Keresés

Részletes keresés

droBee Creative Commons License 2004.03.10 0 0 934
Hali. Kösz a segítség a modellezéshez. Így már megy, de a fehérvári pályaudvar elkészítése eltart egy ideig.
Valamikor jövő héten megszerzem a Fehérvár-Battyán pályarajzot. Onnan már jobban fog menni.
Szergej oldala meg nem megy!!!
IST Creative Commons License 2004.03.10 0 0 933
Mail ment ezügyben!
Előzmény: _szergej_ (932)
_szergej_ Creative Commons License 2004.03.10 0 0 932
Hi!

M47, M40, M44, M31 - ilyenek mind tervbe vannak véve. Szergejt, Csörgőt próbáltam már csinálni, csak nem nagyon hasonlított az eredetire :( Sajnos egyik sem olyan kocka, mint az eddigi modellek, és B3d-ben íves felületeket nem olyan könnyű létrehozni.
IC, A/Bvmz kocsik átfestése - ha kérted, várható, és ha a VMW csapat is beleegyezik a textúrák felhasználásába, meglesz az átfestés rövid határidőn belül.

Más:
Km-óra mutató: asszem az Angle= szög megadásával lehet beállítani a mutatónak a kezdőértéket, a Maximum-mal pedig a végértékét (elvileg km/h-ban). Ezzel az a baj, ha a sebességmérő nem pontosan velünk szemben van, hanem szöget zár be, akkor a mutató pontatlanul mutatja az aktuális sebességet. Azt mi választhatjuk meg, hogy inkább az alacsonyabb sebességnél legyen pontosabb és a nagyobbaknál tévedjen pl. 60 helyett már 80-nál jár, vagy fordítva.

IST: Ha elküldöd a Panel.bmp-t meg a konfig fájlt megpróbálom belőni, hogy viszonylag Ok legyen.

Előzmény: bubu88 (924)
IST Creative Commons License 2004.03.10 0 0 931
Hát senki sem írja be ide, hogy megjelent a 2.6.2-es BVE?
Az egyetlen változás, hogy helyre lett állítva az ívekben a súrlódás, mivel túl nagy volt és így túlságosan befékezte a szerelvényt.
Legalábbis a japán honlap szerint.
IST Creative Commons License 2004.03.10 0 0 930
Pályával kapcsolatos munkák nagyon nincsenek.
Tulajdonképpen a vonal maga megvan (jó, a kitérők még nincsenek bent), már "csak" az hiányzik, hogy feltöltsük objektumokkal. Viszont ezt nem célszerű, ha sok ember csinálja, mert csak kavarodás lesz belőle.
Ezért mondtam, hogy jelenleg az objektumkészítéssel lehet a legtöbbet segíteni.

Viszont ha úgy gondolod, hogy ez nem megy neked, akkor inkább folytasd a saját nagysebességű pályád elkészítését. Annak is örülnénk!

A Canvas nevű progit ránézésre tanulni kellene (mármint a használatát), arra viszont nincs időm, így inkább nem ugrok neki.
Az orosz Object Builder-t letöltöttem, egy esélyt adok neki, aztán meglátjuk.

Előzmény: bubu88 (924)
IST Creative Commons License 2004.03.10 0 0 929
Megnéztem én is a leírásodat.
Igen jó lett, ajánlom mindenki figyelmébe. Talán mindkét leírás elolvasása után a többiek is könnyebben állnak neki az objektumkészítésnek.
Előzmény: _szergej_ (921)
IST Creative Commons License 2004.03.10 0 0 928
Jó bevallom, elfelejtettem a digitális km-órát, a javított fájlokat holnap vagy holnap után átküldöm. Ám megmondaná nekem valaki, hogy kell a kilóméteróra mutatójának kezdőpozicióján változtatni??? Mert szerintem sehogy. Az bizony -10-ről fog mindíg indulni, hála a KCSV eredeti km-órájának...

Akkor esetleg a kilométeróra számlapját kellene elforgatni, hogy amikor áll a villamos, a 0-ra mutasson a mutató...

