Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BearGabor Creative Commons License 2017.03.17 0 0 31076

Így van, 7J a szélessége, szerintem se kéne erőltetnem, bár erősködik hogy menjek és be is teszi az autó alá ...

Előzmény: t.lantos (31075)
t.lantos Creative Commons License 2017.03.17 0 0 31075

En nem eroltetnem. A felni is biztos van 7" szeles. Sok lesz ez.

Előzmény: BearGabor (31072)
JRevai Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31074

Átmérőre igen, de szélességre?

Ezt biztosan csak próbával tudnád eldönteni. Van rá esély, ET függő a dolog - gondolom.

Előzmény: BearGabor (31073)
BearGabor Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31073

Ja ... A gumi méret 195/50 R15

Előzmény: BearGabor (31072)
BearGabor Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31072

Találtam egy ilyet:

 

https://www.jofogas.hu/budapest/4x100_as_Borbet_felni_90_os_nyari_Fulda_gumikkal__63173116.htm

 

Szerintetek ez beférne a wagon alá?

Előzmény: BearGabor (31070)
Zizi6785 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31071

Sziasztok!

 

Tud valaki megbízható (és reális áron dolgozó) szerelőt a III. kerület környékén?

Köszönöm!

BearGabor Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31070

Sziasztok!

 

Keresnék WagonR+ 4 darab 14" alufelnit szerelt nyári gumikkal. Lehetőleg Budapest, Szigetszentmiklós vonzáskörzetében. Ha van ilyened és megválnál tőlük ne tartsd magadban, írj nekem.

 

Legyen szép napotok!

 

JRevai Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31069

A Totalcaron keress rá az "üregvédelem"-re. Stuntman anno írt egy cikket, arra reagált egy cég - ebből lett egy másik cikk. Nekem bizalomgerjesztőek voltak.

Előzmény: dudo_8 (31068)
dudo_8 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31068

Sziasztok !      Szeretném le alváz-és üregvédeni a wagonom.    Tudtok-e Bp.-en tökéletesen, szépen dolgozó szakit ?

JRevai Creative Commons License 2017.03.14 -1 0 31067

Csak kis fordulaton (az mondjuk 1500 alatt, vagy 2000 alatt)?
Ugyanazok a hibakódok jöttek vissza?

Nem kopog? (erősebb gázadásra jellegzetes "csilingelő" hangot ad)

Gyertyakép rendben? Mikor voltak cserélve?

Esetleg hőmérséklet adatokat kellene kiolvasni - lehet valamelyik szenzor is rossz. Vagy csak simán megmérni az ellenállásukat.

 

Hirtelen más nem jut eszembe.

 

Előzmény: Lali889 (31066)
Lali889 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 31066

Köszönöm a segítséget. Részben megoldódott a probléma. Az acélcső szinte teljesen el volt tömődve, kitakarítottam, el is tünt a hibajelzés a műszerfalról. Kipróbálás után viszont ugyan az maradt a gond, kis fordulatról nem gyorsul, mintha valami vissza fogná. 100 km után visszajött a hibajelzés.....Valakinek esetleg tipp, mi lehet a megoldás?

Előzmény: JRevai (31049)
Wagonadmin_ Creative Commons License 2017.03.12 0 0 31065

Landsmann Mester az előbb hozzászólása mellett két nap alatt átmásolta a 2008-as év cikkeit!!!!

 

Haladunk szépen, köszönet a közreműködőknek és most itt elsősorban Landmannt illeti a hála... :-))))))

Landsmann_ Creative Commons License 2017.03.12 0 0 31064

Most, hogy feltettem a nyári gurigákat, alaposabban szemügyre vettem a benzinbetöltő csonk környékét. Illetve csak akartam alaposabban szemügyre venni. De a takaró lemez patentjait nem tudtam kivenni, erőltetni meg nem akartam, nehogy eltörjön. Megkocogtattam a műanyag lapot és elég sok sár (száraz föld) lehullott. Némi megnyugvással tölt el, hogy a lehullott föld nem volt rozsdanyomos. Tehát feltételezem, nem kezdte ki az idő vasfoga. A következő mosások alkalmával majd külön odfafigyelek erre a részre, bár kissé nehezen lehet hozzáférni. 

