Köszi a tippet, Bombahoppa, meg lehet nézni a kocsit igen, de még egyeztetek a fényezővel, az van vissza a műveletből egyelőre. Aztán szépen lassan a többi:)
Amikor kész van teljesen akkor dobok fel ide fotókat.
A fóliázásal teljesen elégedett vagyok. Adnak hivatalos műbizonylatot amit a forgalmihoz kell betenni, valamint 5 év garit adnak rá. Többféle sötét árnyalat van a feketétől a halvány füstszínűig, de van víztiszta fólia is, ami egybentartja az üveget ha valaki pl .piros lámpánál be akarná zúzni könyökkel az oldal üveget. Pesten a Szlovák úti szervízben csinálja a srác.
Ha azt a 100 km-en 1000 Ft. különbséget számolod, akkor (ha sokat mész vele) egy év alatt nullázod a költségét, mi tavaly augusztusban tettük bele, 172e km-nél (akkor már 44 ezer km-t tettünk bele 3 év alatt) és most 190e km-en állunk, 2 hónap múlva már megszolgálta az árát rendszer.
Én először használnám a kocsit, és félév, egy év után ha minden oké, csak akkor tenném bele, ha már biztos vagy a motor állapotában.
Az etanol nem pálya,azt felejtsd el.Lpg szerintem még mindig egy vállalható lehetőség.A bubisban nekem is van,200ezerért szerelték be.A benzinhez képest 1000-1500 ft-ot hagy a zsebben 100km-ként.Nem sok ,de az is van valahonnan.
Aki ezt az oldalt rendszeresen olvassa, ha tudná, csípőből karter72 után csinálná, én legalábbis biztos :)
A kérdés, ki az, aki a rendelkezésre álló pénzösszeg fényében más típusra vetemedne....
Egyébként lassan 4 év alatt a 60ezer km-re mi is 800pluszt költöttünk, de tavaly óta az LPG-s beszereléssel a megtakarítás már a kocsiba megy, még a végén pénzgyár lesz belőle :)
Sajnos a találkozóra idén nem tudtam eljutni (elég friss tulaj vagyok még...), remélem jövőre is lesz, mert akkor mi is ott leszünk!...
Most egy kis segítséget kérnék Tőletek újból.
Monor-Budapest vonzáskörzetében keresek egy olyan megbízható szerelőt, aki hozott anyagból reális áron kicserélné a vezérműszíjat az 1.6-os multimon. Egyben megveszem hozzá a hosszbordás szíjakat is, azt nem nagy kunszt kicserélni. A vezérműszíjjal sem lenne gondom, csak nincs hozzá célszerszámom, hogy rögzítsem a főtengely és vezérmű kerekeket.
Ha tudna adni valaki egy jó tippet, hálás lennék érte.
Ha szeretnétek esetleg riasztót a multiba, egyedi indításgátlót, rádiót, erősítőt beszerelni, hangszórókat cserélni, vagy más elektromos gondotok lenne, abban viszont én tudnék segíteni.
Frissen cseréltem a lengőkarokat, ha valakinek megérné és szeretné felújíttatni, akkor jutányos áron oda tudom adni.
A szíjcseréket mindenképpen szeretném jövő héten szerdáig megcsinálni, mert hosszabb igénybevételnek lesz kitéve a kisautónk.
Várom válaszotokat, szép estét, és jó éjszakát minden fórumtársnak!
Nagyon vigyázunk rá, folyamatosan újítjuk fel. Néztem FIAT Doblót, de 5 millám nincs kocsira, főleg egyszerre, mert hitelre nem merném megvenni:( Így marad ez a felújítósdi. Több ütemben készül, ahogy a pénzmag összejön rá. Az apósom anno egy FIAT 500-ast vett 1962-edt azt hiszem. teljesen felújította, full, még a csavarok is ki voltak cserélve, új kérpit, fényezés, motorgenerál, futómű, stb.
Olyan volt a kocsi, 1997 ben, mintha nem telt el volna harminc-valahány év, gyönyörű lett.
Aztán 2013 ban balesete volt vele, átjött a sávjába egy suzuki:( mindkét autó totálkáros lett, apósom egy lábtöréssel megúszta, a suzukisnak sem lett komolyabb baja. Én új kocsit nem vennék ide pestre, az utak is szarok, meghúzzák, belerongyolnak, az utcánkban divat a tükröket éjjel lerugdalni, stb.
Ide új kocsit soha. Nekem még szerencsém is van mert garázsban áll a Multipla.