Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dulifuli Creative Commons License 2007.09.14 0 0 152
Kezdjük azzal, hogy mi az? :-)
Előzmény: Törölt nick (151)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 151

Kedves Jómunkásemberek,

 

Fabia DUAL-t próbálta már valamelyikőtök ?

Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 150

ezt én sem értem

ha oldallégzsákot kérsz a vasba, azt csak akkor kérheted ha az utasoldali kikapcsolható ami feláras

Előzmény: bossery (136)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 149

ez a felicia óta így van

második tulajdonosként egy hetembe telt míg leszoktattam az előző 64 esztendős tulajdonosról az autót

ha nincs így ér hangosan gúnykacagni, lehet csak addigra szoktam meg

Előzmény: bossery (144)
Dulifuli Creative Commons License 2007.09.05 0 0 148
Saját felhasználásra? Még a retyóra is "ótóval" mész, mi? :-)
Előzmény: Homa Tdi (147)
Homa Tdi Creative Commons License 2007.09.04 0 0 147

nekem is ilyen autom van csak 2002 es

2001es nel en magyar hasznalatnal olyan350-400korul mondnam ha ceges volt ha sima hasznalat 250-300

En 9honap alatt rakok sajat felhasznalasra 100ezret a kocsiba es csak mo jarok ezzel kulfoldre masik autoval jarok

 

Homa

Előzmény: littletoto (135)
bigjohni Creative Commons License 2007.09.03 0 0 146
http://www.vatera.hu/skoda_navigacio_34401292.html

Nézzétek meg.
Dulifuli Creative Commons License 2007.07.31 0 0 145
Ami azt illeti, nekem éppen az a bajom, hogy néha akkor sem húz, amikor a kellő fordulatszám is megvan, meg nyomom is neki...
Előzmény: bossery (144)
bossery Creative Commons License 2007.07.31 0 0 144
Az elektronika mindig alkalmazkodik a vezetési stílusodhoz....ha úgy indulsz el, hogy nem pörgeted és így is haladsz vele km-ket, akkor aszerint fogja vezérelni a motort...ha nyomod neki, akkor aszerint....öntanuló elektronika van benne, nem vmi fejlett, de az aktuális vezetési stílushoz, sebességhez, pedálálláshoz mérten adagolja a naftát....

Próbáld ki....
Előzmény: Dulifuli (143)
Dulifuli Creative Commons License 2007.07.31 0 0 143
Lehetséges, mert mostanában kevesebbet jártam hosszabb úton, és városban nem szoktam 3000 fölé forgatni, mert mi a francnak? Csak azt nem értem, hogy ez az "ellustulás" pontosan mit is jelent. Elfelejti az elektronika, hogy mikor mennyi üzemanyagot kell adagolni, vagy mi a szösz?
Mindenesetre kösz a választ! Nem mondom, hogy nem hihető a dolog, mert mostanában városban is kiforgatom kettesben 4000-ig, hogy lássam, hogyan viselkedik, és azóta nem tapasztalok ilyesmit.
Előzmény: bossery (142)
bossery Creative Commons License 2007.07.31 0 0 142
Könnyen lehet, hogy ellustult, főleg ha csak rövid városi utakra használod...javaslom, tankolj bele vmi prémium adalékolt benzint és menj vele egy sportos kört, jól húzasd ki 2-3-4-ben, hajtsd meg a pályán 140 felett 10-20 km-t...kicsit ki kell égetni...hátha ez segít....általában szokott...

