 2014.01.08 0 0 12071

Használathoz mérten, szerinte egy elfogadható fogyasztási érték. "Elfogadható", idézőjelben, lehetne jobb is, de azon a távon, városban szerintem elég jó.

Előzmény: DelSonar (12070)
DelSonar Creative Commons License 2014.01.08 0 0 12070

Egy fogyasztási adat, ha valakit érdekel az ilyesmi:

 

2004-es Kalos, 1.4S, 61kW, 8 szelepes

 

4609 km

387,51 l benzin

8,41 l/100km

 

Csak városban, a leghosszabb út egyvégtében sem volt 40 km-nél hosszabb, de átlag 5-15 km-es szakaszok.

DelSonar Creative Commons License 2014.01.08 0 0 12069

Fogalmam sincs, én csak a rajzzot néztem. De lehet érdemesebb lenne elindulni a visszajelző izzótól és onnan megbontani a kört szakaszonként. Bár azt sem tudom, hogy a csatlakozók beazonosíthatóak-e, a C201-es és a C211-es.

 

Viszont érdekelne, ki mit szól ehhez:

 

http://filterabc.hu/spd/CHEV-KALOS-1-4-83LE-ALAP/CHEVROLET-KALOS-1-4-83-LE-SZUROSZETT-4L-TOTAL-QUAR#page_artdet_tabs

 

8600 Ft-ot megér ez így egyben? Bárdinál néztem Nipparts szűrőket, a kettő együtt lenne csak 4400 Ft.

Előzmény: sanyó 65 (12068)
sanyó 65 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 12068

A vezeték szinekkel van egy kis gond az üzemanyag tartály csatlakozónál van két fekete egy vastag és vékony. Ezek a karosszériához csatlakoznak hátul egy kék egy szürke a motorvezérlőbe megy és van egy vastag barna ez talán a szivattyú, vagy ha nem ez akkor az üzemanyag üres jelző lámpához megy. Viola színű vezeték meg nincs.

Előzmény: DelSonar (12067)
DelSonar Creative Commons License 2014.01.05 0 0 12067

Szerencsére még nem kellett szétrobbantanom ennyire a gépet. De a rajzon a műszer és a lámpa két külön dolog. A műszer az ECM-be fut be, a visszajelző meg simán direktbe kap egy testet egy ellenállásos érzékelőn keresztül. A tanktól egy ibolya színű vezetéken fut fel a műszerfalig.

Előzmény: sanyó 65 (12066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!