A villamos képének azért raktam be sajátot, mert a train.bmp elég kicsi a honlaphoz. Ha ugyanazt el tudod küldeni 200x150-es felbontásban, akkor azonnal cserélem!!!

CD jöhet, de hogy mikor és hogyan tudom feltölteni, az még kérdéses, lévén jelenleg modemes állapotban vagyok. Így meg csöppet sokáig tart. Mindegy, megoldjuk!

Előzmény: Törölt nick (923)
VJancsi Creative Commons License 2004.03.09 0 0 927
De a modell szempontjából nem teljesen tök full mindegy??????
Végülis mind a kettő DWA kocsi, és a külső méreteik is megegyeznek, így ebből a szempontból igen. Bár azért az ICR felirat ott is látszik.

ezért picit esetlenül adná ki magát, ha By-okkal jönne szembe a százas Gigant a vonalon. Vagy nem?
Hát szvsz még By is gyakrabban van V63.1 mögött, mint ICR átalakításon átesett xx-71-es kocsi... :-)

Na jó, mára elég a kötözködésből... :-)

Az idő meg nagyon sz@r felénk mostanában, így busz még nem tudtam körbefotózni.

Előzmény: bubu88 (926)
bubu88 Creative Commons License 2004.03.09 0 0 926
A kötöszködős formádat!

"Mégis, melyik Avmz/Bvmz kocsi jár InterCityRapid festéssel?"

Ahogy kiveszem a hozzászólásodból, semelyik. De a modell szempontjából nem teljesen tök full mindegy?????? Nem kell az üléseket belerakni, még csak a pályaszám sem fog látszani a méret miatt. Akkor meg?

"Ja, és a múltkor még nem is tetszettek ezek a kocsik... :-)"

Az hogy nem tetszenek, az nem azt jelenti, hogy nem rakhatom bele a pályámba. A nemtetszésemet úgy emlékszem, a kényelemre értettem. A kocsit csak objektumként akarom használni, nem utazásra. Ja és mivel (mint tudod) a pálya -amit csinálok- nagysebességű, ezért picit esetlenül adná ki magát, ha By-okkal jönne szembe a százas Gigant a vonalon. Vagy nem?
Még valami hozzáfűznivaló? :)

Előzmény: VJancsi (925)
VJancsi Creative Commons License 2004.03.09 0 0 925
Avmz-Bvmz (ICR kocsik)

Mégis, melyik Avmz/Bvmz kocsi jár InterCityRapid festéssel? :-)
Ja, és a múltkor még nem is tetszettek ezek a kocsik... :-)

Előzmény: bubu88 (924)
bubu88 Creative Commons License 2004.03.09 0 0 924
IST:

Hááát. Az igazság az, hogy az objektumkészítés nem túlzottan tetszik (tudom túl kényes vagyok), időigényesebb, mint amekkora sikerélményem van belőle. Ráadásul egy autó elég bonyolult objektum... Nem lehetne valami konkrétan a pályával? Megállók elkészítése, objektumok berakása bárhova, ilyesmi... (megjegyzem, van digitális gépem, csak az a gond, hogy nem látom pontosan, mi fér bele a látóképbe, ezért nehezen és rengeteg tapasztalat útján tudniék csak textúraképeket csinálni).
Néztétek már _Szergej_ oldalán az objektumkészítést? Jól olvastam, hogy a 3D Canvas programmal és egy plug-innel lehet objektumot csinálni???!!! Meg hogy egy orosz Object Builder is van? Nézzétek meg!!