tomi2107 Creative Commons License 2017.03.11 0 0 31063

Köszi :D szakszerű hozzászólás jó nem vagyok nagy villamosági nem is volt erűségem de most hogy mondod lehet a kábel rossz mert egy sima koaxal meg szolt szépen :D magnó is szintén aliexpres, tudom hogy kínai fo.& de elötte jó volt . Na de vissza térve neked  hátul csak szedd le a kárpitot elég csak picit megnyitni most fejböl nem tudom hányas villáskulcs ill. két csatlakozót húzd széjjel kb 5 perc és már lent is van.nekem sajnos nem a tömítés ment széjjel,beáztam :( 

Előzmény: eagle55 (31062)
eagle55 Creative Commons License 2017.03.11 0 0 31062

Szia! 

Szóval az van, hogy eltudod dönteni  egy sima ohm mérővel mi a rossz ha még mindig zajos a vétel.  A rádiónak ( közvetlenül az antenna bemeneten) egy kb 20-25 centis csavarhúzóval, bicikli küllő, darab  drót  a helyi FM adókat zajmentesen kell  vennie. Ha ez Ok  akkor antenna talpból  vezeték ki,  rádióból antenna ki, ohm mérés az árnyékolás és a meleg ér közt - szakadást, végtelen ellenállást kell mérned, ha valamilyen ohm vagy rövid zár akkor a kábel csere. Majd antenna két vége közt meleg ér mérés - rövid zárat kell mutatni, ha szakadás , kábel repül. Tudományoskodni nem kell FM 100 Mhz -n nem tud a  pár méter kábel  jósága leromlani :) Ha kábel és rádió Ok,  akkor a  talp felőli végébe egy 60-70 centis drót vagy passzív antenna is  szólni kell. Szívás akkor van ha jó fajta 1 csipes újkori csillivilli rádió van az autóban, mert azok helyből érzéketlen sza*rok. (FM erősítő, a neten ezer féle kapcsolás, az a jó és egyszerűen megvalósítható ami 1 szem tranyó meg 2-három passziv elem, nem kell komplikálni már 5-6 dB erősítés bőven elég és lehet örülni.

Ennyit az elektromosságról  Üdv. SJ 

(!! az antenna kábel rádió felőli végében a csatiban néha lehet egy kondenzátor, csati finoman szétnyit és a kábelvégén mérsz esetleg látod hogy rossz forrasztás törött kondi!!) Ez azért van mely némelyik gyári rádió a koaxon küldi a villanyt saját hozzávaló  erősítős antennájához, ha nem erősítős antenna van a végén akkor meg  rövidzárba küldené a leválasztó kondi nélkül a rádió  által küldött  villanyosságot!!  :).

Előzmény: tomi2107 (31061)
tomi2107 Creative Commons License 2017.03.10 0 0 31061

irtam is valahová hogy a gyári 25 000 ft tól indul én aliexpresszen rendeltem egyet, de abba nincs,így vettem külön erösítöt de az semmit nem ér sistereg sajnos,lehet mert a magnó előtt van nem tudom és leárnyékol de szenvedek vele,Ami nagyon gáz még hogy utángyártottat is igen válogatni kell mert kocka a talp alja a legtöbb antenna talp meg kerek 

Előzmény: eagle55 (31060)
eagle55 Creative Commons License 2017.03.10 0 0 31060

Szia !

Köszi a gyors választ , ettől  féltem.  Inkább a bontás izgat,   erősítő javítás vagy kiváltás remélem nem nagy ügy. Vagy 30 éve  RF erősítőket is hívatás szerűen javítgatok :) A gépállat egy 2000. évi ABS es légkondis verzió.

 

Üdv.: SJ

Előzmény: tomi2107 (31059)
tomi2107 Creative Commons License 2017.03.10 0 0 31059

Ha a régi típusú (a wagon r) akkor hátul van az antenna talpba egy móka lesz szerezni mert a gyári horror áron van sajnos tehát bontottat 

Előzmény: eagle55 (31058)
eagle55 Creative Commons License 2017.03.10 0 0 31058

Üdv. a fórum lakóknak!

 

Segítség kellene,  megörököltem a lányom Wagon R+ autóját. Sajna nem jó az autórádió antenna erősítője.

