Nem mintha eddig bárkinek is hiányzott volna ez a topic, de gondoltam hátha egyszer véletlen összehozza a Z3 tulajokat, esetleg némi tapasztalatcserére, csináld magad javítási tippekkel, stb. Nem tudom, lehet hogy még csak nullázni se fog senki... Majd meglátjuk..
Most fedeztem fel ezt a fórumot és nagyon örülök neki. Mi diósdiak vagyunk és van egy királykék m-es z3-sunk. Július 12-e körül tervezünk egy 4-5 napos túrát. Eger, Szilvásvárad, Tokaj (Hegyalja fesztivál) esetleg Tisza tó lennének a túra állomásai. Jó volna többen menni. Ha van kedvetek velünk tartani, írjatok! Szuper lenne egy z3-as közös kocsikázás!
Tudom régen írtam, nagyon... de ezzel mindannyian így vagyunk:) Mit szólnátok egy 14-dikei (vasárnap) talihoz? Az útvonalat addig kitaláljuk; akár vehetnénk az irányt a Mátra felé (3-mason). Addig is mindenki gyűjtögesse a z3-makat, és ha esetleg egy-két z4 velünk tart, azt sem bánnám! Jó lenne, ha akár 10 meglennénk =) Jah és nem utolsó sorban, most kivételesen én is z3-mal m1ek :D Gyertek! És írjatok!
Szevasztok! Ha valakit érdekelne egy utcai verseny, ahol a KRESZ szabályok betartása ajánlott, de nem ellenőrzött, a táv pár 100 km, a nyeremény EGYEDI. Aki bővebben érdekel jelezze a grace09@citromail.hu-ra és küldünk részletes tájékoztatót.
egyébként egyre több Z3-at látok, jó, nem minden nap, de van amikor többet is. most van két favoritom, egy világos barna metál három ezres, meg egy 2.2-es fekete P-s rendszámmal.
Sziasztok! Csatlakoznék a Z3-klubhoz :) ha lehet... Megpróbálok ott lenni a mostani kabrió találkozón szombaton. Fekete 2000-es évjáratú az enyém , 1.9 -es motorral... Már sokszor gondoltam én is, hogy össze kéne gyűjteni a mo-i Z3-mas tulajokat, egy közös túrázásra és élménymegosztásra a kocsival kapcsolatban.
A segítségeteket szeretném kérni.98-as Z3-asomban elromlott a szintjelző/pontosabban egy kis pocelán lap amit sehonnan sem tudtam pótolni/a gyári alkatrészt én kissé sokallom ha valaki tudna jóáron ilyet,lenne esetleg bontottan akkor sos érdekelne.
egyik kerék meg van ütve most van görgőzésen, aztán meglátjuk milyen lesz... ha szép akkor felteszem, ha nem akkor eladom a németeknek, ott még úgy is jó ára van...
szerintem viszont ütősen néz ki a keméyntetővel is meg nélküle is, megoldották a coupe/cabrio kérdést egy autóval, megveszed és van mindkettőd. Nincs az a velorex feeling se az ázott ponyva alatt ücsörögve :-) Az előző Z4 a nyomába sem ér...
Na de a 306 ló jobban cipeli a puhatetőt, meg kanyarodni is kell néha.. Ezt a gépet a törzsközönség, tehát a lóvés német nyugdíjasok igényeihez szabták sajna.
ma reggel a női z3-mal úgy jártam mint egy nő, az autópályán kifogyott a benzin, szerencsére csak 300 méterre a kúttol, és 1100-ra a házamtól, de éppencsak begurultama kútra :-)
Kéne a ráknak fémtető egy rodasterre, ráadásul 240kg+!!! Monnyon le, aki tervezte. Ugyanebbe a körbe tartozik a Ferrari California is. Én elhiszem, hogy hétköznapi használatra praktikusabb, de 7köznap nem ilyen autókkal kell járni.
Hááát, ha pirosat veszel az jóval olcsóbb kint, de itthon meg 1000X nehezebb lesz eladni, ezüst nem jön be? Azon nagyon jól kijönnek a vonalak, a kopoltyúja is sokkal látványosabban néz ki...