tudnatok abban segiteni,hogy a kalosom km oraja elszokott halvanyulni de egy idö utan viszajön meg becsikozodik egyszer szetszedtem az egesz orat de nem talaltam semmit neha megkell ütögetni a müszerfalat hogy viszajöjjön,de azt mondjak minden kalosnal előfordul kalos betegseg.
hali nem tudom menyi egy ilyen kezelesi utmutato majd utanna nezek hogy megis menyi benne van az 1.4kalos müszaki dolgai is meg termeszetesen az egy kettese is. menyit erne meg neked????
Azt írtad , hogy a Tiéd is 9 éves , és még nem volt benne cserélve (12079), Del Sonarnak válaszoltad a fagyállós hozzászólásra ( 12044-re). Akkor , hogy is van ez, mi nem volt cserélve? Most meg azt írod, hogy 3-szor volt már cserélve, kicsit zavaros ez így!
Nem tudom mi bajod van, de akkor próbáljon segíteni a hóhér bárkinek is.
Azért, mert azt mondtam, hogy ha leveszi a csövet úgy is leengedheti a vizet? Nem sértésből, de aki nem látja a leeresztőt, vagy nem tudja miként kell cserélni, vigye el maszekhoz, pár ezredesért megcsinálja. Vannak autók amiken másképp nem lehet...és ha ki kell venni a hűtőt akkor nem veszed le a csövet, mert engedni fog?
Amúgy elárulom bizonyos Citroen típusoknál olyan gyári előírás van, hogy a légszűrőnek a csövét tömítő pasztával kell visszarakni, mert lötyög, és kiesik a helyéről.
es valoszinü hogy ezert nem ugy tudja keringetni azt az 50fokos majdemhogy tömeny fagyallot.meghat nem hasznal az a hütödnek mert tudni valo dolog alublokkos fagyallot vegyel bele vagyis (alubarat)rozsaszinű legyen
abban igazad van nem szabad meghuzni csak az a gond hogy nem muszaly meghuznod sem es arrol a kis müanyag csavarrol nagyon hamar lemegy a menet mert mar sokan panaszkodtak hogy a csavarnal enged es tömitöragasztoval kellett viszaragasztani.egyebkent meg szoktam cserelni mar 3szor csereltem benne fagyallot en a csövet huztam le .
Megnézettem a fagyállót, -50 fok celsiusig jó. Én ezt sokalltam egy kicsit, de őszintén szólva nem vagyok egy autóguru. Ha ilyen tömény (sok benne az etilénglikol, ami mint tudjuk szirupszerű), akkor ez okozhat gondot a keringetésben? Kinyírja a termosztátot v. hasonló? Hány fokosra érdemes bekeverni, ha csak Mo.-n használjuk?
Nem sokszor cserélhettél fagyállót, ha ilyen hülyeségeket írsz. A leeresztő csavart nem véletlenül tették oda. Csak nem szabad megtépni visszarakáskor. A csőlehúzás cikisebb. Amúgy a 10 éves Kalosban az ősszel cseréltem le először a gyári fagyállót. Nincs lerakódás, trutymó(átöblítettem), fagyáspontja tökéletes volt.
valoszinü. a termosztat ment ki belöle azert nincs fütesed a masik dolog meg hogy fagyalloval van felöntve a hütöd?nem nyit ki a termosztat es mondod hogy nem nagyon melegszik fel sem
Ja és a levegőt nyomják a ventilátorok rendesen, de HIDEG, hiába van minden kallantyú a piros mezőbe tekerve.
Ezek alatt pedig van egy autó-szimbólum kapcsoló, hogy kívülről engedje be a levegőt (nyilak jelzik) vagy a belső levegőt leringesse. Ez az előbbi állásban van, de próbáltuk már mindkettőt.
Idős szüleimnek van egy Daewoo Kalos autójuk és két problémában szeretnék nekik segíteni. Az első a fűtés (ami nincs), így elég rossz télen közlekedni vele. Tudom, hogy több oka is lehet, hogy miér nem jó, de okozhatja-e pl. sajátos típushiba? Nyáron elég jól nyomja a meleget, de hát ugye most kellene. Kell talán "téliesíteni" valamit, állítani valahol? Ha a termosztát állt be, akkor azt hogy lehet kideríteni? (A hűtővíz kijelző cágere nem igazán emelkedik meg, csak ha meg van hajszolva és akkor is minimálisan...
A másik probléma, hogy az engine-check lámpa folyamatosan ég (megfelelő mennyiségű olaj van az autóban!!!), szakszervizbe is vittük, a szerelő legyintett, hogy nem érdekes. Nos, rendben, de mi van akkor, ha "tényleg kigyulladna"? Azt nyilván nem fogjuk tudni, hogy most "tényleg ég" v. csak a szokásos állandó jellegű kigyulladásról van szó.
Szeretnék nekik segíteni, kérem, aki tud, adjon tippeket!
(Az autó egyébként jó állapotú, nincs lelakva, széthatjva, nem eszi az olajat, garázsban áll, nem dohányzó, stb.)
halli hat pedig jobban jarsz a csö lehuzassal mimt a leeresztö csavarral mert ha egyszer kiveszed utanna viheted hogy ragaszák be a hütödet mert kimegy abbol a müanyag csavarbol a meneted
halli az enyem mar vagy 4szer volt heggesztve nem erdemes ujj dobot venni mert mereg draga a masik meg hogy a kipufogo göz mem tud teljesen kijutni igy megáll a ket hajlatba es azert rothad el