Külföldön vettem egy 407-est (1.6 hdi) és a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom lefrissíteni a fejegységet magyar nyelvre? Ha most megpróbálom átállítani, akkor nem engedi. Ugyanez a helyzet az idővel is. Köszi a válaszokat előre is!
Sziasztok! köszönöm a hozzászólásokat. Szerintem ha V6os motorral lévő autót szeretne az ember, pláne dízelt, számolni kell, hogy a fenntartása magasabb az átlagtól, igazából arra lettem volna kíváncsi, hogy vannak e kifejezetten erre a típusra jellemző nagyobb hibák. Nsxtom, ha egyéb paramétereket is megosztasz az autóról, évjárat, km futás, ár stb, kíváncsian várom. Gsis, hahun jelenleg 13 db coupe van összesen eladó ezek között nem is láttam V6-os benzinest, de lehet én voltam figyelmetlen.
Most találtam a HA-HU-n egy neked való 407-es Coupét. Igaz ez benzines. . 3 literes nagy motorral, de ami a lényeg, teljesen leellenőrizhető előéletű. Jelenleg, egy érdi autószerelő tulajdonában van, ő árulja. Van egy saját honlapja-" injektor.hu"- ahol sok mindent leíír a kocsiról.
A helyedben elfelejteném a 2,7-est, és megnézném ezt!
Nem így értem. Ha beszélek és leállitom ugy folytatni tudom a telefonálást. Az a gondom ha nem használom és leállitom akkor is aktiv marad. Van benne külön kártya. Ha leállitom az egységnek ki kellene kapcsolni, és automatikusan a normál mobilom lesz aktiv. Jelen esetben az történik hogy leállitom a kocsit a kijelző elsötétül, de a telefon zúg halkan, tehát nem kapcsol ki. Ha hiv vki nem ér el a mobilon, de a kocsitelefonon sem. Ilyenkor ha kiveszem a kártyát a kocsitelefonbol, akkor áll helyre a rend, újbòl elérhető a mobil. Ha visszateszem a kártyát újbòl nem vagyok elérhető.
Volt (legalább) egy gyári visszahívás, amikor az olajpumpát cserélték ezeken a motorokon, mert kenéshiány alakulhat ki. Szóval erre figyelni kell, hogy ne legyen csapágyas, másrészt ezek viszonylag sokat fogyasztanak, arra is készülj fel.
Van már negatív tapasztalat, vagy csak hallomás alapján?Igazabol nem egy gyakori modell, tul sokat nem tudtam utánajárni, azért itt próbáltam érdeklődni.
Sziasztok! Otthoni komolyabb kínálat híján, külföldön most tervezek venni egy 407 coupet, a 2.7es Hdi motorral.Érdekelne hogy van-e köztetek aki tapasztalattal rendelkezik ezzel az autóval kapcsolatban. Esetleg vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni, meg egyáltalán, hogy hosszú távon kinek mennyire jött be a motor, és maga az autó is. Köszi!
1.8 benzin a kocsi. A gond : hidegen indítva ahogy terhelem úgy fullad, dadog be a motor. Melegen megy, de mintha azóta az sem lenne a régi, nyomom neki megy de nem kap a motor annyira. Mi lehet szerintetek.Dugulás? A tankból, hogy jön ki a szivattyú azt tudja valaki.Hogyan kell az ülés alól kibontani? kösz
Angliában lakom, ma lettem tulaja egy 2004es 2,0 HDI navis Peugeot 407-nek.
2 bajom van az autóval. Az ESP lámpa jelzés és elviekben 1500mile óta service lámpa ég. Servizben volt az autó, ABS tökéletesen megy, vajon mi okozhatja ezt a két hibakódot.
Vagy esetleg OBD vel törölhető e. Valami jó OBD programot ha tud valaki megköszönném.
Másik, sok kérdés :)
Lehet e magyar nyelvet bevinni az autóba, mármint a Navit lehet e magyarul beszéltetni. Magában a nyelv beállításnál nem találtam szokás szerint :)
Még kíváncsi lennék mire figyeljek oda. Igaz van másfajta diezelem otthol Magyarban. Olasz JTD motor,azt már ismerem. Ez a tipust még annyira nem.