Előzmény: Dulifuli (141)
Dulifuli Creative Commons License 2007.07.31 0 0 141
Ma elvittem a Fabiát szervizbe, mert az utóbbi időben egyre gyakrabban tapasztalom, hogy 3000 és 4000 közötti fordulatszámokon néha nem húz a motor. Persze, 3000 alatt se nagyon, de ezen nem csodálkozom. Általában 3000 körül kezd el rendesebben húzni, de utána gyakran játssza el azt, hogy ahogy tovább nő a fordulatszám, egy kicsit húz, aztán csak alig, aztán megint egy kicsit, és így tovább. Persze ma, amikor az egyik szervizes kipróbálta, úgy húzott, mint a parancsolat. Tehát nem tudtam produkálni a hibát. Azt mondta a srác, hogy egyrészt ezt okozhatja a gyenge minőségű benzin, másrészt a nagy melegben elég sok autónál jeleztek hasonló problémákat. Ezen kívül azt is mondta, hogy amíg nincs semmi hibajelzés a műszerfalon, addig sok mindent nem tudnak kideríteni arról, hogy mi okozza ezt. Így hát nem is hagytam ott, mert elég drágán dolgoznak, ahogy elnéztem az árlistát. Azt gondoltam, hogy inkább itt teszem fel a kérdést:
Van valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Mert én valahogy nem akarom elhinni a benzin-mesét, már csak azért sem, mert csak elég jól meghatározott fordulatszámoknál jelentkezik a probléma. Ráadásul egy Esso kútnál szoktam tankolni mostanában, és a srác is azt mondta, hogy az Esso kútnál elég jó a benzin - bár az igaz, hogy konkrétan egy másik kutat említett. De még ha nem is lenne olyan jó a benzin ott, ahol én szoktam tankolni, akkor sem érteném, hogy miért csak ezeknél a fordulatszámoknál okozna ez problémát, és ezeknél is miért csak néha.
bossery Creative Commons License 2007.07.19 0 0 140
Akkor jó vételt csinálhattál, hisezn az egyik legstrapabíróbb motor...normál használattal, rendszeresen karbantartva 4-500e km-t gond nélkül elmegy....és hozzá alig fogyaszt....
Előzmény: littletoto (139)
littletoto Creative Commons License 2007.07.14 0 0 139

én a kocsit magánszemélytől vettem.nincsen lelakva.teljesen normálos állapotban van.a kormány,a váltó és a pedálok pedig nem annyira kopottak mint az Octaviámban amiben benne van 190000km.

kkn Creative Commons License 2007.07.13 0 0 138
Amikor az enyémet kerestem, sok 100E körülit láttam, de jó részének erősen kopott volt a kormánykerék bal fent, ahol a legtöbbször fogják. Szerintem ilyenkor esetleg erősen fényes lehet, de nem kopott. Volt, amelyiken a minta szinte eltűnt ott. Az enyémben most 60E felett is még csak enyhén fényes az egész, de nem kopott. Pedig én is mindíg ott fogom, és jobbára csak félkézzel vezetek.
Előzmény: littletoto (135)
bossery Creative Commons License 2007.07.13 0 0 137
Nem lennék biztos a 100e km-ben...ezt a motort tipikusan a cégautóként használták, mert keveset fogyaszt....de leeht, hogy tényleg annyi van benne, de nem lennék meglepődve 200-250e feletti futásról sem...6 év alatt 100 elég kevés, főleg egy újkori drága beszerzési árral....

Vannak helyek, ahol pontosan megmondják neked a valós futásteljesítményt....
Előzmény: littletoto (135)
bossery Creative Commons License 2007.07.13 0 0 136
Kikapcsolható oldalégzsák nincs, csak utaslégzsák....:))

egyébként neked kell tudnod, mi a fontos, egyet tuti ajánlok, a fűthető külső tükör, kiképzése miatt esőben a menetszél nem tisztítja le...
Előzmény: tavlev (131)
littletoto Creative Commons License 2007.07.13 0 0 135

Sziasztok

 

Vettem egy 1.9 SDI fabiát.

km100000.2001okt.

milyen futásteljesitménnyel lehet számolni ennél a verdánál?mire kell odafigyelni?

