Egyenlőre tartom a "tervet",és jövő ilyenkor remélhetőleg már facelift-es Superb II.-m lesz. :p Persze képlékeny a dolog,mint máshol sok tényező van ami miatt meggondolom magam. Az egyik az amiről te is írsz,hogy bukás.Azért engem sem ejtettek a fejemre.Mindenáron nem kell új autó.
Az hogy van különbség 1-es és 2-es között azt én is tudom. De azért erős túlzás a "műanyagozás".
A II-es összességében jobb autó. Kb. pont annyival, mint amennyit egy modellváltással elvárhat az ember.
Valszeg Neked az nem tetszhet a II-esben, hogy jobban igazodik a mai autótrendekhez, míg az I-es inkább a régebbi, hagyományosabb autó.
Viszont ami nagyon jó a II-esben, hogy nem követték el azt a hibát a relatív modernsége ellenére sem, mint sok más márkánál (tehát nem egy eldobható/eldobandó autó, hanem tényleg rendkívül tartós és megbízható)
Aranyos vagy. :) Nem gáz az a motortér,csak már nem olyan,mint volt újkorában. :p Szerettem volna azt is kicsit csinosítani.Persze nem azonnal,hanem idővel,ahogy közeleg a váltás.
10.000km múlva úgyis mennem kell szervizbe,ugyanis 88.000km,vagy 2014.03 hó.Ezek szerint ha igaz az 5 év,a szerviz alkalmával cseréltetnem kell.Még jó hogy van 4+ kuponfüzetecském. :p
Ahogy téged ismerlek, még por se sok lehet abban a motortérben, nemhogy retek.
Mellesleg a SI motortér eléggé le van burkolva, nem nagyon vannak benne érzékeny részek mosás szempontjából. Ennek ellenére nagynyomással nem mennék neki, viszont igény szerint a műanyagelemeket le lehet mosni, elég sokat dob rajta.
Köszi a tippet! :) Lecsukva fogom tartani a motorháztetőt.
Egyébként meg csak azért szerettem volna lecsutakolni,mert ha eladom majd,akkor úgy legyen eladva,hogy ott is szép legyen,ne csak külsőleg,és belősleg.De ez akkor hanyagolva lesz.
A PD elemek kábelezése (vagy egy részük? praktizáló szakemberek megmondják) a szelepfedél alatt fut, ezáltal ki vannak téve a motorolaj káros hatásainak. A Castrolban van egy olyan adalék, ami ezt a kábelburkolatott hivatott védeni.
Állítólag.
Legalábbis,, ezt valami nálam hozzáértőbb műszaki jóember mondta a múltkor, még az is lehet, hogy igaz. Tételezzük fel, hogy vannak itt olyan emberek akik értenek ehez, aztán majd megerősítik vagy megcáfolják.
Most a mi autóinkban is Castrol Edge van, ettől teljesen függetlenül. Előtte volt már ÖMV Bixxol is, amivel meg kell mondjam jobban meg voltam elégedve, a motor azzal csendesebb volt, és talán mintha a fogyas is kedvezőbb lett volna, de ez utóbbit az amúgy igen csekély étvágyú 1.9-esnél nehéz lenne biztosra állítani, inkább csak érzésre mondom.
Csukd la a géptetőd, akkor nem látszik, hogy hiányzik a kupak, és akkor nem csúnya ;)
Motort szerintem se mosass. Eladásnál is sokkal jobban jársz, mert ha túl tiszta az egész, akkor még azt hiheti az egyszeri vásárló, egyébként teljesen meg is értem, hogy valami gond van, folyik itt-ott valami, és ezt akarod eltüntetni.
Ezt a motormosás dolgot még sosem értettem, ok, mondjuk offroad móka után rendben, de egyébként normál használatú autónál miért kellene.
A Shell matrica ragasztása elengedett,és elfújta a szél,úgyhogy már nincs ott.
Viszont a motort fedő burkolatról eltűnt az egyik kis kupakom,és most olyan csúnya úgy. :(
Hol lehetne,vagy kik foglalkoznak motortér tisztítással?Lassan közeleg a csere ideje(kb 1 év még :p ),és szeretném ha majd az egész autó kivül belül ragyog,így a motor tér is.