_Szergej_:

Ha más nem is, én mindenképp nagyon örülök a Gigantnak (mint láthattad a pályámon lesz mit leváltani vele a pályámban, elég csökött lett, amit én rajzoltam át...)! Aztán mivel mint tudjuk telhetetlen vagyok, ezért tennék pár javaslatot, aminek nagyon örülnék a pályámhoz (párat már beraktam a hétvégén, pl. az East, a Bz-t, meg a kerítést!): M62, M41, M47 (remot), egy körfűtőház (tudom ez nagyon extrém kérés), a jelzők amiket már beszéltünk, IC személykocsi (1-2. osztály), Avmz-Bvmz (ICR kocsik). Esetleg nagyon-nagyon bátortalanul és szinte már csak viccből említek egy Desirot. Szóval ha ezek közül hirtelenjében valamikor lesz időd és kedved valamit összedobni, azt szívesen venném! Köszi előre is!

bubu

Előzmény: IST (920)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.09 0 0 923
Hali!
Jó bevallom, elfelejtettem a digitális km-órát, a javított fájlokat holnap vagy holnap után átküldöm. Ám megmondaná nekem valaki, hogy kell a kilóméteróra mutatójának kezdőpozicióján változtatni??? Mert szerintem sehogy. Az bizony -10-ről fog mindíg indulni, hála a KCSV eredeti km-órájának...

IST!
Szeretnélek megkérni, hogy azt a képet tedd ki a honlapra a KCSV-ről, ami a train.bmp-ben van.
1.) Az jobban mutatja a villamost.
2.) Az is a 2-esen készült a Kossuth térnél ezálltal avval sem lehet problémád.
3.) Megígértem a Norbinak (KCSV7/2) , hogy mivel ő is serényen segített a jármű megépítésében az ő fotóját rakom a train.bmp-be.
4.) Ha az a kép nem tetszene, szólj küldök másikat. (A kb. 100000000000 kép közül amin KCSV7-es van.)
Más:
Mivel betelne a postafiókod a villamosoktól, föliratom CD-re a Norbival, azt' átpasszolom hozzád. Kész van: UV, ICS 2.0, Szegedi és Debreceni bengáli azaz FVV1200, Debreceni KCSV6 (0.1-es verzió), MUV és Szegedi T6A2. (Aki netán nem tudná értelmezni az előzző sorokat, javaslom nézze meg a www.villamos.budapest.hu-n a járművek leírását.)
Remélem ezek is mihamarabb felkerülnek a honlapodra.

Mindenkinek kellemes napokat és balesetmentes BVE-zést kívánok. :)
UVmániás

U.I.: Kinek mi a véleménye a KCSV-mről???

_szergej_ Creative Commons License 2004.03.09 0 0 922
(Bocs lehagytam a macskakörmöt)
Tehát az oldalam

Elnézést hogy nem írtam be a fórumba, hogy újabb ojjektumok tölthetőek le, de az index sz*rozott velem. Ha még nem láttátok volna, letölthető a Szili, a By és a Bdh.
Más: remélem nem csak bubu88 örül neki: nekiálltam a Giginek! Hét végéig remélem meglesz... :)

Előzmény: _szergej_ (921)
_szergej_ Creative Commons License 2004.03.09 0 0 921
Hi!

Az oldalamon is találhatsz egy rövidke leírást a modellezésről, kicsit kiegészítve azt, amit Ist írt:

Előzmény: droBee (917)
IST Creative Commons License 2004.03.09 0 0 920
Jaj, dehogynem kell másban segíteni!
Hmm, mit szólnál például autók készítéséhez? Ha minden igaz van digitális fényképezőgéped, szóval textúrát tudsz vadászni hozzá.
Az autó elkészítéséhez pedig az előző hozzászólásomban van a leírás.
Jó lenne úgy 10 fajta kocsi.
Na, megfelel?
Előzmény: bubu88 (919)
bubu88 Creative Commons License 2004.03.09 0 0 919
Nagyon jók a képek! Különösen a sín tetszik. Ki csinálta? :))) Nagyon jó lesz ez, már látom. Mikor kapok új feladatot? Vagy azt akarod mondani, hogy a sínek után (mondtam, hogy nem akkora munka) nem kell mást segíteni???
Előzmény: IST (916)
IST Creative Commons License 2004.03.09 0 0 918
Rövid útmutatót objektumkészítésről? Lehetetlen. :-)

De azért próbálkozzunk meg vele, bár egyszer már leírtam ide a topikba:

Objektum készítése .b3d file-ba

Próbáljunk meg elkészíteni egy kerítést, ami mondjuk 5 méter hosszú, 2 méter magas és 30 centi vastag, valamint a pályával párhuzamosan helyezkedik el.

