E61 vásárlásán töröm a fejem,mert a mostani E39 25i-m már 15 éves. Semmi probléma nincs vele kivéve a kora. Újabbra szeretnék váltani. Ezért vált kézenfekvővé, hogy E61 23-25i esetleg 30i 2007-ből. Kb ez az irány. Most kézi van, de nem idegenkedek az automatától sem. Mik a buktatók ,mik a pozitívumok és a negatívumok? Mire figyeljek? Segítségeteket előre is köszönöm!
A kézi váltó jóval megbízhatóbb és a javítása is kedvezőbb mint az automata váltóé, én arra gondoltam, hogy egy e60 konfort érzetét én nem tenném tönkre egy kézi váltóval azon kívül nehezen eladható is. Szerintem ha veszel automatát, böröst, nagy navist vegyél.
mint Hófehérke és az almája...szép szép de mérgezett belül...
Most már eső után köpönyeg, de külföldön kellett volna átvizsgáltatni és véleményt kérni a javítás költségeiről...majd esetleg ha még megérte volna, aztán megvenni...
Sikerült vásárolnom egy csodaszép E60 520i-t külföldről. Tudtok ajánlani Budapesten megbízható szerelőt, aki átvizsgálná a kocsit, illetve az alapjáraton "dadogó" motorhibát orvosolná? Nem szívesen kísérleteznék szerelők között saját bundán. Előre is köszönöm válaszokat :-)
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget e60 asom van és nem emlékszem milyen meretu gumijaim voltak tavaly a 19" os felnijeimen. Hátul szelessebbek voltak de fogalmam sincs mekkora. Koszonom
Gyakori vezetéstechnikai hiba, ha valaki bekanyarodás előtt, vagy piros lámpa előtt, utolsó pillanatban veszi le lábát a gázról, és fékezéssel lassítja az autót.
Megpróbáltam visszaolvasni a fórumot ... de továbbra sem tiszta: a 231 LE-s 30D
- mennyire szaggatja a láncokat?
- a szakadás csak az eredeti láncra vonatkozik (csere után kell tartani még ettől a problémától? Azaz a gyár nyomott be egy adag selejtes láncot a rendszerbe, vagy a komplett vezérlés meghajtás van alulméretezve?)
Ha bizonyos fordulatszámon (1500-2000) között nem ingadozik a fordulatszámmérő kb 1-2mm akkor elég az olajat, olajteknőt gumi tömítéseket, szimeringet cserélni. 250-300e km után 90% fel kell újítani!
Ma a következő történt velem. Nagyon siettem ezért nem vártam meg míg a sok lámpa elalszik a műszerfalon hanem egyből indítottam. Azóta gyújtáskapcsoló hibát érzékel az autó és többszöri ráfordítással indít csak el. Járt már valaki így?
A legújabb Attraktorban elképesztő mennyiségű munka volt, ráadásul határidőre dolgoztunk, és minden az utolsó pillanatban állt össze. Az egész úgy kezdődött, hogy a HP írt nekünk egy levelet, amiből kiderült, hogy szívesen támogatnának egy videót, ami az "eredeti[...] Bővebben!Tovább »
az ajánlat minden autóra egyedi...gondolom figyelembe veszik az autó reális értékét és ahhoz, valamint a konkurens tuningcégekhez képest adnak ajánlatot..(kicsit sztem olyan hogy "gazdagabbtól" többet kérnek, "szegényebbtől" kevesebbet..nem mindenki adja oda egy olcsóbb kocsi értékének a 10-20%-át egy chiptuningra)
Nekem OFF automra (Saab 9-5) , az optimalizálásra 50 ropi-s, a "teljesítmény tuningra" 70 ropi-s ajánlatot kaptam másfél éve...
Részecskeszűrő DPF/FAP javítás, regenerálás, tisztításDPF (Diesel Particulate Filter) és a FAP egységek okozta kellemetlenségeket (a jog adta kereteken belül) megoldjuk.Az általunk készítettett megoldásnak közönhetően garanciát adunk arra, hogy:nincs szükség új szűrő vételérenincs szükség a differenciálnyomás-jeladó cseréjérenincs szükség a hőmérséklet érzékelő(k) cseréjérejavul az autó menetdinamikája és fogyasztásacsökken az autó szervizköltségemegoldódik minden DPF-fel és kiszolgáló alkatrészével kapcsolatos ügy.A beavatkozás lehet akár láthatatlan, diagnosztikai műszerrel és mechanikai vizsgálattal egyaránt.http://www.rigotech.hu/