Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48909

Egyenlőre tartom a "tervet",és jövő ilyenkor remélhetőleg már facelift-es Superb II.-m lesz. :p Persze képlékeny a dolog,mint máshol sok tényező van ami miatt meggondolom magam. Az egyik az amiről te is írsz,hogy bukás.Azért engem sem ejtettek a fejemre.Mindenáron nem kell új autó.

Az hogy van különbség 1-es és 2-es között azt én is tudom. De azért erős túlzás a "műanyagozás".

Előzmény: bigjohni (48894)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48908

Szerintem műszaki szemmel pont jóval jobb a II-es:

Kormányzás: összehasonlíthatatlan!

Fékek: sokkal jobbak és strapabíróbbak!

Motorok: én a 2,0 CR-t tudom az 1,9 PD-hez hasonlítani: a különbség nagyságrendi.

Váltó: 6 kontra 5 fokozat

Csomagtér: gondolom nem kell ecsetelni

Futómű: visszalépés a II-es egyértelműen

Zajszint: nagyságrendi a különbség a II-es javára

Rezonancia: nagyságrendi a különbség a II-es javára

Rendelhető extrák: nagyságrendi a különbség a II-es javára

Kasznimerevség: nagyságrendi a különbség a II-es javára

Ülések: Visszalépés a II-es (igaz az Elegance ülései nem rosszak)

 

Félreértés ne essék: az eddigi 2 legjobb autómról beszélek!!

 

 

Előzmény: bigjohni (48906)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48907

Meg mondom, hogy miért nem venném meg:

nincs benn 1 valamire való motor sem, illetve brutál listaáraik vannak!

Az meg csak a ráadás, hogy szeretnek hazudni a fogyasztásokkal (minden ismerősöm panaszkodik a fogyasztására)

Amúgy nekem is tetszik a kocsi és szimpatikus a márka.

 

Előzmény: bigjohni (48906)
bigjohni Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48906

Műszaki szemmel, szerintem vicces a régi után. (ezért nincs)

 

KIA Optima?

:)

Előzmény: Törölt nick (48905)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48905

Pedig én nyugodt szívvel kijelentem:

A II-es összességében jobb autó. Kb. pont annyival, mint amennyit egy modellváltással elvárhat az ember.

Valszeg Neked az nem tetszhet a II-esben, hogy jobban igazodik a mai autótrendekhez, míg az I-es inkább a régebbi, hagyományosabb autó.

Viszont ami nagyon jó a II-esben, hogy nem követték el azt a hibát a relatív modernsége ellenére sem, mint sok más márkánál (tehát nem egy eldobható/eldobandó autó, hanem tényleg rendkívül tartós és megbízható)

Előzmény: bigjohni (48904)
bigjohni Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48904

Ez így van.

De ne feledd, nem véletlen.

Előzmény: Törölt nick (48900)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48903

Már itt állna a Kombi, ha nem úgy hozza az "élet", hogy márkát váltok.

Gondolkodás nélkül megvettem volna Elegance-ban DSG-vel újra a II-est.

Előzmény: Törölt nick (48900)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48902

Jogos a kérdés.. :-))

 

Előzmény: Airbag. (48901)
Airbag. Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48901

remélem nem valakiről beszéltek.....

:-))

Előzmény: Törölt nick (48900)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48900

Nekem mindkettő megvolt, Neked csak az egyik. :-)

 

Előzmény: bigjohni (48897)
Airbag. Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48899

bunda......

Előzmény: Törölt nick (48898)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48898

Ugyanazt a sorszámot kapták a hozzászólásaink, annyira egyszerre küldtük el.. :-)

 

bigjohni Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48897

Örülök, hogy előkerültél.

 

A többivel nem értek egyet.

:)

Előzmény: Törölt nick (48895)
bigjohni Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48896

"Valaki igényelt már 'Go! Service Program" kártyát?"

Basszus, lemaradtam valamiről?

 

Múltkor eszembe jutottál amikor a tukmálós kagylós kutnál majdnem rádumáltak az új csodára.

 

Shellvépáuvernitropluszracingszázviájpifasámli

 

vagy valami hasonló.

 

Mennyivel egyszerűbb külföldön, dízel vagy benzin.

Előzmény: hicky (48868)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48895

Részben egyetértek, részben nem!

A bukásban egyetértek, a műanyagban részben, a szervizben nem.

Nekem igaz már nincs meg a Superb-em, de ugyanannyira hibátlan autó volt, mint az I-es, pedig mindkettő 200 környékén lett eladva.

Lehet, hogy műanyagabb a II-es, mint az I-es, viszont sok dologban komoly fejlődés (motorok, csomagtér, kormányzás, váltó, zajszint, rezonancia stb.)

Persze vannak dolgok, amiben rosszabb: ülések kényelme pl.

Előzmény: bigjohni (48894)
bigjohni Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48894

"Persze nem azonnal,hanem idővel,ahogy közeleg a váltás."

Ezt a váltás dolgot még rágd át néhányszor.

Buksz akkorát mint a zállat, az utolsó "vas" helyett beülhetsz horror áron egy műanyag akármibe.

Mondjuk legalább a szervizbe okkal fogsz járni, nem hobbiból mint eddig.