Indítsuk el a Jegyzettömböt, majd kezdjük szépen sorban beírni az alábbiakat:

[Meshbuilder]
Vertex 0, 0, 0
Vertex 0, 2, 0
Vertex 0.3, 2, 0
Vertex 0.3, 0, 0
Face 0, 1, 2, 3
[Texture]
Load kerites.bmp
Coordinates 0, 0, 0
Coordinates 1, 1, 0
Coordinates 2, 1, 1
Coordinates 3, 0, 1

Mentsük el kerites.b3d néven, és már meg is van a kerítésünk egyik (ami velünk szemben van, tehát merőleges a pályára) oldala.

Lássuk soronként mit is írtunk be:

[Meshbuilder]
Ezt a sort mindenképpen be kell írni úgy, ahogy van, más dolgunk nincs vele
Vertex 0, 0, 0
Vertex 0, 2, 0
Vertex 0.3, 2, 0
Vertex 0.3, 0, 0
Ezzel adjuk meg a kerítés oldalának koordinátáit. A három szám a Vertex során adja meg az egyes pontok koordinátáit. Mivel a .b3d fileokkal lapokkal tudjuk felépíteni az objektumot, ezért minden egyes laphoz 3-4 koordinátát adunk meg (lehet többet is, de most a 4 a legegyszerűbb). Ha magad elé képzeled a kerítést, akkor rájössz, hogy tulajdonképpen ez egy téglatest. Ami téglalapokból áll. Mi most ezeket a téglalapokat építjük fel.
Először elkezdtünk egyet, ami ugyebár úgy néz ki, hogy a bal alsó sarka (mindig ezzel kezdjük!) a vágánytengelyen van, 0 méterre jobbra vagy balra a vágánytengelytől, ezért Vertex 0, ..., ...
A bal alsó sarok 0 méterre van a vágánytengelytől felfele vagy lefele, ezért Vertex ..., 0, ...
A bal alsó sarok 0 méterre van előre/hátra attól a ponttól, ahol FreeObject segítségével le fogjuk tenni a pályán, ezért Vertex ..., ..., 0
Lássuk a második pontot, ami az óramutató járásával megegyezően haladva a bal felső pont.
Ez ugyebár még mindig 0 méterre van balra/jobbra a vágánytengelytől, csak éppen 2 méter magasban, viszont szintén 0 méterre van előre/hátra. Így már könnyen látható, miért
Vertex 0, 2, 0 a második sor.
Elérkeztünk a harmadik ponthoz a téglalapunknak, ami ugye a jobb felső. Ez szintén 2 méter magasban van, viszont mivel 30 centi széles a kerítés, ezért jobbra 30 centivel van a vágánytengelytől. Így a 3. Vertex sor a
Vertex 0.3, 2, 0 lesz.
Figyelem! A tizedesvesszőt a programban mindehol a . képviseli, így 0.3 az 30 centit jelent.
A 4. pontot remélhetőleg már mindenki kitalálta, hogy hol helyezzük el, de azért leírom: ez szintén 30 centivel van jobbra a vágánytengelytől, 0 méter magasban lesz és 0 méterre lesz előre/hátra. Tehát
Vertex 0.3, 0, 0 lesz a negyedik sor.
Figyelem!
Ha balra van a vágánytengelytől, akkor természetesen a szám negatív, csakúgy mint a lefelé illetve hátrafelé esetében!

Ezután megadjuk milyen sorrendben vegye figyelembe a pontokat a program a
Face 0, 1, 2, 3
paranccsal. Ha a Face 3, 2, 1, 0 parancsot adjuk meg, akkor a hátoldalára fogja felhúzni a textúrát, úgyhogy mindig maradjunk a fent leírtnál, ez egyszerűbbé teszi az életünk.

