Jelenleg olybá' tűnik, hogy a DSR 8111 a hibás. Szoftverfrissítés megvolt, szaggat továbbra is, bár nem olyan gyakran.... irány a szervíz... Csak Humaxot hozok haza, a 8111-et hiába sózzák rám....
Na, kártyafrissítés megoldva. Felhívtam a UPC-t forgalmazó, otthoni helyi kis üzletet és mondták, hogy hagyjam bekapcsolva a készüléket legalább 15 percet, (a "nem működő" kártyával) mert elvileg magától frissítődik. 10 perc után működött is. :)
Valami régi Philips a készülék, de meg nem mondom pontosan milyen.
Egyelőre örülünk, hogy nagymama végre nézheti Rozalindát és barátait. :))))
Én meg örülök, hogy lesz forma-1 és hallhatom Gyuszinak az ideges, izgatott hangját és röhöghetek, hogy milyen béna és mennyire nem képes az eseményeket követni. :)
Ennek az elemzése más fórumba tartozik, úgyhogy mellőzöm a témát. :)
Most azt várom, hogy essen az eső és megnézzem mennyire befolyásolja az idő a vételt.
Anglia ÉNY-i részén vagyunk. Mindenhol azt olvastam, hogy 90-es tányér ajánlott legalább. Én biztosra akartam menni, így lett 110-es. A kertben elfér. Gondoltam, ha másra nem, legalább grillezni jó lesz.
persze hogy müködni kell neki ! egész euban müködik 50dbeles jel még 60-70cm is müködik szolgáltatás csak kártya legyen aktiv ami boxban van az lényeg .tudnak mondani példá. van elöfizetéses mobilod kártya benne elöfizetéses attol még te vehetsz bele feltöltö kártyásat .kártyát meg letiltsak ha nem kell vagy fizeted tovább vonalat.müholdasnál is ez van .nem fizeted kártyát kikapcsoljak ami boxban van . viszont telefon te tulajdonod mert kifizeted elöre .muldkor megkérdeztem trémobilnál.
hol laksz pontosan ? itt képen megnézheted jel bázist thor 6 müholdnak .
ajánlatos nagyobb tányér vételhez .
még 1 mondas ne nagyon higyetek beltérinek jel méröjére mert néha csal nagyon sokat meg nem azt mutatja amit kéne . hát ha havonta legalább nincs 1x müholdra állitva akkor kártyafrissitést kell kérni nagravision3 kodolás nagyon finom kodolás hamar letiltodik.milyen készülékkel rendelkeztek ? 8110hd nem nagyon tud izgatni mert nagyon gagyi box .
Sikerült beállítani ma a parabolát. Bejön minden... VAn 170 csatorna, ami elég. :)
Igaz az egyik kártyánk nem akar működni, de majd medpróbáljuk elintézni azt is.
Annál azt írja ki, hogy nem jogosult egyes csatornák nézésre. Csak duna tv meg egyebek jönnek be. Gondolom valami frissítést kell talán rá kérni. Holnap felhívom az ügyfélszolgálatot. El se hiszem, hogy működik. :DD
120-as tányér elég és a földtől 30 centire van kb a tányér. :D
Egy hete álltunk át a műholdas digitális vételre ( UPC direct- kis tányér, új fejegység,dupla kábel,új beltéri egység- Philips DSR 8111 (DVR) )
Élvezzük, ám üröm az örömben, hogy időrő-időre szaggatnak, illetve ugrálnak a csatornák, épp csak egy másodpercre eltűnik a kép, majd visszatér. Ez minden csatornán tapasztalható, és viszonylag rendszeresen. Elég zavaró. Mi lehet az oka? Felhős égbolt, rosszul pozicionált fejegység? (A jelerősség kb 60-70%, a jelminőség 100%)
Nos, ezt én is megkérdeztem tőlük, meg még néhány dolgot, amit már itt a fórumon is felvetettem. Ezzel a semmit mondó sz@rral szúrták ki a szemem:
"Köszönettel vettük a UPC DTH S.á.r.l.-hoz érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
Az "infobox", valamint az Elektronikus Műsorújság fejlesztések sorozatán esik át, hogy egy sokkal felhasználó barát és könnyebben kezelhető verzióval szolgálhassunk ügyfeleinknek.
Biztosítjuk Önt, hogy szakembereink mindent megtesznek az ügyintézés meggyorsítása érdekében.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy Társaságunk csak a kiszámlázásra kerülő szolgáltatásokért tud felelősséget vállalni. A számlán nem szereplő szolgáltatásokért - ideértve a szabadon fogható csatornák műsorát, valamint a teletext és infobox szolgáltatást - cégünk nem tartozik felelőséggel, így azok esetleges kimaradása esetén nem áll módunkban kártérítést nyújtani.
Társaságunk az alábbi típusú beltéri egységeket forgalmazza: Philipsh DSX 6010 Philipsh DSR 4101 Philipsh DSR 8111 (DVR) Humax UD Fox
Az esetleges készülék csere érdekében szíveskedjen kirendeltségünkön érdeklődni.
Köszönjük megértését!
Amennyiben további kérdése van, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, a 06/40-150-150-es, helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol munkatársaink hétfőtől péntekig 8 és 22 óra, hétvégén 10 és 22 óra között készséggel állnak a rendelkezésére.
Tisztelettel:
UPC DTH S.á.r.l. ügyfélszolgálat"
Az aláhűzott rész azért pofátlanság, mert valamikor tavaly ugyanezt válaszolták. Baromiea sokat fejlesztettek rajta!
A vastagon szedett rész szerintem nagyon érdekes, megérne egy misét ennek kifejtése!
Kérdésem:
A Philips DSR 4101 beltéri miben másmint a 6010, illetve jobb-e?
Mikor tesz már valamit az UPC annak érdekében, hogy Magyarországon a magyar UPC-directen az információk a rövid összefoglalók, magyar nyelvűek legyenek, mert jelenleg a flamandtól a a cseh és szlovákon át, a románig, mindenféle nyelveken jön fel az info panel. Engem ugyancsak idegesít, hogy a reklámok idegen nyelven, nálunk nem kapható termékeket reklámoznak. Ez már annyira lenéző viselkedés az UPC-től, hogy az már sértő.
Astrán az ORF, vagy a M6,TF1, FR2,HD csatornák nézése után amikor visszakapcsolok a directre,1.nap mire újra vissza szokik a szemem erre a minőségre. Nem rossz a direct,de egy huzamosabb HD csatorna nézése után elég furák a direct sd csatornái....