Előzmény: hicky (48891)
Octi19 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 48893

Mióta megvan a verdám, évente kb 3 alkalommal lemosom a motort sima gőzborotvával (persze ésszel, de alaposan) soha semilyen problémám nem volt még...

Előzmény: Airbag. (48883)
superbfanatic Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48892

Üdv!

??

Igazi gőzborotvánál sem volt gondom,egyedűl a doblemezen lévő textil (?) szigetelés nem bírta röhögés nélkül ki.

Előzmény: Airbag. (48883)
hicky Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48891

Aranyos vagy. :) Nem gáz az a motortér,csak már nem olyan,mint volt újkorában. :p Szerettem volna azt is kicsit csinosítani.Persze nem azonnal,hanem idővel,ahogy közeleg a váltás.

Előzmény: TraguAre (48888)
hicky Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48890

10.000km múlva úgyis mennem kell szervizbe,ugyanis 88.000km,vagy 2014.03 hó.Ezek szerint ha igaz az 5 év,a szerviz alkalmával cseréltetnem kell.Még jó hogy van 4+ kuponfüzetecském. :p

Előzmény: TraguAre (48889)
TraguAre Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48889

"De miért nem találom sehol leírva?"

 

Én sem találtam sehol, pedig annó az összes irodalom a rendelkezésemre állt.

Előzmény: hicky (48880)
TraguAre Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48888

Ahogy téged ismerlek, még por se sok lehet abban a motortérben, nemhogy retek.

Mellesleg a SI motortér eléggé le van burkolva, nem nagyon vannak benne érzékeny részek mosás szempontjából. Ennek ellenére nagynyomással nem mennék neki, viszont igény szerint a műanyagelemeket le lehet mosni, elég sokat dob rajta.

 

A hiányzó dugó pedig nem lehet egy nagy összeg.

Előzmény: hicky (48887)
hicky Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48887

Köszi a tippet! :) Lecsukva fogom tartani a motorháztetőt.

Egyébként meg csak azért szerettem volna lecsutakolni,mert ha eladom majd,akkor úgy legyen eladva,hogy ott is szép legyen,ne csak külsőleg,és belősleg.De ez akkor hanyagolva lesz.

Előzmény: _Brazil_ (48885)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48886

A PD elemek kábelezése (vagy egy részük? praktizáló szakemberek megmondják) a szelepfedél alatt fut, ezáltal ki vannak téve a motorolaj káros hatásainak. A Castrolban van egy olyan adalék, ami ezt a kábelburkolatott hivatott védeni.

Állítólag.

Legalábbis,, ezt valami nálam hozzáértőbb műszaki jóember mondta a múltkor, még az is lehet, hogy igaz. Tételezzük fel, hogy vannak itt olyan emberek akik értenek ehez, aztán majd megerősítik vagy megcáfolják.

Most a mi autóinkban is Castrol Edge van, ettől teljesen függetlenül. Előtte volt már ÖMV Bixxol is, amivel meg kell mondjam jobban meg voltam elégedve, a motor azzal csendesebb volt, és talán mintha a fogyas is kedvezőbb lett volna, de ez utóbbit az amúgy igen csekély étvágyú 1.9-esnél nehéz lenne biztosra állítani, inkább csak érzésre mondom.

Előzmény: Airbag. (48881)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48885

Csukd la a géptetőd, akkor nem látszik, hogy hiányzik a kupak, és akkor nem csúnya ;)

Motort szerintem se mosass. Eladásnál is sokkal jobban jársz, mert ha túl tiszta az egész, akkor még azt hiheti az egyszeri vásárló, egyébként teljesen meg is értem, hogy valami gond van, folyik itt-ott valami, és ezt akarod eltüntetni.

Ezt a motormosás dolgot még sosem értettem, ok, mondjuk offroad móka után rendben, de egyébként normál használatú autónál miért kellene.

Előzmény: hicky (48882)
hicky Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48884

Akkor bukta utca,és marad úgy ahogy van.

Előzmény: Airbag. (48883)
Airbag. Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48883

motort ne mossál!

csak a probléma lesz vele.

Előzmény: hicky (48882)
hicky Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48882

A Shell matrica ragasztása elengedett,és elfújta a szél,úgyhogy már nincs ott.

Viszont a motort fedő burkolatról eltűnt az egyik kis kupakom,és most olyan csúnya úgy. :(

Hol lehetne,vagy kik foglalkoznak motortér tisztítással?Lassan közeleg a csere ideje(kb 1 év még :p ),és szeretném ha majd az egész autó kivül belül ragyog,így a motor tér is.

Előzmény: Airbag. (48881)
Airbag. Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48881

pár éve még a shellt ajánlota....

azt ajánlja ami neki üzletileg jobb.

az árhidon még nálad is ott van a shell matrica.

Előzmény: hicky (48880)
hicky Creative Commons License 2012.11.04 0 0 48880

:(  De miért nem találom sehol leírva?

Olvastam,hogy a Skoda a Castrol olajat ajánlja. :) (a legutóbbi szerviz alkalmával ez került az autóba,úgyhogy no para :) )

Előzmény: Airbag. (48879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!