es valoszinü hogy ezert nem ugy tudja keringetni azt az 50fokos majdemhogy tömeny fagyallot.meghat nem hasznal az a hütödnek mert tudni valo dolog alublokkos fagyallot vegyel bele vagyis (alubarat)rozsaszinű legyen
abban igazad van nem szabad meghuzni csak az a gond hogy nem muszaly meghuznod sem es arrol a kis müanyag csavarrol nagyon hamar lemegy a menet mert mar sokan panaszkodtak hogy a csavarnal enged es tömitöragasztoval kellett viszaragasztani.egyebkent meg szoktam cserelni mar 3szor csereltem benne fagyallot en a csövet huztam le .
Megnézettem a fagyállót, -50 fok celsiusig jó. Én ezt sokalltam egy kicsit, de őszintén szólva nem vagyok egy autóguru. Ha ilyen tömény (sok benne az etilénglikol, ami mint tudjuk szirupszerű), akkor ez okozhat gondot a keringetésben? Kinyírja a termosztátot v. hasonló? Hány fokosra érdemes bekeverni, ha csak Mo.-n használjuk?
Nem sokszor cserélhettél fagyállót, ha ilyen hülyeségeket írsz. A leeresztő csavart nem véletlenül tették oda. Csak nem szabad megtépni visszarakáskor. A csőlehúzás cikisebb. Amúgy a 10 éves Kalosban az ősszel cseréltem le először a gyári fagyállót. Nincs lerakódás, trutymó(átöblítettem), fagyáspontja tökéletes volt.
valoszinü. a termosztat ment ki belöle azert nincs fütesed a masik dolog meg hogy fagyalloval van felöntve a hütöd?nem nyit ki a termosztat es mondod hogy nem nagyon melegszik fel sem
Ja és a levegőt nyomják a ventilátorok rendesen, de HIDEG, hiába van minden kallantyú a piros mezőbe tekerve.
Ezek alatt pedig van egy autó-szimbólum kapcsoló, hogy kívülről engedje be a levegőt (nyilak jelzik) vagy a belső levegőt leringesse. Ez az előbbi állásban van, de próbáltuk már mindkettőt.
Idős szüleimnek van egy Daewoo Kalos autójuk és két problémában szeretnék nekik segíteni. Az első a fűtés (ami nincs), így elég rossz télen közlekedni vele. Tudom, hogy több oka is lehet, hogy miér nem jó, de okozhatja-e pl. sajátos típushiba? Nyáron elég jól nyomja a meleget, de hát ugye most kellene. Kell talán "téliesíteni" valamit, állítani valahol? Ha a termosztát állt be, akkor azt hogy lehet kideríteni? (A hűtővíz kijelző cágere nem igazán emelkedik meg, csak ha meg van hajszolva és akkor is minimálisan...
A másik probléma, hogy az engine-check lámpa folyamatosan ég (megfelelő mennyiségű olaj van az autóban!!!), szakszervizbe is vittük, a szerelő legyintett, hogy nem érdekes. Nos, rendben, de mi van akkor, ha "tényleg kigyulladna"? Azt nyilván nem fogjuk tudni, hogy most "tényleg ég" v. csak a szokásos állandó jellegű kigyulladásról van szó.
Szeretnék nekik segíteni, kérem, aki tud, adjon tippeket!
(Az autó egyébként jó állapotú, nincs lelakva, széthatjva, nem eszi az olajat, garázsban áll, nem dohányzó, stb.)
halli hat pedig jobban jarsz a csö lehuzassal mimt a leeresztö csavarral mert ha egyszer kiveszed utanna viheted hogy ragaszák be a hütödet mert kimegy abbol a müanyag csavarbol a meneted
halli az enyem mar vagy 4szer volt heggesztve nem erdemes ujj dobot venni mert mereg draga a masik meg hogy a kipufogo göz mem tud teljesen kijutni igy megáll a ket hajlatba es azert rothad el
"Egy fogyasztási adat, ha valakit érdekel az ilyesmi:"
Akkor tőlem is, két napja tankoltam, csak hogy az ellenkezője is láttasson:
2003-as Kalos, 1.4SX, 64kW, 16 szelepes
667 km
42 l benzin
6,3 l/100km
Csak a nulláson, 20km-es távon, kereken 2500-as fordulaton 95km/h-t tartva, egyszer-egyszer kicsit meghajtva 130-ig.
Az enyém ilyen útviszonyok között semmilyen körülményben nem fogyaszt többet 6,6-6,7liternél. Nyáron max 6.
Ha csak városban használnám fogalmam sincs, mennyit fogyasztana, mert ilyen még nem fodult elő.
Ha néha keresztül megyek a bevároson, Rákóczi street, Hegyalja vonalon, az úgy vettem észre a végeredményt nemigen befolyásolja. Persze más lenne, ha csak ott közlekednék, tisztességes dugók bírnak lenni...
Próbáltam úgy is, hogy hamar felkapcsoltam, 2000-nél többel nem pörgettem a motort, ahol csak lehetett 5-ösben 1300-1500 körül hajtottam de igazából semmit nem számított. Úgyhogy mostanság kipörgetem 2500-3000-ig és legtöbbször 2000-2500 között pörgetem, ugyanannyit fogyaszt.
Használathoz mérten, szerinte egy elfogadható fogyasztási érték. "Elfogadható", idézőjelben, lehetne jobb is, de azon a távon, városban szerintem elég jó.
Fogalmam sincs, én csak a rajzzot néztem. De lehet érdemesebb lenne elindulni a visszajelző izzótól és onnan megbontani a kört szakaszonként. Bár azt sem tudom, hogy a csatlakozók beazonosíthatóak-e, a C201-es és a C211-es.
A vezeték szinekkel van egy kis gond az üzemanyag tartály csatlakozónál van két fekete egy vastag és vékony. Ezek a karosszériához csatlakoznak hátul egy kék egy szürke a motorvezérlőbe megy és van egy vastag barna ez talán a szivattyú, vagy ha nem ez akkor az üzemanyag üres jelző lámpához megy. Viola színű vezeték meg nincs.
Szerencsére még nem kellett szétrobbantanom ennyire a gépet. De a rajzon a műszer és a lámpa két külön dolog. A műszer az ECM-be fut be, a visszajelző meg simán direktbe kap egy testet egy ellenállásos érzékelőn keresztül. A tanktól egy ibolya színű vezetéken fut fel a műszerfalig.