Ilyen rádió probléma már volt itt valakinek. Én ilyennel nem találkoztam még. Nekem RM2 rádió van benne, annak a hátulján asszem két kábelköteg van, elképzelhető hogy ott van valami probléma - de ez csak egy nagyon gyenge találgatás a részemről.
Jorgi!
A leírtak alapján szerintem nem jó a meghajtó egység, de azért megér egy próbát, hogy az összes kábelt leellenőrzöd hogy a helyén van-e.
Először is köszi a választ. Az a helyzet, hogy a 2 ikon, amit említesz, ott van a felső sorban, de nem aktív. Azaz el van sötétülve, nem megy rá a kijelölés. Iránytű meg egyéb helyen (alul, felül, sarokban) egyáltalán nem jelenik meg. Meg tudod nézni (ha esetleg ilyen típusod van), hogy az egység fizikai bekötésénél milyen csatik mennek a fejegységbe? Vagy amit leírtam azt jelentheti, hogy biztosan kuka az eszköz?
Összesen 6 ikon van a kijelzőn. Ebből a felső sorban az utolsó kettő vonatkozik a navigációra. A gyújtás ráadása után néhány másodperccel aktív kell hogy legyen mindkettő. Ha a kijelzőn nincs ott a kis iránytű (general info. módban, vagy nav.guidance módban), akkor nem jó a meghajtó egység. Ha ott van, de a térképet nem lehet megnyitni, akkor lehet hogy a lemez rossz, vagy valamelyik kábel nincs a helyén. Ha rossz, érdemes nézni bontott autókból ilyen egységet, ugyanis az új igen drága.
Remélem tudtam segíteni, várom hogy mire jutottál.
A következő igen nagy problémával fordulnék hozzátok: van nekem egy 2001/12-es 607 3.0 V6 24V Pack. Igen-igen szeretem a vasat, eddig nem is volt vele gond. Nagy kijelzős egyébként. Most viszont kellene használnom a navigációját (eredetileg egy 2004-es gyári franciao. térkép volt benne, de az ugye nem nagyon jó budapestre, azzal viszont azt hiszem talán működött...), vettem is sok pénzért egy írt 2009-2010 kelet európát, de nem ismeri fel, vagy olvassa. A tünet a következő: beteszem, beszívja, majd lehet hallani, hogy pörgeti, jár a fej, majd megáll. Ezt a ciklust ismétli addig, amíg le nem állítom az autót és ki nem kapcsol. A lemezt nem adja ki semmilyen módon, akárhányszor, akármennyi ideig nyomom a gombot. Adalékok: szétszedtem a VDO fejegységet és manuálisan kibogarásztam a CD-t, valamint megpucoltam az optikát, meg a belsejét, hátha csak ennyi a gond. Nem, a hiba ugyan az maradt. Az alsó nyáklapon van egy bővitő/kiegészítő modul, talán a szoftver, amin van egy fehér verzió matrica: PSA 6.1. Még két érdekesség: nem világít a POWER LED a fejegység elején és a hátsó 2 soktűs csatiból csak a fehér van bedugva, a feketébe semmi (egyébként kiépítve sincs olyan kábelcsatlakozó, végignéztem az egész csomiban a kábeleket). Mi lehet a gond? Először kellene frissíteni a szoftverét, mert új a térkép? Vagy az írott CD a gond (lassan írtam)? Esetleg hardverhiba?
Megirtam volna! Egy szomszédom melózik egy dealer-nél. Ő intézte. Gondolhatod! Én csak lapitottam a 400 000-es ajánlat után 50000-ből meguszni. Nézz utána,én már elköltöztem onnét és kellemetlen volna ilyenért felhivni! Nem hiszem,hogy bonyolult volna. Próbáld meg a tisztitást,amit irtam. A tanksapka nyilásánál van a folyadék betöltésének a helye. Aláfekszel és meglátod. A szervizben is egy csövön,kézben tartva töltik fel. Ha nem vette el a teljesitményt,akkor még nem hiszem,hogy ultrahanggal tisztitani kell. Nézz utána a gázolajos feltöltésnek és ha ugy gondolod,akkor hajrá! Nem hiszem,hogy kárt tennél benne! Ja az enyémet ugy visszavette,hogy egy kamion letolt egy emelkedőn,aztán meg mikor kipucolták,akkor 210-et ment(azóta is)!!!! Tehát észre vennéd,ha ez lenne!
nagyon köszi a segitséget és a tanácsot. esetleg a cimet vagy telefonszámot nemtudod a maszeknak? egyébként már egyszer kiirta, de utána megszünt tankolásnál.
