Az csak akkor gondd,ha nincs a közelben esztergályos.Holnap felrakom,hogy a totoyán milyen módon alkottam meg.Nissan terepjárónak a kerekei vannak rajta aminek az agyátmérője nagyobb,mint a totoyának.De mivel bódézok nem mertem bevállalni tehermentesítő nélkül.Ezért esztergáltattam hozzá a holmit.
Van köztünk itt a fórumon olyan akinek elszáltak már a kerékanyái!...
A többiek még nyaralnak vagy éppen ki-be pakolnak.Megmérted,hogy beférne-e a nagyobb kerék?Van nektek is otthon kéznél Puntó.Abból az is kiderül,hogy mi az osztókör.
Enyémbe simán bemenne még a 14-es is csak akkor már túllőnék a célon.Próbáld ki valami kölcsönkerékkel.Vagy mérd le mekkora egy 14-esnek az étmérője.A Puntón a 165/65-ös átmérője 55,5 cm a 175/65 pedig 57.Már csak az osztókört kell tudni,hogy mekkora.
Hát erre én is kíváncsi lennék!!!A teherviselő látszólag a vonóhorog,de az a bigyó a tetőn nem jövök rá,hogy mi lehet.Ha azon támaszkodik egész úton akkor nem hallgatnám a nyiszorgást több 100 km-en keresztül.El tudom képzelni ahogy egy komolyabb huplinál nem ér le a 4 karikás autónak a hátsó kereke.
A VW bogarakon nem is így volt megoldva!Az nekem jobban tetszik!Már régebbeben én is megtaláltam ezeket a videókat.Az benne a jó,hogy körbe foroghat a lakófelépítmény alatt.
Csak halkan megjegyezném,hogy tikkasztó meleg van!Most,hogy már a Möglichék is hazamentek a balatonról.(nem az elmúlt héten nyaralókra gondoltam):-))
Gyári kerekekkel nekem is magasan volt az orra.12"-os kerekek voltak rajta amit megfejeltek egy 13"-os pótkerékkel.(-???-)Viszont ez gondolatindítónak jó volt,mert így kipróbálhattam,hogy mi lenne,ha...
Aztán egyszer csak összejött,hogy a b.piacon találtam azt a kettő darab alufelnit amit már ti is láttatok a bódémon.Ezzel az 1" különbséggel már nem ,,lóg" mögöttem a lakókocsi.
Szerintem,ha befér átmérőben akkor érdemes rááldozni.Esztétikailag is jobb a látvány és ha valahol gyors alvás van akkor nem kell azonnal a szintezéssel kezdeni.
Az biztos hogy a húzóerőt a vonohorog viszi át, csak mit csinál a tetőn lévő megvezető egy padkáról lejövet amikor függőlegesen bicskázik a szerelvény????
Köszönjük jól viselkedik. Jobb hátul lent a saroknál van egy picike beszivárgás....ezt még nem tudtam Elől a doboznál belül is....., de a doboznál rájöttem, hogy az ajtó alul nem illeszkedik rendesen, és mivel egy picit fent van az orra (nekem magasabban van a horog) így ott bemegy a víz / de ezt tudtam/ beverődik. Mindezen beázás 7 óra szakadó esőben történő húzogatás után jött elő, de már Tilmi küldi szigetelő gumicsíkot amit a fém záró sarok csík alatt kell cserélni. Elősátor szuper nagy, de ezt mát tudom, bár egy darab vas hiányzik, ami faragott seprűnyéllel lett pótolva.
Szépen jön az autó után , bár mivel nagy a homlok felület így nem sok látszik ki, nehezebb a Qek után rossz úton nagyon becibál / kis autóra nem raknám/ .
Olyan sok mindent már nem akarok rajta alakítani. Marad amíg szét nem esik. Kerül rá vissza a ponyva télen pedig megy a terasz alá.