köszi

tavlev Creative Commons License 2007.07.04 0 0 134
Sajna nem. Egy használtautó oldalon találtam leírásban ilyet, és annak a fordítás fedélzeti computer. Ebből kiindulva, remélem mutatja, amit kell :))
Előzmény: tarejos (132)
kkn Creative Commons License 2007.07.04 0 0 133
Nem tudom, az enyémnek mi a neve, mert van a komolyabb is, ami tényleg a két óra között található, nagyobb kijelzővel.
Előzmény: tavlev (131)
tarejos Creative Commons License 2007.07.03 0 0 132
Szerintem nézd meg, hogy lehet-e még GIFT-et rendelni.
Annak jó felszereltséggel jó ára volt a múltkoriban.
Előzmény: tavlev (131)
tavlev Creative Commons License 2007.07.03 0 0 131
Köszöntem! Elvileg a leírás "Multifunkciós kijelző"-t ír, "Bord Computer".
Gondolom, ez az lehet, amit az előbb leírtál...
Egyébként extra opcióként miket ajánlanátok? Családi autónak tervezzük :)
Én gondoltam a csomagtérhálóra, kikapcsolható oldallégzsákra, légterelőre...
Hmm, igen, és a kikapcsolható oldallégzsák utólag beszerhető Ambiante felszereltségi szintben?
:))
Előzmény: kkn (130)
kkn Creative Commons License 2007.07.03 0 0 130
Nekem Combi Cool van, a Classic légkondis kiadása, ebben van fedélzeti, de a nem az órák közötti, hanem az óra aljában lévő egyszerűbb, amiből az ablaktörlőn lévő gommbal léptetve jönnek az infók. Van egy hosszútávú számlálója, ami 2000v. nagyobb állás után nulláz magától, meg egy rövidtávú, ami fél óra, v. 1 után nulláz.De te is nullázhatod. Persze a rendes napi-, és összszámláló mellett. A két távon méri az átlagsebességet, az út idejét, pillanatnyi és átlagfogyit, és a még megtehető kilómétert a tankban lévő naftából. Óra és külső hőfokmérő. Ez némelyikbe extraként került bele,meg kell nézni. Az enyém még kulcsfejben lévő távirányítóval is rendelkezik, de ezt sem tudom, hogy a Coolé, vagy extra.
Előzmény: tavlev (128)
Dulifuli Creative Commons License 2007.07.03 0 0 129
Szerintem "kilómétert" biztosan nem, egyébként alighanem felszereltségtől függ. Van olyan, amelyikben fedélzeti computer is van. Az enyém Classic, az nem mutatja ezeket. Csak néhány figyelmeztető lámpa van ott, ha jól emlékszem, pl. az, amelyik arra figyelmeztet, hogy már fogytán van az üzemanyag.
Előzmény: tavlev (128)
tavlev Creative Commons License 2007.07.03 0 0 128
Sziasztok!

Még csak tervezem a Fabia Combi vásárlást, jókat hallottam róla.
Egy dolgot viszont nem tudok. A műszerfalon alapból milyen infók jelennek meg a fordulatszámmérő és kilóméteróra között?
Mutatja a külsö hőmérsékletet, vagy a még megtehető kilómétert?
tarejos Creative Commons License 2007.07.03 0 0 127
Nekem egy Octávia rádiós-magnóm "fekszik" otthon a szekrényben, korábban az volt a Fábiámban. (MS-303 azt hiszem)
Ehhez kell egy 1xxx Ft-os takaróléc, mert a Fábia rádiója magasabb.
Előzmény: ATka (124)
tarejos Creative Commons License 2007.07.03 0 0 126
Ha komolyabb az ingadozás, én először megnézném a folytószelepet és kipucolnám.
Kollégám Felíciája hasonlót produkált, neki menet közben időnként le is állt.
A SOF-os leírás alapján otthon kipucolta, azóta megszűnt ez a problémája.
Előzmény: Dulifuli (122)
tarejos Creative Commons License 2007.07.03 0 0 125
Egy ici-picit nekem is ingadizik, sőt, előtte a Pörlike (Felícia) is ugyanilyen volt.
Előzmény: ckerti (121)
ATka Creative Commons License 2007.04.19 0 0 124

Sziasztok!

 

Használt, gyári Skoda Fabia rádiós-magnót keresek.

 

Tud vki Skoda bontóról?

 

kkn Creative Commons License 2007.04.12 0 0 123

Még a Használtautókatalógusban is leírják ezt. Én is at hittem, amikor megvettem, hogy jól bevásároltam, de kiderült, hogy ez általános. Ha el akarok indulni kis gázzal, főleg hidegen, néha le is fullad. Még nem csináltam meg a folytószelep-tisztítást, meg a kartergázcső kipucolását, az állítólag segít. Amikor kicseréltem a gyári Champion-Skoda gyertyákat iridiumhegyű Densokra, azzal is simult a járása, (meg érezhetően jobban húzott, bár előírás szerint már csereérettek voltak a gyertyák). Most, egy év múlva megint egyre jobban csinálja, gondolom, esedékes lenne már a tisztítás.

Amikor hátulra beépítettem a hangszórókat ( Cool felszereltség), nem találtam csatikat a burkolat alatt, ahol az aljzatnak lenni kellene, de pozitív-negatív szálat odahúzni nem nagy dolog.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!