Opcionális parancsként jöhet ide egy
Color 72, 72, 72, 120
parancs is, amivel a színét adhatjuk meg a lapnak ha nem kívánunk rá textúrát felhúzni. A Color utáni első három szám (72, 72, 72) a szín RGB kódja (ha jól tudom), ez jelen esetben szürkét jelent. A negyedik szám pedig azt mutatja, mennyire átlátszó az adott lap. 0-255-ig mehet a nagysága, érdemes vele kísérletezni, nagyon szuper kis megállókat, ablakimitációkat lehet vele csinálni.
Ezután be kell írni a
[Texture]
szöveget, amellyel szintén nincs egyéb dolgunk.
Alá kerül a
Load kerites.bmp
amit szintén csak akkor kell beírni, ha textúrát szeretnénk felhúzni a lapra. Ha használtuk a Color parancsot, akkor ez ide nem kell!
Figyelem: a megnevezett .bmp file-nak ugyanabban a könyvtárban kell lennie mint a .b3d file-nak, valamint az alábbi tulajdonságokkal kell rendelkeznie: a kép "hossza" és "magassága" 2 valamelyik hatványával kell egyenlő legyen (2, 4,8, 16, 32, 64, 128, 256, 512...), valamint max 256 színű. Néha elfogadja a nagyobb színmélységet, de ez eléggé ad-hoc jellegű.
Ha mindezekkel megvagyunk, jöhetnek a kordináták megadása. Erről hosszabban nem értekeznék most, legyen elég annyi, hogy írjuk be az alábbiakat ugyanígy:
Coordinates 0, 0, 0
Coordinates 1, 1, 0
Coordinates 2, 1, 1
Coordinates 3, 0, 1
Ha ezzel megvagyunk, már csak azt kell eldönteni, szeretnénk-e hogy valamelyik szín a képünkön átlátszó legyen. Ha igen, akkor mindezek alá beírjuk a
Transparent 0, 0, 255
sort, amivel a kék színt tesszük átlátszóvá, méghozzá azt a kéket, aminek 0, 0, 255 az RGB kódja.

Ha mindezekkel megvagyunk, mentsük el kerites.b3d néven, majd a StructureViewer nevű programmal (japán honlapon biztosan fent van) nézzük meg mit is csináltunk.

Hurrá, megvan most (ha nem szúrtam el semmit és Te sem!) a kerítésünk egyik oldala.

Lássuk azt az oldalát, amit látunk inkább a vonatból, azaz a vasút felé eső részét!
Ugyanabba a file-ba a már leírt dolgok alá írjuk be az alábbiakat:
[Meshbuilder]
Vertex 0, 0, 5
Vertex 0, 2, 5
Vertex 0, 2, 0
Vertex 0, 0, 0
Face 0, 1, 2, 3
[Texture]
Load kerites.bmp
Coordinates 0, 0, 0
Coordinates 1, 1, 0
Coordinates 2, 1, 1
Coordinates 3, 0, 1

Ha egy kicsit belegondoltok, láthatjátok miért azok a számok kerültek a Vertex sorokba.

Mivel egy téglatestnek 6 oldala van, ezért mindegyik oldalt szépen fel kell építenünk, azaz 6 ilyet kell csinálnunk. És ez még csak egy egyszerű forma volt!
Megjegyzem: például egy kerítés esetén felesleges az alját megrajzolni, mert azt úgysem látja senki. A hátulja már kérdéses, mert nagyon szűk ív esetén előfordulhat, hogy a messzeségben látnánk a hátulját. Nem árt végiggondolni.

Na ennyit az alapokról.
Jó hosszú voltam, elnézést érte.
Lehet próbálkozni, kíváncsi vagyok sikerült-e megérteni.
Kérlek próbáljátok meg, és ha valami nem stimmel benne, szóljatok, megpróbálunk választ találni.