Akkor a következöt javaslom: menj el egy Peugeot kereskedésbe. Mondd el a hibát. Kimérik computerrel,hogy mi a hiba. Ha katalizátor eltömődés az ok,akkor csend! Majd közlik,hogy minden csere,több százezer a költség. Mire te,kösz ennyi pénzem nincs. Fizetsz pár ezer forintot,aztán szarsz rájuk! Budapesten,Angyalföldön van egy maszek,aki ultrahangos tisztitóberendezéssel kb. 10-20 ezerért kipucolja a katalizátort. Leszereled,elviszed. Lehet,hogy ök is megcsinálják helyben. Semmi különös munka,berohadt egyszerü csavarok. Ha szakad,kicseréled,pár forint csak. Készülj rá,hogy még órákig rezegni fog,tehát nem lehet azonnal visszaszerelni és indulni vele. Ha UTC folyadék is kell hozzá,azt helyettesitheted gázolajjal. 10 ezer literje az UTC-nek és a gázolaj szinte ugyanolyan jó. Ezt olvastam valahol. Nekem UTC feltöltéssel eggyütt kb. 50000 Ft-be került. Mindenestül. Peugeot dealer nem fogja ajánlani,mert 180000 Ft egy uj katalizátor,ezen 40% haszna van! Rád ver még computer cserét,meg egy csomó szart és lesz vagy 400 000 Ft a vége! A diesel katalizátor örök életü!!!! Csak tisztitani kell 80 000km-ént. Ez 5 perces müvelet. Befecskendezés,motorpörgetés stb. Ha sokat városozol,csak akkor tömődik el! Normál esetben a teljesitményt is lecsökkenti az elektronika,ha ez még nem történt meg,akkor lehet,hogy segit az is,hogy 5 percig mész 3000 majd 5 percig 4000 majd 5 perc 5000-es fordulaton. Ha minden oké,akkor ki is tisztul és kész! Meleg motorral csináld. Előtte nézd meg az olajnivót is. Az UTC (tisztitó,kiégető) folyadékot minden tankolás után fecskendezi be! Tehát,ha 2000 Ft-ént tankolsz,akkor annyi UTC-t fog benyomni,ami elég lenne 10 szer ennyi üzemanyaghoz is! Semmi gond,csak nagyon fogy,10 000-ért literje! Ugy számol,hogy 60 liter üzemanyaghoz 1 spricc. Érzékeli a tankba dugott pisztolyt és erre reagál! Remélem segitettem. Ja ezt én már lejátszottam! 607 2.2HDI
A szöveg amit kiir az az,hogy a motor környezetszennyezési rendszere hibás. Gondolom a katalizátor beszart,de neked nem kell! Milyen motor van benne? Ez fontos. Ha diesel,akkor ki lehet tisztitani. Ha benzines,akkor csere. Irj több infot,mert nem mindegy a motor fajtája!
sziasztok nekem 407-es peugeotom van és most kiirta anti pollution system faulty. mit jelent ez és mit kell ilyenkor csinálni. a motordiagnosztika lámpa világit állandoan. mennyibe fog ez kerülni nekem. köszi a választ elöre is
Köszi szépen a reakciódat. 3400 valahány hozzászólásból kellett volna kikeresnem azt,hogy volt-e már erről szó. Most hogy irtál,ujra nekiesem,mert már feladtam. Egyetértek a második leveleddel is. Sajna nekem is az a tapasztalatom,hogy a szerelők nagy része tök hülye. Csak mindenáron az alkatrész cseréjével próbál javitani. Igy ugye nagyon sokan meg tudnák csinálni. Ezért fölösleges 10 000Ft-os szerviz óradijat fizetni. A dealerek is arra pressionálják az alkalmazottaikat,hogy csere-csere-csere. Sajna autóink rohamosan értéktelenednek el ezáltal. Egy ablakemelő kapcsoló 160 000 Ft. Diesel katalizátort Például 50 000 Ft-ért kitisztitották,felöntötték UTC-vel is. A dealer 380 000 Ft-ot kért volna!!! Én imádom ezt az autót,talán a legjobb ebben az árkategóriában. Mindannyiunk érdeke,hogy minél több infot osszunk meg egymással. Hiszem,hogy rengeteg apró bosszantó hibát pár perc alatt meg lehet javitani. Attól,hogy modern az autónk,még mindig az ősrégi tervekre épül. Miden autónak megvannak a hülyeségei. Emlékszem hány és hány alkalommal javitottunk meg 2-3 perc alatt szörnyünek tűnő hibákat más autókon-motorokon,azért mert tájékoztattuk egymást ki-mivel szopott,aztán mi lett a megoldás. 5 éve van meg a kicsikém,elég sok mindent tudok már róla. Ha tudok segiteni másoknak,szivesen teszem.
Arra ösztönöznélek mindenkit, hogy a gyakori hibákat osszátok meg egymással, hiszen így mindenkinek könnyebb lenne a hiba beazonosítása, javítása esetleg a megfelelő szakemberhez kerülése, ami nem kis pénz és idő megtakarításával járhatna! Persze akinek ez nem számít annak nincs helye itt!
