Sziasztok! Segítségeteket kérném!Egy 2001-es 607-röl lenne szó.3000 v6.Egyik reggel úgy indult,hogy nem ment egy henger,és világítani kezdett a motor öndiagnosztikai jelzés,egy kis motor kép.Kiderült,hogy az egyik trafóm szált el.Kicseréltem,de még mindig ég a jelzés.El lehet azt valahogy tüntetni,vagy csak szervizben bírják törölni? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!
Hello! Látom,hogy te komolyan értesz a 607-eshez...a segítségedet kérném. Szombaton megyek megnézni egy 3.0 v6 pack tiptronik-ot. Leírnád nekem,hogy milyen ez a típus,hogy vált be,és mire frigyeljek vásárláskor mert nem ismerem és tartok tőle egy kicsit. Amúgy nagyon tetszik a gép meg régóta automataváltós autót szeretnék. Jelenleg egy e200-as Mercim van. Itt az e-mailem:fpeter@deltanet.hu ha nem gond írd le légyszi a fontosabb tudnivalókat meg ilyesmi. Előre is köszönöm!! Üdv.:Peti
2009. nov. 7-én szombaton 10 órától Bencehegyi panoráma parkolóban (Velence), a barátom és egyben a kappás társadalom összefogója szervezésében 607-es és kappa találkozót tervezünk. A későbbiekben bővebb információval szolgálunk, így erősödhet a kappa ill. 607-ek tábora is.
605-ös találkozó lesz ismét. Ahogy már írtam korábban, többször voltunk (ugyanis tesómnak 605 van), és nagyon jól éreztük magunkat. Mindenkinek ajánlom. Itt a program:
_Kedves Peugeot 605 tulajdonosok, volt tulajok, leendő tulajok, szimpatizánsok! :)_
2006-óta minden évben szervezünk 605-ös találkozót, az ez évi találkozó október 4.-én lesz a Mátrába.
_Gyülekező_: Oldman javaslatára találkozhatunk a Gyöngyös előtti kagylós (Shell J) kútnál.
Rossz idő esetén egy héttel csúsztatunk október 11-ére.
_Megközelítés:_ A 3-as számú főúton Bp. irányából Gyöngyösre érkezők a tábla után egyből a Shell kúttal találkoznak. Az M3-asról Gyöngyös nyugatnál (Hort) kell lehajtani. A lehajtás után nincs alternatíva, a 3-as főútra vezet a lehajtó és 6 km után a város szélén ott van a Shell. Miskolc felől érkezők vagy ugyanott le a sztrádáról és vissza Gyöngyös felé, vagy aki a 3-as számú főúton jön vezessen egyenesen keresztül a városon Budapest irányába, és a város szélére kiérve Shell balra a körforgalomban.
_GPS kordináták:_ É47,76680. K19,91346
Program: Találkozó 10 órakor, majd együtt fel Mátrafüredre. Ott van egy szép kilátó. Kicsivel följebb van Sástó, ott is van egy hatalmas kilátó és a tavat körül lehet sétálni. Megint feljebb menve van egy frissen épített bobpálya. Innen tovább lehetne menni a Rudolf tanyához ahonnan nagyon szép a kilátás és innen 3 km Galyatető. Innen Kékestető lenne a következő és az ősjuhar lenne a nap utolsó programja.
_Étkezés_: Van vendéglő több is a tervezett útvonalon, de szóba jöhet egy kis szalonna sütés is.
Oldman 605-ös menüjét is kipróbálhatjuk: Ami úgy néz ki, hogy 1 paradicsom darabolva, 1 hagyma szeletelve, 1 db paprika szeletelve, 2 db közepes burgonya közepesen vastag hasábra vágra, vékonyra vágott szalonnaszeletekbe burkolt kolbász és még néhány bevagdalt szelet. Az egészet borsozni, sózni és becsomagolni legalább 5-7 réteg összegyűrt és kisimogatott alufóliába. (A külső rétegek mindig szétégnek, az sem baj, ha még több fóliába van csomagolva!) Be vele a parázsba, betakarni és 20-22 perc alatt elkészül. Nagyon finom dolog lesz ebből az egészből. Kimondottan szabadtéri sütéshez illik.. Előre elkészítve el lehetne hozni, nincs sok munka vele, hamar elkészül, kiadós és a közös program talán közelebb hozná a résztvevőket.
Mindenkit szeretettel várunk!
Bővebb információ a 605-ös fórumon: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9119081 esetleg email-en: nebancsa@freemail.hu
Sziasztok valaki tudna nekem képeket küldeni 2.2hid motorról.,mert összetört a kocsim és, most rakom össze a motorteret. Nagy segítség lenne ha a küldene valaki nekem képeket arról, hogy melyik vákumcső hová megy .
Nem láttunk senkit, jó lett volna :-) de nemkizárt, hogy volt kint 607-es igazából nem sokáig voltunk kint, hamar meguntuk, mintha a tavalyi buli jobb lett volna, de sebaj majd szervezünk valami Bakonyi betyár partit itt Veszprémben és végre találkozhatunk márkatársainkkal.
Hali ma voltam szerelonel es ok elarultak hogy a FAP ot nagy nyomasu mosoval lehet tisztitani, es az aditivot gazolajjal potolni, nem lesz olyan hatasfoka de ok is ezt rakajk a kocsiba , es literenken 30eurot szamlaznak erte ...
Ez a FAP szűrő engem is érdekel, azt mondták hogy cserélni kell a szűrőt és valami töltet is elfogyott, le is húztak volna egy nagy zsák pénzzel... Mi is ez valójában, mit kell vele tenni, stb.???
Sehol egy 607-es a képeken? Pedig egy fehér v6-os oroszlánról biztosan tudok, ami ott volt... :)
Amúgy egy jó hírem van, megszűntettetett a kopogás, ami egy jó ideje zaklatott. Kiderült, hogy a ugyan a hidrotőkék kopogtak, de nem maguk a hidrotőkék voltak a rosszak, hanem az olajdekninél volt valami probléma. Ha valakinél esetleg előfordulna ilyen jelenség a jövőben, forduljon az érdi PÉ-TA-sokhoz.
Francia sajtóhírek szerint a PSA csoport felfüggesztette a Citroën C6-os és a Peugeot 607-es utódmodelljeinek fejlesztését, így valószínű, hogy a két típus egyszerűen eltűnik a kínálatból, ha eljön az ideje.
Igen "csak" most az a problémám,hogy mivel ezt írja ki a kijelzőn,és onnan ezt nem lehet eltüntetni,momentán nem látsz semmi mást..(computer-rádió...:-( )
1ébként ÓCSÓN eladó az AUTÓ ,ha valakit esetleg......:-)))
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Eddig a 605-ösök táborát szaporítottam, de most váltani szeretnék egy 607 2.2 hdi automata váltós autóra. Kb. 2011-2002-es autó jöhet szóba, mire érdemes odafigyelni vásárláskor, mik a típushibák, automata váltó hibái stb.? Nem szeretnék nagyon belenyúlni valami lepusztult darabba!! Vagy van-e itt közöttetek valakinek megbízható eladó autója korrekt áron egy 605 2.5Td 1995-ös beszámítással? Előre is köszi.