Előzmény: droBee (917)
droBee Creative Commons License 2004.03.09 0 0 917
Elkezdtem csinálni a Szfvár-Szabadbattyán szakaszt, csak nem tudom hogy kell rajzolni az objektumokat. Ha tudnál egy rövid útmutatót írni ide vagy a codrovat@freemail.hu címre akkor megköszönném.
IST Creative Commons License 2004.03.09 0 0 916
Új cuccokat raktam a honlapra:
- felkerült a KCSV7-es típusú villamos a Letöltés részhez. Ez még az első verzió, majd mindjárt írom a javítandó hibákat UVmániásnak,
- két új képet raktam a vonalról a Galériába. Várom róluk a véleményeket,
- ezáltal bővült a Hírek rész, és nagyon kicsit módosítottam a Projektjeink részen is
- természetesen UVmániást is beírtam a BVE magyar csapatába.

Tehát akkor visszatérve a villamosra:
UVmániás!
Megjött a kilóméteróra.zip file, de ezt hozzácsapva az eredeti csomaghoz most sincs digitális kilométerórám, ráadásul úgy tűnik, mintha a mutatós sebességmérő -20 km/h-ról indulna, így eltart pár másodpercig mire elérjük a 0-s sebességet. Ezeket tudnád javítani?

IST Creative Commons License 2004.03.09 0 0 915
Földim!
Ugyanis én is fehérvári vagyok, illetve mintegy háromnegyed éve már csak voltam sajnos.
Fehérvári léted nem akadály, én a kisföldalatti pályát úgy építettem meg, hogy csak adataim voltak róla. Amúgy meg bubu88 és VJancsi sem budapesti, csak hogy pár példát hozzak. :-)
Örülök, hogy idetaláltál a GameStar alapján, úgy tűnik mégiscsak van értelme a rovatomnak és olvassa is valaki. :-)
Óóóó, Fehérvár környéki pályák műszaki rajzolója. Ez nagy királyság, pláne ha tudsz adatokat szerezni mondjuk pl a 29-es vonalról. Arra nem csak mi lennénk vevők, hanem a Magyar Virtuális Vasúttársaság is, gondolom.
A pályaépítési próbálkozásaidat nyugodtan küldd el mail-ben (ha nem túl nagy), és kirakom a honlapra, meg persze segítünk építeni, tanácsokat, segítséget adunk.
Úgyhogy üdv körünkben és nagyon is érdekelsz minket, szóval nem fogd vissza magad!!!
Előzmény: droBee (914)
droBee Creative Commons License 2004.03.08 0 0 914
Hello!
Ez nem tudom mennyire OFF.
Engem is érdekel a BVE a februári Vasútmánia rovat áttekintése óta (thx IST). Próbálgatok pályát csinálgatni és segíteni szeretnék nektek. Sajnos a 2-es villamosnál nem tudok, mert fehérvári vagyok. Ez nem tudom mennyire akadály. Viszont két rokonom is a MÁV-nál dolgzik. Az egyikőjük volt a fehérvár környéki pályák műszaki rajzolója (aszthiszem ez a pontos megnevezés). Na ennyi és bocs ha nem érdekellek titeket!
bubu88 Creative Commons License 2004.03.07 0 0 913
OFF
IST!
Vigyázz, jó nagy darab mail ment, sínekkel, képekkel!
ON
vpeter001 Creative Commons License 2004.03.06 0 0 912
Sziasztok!

IST:
Légy szíves, az email-címemet ne írd ki a honlapodon! (másoknak sem javaslom)! Ugyanis nekem már többször kellett email-t változtatnom amiatt, hogy reklámcégek, speciális programokkal kiolvasták azt honlapokról, ahova feltettem és mindennek eredményeként 45-50 reklám- és szex-mailt kaptam naponta! Szemét dolog, de ezt csinálják! (legegyszerubb, ha a fórumon keresztül kerülhetnek kapcsolatba velünk)

Az EXE file-okról: Nem, InnoSetup-pal készülnek, ami sokkal jobb tömörítést használ (LZMA). Így tehát az összes EXE kivétel nélkül kisebb lesz a ZIP-nél (!), az mfavgep.exe esetén kb. 1 megabyte-tal is! Ezen kívül van uninstallere, valamint megjegyzi az elozo telepítési könyvtárat (pl. ha a BVE-t nem a C:\ProgramFiles\BVE alá raktad, csak egyszer kell majd megadnod a másikat, a többi installer beolvassa azt).

