Egyáltalán nem sok, teljesen normális. Rengetegszer szó volt már itt róla, h 100-110 fölött nagyon megnő a fogyasztás (ami a hatalmas homlokfal miatt egyáltalán nem meglepő)
UTAZÁSI ADATOK: (Győrből; tankolás AGIP kútnál) M1 (5fő) + (Bp. -- viszonylag jó közlekedéssel átjutva; 5fő) + M3 autópálya végig(2fő) + M3 autópálya vissza Bp.-ig (2fő); szinte végig 130 km/h tempó; klíma az út 30...40%-ában volt használva
Szerintetek nem túl sok ez a fogyasztás ?! Vagy az autópályás tempó ennyire megnyomja a fogyasztást ?! (Általában nem szoktam pályán menni, és eddig 5,7...6,3 l/100km volt a fogyasztásom.)
A hosszbordás szíj kimondottan jó állapotban van, volt, és remélhetőleg lessz is még jó sokáig...
Jóformán a hosszbordás szíj tartotta a helyén az ékszíjtárcsát a fura hangot meg az adta, hogy a szíjtárcsa szétesése miatt fellazult a hosszbordás szíj
Ha már repedezett, akkor SÜRGŐSEN cserélni kell minimum a szíjat (de legjobb az egész HB szíj rendszert), de érdekes, hogy Neked hangot nem adott a hosszbordás szíj, mert engem itt a fórumon mindenki azzal nyugtatott meg, hogy ha csereérett lesz a HB szíj, azt HALLANI fogom..., addig meg nem kell izgulnom... Most Neked meg csendes volt pedig már repedezett...
A márkát tekintve tapasztalatom nincs (még előtte állok a cserének, de ha megteszem, valószínűleg kompletten cserélem az egész hosszbordás szíj rendszert, mert így javasolják műszakilag, hogy jó sokáig ne legyen vele gondom). Amúgy az Általad leírt 3 márka a legjobb, infóim alapján, én talán GATES-t választanék.
Ne érts félre , csak írtam, hogy kb 7000 ért szerelték. De ha nem lenne autód akkor több mint 1 misid lenne, ha a te gondolatmenetedet követjük. Amúgy nem cserélték irreális áron. Nekem is nem rég lett cserélve, igaz bontottat kapot.
Ha megrendelem akkor 20760ft, ha továbbhasználom az autót akkor jóval több mert 8-asba ment a hosszbordás szíj!
Ha bemegyek a szervízbe zárás előtt másfél órával és megkérdezem hogy mit lehet tenni, és záráskor készen átadják a kocsit úgy hogy nincsen raktáron alkatrész..... nos úgy kicsit drágább
Ma kicseréltettem a vezérmű tengely pozíció jeladót, bejött a dolog, hibátlanul indul azóta. A szervizbe már kötélen ment el, mert amikor kiderült hogy mikor mehetünk, akkorra már egyáltalán nem indult be.
Rendkívül kedvesen ment tönkre egyébként, mindig hazahozta a feleségemet, majd a ház előtt, vagy az udvarban nem indult be. Az utolsó úton, amikor még jól működött, elment vele vásárolni, a parkolóban leállította, később gyönyörűen beindult, de menet közben sípolt 1x. Otthon megállt és többet nem indult be :-)
Emlékeztetőül: P1320 hibakód.
Ha valaki szkóppal akarja ellenőrízni, a középső csatlakozó ponton és a hozzá tartozó vezetékeken nyugalmi helyzetben állandó ~0,5V-nak kell lennie, ha működik, akkor 0-5V négyszög jeleket ad. Bosch-t vettem bele, valami 23000, FridCar, ingyen szállítás.
Klíma bekapcsolásakor kerregő hangot hallat a motor, klíma kikapcsolásakor megszűnik a kerregés. Ha a kormányt teljesen ballra vagy jobbra eltekerem akkor ismét van kerregő hang. Hosszbordás szíj valószínűleg a hiba forrása.
Kérdésem az lenne: Csak készletben érdemes gondolkodni?
...a hosszbordás szíjad belső repedezettségén túlmenően ennek a szíj-elöregedésnek más tünetei nem voltak Nálad ? Pl. ciripelés, sivítás, csikorgó hang.... ?! Vagy egyszercsak (minden előjel nélkül) észrevetted a repedezettséget...?!
Üdv.Multiplások!Tudom,hogy ez itt nem a reklám helye,de lehet valakinek szüksége lenne rá.Eadásra szeretném kínálni néhány vadonat új alkatrészemet,ami az autó eladása miatt számomra feleslegessé váltak: Első -hátsó Monroe lengéscsillapítók, Komplett vezérmű szett Gates szíly,és görgők, Hátsó fékpofák,és egy kormányösszekötő gömbfely. Minden alkatrész gyári dobozában van,bolti ár felébe eladnám.Köszi Tel:06302137789
Újabb hiba jött ki:) a jobb első kerékcsapágy iszonyatosan el kezdett búgni-zúgni. főleg ha terhelődik kanyarban. Holnap viszem vissza a szerelőhöz. Alakul ez kérem szépen. Szerintetek mindkét oldali csapágyat cseréltessem ki?