Kérdés az lenne, hol van az antenna erősítő , hol bontsam meg az autót, hogy hozzáférjek?  (12V elindul felé)

 

Előre is köszönöm, ha tud valaki segíteni.

 

Joci.

 

 

 

Landsmann_ Creative Commons License 2017.03.10 0 0 31057

Öreg hiba. Mindent dokumentálni kell. :)

Előzmény: GeriSoft07 (31056)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.03.06 0 0 31056

nem lett végigfotózva a szerelés...

 

Előzmény: RetteNETes Lalyos (31054)
AndrewBlase Creative Commons License 2017.03.06 0 0 31055

1×se festegettem a felniket, mégis csak egy-két apró rozsdafolt van rajtuk. Bár a téli-szett felni festésén már elmerengtem, vettem is hozzá sprayt, de hozzá nem nyúltam. Majd talán mostanság, ha lekerül a kocsiról...

Előzmény: JRevai (31050)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.03.06 0 0 31054

Jó kis buherálás! Most épp pakolgatom a régiről az új lapra a dolgokat, de ha ledokumentáltad a szerelést, átküldhetnéd, s felrakjuk az új lapra!

Előzmény: GeriSoft07 (31053)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.03.06 0 0 31053

ki kell venni a műanyag keretet, ami alul a zsebet adja, és hopp, ott a 2DIN hely :)

 

Előzmény: JRevai (31052)
JRevai Creative Commons License 2017.03.06 0 0 31052

Nagyon király lett!

 

Én is gondolkodtam valami ilyesmi androidos kütyün, de tükrösben. El is felejtettem, hogy a rádiónál valójában 2 din hely van. Jó ötlet!

Előzmény: GeriSoft07 (31051)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.03.06 0 0 31051

Kedves páromnak beszereltem a tolatókamerás kihangosítós rádiót :)

Egész komoly lett a szekér tőle

JRevai Creative Commons License 2017.03.05 0 0 31050

Ha már a felniknél tartunk II.

Csak az én felnijeim rohadtak konkrétan xarrá az évek során? Másnak ezzel nem volt gondja?

Minden évben napokat töltöttem a rozsdamentesítéssel és a festéssel, mégis folyamatosan rohadt!

Kezeltem és festettem már mindennel, azután meguntam és vettem egy garnitúra hiperkönnyű alufelnit gumival 25-ért...

Ha összeadnám a festék értékét meg a rászánt órákat... hát messze többe került.

Télre meg valami VW (Golf GTI?) vagy mi van rajta, na ANNAK tisztességes az acélja! 20 év alatt 2x ha festettem, akkor is csak olcsó sray-vel. Ki érti ezt?

Bármi rámegy egyébként asszem. Mivel hátul nincs is "tehermentesítő" gyűrű (nekem legalábbis soha nem volt) így ott még a belső átmérő sem számít. De az elsőnél is az Opel méret lesz az, az pedig a legkisebb emlékeim szerint.

Előzmény: bt74 (31043)
JRevai Creative Commons License 2017.03.05 0 0 31049

Valószínű, mert kopogásérzékelőt is ír. Márpedig nekem is kopogott a motor, amikor el volt tömődve az EGR.

Nem nagy ügy kitisztítani egyébként. Nálam legalábbis csak a leszerelhető összekötő acélcső volt konkrétan tele, a szelep maga tiszta volt. Fél óra meló emlékeim szerint.

Előzmény: h.c.s (31048)
h.c.s Creative Commons License 2017.03.04 0 0 31048

Ha van benne, akkor EGR szelep csatornája van eltömődve.

Ha nincs, akkor passz.

Előzmény: Lali889 (31047)
Lali889 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 31047

Sziasztok!

 

Segítséget kérek egy probléma megoldásához.1,3literes G13BB motor van a wagonomban. A müszerfalon a motorprobléma visszajelzö egy ideje folyamatosan világít. A kocsi alacsony fordulatszámon rángatva gyorsul, majd 3000 fordulat/perc után már jól húz végig. Kódolvasás, kiütés után újra visszajött. Mellékelek fotókat, ha valaki tudja mi lehet a gond, kérem jelezze.

Köszönet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!