Az mfavgep, m61, mfav, sellye már kész, lehet tesztelni, bár a hétvégén nem leszek vindózközelben, de vasárnap este nekiállok a többinek is (ha egyet már készítettem, csak a file-neveket kell átírni).

Üdvözlettel
VPeter

bubu88 Creative Commons License 2004.03.06 0 0 911
Nem láttam, hogy _Szergej_ beírta volna:
letölthető oldaláról: A, B, AB, Ap, Arp kocsik és M32, V46, Wry, BzMot csomagok. Jó töltögetést!

IST!
Ha nem baj, az adatforgalomkorlát miatt én nem töltöm le őket.

Tegnap összejött pár dolog: behalt a gépem, folyton kékhalált játszott, amint elindítottam a Winamp3-ban a zenelejátszást, aztán nem indult el a Midtown Madness, úgyhogy berágtam, és format c: (minden a d:-n van, c:-n csak a Win98). Aztán kiszúrt velem, a telepítőt se sikerült elindítani eleinte, aztán mikor fenn volt még felrakni a drivereket mindenféle cd-ről meg floppyról, meg mire beállítottam mindent... Szóval este hattól majd' éjfélig csináltam, aztán meg aludni mentem... De legalább már jó. Tehát talán ma majd dolgozgatok picit BVE-vel...

Előzmény: IST (910)
IST Creative Commons License 2004.03.05 0 0 910
A telepítős exe file-ok feltöltése folyamatban van. Arra szeretnék mindenkit kérni, hogy töltse le az exe file-okat az oldalamról, majd próbálja ki a telepítést. Remélem működnek és nem lesz semmi gond velük.
Ha minden igaz, egyelőre kettő zip file van kicserélve exe-re, de a többi is megtörténik előbb-utóbb.
IST Creative Commons License 2004.03.05 0 0 909
UVmániás!
Megjött a kilométeróra.zip file, úgyhogy ma este kipróbálom és talán holnap délután már fel is kerül a kcsv7-es villamos a honlapra.
Köszönöm szépen, hogy megcsináltad!
IST Creative Commons License 2004.03.04 0 0 908
Telepítősre szeretném az egyszerűség kedvéért.
Előzmény: bubu88 (907)
bubu88 Creative Commons License 2004.03.04 0 0 907
Elvileg van, ki is másolta, csak nem szúrta be (pedig a szerkesztés menü másolás paranccsal csinálta, aztán meg inaktív volt a beillesztés és a CTRL+C - CTRL+V kombinációkra sem volt hajlandó).
Előre is szívesen!

Exe tömörítést egy sima Total Commanderrel is lehet csinálni, csak tömörítésnél bejelölöd, hogy önkicsomagoló zip file készítése és exe lesz. Vagy olyan telepítős lesz, mint néhány MSTS-es kieg?

Előzmény: IST (906)
IST Creative Commons License 2004.03.04 0 0 906
VPeter infó:
Linuxban is létezik másolás, a jó öreg CTRL-C, CTRL-V üzemmódban.

Hibaüzenettel kapcsolatban:
Valóban profin nyomom. Csak úgy emlékszem, hogy régebben is azzal csináltam. Na mindegy, akkor majd visszaveszem a szintet, hogy lássam a kiírásokat.

A BVE-s cuccokat meg előre is köszi!

Más:
VPeter segítségével valószínűleg .exe file-ban fognak felkerülni ezután a cuccok a honlapra, aminek az lesz az előnye, hogy nem kell a csomagolással és a megfelelő könyvtárba való másolgatással, na meg a különböző könyvtárnevekkel bajlódni.
Neki is köszönet előre is!

Előzmény: bubu88 (904)
IST Creative Commons License 2004.03.04 0 0 905
Persze, hogy jó az E95-ös. Jöhet nyugodtan!
Előre is köszi!
Előzmény: VJancsi (903)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!