Keresnék WagonR+ 4 darab 14" alufelnit szerelt nyári gumikkal. Lehetőleg Budapest, Szigetszentmiklós vonzáskörzetében. Ha van ilyened és megválnál tőlük ne tartsd magadban, írj nekem.
A Totalcaron keress rá az "üregvédelem"-re. Stuntman anno írt egy cikket, arra reagált egy cég - ebből lett egy másik cikk. Nekem bizalomgerjesztőek voltak.
Köszönöm a segítséget. Részben megoldódott a probléma. Az acélcső szinte teljesen el volt tömődve, kitakarítottam, el is tünt a hibajelzés a műszerfalról. Kipróbálás után viszont ugyan az maradt a gond, kis fordulatról nem gyorsul, mintha valami vissza fogná. 100 km után visszajött a hibajelzés.....Valakinek esetleg tipp, mi lehet a megoldás?
Most, hogy feltettem a nyári gurigákat, alaposabban szemügyre vettem a benzinbetöltő csonk környékét. Illetve csak akartam alaposabban szemügyre venni. De a takaró lemez patentjait nem tudtam kivenni, erőltetni meg nem akartam, nehogy eltörjön. Megkocogtattam a műanyag lapot és elég sok sár (száraz föld) lehullott. Némi megnyugvással tölt el, hogy a lehullott föld nem volt rozsdanyomos. Tehát feltételezem, nem kezdte ki az idő vasfoga. A következő mosások alkalmával majd külön odfafigyelek erre a részre, bár kissé nehezen lehet hozzáférni.
Köszi :D szakszerű hozzászólás jó nem vagyok nagy villamosági nem is volt erűségem de most hogy mondod lehet a kábel rossz mert egy sima koaxal meg szolt szépen :D magnó is szintén aliexpres, tudom hogy kínai fo.& de elötte jó volt . Na de vissza térve neked hátul csak szedd le a kárpitot elég csak picit megnyitni most fejböl nem tudom hányas villáskulcs ill. két csatlakozót húzd széjjel kb 5 perc és már lent is van.nekem sajnos nem a tömítés ment széjjel,beáztam :(
Szóval az van, hogy eltudod dönteni egy sima ohm mérővel mi a rossz ha még mindig zajos a vétel. A rádiónak ( közvetlenül az antenna bemeneten) egy kb 20-25 centis csavarhúzóval, bicikli küllő, darab drót a helyi FM adókat zajmentesen kell vennie. Ha ez Ok akkor antenna talpból vezeték ki, rádióból antenna ki, ohm mérés az árnyékolás és a meleg ér közt - szakadást, végtelen ellenállást kell mérned, ha valamilyen ohm vagy rövid zár akkor a kábel csere. Majd antenna két vége közt meleg ér mérés - rövid zárat kell mutatni, ha szakadás , kábel repül. Tudományoskodni nem kell FM 100 Mhz -n nem tud a pár méter kábel jósága leromlani :) Ha kábel és rádió Ok, akkor a talp felőli végébe egy 60-70 centis drót vagy passzív antenna is szólni kell. Szívás akkor van ha jó fajta 1 csipes újkori csillivilli rádió van az autóban, mert azok helyből érzéketlen sza*rok. (FM erősítő, a neten ezer féle kapcsolás, az a jó és egyszerűen megvalósítható ami 1 szem tranyó meg 2-három passziv elem, nem kell komplikálni már 5-6 dB erősítés bőven elég és lehet örülni.
Ennyit az elektromosságról Üdv. SJ
(!! az antenna kábel rádió felőli végében a csatiban néha lehet egy kondenzátor, csati finoman szétnyit és a kábelvégén mérsz esetleg látod hogy rossz forrasztás törött kondi!!) Ez azért van mely némelyik gyári rádió a koaxon küldi a villanyt saját hozzávaló erősítős antennájához, ha nem erősítős antenna van a végén akkor meg rövidzárba küldené a leválasztó kondi nélkül a rádió által küldött villanyosságot!! :).
irtam is valahová hogy a gyári 25 000 ft tól indul én aliexpresszen rendeltem egyet, de abba nincs,így vettem külön erösítöt de az semmit nem ér sistereg sajnos,lehet mert a magnó előtt van nem tudom és leárnyékol de szenvedek vele,Ami nagyon gáz még hogy utángyártottat is igen válogatni kell mert kocka a talp alja a legtöbb antenna talp meg kerek
Köszi a gyors választ , ettől féltem. Inkább a bontás izgat, erősítő javítás vagy kiváltás remélem nem nagy ügy. Vagy 30 éve RF erősítőket is hívatás szerűen javítgatok :) A gépállat egy 2000. évi ABS es légkondis verzió.
1×se festegettem a felniket, mégis csak egy-két apró rozsdafolt van rajtuk. Bár a téli-szett felni festésén már elmerengtem, vettem is hozzá sprayt, de hozzá nem nyúltam. Majd talán mostanság, ha lekerül a kocsiról...
Csak az én felnijeim rohadtak konkrétan xarrá az évek során? Másnak ezzel nem volt gondja?
Minden évben napokat töltöttem a rozsdamentesítéssel és a festéssel, mégis folyamatosan rohadt!
Kezeltem és festettem már mindennel, azután meguntam és vettem egy garnitúra hiperkönnyű alufelnit gumival 25-ért...
Ha összeadnám a festék értékét meg a rászánt órákat... hát messze többe került.
Télre meg valami VW (Golf GTI?) vagy mi van rajta, na ANNAK tisztességes az acélja! 20 év alatt 2x ha festettem, akkor is csak olcsó sray-vel. Ki érti ezt?
Bármi rámegy egyébként asszem. Mivel hátul nincs is "tehermentesítő" gyűrű (nekem legalábbis soha nem volt) így ott még a belső átmérő sem számít. De az elsőnél is az Opel méret lesz az, az pedig a legkisebb emlékeim szerint.
Valószínű, mert kopogásérzékelőt is ír. Márpedig nekem is kopogott a motor, amikor el volt tömődve az EGR.
Nem nagy ügy kitisztítani egyébként. Nálam legalábbis csak a leszerelhető összekötő acélcső volt konkrétan tele, a szelep maga tiszta volt. Fél óra meló emlékeim szerint.
Segítséget kérek egy probléma megoldásához.1,3literes G13BB motor van a wagonomban. A müszerfalon a motorprobléma visszajelzö egy ideje folyamatosan világít. A kocsi alacsony fordulatszámon rángatva gyorsul, majd 3000 fordulat/perc után már jól húz végig. Kódolvasás, kiütés után újra visszajött. Mellékelek fotókat, ha valaki tudja mi lehet a gond, kérem jelezze.