Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159776

Hol megy, hol nem.. :-)

Előzmény: Vaporshark (159775)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159775

Jaja SS :) 

 

Hát, èn voltam 9-3 OG-t nèzni, de az nagyon kicsi, de most legalább nyugodtabb leszek, aztán ki tudja. 

 

Az immo hiba mellett megy az önindító? Mert Nálam tekert. 🙂

Előzmény: KawaBazsy (159773)
h i r d e t é s
BmS1 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159774

 

Így van ez jól:-)

 

De a sáskás fotó hogy készült?  Nincs benne digitális trükközés.

Előzmény: korzo (159772)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159773

Sose m értettem, h miért nem kupét, cabriot, roadstert vesznek az emberek hobby autónak, a sedan unalmas.. viszont 2 kisgyerekkel, meg az egyik hobby miatt igen hasznos, úgyhogy sportsedan már megy nálam. _-)

Előzmény: Vaporshark (159765)
korzo Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159772

Előzmény: BmS1 (159766)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159771

ja, hogy ez saját fotó? Gratulálok! :) 

Előzmény: BmS1 (159766)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159770

szuper... :D azt kihagytam a sztoriból, hogy miután megtankoltam és elindultam leparkolni, olyan hang jött a műszerfalból mintha egy ventilátor lapátja megakadna valamiben, elég érdekes volt... volt pici rángatás is, mintha fulladna. De utána simán elhozott. Egy Saab nem hagyhat cserben... :DD 

Előzmény: BmS1 (159766)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159769

Azt hittem, hogy már kitalálod... :D

 

itt sem, durván esett az ónos eső, most olyan az utca hogy a járda életveszély... 

Előzmény: KawaBazsy (159767)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159768

Előzmény: BmS1 (159766)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159767

Szerintem ez ugyanaz a hiba lesz, amit a kolléga kérdezett, s velem is megesett, az immo a kulcs körül. Azt nem írtad, melyik sárkány lett.

Ma én is autóztam a pickuppal, majdnem megelőzte a segge az elejét, nem voltak ideálisak itt a viszonyok..

Előzmény: Vaporshark (159765)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159766

 

Még a sáskák is arról duruzsolnak, milyen autót vettél... :-D

Előzmény: Vaporshark (159765)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159765

Még nem, de kéri a törődést azt érzem. :D 

 

Mondtam is barátnőmnek, hogy eddig ahányszor elmentem autóért mindig történt valami... az egyik alfát éjjel hoztam el, egyszerre mentek el a fényszórók elől... amit Győrből hoztam, azzal meg belefutottam egy tömegkarambolba pályán, álltam majdnem 4 órát mire elindult a forgalom... 

 

Mikor tegnap kiderült, hogy haver nem ér ma rá... ajjaj, gondoltam. :D De mivel már aludni sem tudtam nyugodtan, go. 

 

Elmentem a vidéki kereskedésbe, a srác odadobja a kulcsot, hogy próbáljam ki. Mondtam neki, hogy jobban tudok figyelni az autóra ha más vezeti, és inkább vigyen vele. Kimentünk a főutra, szépen váltott, csendes, csak a check engine világított. 

Átnéztem az autót, pár apróságot leszámítva nagyon egyben van, egy szeretett autó képét mutatja. Mondom akkor nincs más hátra, ezt elviszem és nyugi lesz.  Kitöltöttük a papírokat, mosolyogva köszöntünk el, mondtam a kereskedőnek remélem hazaérek vele. :D

 

Elindultam a szemközti kútra, megtankoltam és utána leparkoltam, hogy megkössem a biztosítást. 

 

Minden megvan, vettem egy pályamatricát, indítok, teker teker, az autó nem indul. . wtf?! Ne tudjátok meg mit éreztem, rögtön az intelmek jutottak eszembe, és hogy, mekkora barom vagyok...

