Ej a mindenit de gyorsan elkelt.Ezek szerint valaki pont arra vágyott amit te kínáltál. :) Szerencse. Én sajnálom,mert jó kis autó volt.Készült is sok sok kép róla,amik nálam vannak. :) Persze a hófehérke más világ,és szépen feledtetti a múltat. :)
Esetleg képet akartál volna mutani róla?Csak mert nem jött át,így nem is látható. :(
Meglátjuk,hogy mi lesz.1 év még hosszú idő.Éppen számolgattam,hogyha nem az autóval járnék dolgozni,akkor most kb 45.000 km-nél tartanék.Na ez azért durva.Így sem fogják elhinni,hogy 5 évesen 80-82e km lesz az autóban.
Ha nem lesz jó vétel,és jó eladási ár,akkor csak azért nem fogom eladni,hogy legyen egy újabb.Használom tovább,és vigyázok rá amennyire lehetséges.
Ezt az új Chevi Malibut az opelos 2.0 160 lovas 350nm-os motorral favorizálják,és a Superb ellenfeleként emlegetik.Amíg ti KIA-t nézeggettek,addig én Chevit. De ha majd átnézetem a szervizben megsassolom mind a kettőt. Tetszenek azok is,de ahogy Szili írja,nincs hozzájuk értelmes motor.Kivéve talán ezt az opeles 2 literes dízelt.
DSG-vel vetted volna meg?Ezt egy kicsit furcsálom,mert ellene voltál.Főleg a többletfogyasztás miatt.Egyébként a II.-es elment?És hogy szuperál a hófehérke? :)
Egyenlőre tartom a "tervet",és jövő ilyenkor remélhetőleg már facelift-es Superb II.-m lesz. :p Persze képlékeny a dolog,mint máshol sok tényező van ami miatt meggondolom magam. Az egyik az amiről te is írsz,hogy bukás.Azért engem sem ejtettek a fejemre.Mindenáron nem kell új autó.
Az hogy van különbség 1-es és 2-es között azt én is tudom. De azért erős túlzás a "műanyagozás".
A II-es összességében jobb autó. Kb. pont annyival, mint amennyit egy modellváltással elvárhat az ember.
Valszeg Neked az nem tetszhet a II-esben, hogy jobban igazodik a mai autótrendekhez, míg az I-es inkább a régebbi, hagyományosabb autó.
Viszont ami nagyon jó a II-esben, hogy nem követték el azt a hibát a relatív modernsége ellenére sem, mint sok más márkánál (tehát nem egy eldobható/eldobandó autó, hanem tényleg rendkívül tartós és megbízható)