Nem házi barkácsra gondolok, mert ez nem az a kategória, de amit esetleg meg lehet csinálni egy kis rátermetséggel az nagyon sokat számíthat, hiszen sok pénz maradhat a zsebünkben. Arról nem is beszélve, hogy sok mindenkinek van rossz tapasztalata a kisebb hibák javítása után, amit egy-két szaki még rosszabul csinál illetve csinált meg, mintha mi saját magunknak csináltuk volna. Én is jártam már így márkaszervízben és azóta egy csomó minden apróbb hibát simán megcsináltam már egyedül az autón. Tehát arra kérnék minden 607-es forumos társat, hogy segítsék az itt segítséget kérőket, mert elég gyatra így ez a fórum. Én amiben tudok segíteni: komplett olajcsere, olaj szűrő, levegő szűrő, tükrök ,tolató radar, jó kipufogós szaki, kisebb elektronikai hibák felderítése, lámpamosó hiba, hifi, tartó bak cserék, fék tárcsa, fék betét, gyertya csere, kapcsolók javítása, robbantott abrákkal dvd-n itt Veszprémben.
Ha esetleg a környéketeken ismertek olyan embereket akik kenik vagják az adott hibajelenségeket akkor tüntessétek fel pontosan mit tudnak profin telefonszámmal stb... remélem ezzel talán egy kicsit felébred a 607-es forum. Én azon leszek itt Veszprémben és környékén,hogy felderítsem azokat a szakikat, akikkel esetlegesen le is tudom beszélni a kedvezményeket, ha már biznisz és felkerülnek ide mint reklám. üdv mindenkinek. És ébresztő 607-esek !!!!!!!!!!
Hollandba járok melózni. 3 hétig áll a kocsi,aztán amikor elindulok haza,akkor sorra elromlik valami. Először a bal első ablakemelő,de csak járó motornál! Aztán a tempomat,ami később ujra müködött. Most a rádiónak ment el a hangja. Már az őrületbe kerget. A szervizben mindent cserélni akarnak,de az nem oldja meg a probléma gyökerét és kissé húzós is! Valami kontakt hibára gyanakszom. Tipikus tünet. De hol keressem? Remélem itt volt már hasonló problémája valakinek ami megoldódott. Nagyon várom,hátha kihúz ebből a rejtélyből valaki.
A gazdája már legalább másfél éve árulja. Én több mint egy évig kerestem,amire megvettem az enyémet.Mindenféleképpen automata váltós xenon lámpást akartam,ehezképest ebben egyik sincs,de mikor megláttam már nem is érdekelt úgy beleestem.
Köszi a válaszokat! Hát egy picit elkeseredtem pedig nagyon tetszett. Mindenképp sötétet akarok venni mert azok tetszenek meg manuális váltóst. Amit küldtél tényleg jobb tele van extrával csak ha már veszek olyat szeretnék ami tetszik. Akkor még keresgélek! Ez az autó volt tavaly 4milla?
Igen tudom, de elvileg a stab.rúd is és a tárcsa is ugyanaz mindegyikben. Ha elküldenéd a számodat, megköszönném, könnyebb lenne megtárgyalni. Számom: húsz-346-hetvennyolc-1hat. Csak csörgess meg és visszahívlak. Köszi
Nem akarlak megbántani, de el sem mennék megnézni ezt.
Kereskedő árulja és 115.000 km-errel semmi belső fotó és semmi olyan extra ami dobna az autón. Az ilyen ebben a karegóriában eladhatatlan. (Bőr,autómata,gyári xenon,JBL hifi,stb) Az enyém is manuális váltós és bőr nélküli volt (de ezenkívúl minden volt JBL,telefon,xenon,nagykijelzős navi) tavaly nyáron nagy nehezen ment el 2,2 ért.
Szóval, én most ezt nézném meg a helyedben, ezt ennyivel mindig drágábban fogod eladni, mivel extrásabb és 3 évvel fiatalabb (talán a km is lehet jó) mint amit kinéztél.
Nekem így ránézésre tetszik csak 8 évesen a 115000 kilométer számomra nem annyira hihető mivel az enyémben 2és fél évesen volt 108000 mikor megvettem,de legyen igaz és legyen hozzá szerencséd.
Sziasztok! Szeretném a véleményeteket kikérni. Én is kinéztem egy 607-est meg szeretném venni és jó lenne ha megosztanátok velem az eddigi tapasztalatotokat. Amúgy ezt néztem http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/607/peugeot_607_2.2_hdi_s_titane-3353998 Szerintetek milyen? Én már nagyon beleszerettem!!!! Előre is köszönöm a válaszokat!!
Engem lehet hogy érdekelne a két hátsó összekötő kar, és a féktárcsa. Ezek mind újak? Mennyiért adnád őket? Esetleg még érdekelne a rádióvezérlő karja (ha az is van, de lehet hogy ezt már kérdeztem régebben is?) Megbeszélhetnénk a dolgokat e-mailben.