Hívom a kereskedőt, nem veszi fel. Írtam neki egy sms-t, hogy ne aggódjon, csak tanácsra lenne szükségem. Sokadikra felvette, pont okmányirodában volt. Mondtam neki, sajnos a szemközti kúton túl nem jutottam az autóval, próbáltam mindkét kulcsát. :D 

 

Felhívta a korábbi tulajt, annál is előfordult már, de nem tudják mi okozza, ő várni szokott 15 percet... beült a kereskedő, indítózott, és pumpálta a pedált, erre beindult, még beszaladtam a kútra vennni innivalót, és jöttem is. haza... :D 

Valami lock system hiba jelent meg egyébként még hazafelé. Nagyon durva esőben jöttem végig, az üléspozi még itt is fura, a másik kereskedésben a nagyobb lámpás modell manuális ülése lentebb ment, illetve itt nem találtam a kormányon az állítási lehetőséget... ? 

 

Egybevéve tetszik, azóta hiányzik egy jó sedan mióta eladtam a 156-ost, most rájöttem, hogy imádom ezt a formát. Az biztos, hogy eredetvizsga után az első hely a szerviz lesz ahová megyek vele. Egyébként nagyon más feeling mint az alfa, alig forog, és nagyon puha, de élvezem :D Nagyon fogom szeretni. :D 

Előzmény: KawaBazsy (159764)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159764

Szopóálarcot is beszereztél? :-)

Előzmény: Vaporshark (159761)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.17 0 1 159763

Gratula!

Pont erre tippeltem  :-)))

Előzmény: Vaporshark (159762)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159762

az kakukktojás :D

Előzmény: KawaBazsy (159759)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159761

Megvan... :P nagy kaland volt mondjuk...😅

Előzmény: KawaBazsy (159723)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.17 0 1 159760

Supra Mk4...   a Halálos iramban láttam :-DDD

 

Viszont több Nissan GT-R is járt erre.  Érdekes játékosok:-)  A maestro neve, aki " kézimunkázott "  a járgányon, ott van mindegyiken.  Ha valami kis bibi is felmerül 25 éven belül, csak jelzés a gyárba, és az állandóan készenlétben tartott szamuráj-tartozékkal azonnal harakiri van.....  :-DDD

 

 

Előzmény: KawaBazsy (159759)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159759

A Toyota Supra MK4 is jól bírta. :-)

Előzmény: BmS1 (159758)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159758

Szép autók a Saabok, de a motor mechanikája nagyon nem bírta el a feltöltést, ezt be kell látni.

 

Pont ezt ragoztam (159731)

 

A Saab elévülhetetlen érdeme a turbó és a motor összehangolásában végzett úttörő szerepe.  1973, Porsche: 911 Turbó,  BMW 2002 Turbó.  1974: a Saab első széria turbómotorja.

Csak a Saab és a Porsche maradt meg következetesen a turbó fejlesztés útján, egészen a Trionic 8-ig.

 

A mechanika nem tudott lépést tartani a megnövelt teljesítménnyel, mint ahogy más gyártók is buktak. írtam.

 

 Ha szeretnéd, majd gondolkozom még, kik alkalmaztak nagy teljesítményű feltöltést, ahol nem voltak ilyen problémák.

 

Kösz, ne fáradj, 40 éve ilyesmivel foglalkozok. :-)

 

 

Előzmény: Rumcice (159755)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159757

Van korrekt trèleres ismerős? 😂

Rumcice Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159756

A kortárs Alfa Romeo 159 1.7 TBi 200 lóerővel szintén megbízható volt. Az a motor is utána még több teljesítményszintet lépett.

Előzmény: Rumcice (159755)
Rumcice Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159755

Igazából a számok, amiket írsz, nem relevánsak, mert feltöltött motort hasonlítunk össze  atmoszférikussal, ami értelemszerűen el fog maradni literteljesítményben.

 

Nincs értelme iderángatnom a mai Euro6-os 1000 köbcentis 3 hengeres 100-150 lovas csodákat sem, mert azokat úgyis szétesésre tervezték a környezetvédelmi marketing nevében.

