Ma reggel (valamivel 8 óra után) jártam a Gázgyár utcának a cikkbeli képen látható részén. Csillaghegy felé háborítatlanul tekertünk néhányan a szaggatott vonal jobb oldalán. A centrum felé tartó (tehát nekünk szembe jövő) autók araszolgattak jobbra tartva, tehát a kerékpárosoknak kijelölt részen, míg a kerékpárosok az út közepén előzték meg őket, hiszen ők tudtak haladni.
Nem sok értelmét látom a bringás reggeliknek. Bringás fogmosást mikor szerveznek hozzá? Szerencsére csak egy helyen állták el egy kissé az utam, így csak egy lámpaváltásnyit késleltettek.
Hát igen ez is ma volt és sajnos kicsit rossz tapasztalatokkal lettem gazdagabb...
Füstölgés ON Szóval a legtöbb helyen itt a Pesti oldalon reggeli volt hírdetve (volt budán több helyen uzsonna). Ennek örömére mondom menjünk tandemmal oviba. Az első etető pontra a 16.kerületi Jókai utcai CBA Primánál kellett volna sort keríteni... Pontban 8ra értünk oda és már messziről gyanús volt, hogy nem, hogy kaja nincs de már a padok, asztalok is el vannak pakolva.... Hogy tessék?Próbálták viccesre venni a még ott levők, hogy ez most egy villám reggeli volt... de őszintén nem értem... Ha eleve 9ig tervezték 7 órától a reggeli osztást, miként tudott az már 8ra elfogyni... Az elmúlt bringás reggeliken simán volt később is még étel, ital. Ennyivel többen mentek volna kora reggel? Vagy már ez is inflációs reggeli lett?Kissé csalódottan gurultunk az Örs fele. És bár összel az IKEA szervezett még reggelit, a hivatalos térképen nem voltak fent most. Azért elgurultunk arra, de semmi.Hát tovább mentünk a Liget tér fele. Éééés ott legalább a sátorka még állt... Pár darab szivószálas üdcsi maradt még és ilyen vicces bringás ajcsik, villogók, csengők, kulacstartó, matrica ilyesmik.Na szóval éhesen értünk az oviba. :- ((Ja és hazefele meg sikerült jól elázni is.Vidám reggel volt.
Füstölgés OFF.
Azért köszönet a szervezőknek az erőfeszítésért! Remélem mások szerencsésebbek voltak!
Erről már volt szó, szerintem egy pofon a sz..nak. Annak nincs semmi jelentősége, hogy "kivétel nélkül minden esetben a kerékpárral közlekedőknek van elsőbbségük a kerékpársávon.". Miért, ahol nincs ilyen, ott szabad elgázolni a bicikliket? (20 évvel ezelőtt láttam először ilyet külföldön és már akkor is ez volt a véleményem)
Ahogy írtad, ez arra jó, hogy lehessen mondani, hogy újabb X méter kerékpáros infrastruktúra létesült.
Maga a megoldás nem új, Újpest vasúti megállóhely és Angyalföld állomás közötti vonaltól délre fekvő úton már nagyon régóta ilyen nyitott kerékpársáv van.
Gondolom, ilyesmi olyan utcákban található, mint a Gázgyár u. Keskeny, nincs mellette hely bringasávnak.
Statisztikát javítani jó, talán figyelemfelhívásra is, bár eddig sem mentek át a bringásokon az autósok, ha szemből jött valami.
Az út közepén úgysem fognak tudni folyamatosan közlekedni, mert ahhoz elég nagy forgalmú ez az utca. Tehát, marad minden a régiben, csak ezután ráhajtanak - mert rá kell hajtaniuk - a kerékpársávra.
E napon jutottunk a legmagasabbra, mert megmásztuk a Radnai-havasok legjelesebb csúcsát, a 2303 méteres Nagy-Pietroszt. A biciklik és a sátrak a hegy lábánál, egy kempingben maradtak.
A hátralévő két napot kb. két hét múlva tudom közölni; ezek a Marosvásárhelyre való visszatekerésről szólnak.
A Panaracer egy neves gumimárka (is), csak itthon valóban kevésbé van a köztudatban, és a defektvédelemben is eléggé otthon vannak. Nekem ugyan nem ez a típus, de ez a márka van a trekkingemen évek óta (RiBMo PT), eddig talán csak két defektem volt vele, mikor már nagyon kopottan használtam.
12-es gyerekkerékpár, első fék villa ás fék javítás,
Eger 3 kerékpár szervíz van. Az egyik nem vállal ilyen kis munkát, meg kitudja milyen Teszkós bicikli, más baja is lehet. A másik azt mondta látatlanba, hogy 15 ezer, de majd csak októberben ér rá. A harmadik meg csak ott vásárol kerékpárokat javít, meg régi ügyfeleknek, ahogy fogalmazott "igazi bicajosnak".
Mivel pénzem egyiknek sem kell, keresek Egerben vagy környékén olyan kedves embert aki megjavítaná a kisfiam bicójának első fékjét. Természetesen nem ingyen kérem. Ha lenne ilyen jófej ember aki segítene egy egyedülálló és műszakilag analfabéla anyukának, ide írjon: tachristanna kukac gmail.com
Nagyon régen én is kipróbáltam a defektes külső kitömését mindenféle zöld dudva szárával. Az eredmény lehangoló volt: http://orszagcsavargo.hu/0809ZOLD.HTM
télen lett úgy ahogy használható, viszont cserébe mindenen csúszott. nyáron szétpuhult a hab és egy halál volt tekerni. én a margit hídon 1es fokozatban leizzadtam, mire a közepére felértem. pedig én azért edzett vagyok.
Mondom, hogy olyan kell neki. Észre se veszi, csak azt, hogy mindig fel van fújva azért olyan kemény mint a jó kolbász. Így kell neki beadni és megszabadulsz tőle. Direkt földútra, erdőkerülőre lett kifejlesztve.
nekem 20-25e ment a maxxis gypsy nevű külső, ez idő alatt talán 3-4x volt defekt.
most egyet lecseréltem Continental Contact Urban-ra.
sajnos a kitámasztó beleért a gumiba és szépen lassan kidörzsölte. azóta már másik kitámasztóm van, de a gumit kénytelen voltam cserélni. most az első gumi hátra került, előre meg ment a conti.
Dobermanom válogatott átkokat szórt a magyar agárra, mert sehogyse bírta utolérni. Na az lenne még szép, ha valakit egy olyan vesz üldözőbe. Hiába a legdögebb kanapékutya, az agárversenyt nem véletlenül találták fel, a végén szarrá tépik a műrókát. Könyörtelen, ugatásmentes! vadászkutyák ezek, de a kistesója a whippet se semmi.
Én mégis a koromfekete tacskótól tartok a legjobban. Éjszaka valami nagyon ugat, de hogy hol és merre az eleje? Csak az a biztos, hogy túl gyorsan közelít...