 

 

Oda akartam kilyukadni, hogy a Saab feltöltött benzinmotorjai súlyos mechanikai hibáktól szenvednek, ellenben pl. az első generációs Audi TT 1.8 turbója 225-240 lóerővel se akart soha szétesni, meg azt a motort sok már típusba is rakták.

 

Szép autók a Saabok, de a motor mechanikája nagyon nem bírta el a feltöltést, ezt be kell látni. Ha szeretnéd, majd gondolkozom még, kik alkalmaztak nagy teljesítményű feltöltést, ahol nem voltak ilyen problémák.

Előzmény: BmS1 (159754)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159754

Ha hiszed, ha nem, maximális tisztelettel és levett kalappal tisztelgek a Porsche előtt.  :-D

 

Azért az nagyobb érdem, hogy a Porsche szívómotorja pörög mint állat és nem esik szét, tartja az értékét.

 

Nem lenne olyan nagy baj, ha egyről beszélnénk.

Ezt írtam a Saab 2,3 Turbo -ról:

 

Ez a magas -fajlagos- teljesítmény borítékolta azt, hogy a motor nem tud túl hosszú életű lenni, ha gyakran ki is használják az anno magas teljesítményt.

 

Anno a szívó Boxster         2,5 liter      204 Le          81,6  Le / liter

 

                   Boxster         2,7  liter      228 Le         84,4  Le / liter

 

                   Boxster         3,2  liter      250 Le         78,1  Le / liter

 

addig          Saab 2,3  T     2,3 liter       260 Le        113,2  Le / liter

 

A különbség szabad szemmel is eléggé jól látszik.

 

Csak, hogy tárgyilagosak legyünk, a Honda pl. a CRX VTI-be 1,6-os 160 lovas szívó motort rakott anno, szériában.  Ez meg kerek 100 Le / liter, ami meg ugye jó sokkal több, mint a szívó Boxsterek fajlagos teljesítménye, még keményebben pörgött, és valahogy mégsem zuhant azét túl gyakran.  Akkor??

 

Szóval: némi tárgyilagosság sosem árthat meg :-D

 

üdv

 

 

Előzmény: Rumcice (159752)
korzo Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159753

Ja, és azért vezetsz "fekve" mert nem megy eléggé hátra az ülés ;)

Keress olyan autót, amibe tudsz normálisan ülni. Sajnos ez van.

Előzmény: Vaporshark (159741)
Rumcice Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159752

Azért az nagyobb érdem, hogy a Porsche szívómotorja pörög mint állat és nem esik szét, tartja az értékét.

 

Amúgy a Boxtert anno olyan sokan lenyomták, hogy megunták a Porschénél és ezért kijött a Boxter S.

 

Amúgy a Porsche 911 Turbo is tartós és tartja az árát, pedig az jobban fel van húzva.

Előzmény: BmS1 (159746)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159751

Azért, amit írsz, csak melegen szabad nyomni nekik. Plusz rendes olaj 10 ezrenként, s úgy hibátlan a TS motor is.

Előzmény: Vaporshark (159749)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159750

A pickup 5.4 motorja is "csak" 260 ló, s sztem tartós.. Normál használatban sose megy a fordulat 2000 fölé. :-)

Előzmény: BmS1 (159746)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159749

Akkor itt tényleg figyelnem kell .. szívó alfáknál megszoktam , hogy csak meleg legyen a motor, aztán nyomhatom az ègig. Szervizben csak kopó dolgok miatt jártam, kivève egyszer volt egy misztikus váltóproblèmám. Nem is értem miért van rossz hírük. 

Előzmény: BmS1 (159746)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159748

Imádom! 😍

Előzmény: korzo (159745)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.17 0 0 159747

Ennèl közelebb mèg sosem volt hozzám a kormány, mint a Saabokban. 😬

Előzmény: KawaBazsy (159744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!